Mam pytanko odnośnie silnika 4700 V8 benzyna w LC HDJ 100.
Jaka jest żywotność tego silniczka? Jak się spisuje w 100?
Często można spotkać ten model z gazem - jak silnik znosi zagazowanie?
Pozdrawiam.
J100 w benzynie-warto?
Moderator: Mroczny
J100 w benzynie-warto?
Ostatnio zmieniony czw maja 06, 2010 12:53 pm przez Bef, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: HDJ 100 w benzynie-warto?
HDJ w benzynie to chyba nie ma..
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'
-
-
- Posty: 16166
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
- Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
Re: HDJ 100 w benzynie-warto?
Wtedy ma oznaczenie UZJ100.
Te cyferki w oznaczeniu modeli toyoty wskazują na silnik, ramę i model auta. We wszystkich toyach, nawet osobówkach (wtedy nie ramę a płytę podłogową).
Te cyferki w oznaczeniu modeli toyoty wskazują na silnik, ramę i model auta. We wszystkich toyach, nawet osobówkach (wtedy nie ramę a płytę podłogową).
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
Re: HDJ 100 w benzynie-warto?
mialem przyjemnosc z UZJ 100 i mam przyjemnosc z FZJ 100. Oba modele to wersje benzynowe. Ta pierwsza jak wspomnial rokfor32 to wlasie wresja z silnikiem 4,7 V8, ta druga to prosty silnik 6 cylindrowy, o pojemnosci 4,5 litra. Zaskoczylo mnie to, ze V8 nie jest jakos duzo bardziej dynamiczna od popularniejszej wersji 4,5. Po silniku V8 oczekiwalbym chyba wiecej. Wersja z silnikiem V8 (2uz-fe) jest tez drozsza i znacznie rzadziej wystepuje z manualna skrzynia biegow, ktora dla mnie jest koniecznoscia, bo nie widze automatu w trudniejszym technicznie terenie.
Zywotnosci tych silnikow jest spora. Widzialem Lc 80 z silnikiem 1FZ-FE z przebiegiem ponad 500 tys i nadal chodzily, Najstarsza V8 jaka mialem okazje widziec to model UZJ100 z 1999 roku z przebiegiem 440 tys. Auto tez robilo nienajgorsze wrazenie.
Przypadloscia benzynowych silnikow w LC 100 jest spalanie. Turbo diesel o pojemnosci 4,2 L bedzie napewno ekonomiczniejszy.
Zywotnosci tych silnikow jest spora. Widzialem Lc 80 z silnikiem 1FZ-FE z przebiegiem ponad 500 tys i nadal chodzily, Najstarsza V8 jaka mialem okazje widziec to model UZJ100 z 1999 roku z przebiegiem 440 tys. Auto tez robilo nienajgorsze wrazenie.
Przypadloscia benzynowych silnikow w LC 100 jest spalanie. Turbo diesel o pojemnosci 4,2 L bedzie napewno ekonomiczniejszy.
HZJ80 (97) --> FZJ100 (98) --> FZJ100 (06) -->FZJ76 (08)
Re: HDJ 100 w benzynie-warto?
Dzięki za odpowiedzi. Diesel jest ekonomiczniejszy. Jednak mam okazyjnie do kupienia UZJ V8 z 240tys przebiegu od pierwszego właściciela - dobrego znajomego. Jeżeli chodzi o ekonomie to zastanawiałem się jak ten silnik znosi zagazowanie jak ktoś ma jakieś doświadczenie w tej materii to chętnie poznam jego opinie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości