Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
Talib
-

- Posty: 113
- Rejestracja: czw sty 29, 2009 10:35 am
- Lokalizacja: Warszawa Praga Pł
Post
autor: Talib » ndz mar 28, 2010 7:35 pm
Łokciu pisze:
Proszę
Bardzo pięknie podziękował

-
hadek

- Posty: 1582
- Rejestracja: sob gru 10, 2005 3:53 pm
- Lokalizacja: Oława/dolnoslaskie
Post
autor: hadek » ndz mar 28, 2010 9:02 pm
goralski pisze:strzelmiś pisze:Panowie mam do do Was prośbę...[/b]
Jedź do soltera,ogarnia temat i przystępnie cenowo
Możesz cos wiecej w temacie?, ile np bodylift?
Lepiej pózno niz wcale
-
kuba500
-

- Posty: 2635
- Rejestracja: pn gru 24, 2007 12:15 am
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kuba500 » ndz mar 28, 2010 9:37 pm
hadek pisze:goralski pisze:strzelmiś pisze:Panowie mam do do Was prośbę...[/b]
Jedź do soltera,ogarnia temat i przystępnie cenowo
Możesz cos wiecej w temacie?, ile np bodylift?
kolega płacił u Soltera za body lift coś koło dwóch tyśi , jak dla mnie to wolałem dołożyć parę szelestów i w niewiele większych pieniądzach zamiast body liftu mam na zawiasie +2 " na dobinsie

KZJ95 , Suzuki SV650, Celica GT-FOUR też 4x4

-
hadek

- Posty: 1582
- Rejestracja: sob gru 10, 2005 3:53 pm
- Lokalizacja: Oława/dolnoslaskie
Post
autor: hadek » ndz mar 28, 2010 9:40 pm
kolega płacił u Soltera za body lift coś koło dwóch tyśi , jak dla mnie to wolałem dołożyć parę szelestów i w niewiele większych pieniądzach zamiast body liftu mam na zawiasie +2 " na dobinsie

[/quote]
O, to nie tanio, te podkładki to chyba z kwasiaka

Lepiej pózno niz wcale
-
strzelmiś
-

- Posty: 200
- Rejestracja: sob kwie 01, 2006 10:47 pm
- Lokalizacja: Strzelin /Dolny Śląsk
Post
autor: strzelmiś » wt mar 30, 2010 6:19 am
Ja sam bodylift mam za 300 zł, a podkładki za darmo. Dali mi arkusz tworzywa - bo mnie lubią - jak mawiał Kwicoł w Janosiku. Zrobiłem je z tekstolitu na pile i tokarce.
Toya J95 na wycieczki, a Parch Y60 do roboty
-
goralski
-

- Posty: 10932
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: goralski » wt mar 30, 2010 8:06 am
ale z tego co wiem to te 2 tysie łącznie z podcięciem tylnych blach i ich zderzakiem...
głowy nie dam sobie upierdaczyć

"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S
-
goralski
-

- Posty: 10932
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: goralski » wt mar 30, 2010 12:27 pm
Mam pytanko
Ile jest miejsc mocowania budy do ramy w patrolu?
Jaka jest mniej więcej kolejność przy lifcie budy?
na co trzeba zwrócić szczególną uwagę?czy trzeba przesuwać mocowanie chłodnicy?
z tego co czytałem to trzeba korygować drążek od reduktora,czy coś jeszcze dochodzi do tego?wlew paliwa?
jakie są koszty?(podkładki widziałem na allegro za 500zł,czy do tego dochodzi coś jeszcze?jaki czas liftu?
wszystko to odnosi się do liftu 2''...
będę wdzięczny za odpowiedzi
"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S
-
mayer
-

- Posty: 1391
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 10:06 am
- Lokalizacja: Skrzynki pod Kórnikiem :)
Post
autor: mayer » wt mar 30, 2010 1:00 pm
8 /10 krótki długi. Co trzeba wyczepić juz pisałem zupełnie niedawno.
Bierz życie tak by na Twoim pogrzebie nawet grabarz płakał...
-
goralski
-

- Posty: 10932
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: goralski » wt mar 30, 2010 1:20 pm
A zapodaj linka,sklecę z tego "artykuł" i jeśli czegoś nie popierdzielę to można go przykleić i zamknąć dla potomych,to że napiszesz za 2 lata i tak niebo dla bitów przyjmie...
"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S
-
kuba500
-

- Posty: 2635
- Rejestracja: pn gru 24, 2007 12:15 am
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kuba500 » wt mar 30, 2010 8:09 pm
goralski pisze:ale z tego co wiem to te 2 tysie łącznie z podcięciem tylnych blach i ich zderzakiem...
głowy nie dam sobie upierdaczyć

nie ryzykował bym

KZJ95 , Suzuki SV650, Celica GT-FOUR też 4x4

-
mayer
-

- Posty: 1391
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 10:06 am
- Lokalizacja: Skrzynki pod Kórnikiem :)
Post
autor: mayer » wt mar 30, 2010 8:41 pm
goralski pisze:A zapodaj linka,sklecę z tego "artykuł" i jeśli czegoś nie popierdzielę to można go przykleić i zamknąć dla potomych,to że napiszesz za 2 lata i tak niebo dla bitów przyjmie...
A proszę Cie bardzo. Tu masz cały wątek o podnoszeniu budy.
http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=6&t=75195
Bierz życie tak by na Twoim pogrzebie nawet grabarz płakał...
-
puczkow
- jestem tu nowy...

- Posty: 41
- Rejestracja: wt lis 17, 2009 9:40 am
Post
autor: puczkow » czw kwie 01, 2010 8:20 am
Koledzy, dwa szybkie pytanka:
jaki olej polecacie do tylnego mostu w TII. Wiem ze musi być LS.
Macie jakieś swoje typy/marki oleju ?
oraz czy śruby/korki po wymianie oleju muszą być klejone na loctitea ?
R20 GREEN POWER
-
seburaj
-

- Posty: 4047
- Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
- Lokalizacja: Śląsk Górny
Post
autor: seburaj » czw kwie 01, 2010 8:23 am
puczkow pisze:
oraz czy śruby/korki po wymianie oleju muszą być klejone na loctitea ?
to pytanie primaaprilisowe
owiń korek taśmą teflonową ze szpulki i wkręcaj...
robok rzępoli w harapuciu
-
puczkow
- jestem tu nowy...

- Posty: 41
- Rejestracja: wt lis 17, 2009 9:40 am
Post
autor: puczkow » czw kwie 01, 2010 9:15 am
seburaj pisze:puczkow pisze:
oraz czy śruby/korki po wymianie oleju muszą być klejone na loctitea ?
to pytanie primaaprilisowe
owiń korek taśmą teflonową ze szpulki i wkręcaj...
nie, pytanie jak najbardziej poważne
dzięki za odpowiedź
a co z olejem, jaki byś polecał ?
i czy wchodzi tam rzeczywiście 3 litry jak podano w instrukcji, czy ciut więcej

R20 GREEN POWER
-
seburaj
-

- Posty: 4047
- Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
- Lokalizacja: Śląsk Górny
Post
autor: seburaj » czw kwie 01, 2010 9:58 am
a co mam niby polecać... olej jest olej
lej obojetnie jaki, byleby lepkościowo zgodny ze wskazówkami nissana, oczywiscie do limited slip - albo lej normalny olej dolewając dodatek do lsd (do kupienia np. w aso chryslera)
robok rzępoli w harapuciu
-
zagaj1
-

- Posty: 2716
- Rejestracja: pn sie 24, 2009 9:37 pm
- Lokalizacja: Przasnysz / Olsztyn
Post
autor: zagaj1 » pt kwie 02, 2010 5:19 pm
Witam, mam pytanko, tylne drzwi (te mniejsze, bez koła zapasowego) w Y61 strasznie pukają na dołkach,po dokładnym oglądnięciu, wywnioskowałem że dostały luzu na zawiasach, co zrobić

bo tam w sumie niema co dokręcić i smarowanie też nie wiele da

Patrol Y61 Long ZD30DTi &Seicento& KTM LC4 640SM
Dziadostwa nie rób, skręć drutem...! 
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » pt kwie 02, 2010 5:36 pm
Wymienić zawiasy na nowe - typowa przypadłość nissanów.

-
zagaj1
-

- Posty: 2716
- Rejestracja: pn sie 24, 2009 9:37 pm
- Lokalizacja: Przasnysz / Olsztyn
Post
autor: zagaj1 » pt kwie 02, 2010 8:37 pm
No ale to od tych wąskich drzwi padają zawiasy ? Myślałem że te drugie od ciężaru koła ...

Patrol Y61 Long ZD30DTi &Seicento& KTM LC4 640SM
Dziadostwa nie rób, skręć drutem...! 
-
Mroczny
-

- Posty: 40602
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » pt kwie 02, 2010 8:38 pm
wiesz... może trzy wypadki temu tak było..

-
zagaj1
-

- Posty: 2716
- Rejestracja: pn sie 24, 2009 9:37 pm
- Lokalizacja: Przasnysz / Olsztyn
Post
autor: zagaj1 » pt kwie 02, 2010 8:50 pm
Dobra chu... tam będę głośniej słuchał radia, a jak odpadną to będę kombinował

Patrol Y61 Long ZD30DTi &Seicento& KTM LC4 640SM
Dziadostwa nie rób, skręć drutem...! 
-
Mroczny
-

- Posty: 40602
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » pt kwie 02, 2010 8:53 pm
nie masz co kombinować - musisz zmienić zawias - a dokładnie trzpień/bolec na którym to się wspiera. Przez poprzednie 800tys na taksówce w stambule często je otwierano po prostu... taki kraj

-
mayer
-

- Posty: 1391
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 10:06 am
- Lokalizacja: Skrzynki pod Kórnikiem :)
Post
autor: mayer » pt kwie 02, 2010 9:19 pm
Mroczny pisze: Przez poprzednie 800tys na taksówce w stambule często je otwierano po prostu... taki kraj

buhhhahha zapomniałeś że później sprzedali parcha na plantacje pomidorów do Holandii

Bierz życie tak by na Twoim pogrzebie nawet grabarz płakał...
-
Wowos
-

- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wowos » pt kwie 02, 2010 9:21 pm
skąd odkupił go niemiec - bohater wojenny, który jeździł nim do sklepu tylko w dni nieparzyste parzystych miesięcy nie zaczynających się na "S" i "C"

y60 autobus, czerwony.
-
zagaj1
-

- Posty: 2716
- Rejestracja: pn sie 24, 2009 9:37 pm
- Lokalizacja: Przasnysz / Olsztyn
Post
autor: zagaj1 » pt kwie 02, 2010 9:34 pm
I tym sposobem trafił do Polskiego salonu w którym nabył go poprzedni właściciel

dobra dobra już się niema co zapędzać

Patrol Y61 Long ZD30DTi &Seicento& KTM LC4 640SM
Dziadostwa nie rób, skręć drutem...! 
-
Robur zmota

- Posty: 545
- Rejestracja: pn paź 18, 2004 3:54 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Robur zmota » wt kwie 06, 2010 2:46 pm
Pytanko jakie powinno być ciśnienie doładowania turbiny w patrolu y 60 2.8

bo w moim chyba za mało ,tak 0,6 atm. ta na pełnej faji ,a tak lajtowo 0,3-0,4

PATROL4.2
TOTALNY ANTYKLERYKAŁ
ZMOTA KATOWICE
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości