gaz 69, 67, 63 itd...
Moderator: Student
-
zaq

- Posty: 492
- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 12:35 am
- Lokalizacja: Warszawa/Gorlice
Post
autor: zaq » ndz sty 16, 2005 9:08 pm
Przymierzam sie do założenia wiatraka elektrycznego. Zastanawiam się od czego przypasować chłodnicę i wiatrak, żeby robiło to z Żukowskim silnikiem. Jeśli ktoś ma u siebie cos takiego i posiada fotki, to tez chetnie obejrze

pozdrawiam
-
Dragunov
-

- Posty: 1473
- Rejestracja: wt sie 03, 2004 10:27 pm
- Lokalizacja: Pszczyna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Dragunov » pn sty 17, 2005 12:38 am
poszukaj - bylo na forum na pewno bo sam to "odgrzewalek" kilka razy

no limits,no rules,no roads
4runner 1st gen. '88
-
Student
-

- Posty: 3493
- Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Wawa BMW
Post
autor: Student » pn sty 17, 2005 2:14 pm
Najlepiej jest zostawić tą chłodnicę co jest i zapodać odprzodkowy wiatrak od citroena BX - szybkoobrotowy, z płaskim silnikiem... sprawdzone działa bardzo dobrze.
-
---Ryba---

- Posty: 749
- Rejestracja: śr sie 27, 2003 9:43 pm
- Lokalizacja: Zbąszyń / Wlkp.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: ---Ryba--- » pn sty 17, 2005 5:52 pm
Mi w wiatraku już dwa razy łożyska umarły. Chyba mam jakiś felerny.
-
Student
-

- Posty: 3493
- Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Wawa BMW
Post
autor: Student » pn sty 17, 2005 5:55 pm
Bo one wody nie lubią...
-
pol

- Posty: 491
- Rejestracja: pn sie 19, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Wroclaw
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pol » pn sty 17, 2005 6:38 pm
zaq pisze:Przymierzam sie do za³o¿enia wiatraka elektrycznego. Zastanawiam siê od czego przypasowaæ ch³odnicê i wiatrak, ¿eby robi³o to z ¯ukowskim silnikiem. Je¶li kto¶ ma u siebie cos takiego i posiada fotki, to tez chetnie obejrze

pozdrawiam
od BMW od klimy, 3 biegi, na najszybszym chlodzi silnik do 60 stopni.
Ladie pasuje na chlodnice gazikowa z przodu, i miesci sie w nosku
Gelenda Cabrio 300TD
-
luk

- Posty: 594
- Rejestracja: ndz lip 20, 2003 8:19 pm
- Lokalizacja: Komorów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: luk » pn sty 17, 2005 6:52 pm
A jak sie te biegi zmienia.... trzeba mieć specjalny termostat czy co??
Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu
www.luk.desk.pl
-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » pn sty 17, 2005 7:02 pm
pewnie jakis przelacznik trojpozycyjny badz potencjomter

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
pol

- Posty: 491
- Rejestracja: pn sie 19, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Wroclaw
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pol » pn sty 17, 2005 7:22 pm
MOC pisze:pewnie jakis przelacznik trojpozycyjny badz potencjomter

no wlasnie

Gelenda Cabrio 300TD
-
Mag69
-

- Posty: 4387
- Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Post
autor: Mag69 » pn sty 17, 2005 7:37 pm
Ja mam z z klimy z MB 124, same zalety-szybki (wydajny),płaski i łatwy
w demontzu (przydatne przy wymianie szczotek lub łozysk)

LJ 70
-
sawis

- Posty: 1880
- Rejestracja: pn wrz 02, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: NDM
Post
autor: sawis » pn sty 17, 2005 9:00 pm
Ale czy sam ten wiatrak elektryczny wystarczy??
Pytam - bo mam właśnie mały problem silnik mi się grzeje (S-21 - tylko ciut podkręcony + oryginalna chłodnica żuka).
Pytanie teraz czy wyp.......oryginalny wiatrak i załozyć tylko elektryczny?? I czy to wystarczy??
-
Mag69
-

- Posty: 4387
- Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Post
autor: Mag69 » pn sty 17, 2005 9:44 pm
sawis pisze:Ale czy sam ten wiatrak elektryczny wystarczy??
Pytam - bo mam właśnie mały problem silnik mi się grzeje (S-21 - tylko ciut podkręcony + oryginalna chłodnica żuka).
Pytanie teraz czy wyp.......oryginalny wiatrak i załozyć tylko elektryczny?? I czy to wystarczy??
moze nie wystarczyć, za mała pojemność chłodnicy
ale na gazo pochodnych powinno wystarczyc,
ja mam z avi - wys. i szer. tak jak w zuku a gr tak o 3cm wieksza

LJ 70
-
pol

- Posty: 491
- Rejestracja: pn sie 19, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Wroclaw
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pol » pn sty 17, 2005 10:24 pm
sawis pisze:Ale czy sam ten wiatrak elektryczny wystarczy??
Pytam - bo mam w³a¶nie ma³y problem silnik mi siê grzeje (S-21 - tylko ciut podkrêcony + oryginalna ch³odnica ¿uka).
Pytanie teraz czy wyp.......oryginalny wiatrak i za³ozyæ tylko elektryczny?? I czy to wystarczy??
na dolniaku i woldze od BMW u mnie wystarczal w zupelnosci
Gelenda Cabrio 300TD
-
Jerry
-

- Posty: 4554
- Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno
Post
autor: Jerry » pn sty 17, 2005 10:35 pm
Sawis w S21 wywalenie termostatu problem rozwiazuje.
Disco 300 ES
-
sawis

- Posty: 1880
- Rejestracja: pn wrz 02, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: NDM
Post
autor: sawis » wt sty 18, 2005 1:47 pm
Dzięki jerry30 - własnie mam to uczynić i przetestować w najbliższej przyszłości.
-
sawis

- Posty: 1880
- Rejestracja: pn wrz 02, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: NDM
Post
autor: sawis » wt sty 18, 2005 1:48 pm
A sam "jakiś" wiatrak elektryczny dał by rade wychłodzić S-21?
Próbował Ktoś?
-
Student
-

- Posty: 3493
- Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Wawa BMW
Post
autor: Student » wt sty 18, 2005 1:51 pm
Jeszcze niekiedy co bardziej ambitni modzili z pustą obudową termostatu - znaczy obniżali ją, coby rura do chłodnicy taka zagięta nie była - ponoć przepływ lepszy, ale ja nigdy nie stosowałem więc nie wiem jak to jest w praktyce wykonane...
-
Student
-

- Posty: 3493
- Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Wawa BMW
Post
autor: Student » wt sty 18, 2005 1:53 pm
sawis pisze:A sam "jakiś" wiatrak elektryczny dał by rade wychłodzić S-21?
Próbował Ktoś?
Ta... próbowałem... takim od pomyloneza... ale w tedy byłem młody i głupi, i na szczęście miałem na pace ten sześciołopatowy od dolniaka bo mógłbym najwyżej za garkuchnię robić...
-
sawis

- Posty: 1880
- Rejestracja: pn wrz 02, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: NDM
Post
autor: sawis » wt sty 18, 2005 1:59 pm
Tia - od poloneza tez już kiedyś motalem - z mizernym skutkiem....
-
Student
-

- Posty: 3493
- Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Wawa BMW
Post
autor: Student » wt sty 18, 2005 2:07 pm
Generalnie dobrze spisywał się ten od cytryny, ale był używany tylko jako pomocniczy... teraz przy fordzie, zostałem skazany na elektryczny wentylator jako opcję podstawową i jedyną... no zobaczymy, ale też i chłodnica inna nieco...
-
tiger

- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
-
Kontaktowanie:
Post
autor: tiger » wt sty 18, 2005 2:37 pm
Ja w S-21 miałem wiatrak ten na pompie chlodnice od Gaza nie od zuka boo za mala i oprucz tego jeszcze elektryczny wiatrak przed chlodnica ale tego bardzo rzadko uzywalem bo nie chcial sie grzac nawet z termostatem
-
zaq

- Posty: 492
- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 12:35 am
- Lokalizacja: Warszawa/Gorlice
Post
autor: zaq » śr sty 19, 2005 12:01 am
Student pisze:sawis pisze:A sam "jakiś" wiatrak elektryczny dał by rade wychłodzić S-21?
Próbował Ktoś?
Ta... próbowałem... takim od pomyloneza... ale w tedy byłem młody i głupi, i na szczęście miałem na pace ten sześciołopatowy od dolniaka bo mógłbym najwyżej za garkuchnię robić...
No właśnie ja kombinuje żeby wywalić ten wiatrak na pompie i założyć tylko elektryczny. Chłodnice mam gazowską.
-
Jarek_
-

- Posty: 296
- Rejestracja: ndz sie 29, 2004 8:55 pm
- Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki/ Wojcieszyn
Post
autor: Jarek_ » śr sty 19, 2005 12:03 am
a moze ktos wie jaki wlacznik wentylatora (tumperatura zalaczenia)wlutowac do chlodnicy zeby wiatrak elektryczny sam sie wlacza przy okrelonej temperaturze.
Albo jaka powinna byc optymalna temperatura S21
-
Student
-

- Posty: 3493
- Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Wawa BMW
Post
autor: Student » śr sty 19, 2005 9:05 am
Optymalna to chyba taka jak w każdym innym - znaczy okolice 90 topni... u mnie zawsze stało na 80 - znaczy wskazówka idealnie w pionie... a czujnik mozna wlutować od pomyloneza - najłatwiej dostępny jest. A chłodnica gazowska dobra jest, bo duża. Tyle ,że u mnie nie do zastosowania, bo się nie pomieszczę ze wszystkim.
-
Darek

- Posty: 1999
- Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Post
autor: Darek » śr sty 19, 2005 2:21 pm
ja mam meśka warzywniaka i wentyltor od pasata a termowyłącznik od fiata ritmo na gazowej chłodnicy i jeszcze nigdy go nie przegrzałem. z Tym że nie mam go z przodu a za chłodnicą
Gazy 69
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość