Jakie przekładki między rame a bude????
Moderator: Student
Jakie przekładki między rame a bude????
Jakia jest grubość oryginalnych przekładek gumowych między rame a bude, bo u mnie nic nie było a wydaje mi sie że cosik powinno być.
Gdzieszczepann pisze:Tak tylko że buda uaza jest cała na poduszkach gumowych. A gaz przód ma przykrecany do ramy na sztywno.

- bilans
- Posty: 1972
- Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
- Kontaktowanie:
odp
kup poduszki pod skrzynie bieg.stara są idealne
jak znalaz do gaza

wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/
http://www.firmabilans.pl/
A wiesz jak sie super zrywają te podniesione o 5 cm mocowaniaqwinto pisze:ja zakupiłem na pl.grzybowskim gume zbrojoną o gr. 10mm
wycinając paski i kładąc jeden na drugim zamieżałem podnieść bude o 5 cm ale zrezygnowałem podnosze o 3cm
mister Pilewicz ma w Gazie 5cm bude podniesioną na tych gumach - wygląda OKAZALE



kurde kret nie zartój powaga
nawet mimo 15 mocowań do ramy 
w morde moze być kłopot ......... robiłem małe wyliczenia na wytrzymałośc to mi wychodziło ze wytrzyma ...... cholera moze gdzieś sie walnołem ...
wiem ze siły na scinanie i skrecanie są duze - waga ramy itd. ale zeby 15
17 -tek pusciło ......... cholera musze pogmerać jak to prawda to czeka mnie cholerne odkecanie
i .... ehhhhh szkoda gadać ...


w morde moze być kłopot ......... robiłem małe wyliczenia na wytrzymałośc to mi wychodziło ze wytrzyma ...... cholera moze gdzieś sie walnołem ...
wiem ze siły na scinanie i skrecanie są duze - waga ramy itd. ale zeby 15
17 -tek pusciło ......... cholera musze pogmerać jak to prawda to czeka mnie cholerne odkecanie

15 mocowań powiadasz.. poczekaj, policzmyqwinto pisze:kurde kret nie zartój powaganawet mimo 15 mocowań do ramy
w morde moze być kłopot ......... robiłem małe wyliczenia na wytrzymałośc to mi wychodziło ze wytrzyma ...... cholera moze gdzieś sie walnołem ...
wiem ze siły na scinanie i skrecanie są duze - waga ramy itd. ale zeby 15
17 -tek pusciło ......... cholera musze pogmerać jak to prawda to czeka mnie cholerne odkecaniei .... ehhhhh szkoda gadać ...
tylna belka - 4 mocowania
belka nad tylnym mostem hmmm... 4 mocowania,
belka za reduktorem - 2 mocowania
pod stopami kierowcy i pasażera - 2 mocowania
czy cos pominąłem


Niech chermol opowie co u niego było i jak skręcone, jak powyrywało w rowie.
Z tym jest tak samo jak z klockami miedzy resorem a mostem, u jednego jest klocek 10 cm, i wszystko działą, nie urywa sie i o dziwo, prowadzić sie da

u mnie zostały dokonane "małe" zmiany w celu poprawy bezpieczeństwa (nie widać a działa-mam nadzieje)
chciałem dać 19 mocowań ale podpowiedziano mi ze to o duzo za duzo
...... moze dać płaskowniki ......... cholera ........nie wiem ....... i przelotowe sruby wiadomo klasy 8/8 ........... musze pomyśleć .....
a co do tych gum na mostach - to powiem ci ze juz mam dosyć opińji zeby zwariować
co spec to inna wersja jedni mówia - duże ale miekkie inni twarde małe ...... dałem sobie na luz
chciałem dać 19 mocowań ale podpowiedziano mi ze to o duzo za duzo
...... moze dać płaskowniki ......... cholera ........nie wiem ....... i przelotowe sruby wiadomo klasy 8/8 ........... musze pomyśleć .....
a co do tych gum na mostach - to powiem ci ze juz mam dosyć opińji zeby zwariować

co spec to inna wersja jedni mówia - duże ale miekkie inni twarde małe ...... dałem sobie na luz
Hehe, ja widziałem kiedys konstrukcje polegającą na przyspawaniu budy do ramyqwinto pisze:u mnie zostały dokonane "małe" zmiany w celu poprawy bezpieczeństwa (nie widać a działa-mam nadzieje)
chciałem dać 19 mocowań ale podpowiedziano mi ze to o duzo za duzo
...... moze dać płaskowniki ......... cholera ........nie wiem ....... i przelotowe sruby wiadomo klasy 8/8 ........... musze pomyśleć .....
a co do tych gum na mostach - to powiem ci ze juz mam dosyć opińji zeby zwariować
co spec to inna wersja jedni mówia - duże ale miekkie inni twarde małe ...... dałem sobie na luz


nie daleki jestem od tego ..... ale widziałem byłego uaza mojego kolegi co sie na bodajze 2 trzymał .(gdyby ktoś zrobił foto - wooł extra) robiąć raz wole nie wracać do tego samego -(jesli sie uda) zrobić raz i zapomniec na pare lat ......a wrazie spotkania z inny wozem chce co by mi buda nie
odjechała sama jak poduszkowiec ....
odjechała sama jak poduszkowiec ....

- swirojas
- jestem tu nowy...
- Posty: 53
- Rejestracja: śr maja 08, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa/Chotomów
Panowie, panowie. Podnoszenie w granicach rozsądku jest ok ale.....
1. orginalnie podkładki gumowe są wszędzie
2. Jeżeli podnosicie to pamiętajcie o śróbie wytrzymałośiowej WRAZ Z NAKRĘTKĄ I PODKŁADKĄ!
3. Jeżeli zwiększasz dziwignię (potwierdzam słowa krecika) to pamiętaj o wzmocnieniu punktów mocowania karoserii!!!!!!!!!! Trzeba to zrobić tak jak pod klatkę (te same siły działają) zalecana w załączniku "J" wielkość wstawki to 20 cm X 20 cm I tyle. ( oczywiście im większa śróba tym lepiej też się przyda)
Mocowania na ramie są wydaje się solidne ale tam też trzeba coś wykombinować.
Co do gazika hermola hmm. to była maszyna do zapierd...alania i podłoga miała .... kilka mankametów
(Proponuję uczcić tu to auto minutą ciszy bo to fajny gazik w rękach maćka był.)
Jeżeli wykonuje się jakąkolwiek przeóbkę trzeba poprostu przystosować to co się mocuje do tego co jest mocowane.
1. orginalnie podkładki gumowe są wszędzie
2. Jeżeli podnosicie to pamiętajcie o śróbie wytrzymałośiowej WRAZ Z NAKRĘTKĄ I PODKŁADKĄ!
3. Jeżeli zwiększasz dziwignię (potwierdzam słowa krecika) to pamiętaj o wzmocnieniu punktów mocowania karoserii!!!!!!!!!! Trzeba to zrobić tak jak pod klatkę (te same siły działają) zalecana w załączniku "J" wielkość wstawki to 20 cm X 20 cm I tyle. ( oczywiście im większa śróba tym lepiej też się przyda)
Mocowania na ramie są wydaje się solidne ale tam też trzeba coś wykombinować.
Co do gazika hermola hmm. to była maszyna do zapierd...alania i podłoga miała .... kilka mankametów

(Proponuję uczcić tu to auto minutą ciszy bo to fajny gazik w rękach maćka był.)
Jeżeli wykonuje się jakąkolwiek przeóbkę trzeba poprostu przystosować to co się mocuje do tego co jest mocowane.
swirojas (swirojasus neandertalensis) - przeewuolowana forma homosapiens neandertalensis nienormalis. Naszczęście do obecnych czasów uchował się tylko jeden!
--GAZ69--
--GAZ69--
inaczej nie zamierzam robic ..... poprostu ma być ok! poza
11 cm (teoretycznie)
a takze tym o co ma sie łeb śróby i podkładka z nakrętką opierać . Pomysł był taki ze buda idzie o 5cm ale bedzie o 3cm - nie ma co przeginac chociaż sróby z obliczeń wytrzymają2. Jeżeli podnosicie to pamiętajcie o śróbie wytrzymałośiowej WRAZ Z NAKRĘTKĄ I PODKŁADKĄ!
11 cm (teoretycznie)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości