Terrano II a Pajero III - jakie są róznice
Moderator: Kosiarz
Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice
Znam jednego Sporcika z krakowa - postaram się jakoś odświeżyć zaśniedziały kontakt i jak się uda to dam znać. A sporcik chyba stoi też w komisie na przeciwko Castoramy na Kamieńskiego - o ile dobrze widziałem - pojedź i oglądnij czy Ci spasi
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice
Dzięki 
Za pół godzinki mam spotkanko z GEBELSEM pogadamy o samochodach
Więc reasumując polecacie:
- Pajero Sport z silnikiem 2,5
lub
Terrano II z silnikiem 2,7
Coś jeszcze
Jak wyglada sprawa awaryjności, spalania oraz ceny za części zamienne do w/w samochodów ?
Co do Pajero, to III ma SS a Sport ES - co to oznacza, jaka jest różnica w urzytkowaniu ?
Po raz kolejny przepraszam za moje idiotyczne pytania ale naprawdę liczę na Waszą wiedzę i pmoc

Za pół godzinki mam spotkanko z GEBELSEM pogadamy o samochodach

Więc reasumując polecacie:
- Pajero Sport z silnikiem 2,5
lub
Terrano II z silnikiem 2,7
Coś jeszcze

Jak wyglada sprawa awaryjności, spalania oraz ceny za części zamienne do w/w samochodów ?
Co do Pajero, to III ma SS a Sport ES - co to oznacza, jaka jest różnica w urzytkowaniu ?
Po raz kolejny przepraszam za moje idiotyczne pytania ale naprawdę liczę na Waszą wiedzę i pmoc

Ostatnio zmieniony sob gru 05, 2009 1:38 pm przez sgrzegorz, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice
eksploatacyjne praktycznie tak samo - używane to już patrz na allegro. Silnikowe do Pajero tańsze. Do Sporcika pasuje większość części od zwykłego Pajero - a tu są części śmiesznie tanie dzięki napływowi "anglików". Radzę omijać ASO w obu przypadkach.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice
a ja polecam np suzuki sx4 z napędem na 4 koła lub inne tego typu wynalazki
skoro chcesz jeździć głównie po asfalcie, a w weekendy na ryby oraz grzyby to po co Ci auto terenowe, w teren jaki podałeś to każda osobówka sobie poradzi
skoro chcesz jeździć głównie po asfalcie, a w weekendy na ryby oraz grzyby to po co Ci auto terenowe, w teren jaki podałeś to każda osobówka sobie poradzi

Jimny 

Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice
Mnie osobiście kilkanaście razy wyciągał traktor z bagienka, środka rzeczki itpbigos pisze:a ja polecam np suzuki sx4 z napędem na 4 koła lub inne tego typu wynalazki
skoro chcesz jeździć głównie po asfalcie, a w weekendy na ryby oraz grzyby to po co Ci auto terenowe, w teren jaki podałeś to każda osobówka sobie poradzi

Na 100% chcę kupić samochód terenowy aby móc bez większych problemów wjechać i wyjechać w "delikatny" teren

Problem polega na wyborze samochodu, Wy jako osoby jeżdżące i mające wiedzę w tym temacie macie swoje spostrzeżenia na temat tych pojazdów i właśnie ta Wasza wiedza jest dla mnie bezcena.
Samochód x ale z silnikiem y w żadnym wypadku silnik z zwróć uwagę na ... - itd
Truję


Ale ja kupujac samochód zwiąże się leasingiem na dwa lata więc chcę mieć pewność co do właściwego wyboru.
Dzięki za dotychczasowe rady, wiem że dziś sobota ale może ktoś znajdzie parę minut i pomoże

Pozdrówka
Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice
samurai/vitara + plus osobówka w leasingsgrzegorz pisze:Mnie osobiście kilkanaście razy wyciągał traktor z bagienka, środka rzeczki itpbigos pisze:a ja polecam np suzuki sx4 z napędem na 4 koła lub inne tego typu wynalazki
skoro chcesz jeździć głównie po asfalcie, a w weekendy na ryby oraz grzyby to po co Ci auto terenowe, w teren jaki podałeś to każda osobówka sobie poradzi
Na 100% chcę kupić samochód terenowy aby móc bez większych problemów wjechać i wyjechać w "delikatny" teren
Problem polega na wyborze samochodu, Wy jako osoby jeżdżące i mające wiedzę w tym temacie macie swoje spostrzeżenia na temat tych pojazdów i właśnie ta Wasza wiedza jest dla mnie bezcena.
Samochód x ale z silnikiem y w żadnym wypadku silnik z zwróć uwagę na ... - itd
TrujęSorki
Ale ja kupujac samochód zwiąże się leasingiem na dwa lata więc chcę mieć pewność co do właściwego wyboru.
Dzięki za dotychczasowe rady, wiem że dziś sobota ale może ktoś znajdzie parę minut i pomoże:)
Pozdrówka
Jimny 

Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice
To ma być samochód którym pojadę np, 1000 km na wakacje i tam będę jeździł na rybki w niedostępne miejsca - dwoma samochadmi raczej nie pojadębigos pisze:samurai/vitara + plus osobówka w leasingsgrzegorz pisze:Mnie osobiście kilkanaście razy wyciągał traktor z bagienka, środka rzeczki itpbigos pisze:a ja polecam np suzuki sx4 z napędem na 4 koła lub inne tego typu wynalazki
skoro chcesz jeździć głównie po asfalcie, a w weekendy na ryby oraz grzyby to po co Ci auto terenowe, w teren jaki podałeś to każda osobówka sobie poradzi
Na 100% chcę kupić samochód terenowy aby móc bez większych problemów wjechać i wyjechać w "delikatny" teren
Problem polega na wyborze samochodu, Wy jako osoby jeżdżące i mające wiedzę w tym temacie macie swoje spostrzeżenia na temat tych pojazdów i właśnie ta Wasza wiedza jest dla mnie bezcena.
Samochód x ale z silnikiem y w żadnym wypadku silnik z zwróć uwagę na ... - itd
TrujęSorki
Ale ja kupujac samochód zwiąże się leasingiem na dwa lata więc chcę mieć pewność co do właściwego wyboru.
Dzięki za dotychczasowe rady, wiem że dziś sobota ale może ktoś znajdzie parę minut i pomoże:)
Pozdrówka

Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice
czyli chcesz płacić 2x za kazdy kilometr i 10x za każdy serwis po to aby raz do roku pojechać na wakacje? i do tego bulic jeszcze ze 2 klocki co miesiąc za tak durny pomysł?
mistrzu nie ma uniwersalnych aut. I nie ma tego najlepszego. Oczekiwania jakie stawiasz spełni każde auto i jeśli kupisz je w miarę przyzwoitym stanie to nie bedą od siebie odbiegac kosztami. Kup więc to co się zonie najbardziej podoba, raczej japońskie i sprawdź dobrze przed zakupem (nie przy pomocy szwagra ale na wlaściwej stacji obsługi lub sprawdzonym warsztacie 4x4)
mistrzu nie ma uniwersalnych aut. I nie ma tego najlepszego. Oczekiwania jakie stawiasz spełni każde auto i jeśli kupisz je w miarę przyzwoitym stanie to nie bedą od siebie odbiegac kosztami. Kup więc to co się zonie najbardziej podoba, raczej japońskie i sprawdź dobrze przed zakupem (nie przy pomocy szwagra ale na wlaściwej stacji obsługi lub sprawdzonym warsztacie 4x4)
Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice
ostatnio na forum pojawiły się hyundaie terracany- może to by Cię zainteresowało
bo chyba super patrolem super czy toyotą land cruiser nie jestes zainteresowany

bo chyba super patrolem super czy toyotą land cruiser nie jestes zainteresowany

Jimny 

Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice
16/100 plus rata = stan depresyjno lękowy i spadek libido


Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice
hm.....Mroczny pisze:czyli chcesz płacić 2x za kazdy kilometr i 10x za każdy serwis po to aby raz do roku pojechać na wakacje? i do tego bulic jeszcze ze 2 klocki co miesiąc za tak durny pomysł?
mistrzu nie ma uniwersalnych aut. I nie ma tego najlepszego. Oczekiwania jakie stawiasz spełni każde auto i jeśli kupisz je w miarę przyzwoitym stanie to nie bedą od siebie odbiegac kosztami. Kup więc to co się zonie najbardziej podoba, raczej japońskie i sprawdź dobrze przed zakupem (nie przy pomocy szwagra ale na wlaściwej stacji obsługi lub sprawdzonym warsztacie 4x4)
2x za każdy kilometr



Czytałeś co wyżej napisałem:
sgrzegorz pisze:Mam zamiar kupić samochód z napedem 4x4 którym bedę w tygodniu przemieszczał się do pracy ( asfalt, korki ) a w wekendy na ryby i grzyby ( około 200 km w trasie i kilkanaście w terenie )

Proszę o porady a więc jak ktoś chce mi pomóc to proszę aby przeczytał co napisałem powyżej

Mroczny chcesz mi powiedzieć że w ciągu roku dokładasz do samochodu 24 tys

Serwis kosztuje 5 tys

Chcesz mi powiedzieć ze każdy kto ma 4x4 wydaje w ciągu roku na utrzymanie samochodu między 30 a 40 tys


Terrano, PIII lub P Sport - który nie mam pojęcia i tu liczę na Waszą pomoc

Może ktoś napisać jakie części się najczęściej wymienia jaka jest róznica w powyższych modelach jeśli chodzi o ceny ( ceny sam znajdę na allegro, ale może są jakieś zamienniki

Dla mnie bardzo istotną żeczą jest utrzymanie samochodu i proszę o podanie faktycznych kosztów.
Dziś jeżdżę seicento sportingiem spala 12 litrów gazu na 100 w ciągu roku wymieniam 3 razy rurę wydechową ( kilka razy jeszcze ją spawam ), abym w jakiś sposób dojechać gdzie chcę to włożyłem gumy w spręzyny ( 3 do tyłu i 1 do przodu ).Potrzebuję samochodu z dużym prześwitem i abym mógł ciągnąć łódkę dwa razy większą niż tą:
Naprawdę szczerze dziękuję za Wasze podpowiedzi i uwagi - każdą traktuję poważnie ( Mroczny Twoje uwagi również

Wiem że nie ma samochodu uniwersalnego. HM .......... tu właśnie jest problem że nie mam zielonego pojęcia w tej dziedzinie, jeśli była by mowa o wędkarstwie, ogrzewaniu lub klimatyzacji ok mogę pomóc ale nie w motoryzacji - nie moja brożka

Dziś jeździłem po komisach w Krakowie aby pooglądać samochody o których tu piszecie - niestety nie znalazłem żadnego miska

Jak możecie to pomóżcie.
Pozdrawiam
Stan depresyjny to ja już mambigos pisze:ostatnio na forum pojawiły się hyundaie terracany- może to by Cię zainteresowało![]()
bo chyba super patrolem super czy toyotą land cruiser nie jestes zainteresowany

Kady wekend od marca do końca października spędzam w lesie na grzybach lub nad wodą łowiąc ryby ( jest dużo ciekawych miejsc gdzie nie jestem wstanie dojechać swoim samochodem ) i do tego celu ma być samochód - nie będę jeździł w radach itd. Nie chcę suwa ( hondy CRV lub HRV ). Marzy mi się samochód rodzinny którym mogę wjechać w lekki teren.
Proszę o podanie faktycznych kosztów utrzymania i ........
Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice
Szczerze? Wszystko zostało tu już napisane. Przeczytaj wątek ten raz jeszcze jak nie poniałeś. Kup najfajniejszy/najładniejszy jaki ci się trafi a będziesz zadowolony.
nic nie mam,nic nie posiadam... jestem szczęśliwy 

- Mikrusek
- jestem tu nowy...
- Posty: 88
- Rejestracja: śr mar 21, 2007 11:22 am
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice
sgrzegorz pisze: Terrano, PIII lub P Sport - który nie mam pojęcia i tu liczę na Waszą pomoc
Pajero III, dlaczego ? Bo...tak

Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice
znaczy się ktoś ma kazać Ci kupić jakieś auto?
przecież tu mnogo więcej odpowiedzi niż pytań
nie ma recepty na wszystko. jak @Mroczny napisał nawet lekki trawnik może okazać się bagienkiem. każdy kiedyś klęknie. nie wmawiaj sobie że kupując tere-nówkę bedziesz niezatapialny
przy Twoich założeniach ja bym brał l200 doublecab(oglądając się za tymi po 96roku i dalej), ale gama jest szeroka///
przecież tu mnogo więcej odpowiedzi niż pytań
nie ma recepty na wszystko. jak @Mroczny napisał nawet lekki trawnik może okazać się bagienkiem. każdy kiedyś klęknie. nie wmawiaj sobie że kupując tere-nówkę bedziesz niezatapialny

przy Twoich założeniach ja bym brał l200 doublecab(oglądając się za tymi po 96roku i dalej), ale gama jest szeroka///
Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice
Coś dorzucę. Moja przygodę z Off-Roadem zacząłem od malucha
,ale to historia ,potem była Łada NIVA- bardzo romantyczny okres, niestety jej awaryjność przerastała jej "fun" (części tanie ale ich wymiana już kosztowna). Potem był -to Cię zainteresuje - Ford Maveric (czyli Terrano II 2.7 tdi), kupiłem go bo chciałem wiecej komforu (klima) i myślałem że zaoszczędzę na paliwie (disel - mało pali taniej ropy) - myliłem się - spalanie średni -12,5 l ,a na autostradzie przy 130 km/h przekraczało 15l/100 (co prawda z bagażami na dachu i szerokich AT-kach.) Ale objechałem nim kawał świata Maroko, Albania, Finlandia itp. Generalnie nie zawiódł mnie ani razu w trasie. Części - zamienniki - tanie ale bardzo badziewne. Oryginały drogie. Auto w miarę komfortowe, ale "szłau nie ma". Na autostradzie głośno , na dziurach głośno i jeszcze trzepie.
Silnik w miarę dynamiczny, i rewelacyjnie niezawodny, konstrukcja prosta jak budowa cepa, gdyby nie elektronika (przepływomierz
), skrzynia biegów już mniej niezawodna. (nie padła mi, ale wydawała dziwne dzwięki - rozebranie jej nic nie wniosło, oprócz kosztów - no bo juz łożyska wymieniłemn jak była rozebrana) Musisz pamiętać że napęd w TII jest bardzo prosty bo to jest tylny z zapinanym sztywno przodem, ma to swoje konsekwencje , ten tylny na śliskim jest bardzo nieprzewidywalny, albo wręcz odwrotnie -przewidywalny - jak dodasz gwałtownie gazu lub ujmiesz to tył Ci na 100% odjedzie, a napęd na przód możesz zapiąć tylko na nie zwięzłym podłożu, a jak juz zapniesz to przy hamowaniu musisz bardzo uważać bo lubi zblokować wszystkie koła, a wtedy... Mój Maveric został w rodzinie bo jeździ nim dalej mój ojciec ,więc dalej nie mam mu nic poważnego do zarzucenia. Niemniej w poszukiwaniu większego bezpieczeństwa, komfortu i przestrzeni pojechałem do niemcolandii za LR Discovery (rocznik 03-04)- ale legenda mnie rozczarowała (pisałem o tym) i przez przypadek kupiłem PIII 3,2 DID właśnie rocznik 04- auto wyszło mnie ze wszystkimi kosztami przeszło 70 tys i myślę że egzemplarza pewnego taniej nie kupisz. ( zresztą ta cena teraz mi sie czkawką finansową odbija bo miałe się zamknąć w 55 tys
) Jeśli chodzi o kszty eksploatacji to wiele jeszce nie umiem powiedzieć, Pali tyle co Maveric tylko prędkości przelotowe są większe, olej i filtr oleju do skrzyni automatycznej kosmicznie drogi, bo tylko dostępny w serwisie ( ponad 700 pln), generalnie oleje droższe bo wyższej klasy .
Komfort lepszy niż w Mavericu ale "szłu nie ma" też podskakuje na dziurach , silnik też dobrze słyszalny w kabinie
Zresztą o tym pisałem w porzednim temacie. Zawieszenie to też spora różnica w TII przó to niezależne na drążkach skrętnych (co ma swoje + i -)a tył to sztywny most (identycznie jak Pajero Sport),a w PIII to niezależny zawias na sprężynach - przód i tył. To jest przepaść w prowadzeniu, ale i w kosztach utrzymania. Za to masz w PIII legende -rewelacyjny Suer Select , stały napęd to bezpieczeństwo.Pamietaj też że PIII jest sporo większe od TII zwłaszcza na szerokość. Generalnie te auta są z dwóch różnych światów cenowo, eksploatacyjnie i jedynie spotykają się w ternie, choć myślę że TII w błocie dalej zajedziesz, ale musisz mieć dłoższą line żeby Cię wyciągneli, a w PIII krótszą ale traktor mocniejszy

A, w pajero sport nie masz super selct-a, tam jest taki napęd jak w TII czyli dołączany przód ze wszystkim przypadłosciami o których Ci pisałem. Pozdrawiam ATON

Silnik w miarę dynamiczny, i rewelacyjnie niezawodny, konstrukcja prosta jak budowa cepa, gdyby nie elektronika (przepływomierz



Komfort lepszy niż w Mavericu ale "szłu nie ma" też podskakuje na dziurach , silnik też dobrze słyszalny w kabinie



A, w pajero sport nie masz super selct-a, tam jest taki napęd jak w TII czyli dołączany przód ze wszystkim przypadłosciami o których Ci pisałem. Pozdrawiam ATON
Nivką też można
Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice
ATON, dzięki za wyczerpujace informacje 
Jedno z ostatnich jeśli nie ostatnie pytanie dotyczy kosztów częśći do terrano, Pajero III oraz Pajero Sport.
Zdaję sobie sprawę że utrzymanie takiego samochodu jest dużo droższe niż seicento którym jeżdżę lecz chcę mieć mozliwość porównania najczęściej psujących się części w/w samochodach. Jka często robi się serwisy ( seja wogóle nie serwisuję a oleje zmieniam raz na 3 lata ) - niechcę aby się okazało że kupiłem samochód z napędem 4x4 a nie stać mnie na jego utrzymanie.
Dziękuję wszystkim za dotychczasową pomoc
A co myslicie o KIA Sportage lub Jeep Wrangler - warto sobie nimi głowę zawracać ?

Jedno z ostatnich jeśli nie ostatnie pytanie dotyczy kosztów częśći do terrano, Pajero III oraz Pajero Sport.
Zdaję sobie sprawę że utrzymanie takiego samochodu jest dużo droższe niż seicento którym jeżdżę lecz chcę mieć mozliwość porównania najczęściej psujących się części w/w samochodach. Jka często robi się serwisy ( seja wogóle nie serwisuję a oleje zmieniam raz na 3 lata ) - niechcę aby się okazało że kupiłem samochód z napędem 4x4 a nie stać mnie na jego utrzymanie.
Dziękuję wszystkim za dotychczasową pomoc

A co myslicie o KIA Sportage lub Jeep Wrangler - warto sobie nimi głowę zawracać ?
Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice
Wciska kit.sgrzegorz pisze:Przed momentem rozmawiałem ze sprzedającym na allegro i twierdzi że silnikic2,7 w TII były tylko do roku 2003 - to prawda czy wciska kit!!
Do którego roku były produkowane Terrano z silnikami 2,7 ?
Pozdrawiam
T2 2,7Idi byly produkowane do konca 2004.
potem wszedl Pathfinder i byly jeszcze dostepne przynajmniej we Francji wersje 3d z silnikiem 3,0.
to nie do konca ten sam silnik co w Patrolu, choc ma problemy z czujnikiem cisnienia oleju. O wybuchu nie slyszalem.
jesli chodzi jeszcze o temat to Pajero jest wygodniejsze, mniej terenowe, silnik 3,2 kultura nie grzeszy, i spalanie tez ma nie male. Ceny czesci wysokie, zamiennikow w porownaniu do T2 jest duzo mniej. Serwis dosc drogi, nowowczesniejszy silnik w Mitsu wymaga lepszego paliwa, i porzadnego serwisowania.
Z tego co ogolnie piszesz to wlasciwie nie wiem czy potrzebujesz 4x4, ale to juz twoja sprawa kasa i wybor.
Pozdrawiam
Y61 GU4
http://airman.org.pl
http://airman.org.pl
Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice
Dzięki za odpowiedzi na kolejne moje pytanka 
Terrano II - tańczy w eksploatacji
ale trochę wystraszyłem się że może nim zarzucać 
Pajero III - SS
, lepiej się prowadzi na drodze i jest wygodniejszy, jest szerszy od terrano, koszty utrzymania dużo wyższe 
Pajero Sport - budowa i napęd jak w Terrano, dodatkowe różnice miedzy terrano
Jest ktoś z Krakowa lub okolic kto posiada któryś z w/w samochdów i miałby z pół godzinki na rozmowę ?
Jeśli przypomną się komus jakieś istotne różnice miedzy w/w modelami to z góry dzięki !
Terrano II DAKAR - kilka opini i różnic miedzy nim a terrano II 7-osobowym

Terrano II - tańczy w eksploatacji


Pajero III - SS


Pajero Sport - budowa i napęd jak w Terrano, dodatkowe różnice miedzy terrano

Jest ktoś z Krakowa lub okolic kto posiada któryś z w/w samochdów i miałby z pół godzinki na rozmowę ?
Jeśli przypomną się komus jakieś istotne różnice miedzy w/w modelami to z góry dzięki !
Terrano II DAKAR - kilka opini i różnic miedzy nim a terrano II 7-osobowym

Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice
wersja dakar to lepsze wykonczenie, alcantara na fotelach progi i felgi 17 cali, malo praktyczne bo opony drozsze
Y61 GU4
http://airman.org.pl
http://airman.org.pl
Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice
Znalzłem na allegro nissana Pathfinder - podobno odpowiednik terrano II. Czekam na Waszą opinię czy zawracać sobie głowę Pathfinderem - pasują do niego cząsci z T II ?
Jełśi jest wart uwagi ( wcześniej nikt tu o nim nie wspominiał ........ ) to z jakim silnikiem szukać ?
Pozdrawiam
Jełśi jest wart uwagi ( wcześniej nikt tu o nim nie wspominiał ........ ) to z jakim silnikiem szukać ?
Pozdrawiam

Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice
Odpuść sobie TII z 2,7TD. Jeżdze takim. Klekot starego typu z komorą wstępną. Pali 14l/100 i koszmarnie hałasuje >120 km/h.sgrzegorz pisze:....Do którego roku były produkowane Terrano z silnikami 2,7 ?
Pozdrawiam
Jak chcesz auto na ryby i grzyby i do wożenia rodziny to nie pchaj się w auta terenowe. Kup sobie jakiegoś ładnego SUV-a typu X-Treil. Jeśli upierasz się żeby kupić auto z reduktorem, ramą i mostem to polecam koreańskie: Terracan lub Sorrento. Za 40-50 kupisz naprawde młode. Terracan w automacie pali tyle co Terrano manualne a jeździ szybciej, bardziej komfortowo i jest dużo ciszej w środku.
Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.
Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice
pali realnie 12l, przy oszpejowanym aucie z liftem i kolami 245/75/16Masmo pisze:Odpuść sobie TII z 2,7TD. Jeżdze takim. Klekot starego typu z komorą wstępną. Pali 14l/100 i koszmarnie hałasuje >120 km/h.sgrzegorz pisze:....Do którego roku były produkowane Terrano z silnikami 2,7 ?
Pozdrawiam
Wszystko cacy tylko jest jedno ale, jak auto zacznie klekac to czesci jak na lekarstwo, zamiennikow nie ma. Nie wiem jak w ASO KII i Hyundaia, ale przerabialem Musso, jedzilem 5lat, zrobilem prawei 200kkm, gdyby nie tesciu mechanik to siasc i plakac.Masmo pisze:Jeśli upierasz się żeby kupić auto z reduktorem, ramą i mostem to polecam koreańskie: Terracan lub Sorrento. Za 40-50 kupisz naprawde młode. Terracan w automacie pali tyle co Terrano manualne a jeździ szybciej, bardziej komfortowo i jest dużo ciszej w środku.
Komfortowo moze i tak, ale za to mniej skutecznie w terenie

A Pathfindera to ktory ten ostatni czy wersje z USA ?
Y61 GU4
http://airman.org.pl
http://airman.org.pl
Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice
Zaskoczyłeś mniegrzes pisze: A Pathfindera to ktory ten ostatni czy wersje z USA ?

Nie wiem jaki wyczytałem gdzieś tu na forum ze jest to amerykańska odmiana terrano - tylko tyle wyczytałem.
Jeszcze raz pragnę Was przeprosić za moje laickie pytania i podziękowac za odpowiedzi ale ja naprawdę nie mam zielonego pojecia o samochodach

Wystraszyła mnie jedna z powyższych odpowiedzi że z terrano bedą problemy podczas hamowania i jazdy - bedzie go znosić i może blokowac koła. Czy naprawdę są duże problemy z prowadzeniem terrano ?
Stawiam na terrano II lub pajero III lub sport.
Nie jestem dzieckiem więc biorę poważnie pod uwagę koszty utrzymania samochodu ( koszt części, olejów, serwisu, itd. ) - nie mam zamiaru obudzić się pewnego dnia z ręka w nocniku że samochód się zepsuł a naprawa koszuje 10 tys.
Komfort jazdy po czarnym jest ważny, 4x4 muszę mieć

Opony kupię BF Goodrich All Terrain - zpolecenia

Jaki maksymalny rozmiar do terrano czy pajero bez przerabiania to wyczytam na tym forum lub ktoś napisze poniżej

Jeszcze raz Wam dziękuję za odpowiedzi i pomoc - jakby ktoś potrzebował pomocy w ogrzewaniu, klimatyzacji lub ichtiologi to służę swoją wiedzą i się odwdzięcze

Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice
Nasz służbowy seryjny pali realnie od 10 do 15 w zależności od łącznika. Mi ok 14 jak staram się być ekologicznygrzes pisze:pali realnie 12l, przy oszpejowanym aucie z liftem i kolami 245/75/16Masmo pisze:....Odpuść sobie TII z 2,7TD. Jeżdze takim. Klekot starego typu z komorą wstępną. Pali 14l/100 i koszmarnie hałasuje >120 km/h.

KIA/Hyundai to jednak wyższa półka od Dewoo.. ASO mają części bez problemów po rozsądnych cenach. Co do skuteczności w terenie to myślę że Twoje Terrano nie dałoby rady Terracanowi na 265/75R16. Terracan ma większe nadkola i 245/75R16 bez lifta bez problemów można zmieścić. A liftowanym Terrano to chyba starch jeździć. Ja seryjnym często mam wrażenie że boka strzelęgrzes pisze:.....Nie wiem jak w ASO KII i Hyundaia, ale przerabialem Musso, jedzilem 5lat, zrobilem prawei 200kkm, gdyby nie tesciu mechanik to siasc i plakac.
Komfortowo moze i tak, ale za to mniej skutecznie w terenie...

Jak się umie jeździć to nie ma żadnych problemów. Jednak jeżdzenie autem ze sztywno dołączanym przodem wymaga większego doświadzczenia i myślenia. Opcja nie polecana dla blondynek. A i ja wolę mieć jakieś 4x4 permanentne szczególnie w zimie.sgrzegorz pisze:.... Czy naprawdę są duże problemy z prowadzeniem terrano ?
Komfort jazdy po czarnym jest ważny, 4x4 muszę mieć
Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.
Re: Terrano II a Pajero III - jakie są róznice
a ja myśle, ze tu się @grzes mocno roześmiałMasmo pisze:(...)Co do skuteczności w terenie to myślę że Twoje Terrano nie dałoby rady Terracanowi na 265/75R16.(...)

PIV 3,2DiD
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości