Podciagnąć 4.0?

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Podciagnąć 4.0?

Post autor: vandall1 » pn lut 21, 2005 1:02 am

Chodzi bezawaryjnie jak na razie...
Hmmm-co by tu spieprzyć :)21
Ale powaznie:
Czy ktoś próbował tuningu mechanicznego 4.0 w XJ?
Wydaje się,że z tej pojemności powinno sie dać zrobić nieco więcej mocy.
Nie myslę tu o duzym przyroście,ale tak do poziomu 200-250KM.
Bardzo jestem ciekaw Waszych opinii.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » pn lut 21, 2005 1:07 am

"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » pn lut 21, 2005 1:16 am

Porządny kolektor (nie myśle o borla, porządny), dobre swiece, uklad wydechowy o zmniejszonym oporze i dolot/filtr powietrza o dużej przepustowości.

Będziesz miał małe 200KM i moment obrotowy że głowa boli :)21
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pn lut 21, 2005 1:16 am

No zajebiscie...
Ale mi chodziło raczej o "forumowe"doswiadczenia,a nie kity kupowane za tausena :)21
Powyższe dotyczy mismana
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » pn lut 21, 2005 1:19 am

Kolektor tez kupisz drog, reszte tanio

alternatywnie możesz pomyśleć o zmałpowaniu kolektora :)2
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pn lut 21, 2005 1:21 am

PKi pisze:Porządny kolektor (nie myśle o borla, porządny), dobre swiece, uklad wydechowy o zmniejszonym oporze i dolot/filtr powietrza o dużej przepustowości.

Będziesz miał małe 200KM i moment obrotowy że głowa boli :)21
Sorry-co to znaczy "porzadny"?O innym kształcie?
Wydech owszem-bez kata i wieksze fi?
Filtr rozumiem,że o strukturze takiej jak stożki,ale w formie wkładu w oryginał puszkę?
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » pn lut 21, 2005 1:26 am

Taa. i zwężke wypierdzielamy, siedzi zaraz za filtrem ukryta świna :)21
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » pn lut 21, 2005 1:28 am

vandall1 pisze:No zajebiscie...
Ale mi chodziło raczej o "forumowe"doswiadczenia,a nie kity kupowane za tausena :)21
A tu bez "kitów" :)21 :

http://jeep4.0performance.4mg.com/mods.html


:)21
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » pn lut 21, 2005 1:29 am

PKi pisze:Taa. i zwężke wypierdzielamy, siedzi zaraz za filtrem ukryta świna :)21
:o Ke ? Jaka zwężka.. czegoś nie wiem ? Mam przytkany dolot ? Orzeszq... :evil:
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » pn lut 21, 2005 1:30 am

My favorite low cost power and economy upgrade is the Dynomax or Flowmaster muffler, K&N filter, Splitfire plug combo. First replace the stock air cleaner element with a K&N filter, then get a set of Splitfire spark plugs (yes, they do work) and then replace the stock muffler with a Dynomax Super Turbo or Ultra Flow. This combo is normaly less than $200 and gives a noticable power and economy boost.
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » pn lut 21, 2005 1:31 am

misman pisze:
PKi pisze:Taa. i zwężke wypierdzielamy, siedzi zaraz za filtrem ukryta świna :)21
:o Ke ? Jaka zwężka.. czegoś nie wiem ? Mam przytkany dolot ? Orzeszq... :evil:
No widać nie wiesz :)2
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » pn lut 21, 2005 1:33 am

Porządny = Pacesetter
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pn lut 21, 2005 1:36 am

misman pisze: A tu bez "kitów" :)21 :

http://jeep4.0performance.4mg.com/mods.html


:)21
Ok misman-przetłumacz to tylko prosze na ludzki jezyk i trza podziałac!
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » pn lut 21, 2005 1:41 am

vandall1 pisze:

Ok misman-przetłumacz to tylko prosze na ludzki jezyk i trza podziałac!
A GG albo inny porządniejszy komunikator ma ? to by się podeliberowało conieco, mam parę fajnych linków w tym temacie :)21
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » pn lut 21, 2005 1:42 am

No i można jeszcze zrobić takie głupoty jak zastąpić visko elektrykiem - ale ryzyko bo visko dobrze działa w XJ 4.0 akurat.

Pozatym
duza przepustnica

spacer (rzekomo to kolano zaraz za przepustnicą jest za blisko i dławi)

przenieść czujnik temperatury powietrza z kolektora (gdzie mierzy temp kolektora zamiast wiatru) do filtra

można wpłynąć na napięcie zasilania MAPsensora i tym samym z lekka korygować skład mieszanki z wnętrza.


Ale - na co ci ta większa moc w XJ ??
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pn lut 21, 2005 1:44 am

PKi pisze:Porządny = Pacesetter
Znalazłem go,ale nie widzę XJ.Pewnie wg wrangla bedzie.Zmałpować by mozna,ale nawet foty nie ma :evil:
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pn lut 21, 2005 1:51 am

PKi pisze: Ale - na co ci ta większa moc w XJ ??
Bo mam typowy syndrom-pojeżdziłem pół roku i juz mi mało pod nogą...
Pewnie,że nie jest to jakiś tam wielki problem,ale wiekszość czasu jeżdżę po miescie i chciałbym być trochę szybszy /v max jest oczywiście ok/
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » pn lut 21, 2005 1:53 am

To może pomyśl nad zmodernizowaniem sterowania automatem bo moim zdaniem jest skopane - na miasto nie pasuje ani comfort ani power. Na trójce troche lepjej ale też za duzo miesza. :-?
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pn lut 21, 2005 1:55 am

misman pisze:
A GG albo inny porządniejszy komunikator ma ? to by się podeliberowało conieco, mam parę fajnych linków w tym temacie :)21
Jesli możesz to podaj mi te linki.Popatrzę i przedyskutujemy jak to mówią "w naturze" :)21
GG mam ale sa jakieś problemy z tym ostatnio /młody/.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pn lut 21, 2005 2:01 am

PKi pisze:To może pomyśl nad zmodernizowaniem sterowania automatem bo moim zdaniem jest skopane - na miasto nie pasuje ani comfort ani power. Na trójce troche lepjej ale też za duzo miesza. :-?
No po miescie hulam na power i 3.W elektronice jestem cienki-dlatego pytam o mechanikę.
Tak btw-czy sprawa Teraflexa to jeszcze zyje,czy zabita z przyczyn wiadomych?
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » pn lut 21, 2005 2:08 am

vandall1 pisze: Jesli możesz to podaj mi te linki.Popatrzę i przedyskutujemy jak to mówią "w naturze" :)21
GG mam ale sa jakieś problemy z tym ostatnio /młody/.
To co podawałem, u góry odniesienia do poszczególnych działów, gdzie szczegółowo opisano modyfikacje:
http://jeep4.0performance.4mg.com/index.html
oraz
http://www.go.jeep-xj.info/index.htm
http://www.angelfire.com/my/fan/IAT_sensor.html
http://www.rockcrawler.com/techreports/ ... /index.asp

:)21
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » pn lut 21, 2005 9:06 am

khm khm jezeli moge sie wtracic do tej jakze ozywionej dyskusji :)21

vandall chcialbym tutaj napomknac ze powinienes chyba najpierw przywrocic mu standardowa ilosc koni bo jak pamietam jechalem Twoja fura zaraz po zakupie to sam Ci mowilem ze moj na LPG ze zwezka 8cm na dolocie lepiej sie wkreca i ma wiekszego kopa i moment :)21

a ta zwezka w dolocie o ktorej wspomina PKi to venturi dla wyciszenia dolotu, zmniejszenia zuzycia paliwa i zwiekszenia predkosci powietrza w kolektorze dolotowym, to takie mini turbo power booster magic :)21

Najpierw przenies czujnik temp powietrza z kolektora na obudowe filtra. Odczujesz delikatny wzrost momentu i mocy.

A dalej to kolektor wydechowy i caly wydech. XJ ma spora rezerwe przeplywu w dolocie ale tlumi go wydech. Wieksze wtryskiwacze. itp itd...

No i hamownia to jedyny faktyczny punkt odniesienia. Stawiam browar ze teraz masz max 130-140KM :D

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » pn lut 21, 2005 9:19 am

Normalne.

Mismana tez przymulony - stawiam na zapchany KAT.

Co do teraflexa, no pisałeś że ni masz czasu :-?

Sprawa ogólnie zyje tylko ja obecnie mam tyle innych spraw że syf przez osoatni miesiac byl tylko raz odpalony zeby kobiete escortem wciagnac spowrotem na droge z zasp śnieżnych :)21

A jeszcze 35 rzeczy chciałem przed kaszubia zrobic :evil:
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
Bartek 4.7
 
 
Posty: 218
Rejestracja: śr lut 12, 2003 12:37 am
Lokalizacja: Gąbin

Post autor: Bartek 4.7 » pn lut 21, 2005 9:28 am

Discotheque pisze:khm khm jezeli moge sie wtracic do tej jakze ozywionej dyskusji :)21

A dalej to kolektor wydechowy i caly wydech. XJ ma spora rezerwe przeplywu w dolocie ale tlumi go wydech. Wieksze wtryskiwacze. itp itd...

:D
Amerykańce twierdzą, że w tym silniku zmiana układu wydechowego na 3" wyzwala dodatkowe 17-20KM

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » pn lut 21, 2005 12:41 pm

PKi pisze:Normalne.

Mismana tez przymulony - stawiam na zapchany KAT.
Ale lepiej się zbierał, niż Vandallowy :)21 A teraz to jeszcze trochę przyżółwił, bo zagazowany :roll:
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości