

Moderator: Kosiarz
rort_ pisze:Senkjuwerymacz.
mozesz coś więcej o tym efekcie?gebels pisze:[..]
ps. powiedz ze chcesz tarcze z efektem półsprzęgła
Albo raczej kierowca ujowo prowadzi. Czasami jeszcze wpadam w amok...Kabal pisze:_rort, szybciutko nowego Aisina zajechałeświdać pajero używane zgodnie z przeznaczeniem
efekt półsprzęgła robią sprężyny , bez nich sprzęgło działa on/offgebels pisze:rort_ pisze:Senkjuwerymacz.
masz u siebie w BB firma AAronex
mam od nich sprzęgło w terrano i jak skończe tarcze w misku też u nich zrobie
ps. powiedz ze chcesz tarcze z efektem półsprzęgła
sprężyny służa do tłumienia drgań skrętnych, a półspżegło daje poślizg tarczyAdas pisze:efekt półsprzęgła robią sprężyny , bez nich sprzęgło działa on/offgebels pisze:rort_ pisze:Senkjuwerymacz.
masz u siebie w BB firma AAronex
mam od nich sprzęgło w terrano i jak skończe tarcze w misku też u nich zrobie
ps. powiedz ze chcesz tarcze z efektem półsprzęgła
jeździłeś na tarczach ze spieków ? ja tak , efekt półsprzęgła możesz zawsze uzyskać, dodając więcej gazu przy ruszaniu i przytrzymaniu go później , sprężyna na traczy dają to , że auto wówczas nie podskakuje . Przy zwykłej tarczy dodanie więcej gazu przy ruszaniu i jeździe na półsprzęgła skutkuje spaleniem jej . Na spiekach też nie da się zbyt długa tak jechać bo stopisz docisk , ale się da .polaff pisze:składalem kiedyś sprzęgło bez sprężyn i bez dwómasy i jakoś efekt półsprzęgła występował, ale sprzęgo szarpało... poza tym....
cytat:
Tarcza sprzęgła składa się z piasty osadzonej na wielowypuście wałka sprzęgłowego oraz tarczy nośnej. Większość tych tarcz jest wyposażona w tłumiki drgań skrętnych, których zadaniem jest zabezpieczenie układu napędowego przed możliwością wystąpienia silnych drgań skrętnych o charakterze rezonansowym. Aby nie dopuścić do drgań rezonansowych w tarczach należy skorygować sumaryczną sprężystość układu napędowego. W tym celu stosuje się sprężynę o odpowiedniej charakterystyce, która jest umieszczona między tarczą nośną a piastą.
A że tak po lamersku spytam. W czym lepsze są te szyby od seryjnych?KML1 pisze:
Szyby:
Było tak:
Jest tak:
Szyba zrobiona jest ze szkłaRichat pisze:z czego ta szybka zrobiona?
co ty masz za felgi tam wsadzone?
z czego bagaznik robiony?
Tak po lamerskuPiRoman pisze:
A że tak po lamersku spytam. W czym lepsze są te szyby od seryjnych?
Ale nie da się, czy nie da się bez partyzantki?acinski pisze:Nie da się bo szpeje z wnętrza nie podejdą
orzeh77 pisze:no to po co są segmenty w tarczach, zwykle można wybrać 3-4-6 segmentów, sie nie znam ale w aaronexie mówią że porównywalne do zwykłego sprzęgła są właśnie te 6-cio segmentowe, zresztą za niedługo sam zobacze
Zrobić tak od razu? Za chwile staje na kanale to jest okazja...gebels pisze:
ja mam na 8 spiekach, sprężyny mocniejsze, docisk letko dłubnięty i przerównanane koło zamachowe
Właśnie liftuje swojego Terracana, na razie wirualnieDamnIt! pisze:Ani Koni ani Bilstein nie mają w ofercie dedykowanych amorków do liftowanego Pajero 2. I w tym miejscu pojawia się J9 ...Eskapada pisze:.........
Nie trzeba kupować amortyzatorów dedykowanych do J9 można wszak kupić i Bilstein i Koni dedykowanych do Pajero. W jednym i drugim przypadku koszty są takie same![]()
[...]
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości