
Proszę o pomoc i w miarę przystępny sposób przedstawienie jak to w miarę
bezbolesny sposób przeprowadzić. Mile widziane foty

Mam mały warsztacik w garażu z podstawowym wyposażeniem

Moderator: Kosiarz
łooo, zapomniałem o Tobie, sorki. Mam auto nie sprawne. Alternator mi sie wykopsił i straciłem hamulce w sobotę. Dopiero dzis go na myjnie zawiozłem i może jutro coś dłubne jakby żabami nie rzucało...robson5 pisze:Witam wszystkich, szukałem, szukałem i nie znalazłem w poprzednich tematach![]()
Proszę o pomoc i w miarę przystępny sposób przedstawienie jak to w miarę
bezbolesny sposób przeprowadzić. Mile widziane foty![]()
Mam mały warsztacik w garażu z podstawowym wyposażeniem
Jak nie planujesz się z autem zwiać na długi czas i nie zamierzasz być dobrym wujkiem z prospektywny nowego, przyszłego właściciela to pospawaj tą ramę na aucie. Rama w Pajero rdzewieje zawsze w tych samych miejscach, do których jest dobry dostęp sprawką. Możesz mieć problem z tylnym odcinkiem ramy w takim przypadku wystarczy zdemontować tylny most ewentualnie bak paliwa. Jedna i druga czynność zajmie Ci 3 do 5 godzin w zależności od stanu śrub.robson5 pisze:Coś znawcy tematu milczą![]()
![]()
Nikt nie przekładał ramy![]()
Widać za trudny temat
robson5 pisze:I co robić![]()
![]()
![]()
robson5 pisze:Straszycie Mnie ostro![]()
Daj koledze Walus jak po 20 minutach jazdy rama nie pierdyknie to znaczy,że syf rokujerobson5 pisze: I kolejne pytanko jak sprawdzić wytrzymałość mojej starej ramy
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości