Caravaning i off-road jak połączyć te dwie sprawy

Moderator: Misiek Bielsko

Awatar użytkownika
leszekku79
 
 
Posty: 119
Rejestracja: czw cze 05, 2008 12:45 pm
Lokalizacja: gdzies

Re: Caravaning i off-road jak połączyć te dwie sprawy

Post autor: leszekku79 » pt sty 14, 2011 1:50 pm

mercedes 208 :
Obrazek

Obrazek

Jest ale 408 na blizniakach ale dopiero trzeba wyszykowac auto :
Obrazek
disco 200 tdi 94

Awatar użytkownika
leszekku79
 
 
Posty: 119
Rejestracja: czw cze 05, 2008 12:45 pm
Lokalizacja: gdzies

Re: Caravaning i off-road jak połączyć te dwie sprawy

Post autor: leszekku79 » pt sty 14, 2011 2:16 pm

Moim ulubiencem jest Toyota Townace . Popularna na wschodzie i w Rosji . Silnik 2c taki jak w Carinie,Corolli .Kultura pracy w porównaniu z niemieckimi TDI bez porównania ,pod wzgledem oszczednosci, niezawonosci i palenia nawet w 25 stopniowe mrozy mistrzostwo.Ma 73 KM - nie można wiele oczekiwać ale da się sprawnie poruszać. Napedy 4x4 pochodza od hiluxa ...Mozna podrozowac w 6 osob , jest tez klima 8)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
disco 200 tdi 94

Awatar użytkownika
andrzej:)
 
 
Posty: 2894
Rejestracja: sob kwie 12, 2008 12:57 am
Lokalizacja: p-ń

Re: Caravaning i off-road jak połączyć te dwie sprawy

Post autor: andrzej:) » pt sty 14, 2011 3:07 pm

Albert_N pisze:tak tak, szczegolnie fajnie lapkiem i pinzem sie jedzie 70kmh 1200 km autostrada, zeby gdzies dojechac gdzie bedzie ten "teren" ;) a jak juz dojedziesz, to bedziesz gluchy od loskotu :P
tak, to jest jakiś mankament, no ale nie ma sytuacji idealnych :wink:

Awatar użytkownika
andrzej:)
 
 
Posty: 2894
Rejestracja: sob kwie 12, 2008 12:57 am
Lokalizacja: p-ń

Re: Caravaning i off-road jak połączyć te dwie sprawy

Post autor: andrzej:) » pt sty 14, 2011 3:08 pm

leszekku79 pisze:mercedes 208 :
no to jakoś bardziej do mnie przemawia.....

Awatar użytkownika
andrzej:)
 
 
Posty: 2894
Rejestracja: sob kwie 12, 2008 12:57 am
Lokalizacja: p-ń

Re: Caravaning i off-road jak połączyć te dwie sprawy

Post autor: andrzej:) » pt sty 14, 2011 3:10 pm

leszekku79 pisze:I nie trzeba sie bac ze np na mokrej trawie sie nie ruszy z miejsca ...
Do tego 4x4 niepotrzebne, szkoda kasy :wink:

leszek26
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: ndz gru 12, 2010 8:06 pm

Re: Caravaning i off-road jak połączyć te dwie sprawy

Post autor: leszek26 » pt sty 14, 2011 3:28 pm

Zrobiłem pare ładnych tys. taką zwykła dostawczą 208 był to mój można powiedzieć pierwszy samochód , sentyment jednak duży został.Te samochody są niezniszczalne, a taki camperek na weekendy to marzenie.


LANDEK
 
 
Posty: 843
Rejestracja: śr lut 07, 2007 6:09 pm
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA - TUREK

Re: Caravaning i off-road jak połączyć te dwie sprawy

Post autor: LANDEK » pt sty 14, 2011 3:41 pm

Ja robię od drugiej strony. Kupiłem kampera takiego jaki mi odpowiadał i teraz będę dokładał napęd na przód.
NISSAN PATROL Y 61, 6.5 TD V8 :)
GG10114884

Awatar użytkownika
Jureq
 
 
Posty: 865
Rejestracja: sob cze 11, 2005 7:27 pm
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: Caravaning i off-road jak połączyć te dwie sprawy

Post autor: Jureq » pt sty 14, 2011 4:05 pm

a do tego jak mawiają ich właściciele "kup Iveco a nie zajedziesz daleko" :)21
Głodny przez wioskę przejdziesz, goły - nie.

Awatar użytkownika
leszekku79
 
 
Posty: 119
Rejestracja: czw cze 05, 2008 12:45 pm
Lokalizacja: gdzies

Re: Caravaning i off-road jak połączyć te dwie sprawy

Post autor: leszekku79 » pt sty 14, 2011 6:06 pm

Taka ''kabina '' uzywana w niemczech to koszt ok 3 tys euro :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
disco 200 tdi 94

Awatar użytkownika
leszekku79
 
 
Posty: 119
Rejestracja: czw cze 05, 2008 12:45 pm
Lokalizacja: gdzies

Re: Caravaning i off-road jak połączyć te dwie sprawy

Post autor: leszekku79 » pt sty 14, 2011 6:17 pm

leszek26 pisze:Zrobiłem pare ładnych tys. taką zwykła dostawczą 208 był to mój można powiedzieć pierwszy samochód , sentyment jednak duży został.Te samochody są niezniszczalne, a taki camperek na weekendy to marzenie.
Potwierdzam . Ja mam dostawczaka 312d z silnikiem 2,9 ... kupilem rok temu stan licznika 180 tys mil - przez rok zrobilem 45 tys mil i tylko zmienalem olej i filtry :D
disco 200 tdi 94

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Re: Caravaning i off-road jak połączyć te dwie sprawy

Post autor: Misiek Bielsko » pt sty 14, 2011 6:36 pm

Miałem sprintka 208d od 200 do 300tys.km - zero problemów, za wyjątkiem blachy, ale to w każdym dostawczym jest problem.
Co prawda teraz brałbym 312, bo to już nie jest muł, a dalej nie ma CR i związanych z tym problemów. Są fajne wersje 4x4 - można trafić ze Szwajcarii, czy Włoch, nawet za ludzkie pieniądze.


Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Re: Caravaning i off-road jak połączyć te dwie sprawy

Post autor: selim » pt sty 14, 2011 9:42 pm

to już wisiało kiedyś w ogłoszeniach ...i ni mo reduktora
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania

Awatar użytkownika
andrzej:)
 
 
Posty: 2894
Rejestracja: sob kwie 12, 2008 12:57 am
Lokalizacja: p-ń

Re: Caravaning i off-road jak połączyć te dwie sprawy

Post autor: andrzej:) » pt sty 14, 2011 9:56 pm

a były wersje z reduktorem ?? cenę trzyma czy staniał ??

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Re: Caravaning i off-road jak połączyć te dwie sprawy

Post autor: selim » pt sty 14, 2011 10:03 pm

były ...nie pamiętam co do ceny ....to, się kręciło koło "kilometra" - Mariusza
albo... to jego było? - albo znajomego ? nie pamiętam

też swego czasu myślałem , jakby tu rodzinę noclegowo ogarnąć
stanęło na niczym .... są zalety i wady
tych ostatnich było więcej
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania

Awatar użytkownika
andrzej:)
 
 
Posty: 2894
Rejestracja: sob kwie 12, 2008 12:57 am
Lokalizacja: p-ń

Re: Caravaning i off-road jak połączyć te dwie sprawy

Post autor: andrzej:) » pt sty 14, 2011 11:06 pm

no właśnie, trudne to kwestie.... :-?

jacenty
Posty: 788
Rejestracja: pt sie 13, 2004 10:21 pm
Lokalizacja: sosnowiec

Re: Caravaning i off-road jak połączyć te dwie sprawy

Post autor: jacenty » pt sty 14, 2011 11:20 pm

Z uwagi iż kończe pewien projekt związany z suzuki i dojrzewam do dalszych wypraw w mniej cywilizowane zakątki, przymierzam sie do budowy (przebudowy) terenowego mini-camperka na bazie T4 syncro.
Terenowość tego wynalazku będzie nieco ograniczona ,ale analizując przebiegi po drogach asfaltowych , szutrowych ,gruntowych , to wyszło mi iż i tak 90 % trasy to droga dla plaskacza. Wiem że t3 jest bardziej terenowe ,ale biorąc pod uwagę przeciętny wiek auta i jego prędkość przelotową , oraz koniecznośc głębokiej przebudowy (silnik), to może nie będzie głupi pomysł. Ponadto komfort jazdy przy dużych przebiegach dziennych , nie rzucająca się w oczy wielkość i związane z tym opłaty przemawiają za tym rozwiązaniem .
Jak dojrzeje i rozpocznę motanie to pochwale sie na forum VW i chetnie posłucham rad tych którzy wiele zjeździli tym modelem (nie koniecznie syncro).
Na chwilę obecną jest zakupiony stosowny protoplasta i trochę szpeja ,
suzuki vitara 1.6 (SZARA EMINENCJA)
Suzuki Vitara 2.0 (BŁĘKITNY GROM )
T4 syncro -wyprawowy.

Awatar użytkownika
PiRoman
 
 
Posty: 16735
Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Caravaning i off-road jak połączyć te dwie sprawy

Post autor: PiRoman » pt sty 14, 2011 11:30 pm

http://www.kerkamm.com/reisemobile/gale ... tail&id=24
w AŚ 4x4 było... jest wiecej fajnych. na Atego jeden... :)2
Nie trzymam Kobiet w domu...

erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra

Awatar użytkownika
wojtek_kom
 
 
Posty: 3678
Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Caravaning i off-road jak połączyć te dwie sprawy

Post autor: wojtek_kom » sob sty 15, 2011 1:40 pm

http://otomoto.pl/inny-tarpan-f223-ac-k ... 64505.html

Na dół jakiś anglik z ramą, na górę to... tania wersja.
Nissan-y

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Re: Caravaning i off-road jak połączyć te dwie sprawy

Post autor: selim » sob sty 15, 2011 10:47 pm

Wojtek ....jak tam Twoja przygoda z przyczepą w Rumunii ?
tak mi się wspomniało :)21
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania

Awatar użytkownika
wojtek_kom
 
 
Posty: 3678
Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Caravaning i off-road jak połączyć te dwie sprawy

Post autor: wojtek_kom » sob sty 15, 2011 11:14 pm

selim pisze:Wojtek ....jak tam Twoja przygoda z przyczepą w Rumunii ?
tak mi się wspomniało :)21
Się koło urwało :)21
Nissan-y

Awatar użytkownika
PiRoman
 
 
Posty: 16735
Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Caravaning i off-road jak połączyć te dwie sprawy

Post autor: PiRoman » sob sty 15, 2011 11:21 pm

wojtek_kom pisze:http://otomoto.pl/inny-tarpan-f223-ac-k ... 64505.html

Na dół jakiś anglik z ramą, na górę to... tania wersja.
Nie brzydko to wygląda nawet. Na nostalgiczny urlopik nad Soliną akurat. Szkoda że się nie prowadzi...
Nie trzymam Kobiet w domu...

erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Re: Caravaning i off-road jak połączyć te dwie sprawy

Post autor: selim » ndz sty 16, 2011 11:51 am

andrzej:) pisze:no właśnie, trudne to kwestie.... :-?
plus
-spanie (jeśli dach jest podnoszony , to miejsca starczy dla całej rodziny )
-bezpieczeństwo (trochę niedźwiedzi jednak żyje w górach - w razie jakiekolwiek W -odpalasz i jedziesz )
- są kraje gdzie spanie na "dziko" jest zabronione i przestrzegane - więc tu jest pole do popisu

wady
- ciężko o coś z reduktorem
- kąty natarcia ,zejścia ,rampowy
- zawieszenie przednie
- znaleźć coś fajnego - graniczy z cudem
- kupić coś rokującego i przerabiać lub wymieniać silnik - to już nie dla mnie....

gdyby to miało napęd 4x4 - http://otomoto.pl/mitsubishi-l300-camper-C13364689.html
kupiłbym to bez zastanowienia

na targach widziałem toyke hiace - nową z ofertą przeróbek
- reduktor
-blokady
- zawieszenie
tylko te ceny :)16

jak ktoś nie jest podróżnikiem - to szkoda kasy na takie kaprysy
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania

Awatar użytkownika
wojtek_kom
 
 
Posty: 3678
Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Caravaning i off-road jak połączyć te dwie sprawy

Post autor: wojtek_kom » ndz sty 16, 2011 1:18 pm

selim pisze:...
http://otomoto.pl/dodge-ram-2500-3-5ton ... 01320.html może coś takiego, przykładowo...

W lecie ściągasz pake, montujesz budę przyczepy - w sumie ze sześć śrub i jedziesz.
Zawsze można szukać białego RAM-a...

Ja kiedyś kupię ale starego Titana, RAM2500 mi nie pasuje, Tundra - nie widziałem odpowiednio pojemnej.
W sumie tylko dlatego, że sześć osób i paka ma ponad 2 metry. Na tyle zrobię miejsce na spanie + zawsze mogę zabrać niewiadke na hak :)21
Nissan-y

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turystyczne zorganizowane”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość