...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
Moderator: Kosiarz
Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
Właśnie odnalazłem temat z tym odpowietrzeniem i w nim była mowa, że w 160 tce odpowietrzenie biegnie razem z przewodami paliwowymi po prawej stronie ramy i wychodzi w komorze silnika, zakończone plastikowym kapturkiem(pewnie jest to zaworek zwrotny)
PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG
Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
Zaworek jest na zbiorniku, odpowietrzenie dobrze gdzieś wyżej wyprowadzić, np na wysokość maski.
Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
nie doczytałem o jaki model Patrola pytanie jest i stąd fopa... warto uzupełnić opis w profilu....
Samurai 1.3->Patrol GR Y60 2.8 ->Suzuki Jimny 1.3
Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
w temacie trza byc
,w profilu niema obowiazku pisywania czym sie jezdzi 


Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
Przekopałem wszystkie działy związane z amortyzatorami i nie znalazłem odpowiedzi na pytanie, czy przy minimalnym lifcie zawieszenia w Parchu (2-3 cm) i wrzuceniu opon 33x10,5 lub 33x12,5 należałoby wymienić sprawne seryjne amorki na inne? Czy 2-3 centymetry podniesienia sprężyn kwalifikuje się by kupować amortyzatory przeznaczone do liftu +50, bo takich +20 czy +30 to w sprzedaży nikt nie oferuje. Masa nieresorowana w porównaniu z seryjnymi oponkami sporo się zmieni, ale skok zawiechy raczej niewiele.
Toya J95 na wycieczki, a Parch Y60 do roboty
Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
seryjne na początek stykną długością, potem se wymienisz jak kasy uzbierasz
Samurai 1.3->Patrol GR Y60 2.8 ->Suzuki Jimny 1.3
Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
Seryjne amortyzatory z biedą , ale dadzą radę ogarnąć lift do 2".strzelmiś pisze:Przekopałem wszystkie działy związane z amortyzatorami i nie znalazłem odpowiedzi na pytanie, czy przy minimalnym lifcie zawieszenia w Parchu (2-3 cm) i wrzuceniu opon 33x10,5 lub 33x12,5 należałoby wymienić sprawne seryjne amorki na inne? Czy 2-3 centymetry podniesienia sprężyn kwalifikuje się by kupować amortyzatory przeznaczone do liftu +50, bo takich +20 czy +30 to w sprzedaży nikt nie oferuje. Masa nieresorowana w porównaniu z seryjnymi oponkami sporo się zmieni, ale skok zawiechy raczej niewiele.
Bierz życie tak by na Twoim pogrzebie nawet grabarz płakał...
Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
a co ja pisałem stronę wcześniej?strzelmiś pisze:Przekopałem wszystkie działy związane z amortyzatorami i nie znalazłem odpowiedzi na pytanie, czy przy minimalnym lifcie zawieszenia w Parchu (2-3 cm) i wrzuceniu opon 33x10,5 lub 33x12,5 należałoby wymienić sprawne seryjne amorki na inne? Czy 2-3 centymetry podniesienia sprężyn kwalifikuje się by kupować amortyzatory przeznaczone do liftu +50, bo takich +20 czy +30 to w sprzedaży nikt nie oferuje. Masa nieresorowana w porównaniu z seryjnymi oponkami sporo się zmieni, ale skok zawiechy raczej niewiele.
Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
bo to panie trudno czytać ze zrozumieniemMroczny pisze: a co ja pisałem stronę wcześniej?


Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
- Wowos
-
- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
- Kontaktowanie:
Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
w tym tygodniulbl78 pisze: ten temat to chyba już 3 albo 4 raz omawiamy

y60 autobus, czerwony.
Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
U mnie to głupia sprawa z tym liftem. Bo ani to standard, ani 2". Pójdzie do góry 30mm. Stąd boję się, aby amortyzatora +2" nie złamało jak koło pójdzie mocno do góry. Nie znam po prostu skoków tych urządzeń i zapasu jaki mają. Co do Masy nieresorowanej, to właśnie Mroczny w oparciu o Twoje zdanie myślę o mocniejszej wersji. Zresztą i tak już przepadłem. Chcąc parcha dobrze zrobić, grosz trzeba więcej niż myślałem i na Allegro wystawiłem nerkę (grupa krwi BRh-). Zapraszam do licytacji...
Toya J95 na wycieczki, a Parch Y60 do roboty
Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
oryginały porobią ale krócej(przednie, tylne lataja bez zmian), a z +2 to wystarczy popytać sprzedawców o parametry (długość złożonego/rozłożonego) i dobrać odpowiedni
a max dobicie ograniczyć odpowiednim odbojem 


Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
Waśnie, przecież co jakiś czas jest tu mowa o poduchach od stara - byczych jajach. Sprawa jasna. Dzięki.
Toya J95 na wycieczki, a Parch Y60 do roboty
Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
Mam pytanie do posiadaczy patroli. Jestem w posiadaniu nissana patrola k-260 2.8d hiszpan z podwyzszonym dachiem. Probelm jest taki wymieniłem ostatnio sprzęgi na avm, po wymianie działały napędy sprzodu. Po tygodniu wybrałem się znowu i nie miłe miałem zaskoczenie kiedy przód nie ciągnoł. Reduktor podawał obroty na wał przedni ale koła się nie kręciły. Co moglo sie stac. Rowniez poszukuje osoby ktora jest dosc obeznana w patrolach w okolicach Ostroleki, Lomzy
- decc
- Posty: 1837
- Rejestracja: wt mar 13, 2007 3:22 pm
- Lokalizacja: Radziejowice - okolice, Patrol Y60 '89 krótki, RD28T'98 TD-6 intercooler, OME+2" @MT33"
Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
Wiem, że to głupie pytanie, ale nie mogłem się oprzeć, żeby nie zapytać: zapiąłeś sprzęgiełka? AVMy zapina się ręcznie - nie mają pozycji "AUTO" jak w seryjnych patrolowskich. Czyli trzeba wysiąść z auta i przestawić je z 4x2 na 4x4. Innej przyczyny trudno mi się dopatrzeć. Zakładałem AVMy do Y60 miesiąc temu i szczerze mówiąc nie bardzo mogę sobie wyobrazić sytuację, w której by nie działały. Musiałbyś ukręcić półosie. albo zęby na nich lub w sprzęgiełkach. Z tym że jakoś mi się wydaje, że to Ci się raczej nie wydarzyłoHubertN pisze:Mam pytanie do posiadaczy patroli. Jestem w posiadaniu nissana patrola k-260 2.8d hiszpan z podwyzszonym dachiem. Probelm jest taki wymieniłem ostatnio sprzęgi na avm, po wymianie działały napędy sprzodu. Po tygodniu wybrałem się znowu i nie miłe miałem zaskoczenie kiedy przód nie ciągnoł. Reduktor podawał obroty na wał przedni ale koła się nie kręciły. Co moglo sie stac. Rowniez poszukuje osoby ktora jest dosc obeznana w patrolach w okolicach Ostroleki, Lomzy

/edit: literówka/
Ostatnio zmieniony czw lut 11, 2010 8:41 am przez decc, łącznie zmieniany 1 raz.
"Nic od Was nie można się dowiedzieć (każdy dla siebie, zakłamane chamy)"
- decc
- Posty: 1837
- Rejestracja: wt mar 13, 2007 3:22 pm
- Lokalizacja: Radziejowice - okolice, Patrol Y60 '89 krótki, RD28T'98 TD-6 intercooler, OME+2" @MT33"
Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
Aha i jeszcze jedno: widzę dopiero teraz że to Twój pierwszy post na tym forum, a tu jest taki zwyczaj, że należy się najpierw przywitać i przedstawić, zanim zacznie się pytać o cokolwiek. Wiesz, elementarne zasady współżycia społecznego i takie tam. Jest do tego celu odpowiedni wątek, nazywa się "TU WITAMY NOWYCH". Radziłbym Ci jak najszybciej naprawić swój błąd, a że jest to błąd przekonasz się wkrótceHubertN pisze:Mam pytanie do posiadaczy patroli. Jestem w posiadaniu nissana patrola k-260 2.8d hiszpan z podwyzszonym dachiem. Probelm jest taki wymieniłem ostatnio sprzęgi na avm, po wymianie działały napędy sprzodu. Po tygodniu wybrałem się znowu i nie miłe miałem zaskoczenie kiedy przód nie ciągnoł. Reduktor podawał obroty na wał przedni ale koła się nie kręciły. Co moglo sie stac. Rowniez poszukuje osoby ktora jest dosc obeznana w patrolach w okolicach Ostroleki, Lomzy


"Nic od Was nie można się dowiedzieć (każdy dla siebie, zakłamane chamy)"
Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
Pany - padł mi wał napędowy przedni, znaczy zrobił się luz na wieloklinie i wibruje.
Teraz pytanie czy lepiej regenerować (ktoś wie gdzie we Wrocławiu regenerują), czy gdzieś szukać używanego (tu nie wiem co mi przyślą i w jakim stanie).
Pytanie nr dwa, to takie, że nie wiem jaki mam wał - tzn. auto miało RD2,8T a teraz ma TD42 - niby wały pokazuje takie same, ale pewności nie mam.
Za odpowiedzi z góry dziękuję
Teraz pytanie czy lepiej regenerować (ktoś wie gdzie we Wrocławiu regenerują), czy gdzieś szukać używanego (tu nie wiem co mi przyślą i w jakim stanie).
Pytanie nr dwa, to takie, że nie wiem jaki mam wał - tzn. auto miało RD2,8T a teraz ma TD42 - niby wały pokazuje takie same, ale pewności nie mam.
Za odpowiedzi z góry dziękuję

GR long 
Urzędy w Polsce to wielki ciężar, dlatego kładzie się go na barki osłów

Urzędy w Polsce to wielki ciężar, dlatego kładzie się go na barki osłów

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
Były zapięte.
Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
Zdejmij sprzęgiełka i zobacz czy czasem ich nie nasmarowałeś smarem.


Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
Nie wolno
Wielkie dzięki za Pomoc

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
Kolejne pytanie dotyczące Patrola. Czy to prawda, że mosty można przełożyć pod resory i jedyno modyfikacją jest zmiana amortyzatorów?
Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
Hi.
Kończąc mój wątek (przygodę-wcześniejsze moje posty) z układem chłodzenia (czyt. głowicą) nie mogę jeszcze nie poruszyć tematu przyczyn tej usterki.
Dwie wersje chodzą mi po głowie:
- nie dogrzany tył głowicy ( 4,5,6 - okazały się spalone świece), a zimno było znacząco ( -20stopni)
- zbyt długo grzała świeca ( zawieszony przekaźnik, sterownik przez zimno) a głowica solidnie schłodzona ( zima ostra) - to wersja, przypuszczenie gościa, który spawał głowicę (pęknięcie pod komorą spalania, w miejscu świecy żarowej 6-go cylindra).
Co o tym sądzicie ( na koniec mojej przygody z głowicą)??? Mam nadzieje, że przynajmniej na rok ma spokój!!!
Pozdrawiam.
pinczoff
Kończąc mój wątek (przygodę-wcześniejsze moje posty) z układem chłodzenia (czyt. głowicą) nie mogę jeszcze nie poruszyć tematu przyczyn tej usterki.
Dwie wersje chodzą mi po głowie:
- nie dogrzany tył głowicy ( 4,5,6 - okazały się spalone świece), a zimno było znacząco ( -20stopni)
- zbyt długo grzała świeca ( zawieszony przekaźnik, sterownik przez zimno) a głowica solidnie schłodzona ( zima ostra) - to wersja, przypuszczenie gościa, który spawał głowicę (pęknięcie pod komorą spalania, w miejscu świecy żarowej 6-go cylindra).
Co o tym sądzicie ( na koniec mojej przygody z głowicą)??? Mam nadzieje, że przynajmniej na rok ma spokój!!!
Pozdrawiam.
pinczoff
Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
eeee, teoria naciągana
robok rzępoli w harapuciu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości