Wszystko o BRDM-2
Moderator: Mroczny
Wszystko o BRDM-2
Są na forum użyszkodnicy tegoż sprzętu?
Jakie macie doświadczenie z tym wozem?
Kupiłem TO TO i pomału ogarniam temat...
Jakieś wskazówki?
Jakie macie doświadczenie z tym wozem?
Kupiłem TO TO i pomału ogarniam temat...
Jakieś wskazówki?
GAZ 69M Rulez
- GikroV
-

- Posty: 1041
- Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:48 am
- Lokalizacja: Koszalin, Rosnowo (Airport Zegrze Pomorskie)
Re: Wszystko o BRDM-2
Tu na pewno znajdą się znawcy tematu -> forum militarni.pl
UAZ 469B: Radiostacja WD-43 / RD-115ZT (uazy.pl)
Re: Wszystko o BRDM-2
ciężko znależć na forach, doświadczenia właścicieli BRDM-2 .
Obecnie czekam na przesyłkę, manuala, książek na temat wozu i będę pomału ogarniał...
Obecnie czekam na przesyłkę, manuala, książek na temat wozu i będę pomału ogarniał...
GAZ 69M Rulez
Re: Wszystko o BRDM-2
Wóz fajny. Miękki w prowadzeniu i da się go lubić. Dla mnie mankamentem był motor z momentem dość wysoko, stale zakleszczające się przekładnie, wieczny problem z instalacją elektryczną, szczególnie WN, praktycznie brak świateł w oryginale. No i ten sposób pracy wspomagania, n ie wiem, co konstruktor miał na myśli, ale za ten pomysł na pewno wylądował w łagrze. W żadnym, z kilku którymi powoziłem, nie działało prawidłowo sterowanie dodatkowych kół i CPK... Podejrzewam, że to normalne wady radzieckich konstrukcji. Ale słodkie maszyny były 
Nie trzymam Kobiet w domu...
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
Re: Wszystko o BRDM-2
w moim, póki co wszystko działa...bywa problem ze zmiana biegów ale to kwestia wyczucia, regulacji - sądzę
Przy gwałtownym hamowaniu z większych prędkości lekko go znosi i trzeba kontrować tor jazdy...
No i przy jeżdzie pod górę, obciążeniu, coś stracił na mocy i cosik strzela w silniku, na płaskim i lekkich wzniesieniach problem nie wystepuje...- podobno to kwestia regulacji gażnika i oktanomierza?
Odnosnie wspomagania, zanika gdy oleju hydraulicznego mało - w zbiorniczku powinno byc zawsze full tudzież pod kolumną kierowniczą jest mechanizm do regulacji luzów etc...
Muszę wszystko ogarnąć, mam już książkę obsługi i książkę napraw ( podają w niej nawet ile czasu zajmuje dana robota i ile ludzi potrzeba
)
Z racji iż silnik starej konstrukcji przystosowany do benzyny zawierającej ołów ,tak się zastanawiam czy czy dolewać dodatek do bezołowiowej???
Przy gwałtownym hamowaniu z większych prędkości lekko go znosi i trzeba kontrować tor jazdy...
No i przy jeżdzie pod górę, obciążeniu, coś stracił na mocy i cosik strzela w silniku, na płaskim i lekkich wzniesieniach problem nie wystepuje...- podobno to kwestia regulacji gażnika i oktanomierza?
Odnosnie wspomagania, zanika gdy oleju hydraulicznego mało - w zbiorniczku powinno byc zawsze full tudzież pod kolumną kierowniczą jest mechanizm do regulacji luzów etc...
Muszę wszystko ogarnąć, mam już książkę obsługi i książkę napraw ( podają w niej nawet ile czasu zajmuje dana robota i ile ludzi potrzeba
Z racji iż silnik starej konstrukcji przystosowany do benzyny zawierającej ołów ,tak się zastanawiam czy czy dolewać dodatek do bezołowiowej???
GAZ 69M Rulez
Re: Wszystko o BRDM-2
Dodatek do benzyny konieczny.
Re: Wszystko o BRDM-2
Popularnie stosuje sie dodatek UNIKAT + z Orlenu, ktory podobno wycofali z produkcji ale to bycmoze plotka. Slyszalem tez o Nafcie dolewanej do paliwa ale tego nie praktykowałem.
Re: Wszystko o BRDM-2
Łe tam u nas w jednostce normalną 95 leją do świń i te padaki jeżdzą aż furczy.............z gaźników 
- Duży kloss

- Posty: 501
- Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:45 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Wszystko o BRDM-2
Fajne ja trenuje już trzecią sztukę pierwszy był wydymuszką drugiemu zapodałem silnik gaza 53 i było znośniej mam jeszcze jeden pomysł co do tego i jeszcze kiedyś przetrenuje ale w kolejnej sztuce tego co teraz trenuje całkowity oryginał i jeździ po rusku kicha prycha ale doprzodu...... 
Volvo TGB11,GAZ67b, T24 weasel, GM-578m1(KUB-M) a to już inna bajka...osobówka JEEP WJ
- pawel abramczyk
-

- Posty: 3441
- Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
- Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
- Kontaktowanie:
Re: Wszystko o BRDM-2
jak masz czas to poszukaj kontaktu z chłopakami z Ostrudy tam na jednostce(podajże 1954 o ile dobrze pamietam numer) mają takie sprzęty , wiem bo tam byłem i miałem okazje przejechać się i Brdm i skotem ale niestety jako pasażer , i wiem że te wozy zasuwały na zwykłej benzynie z dystrybutora ,
Super parchatek Super y60 
-
EDEK:):):):)

- Posty: 511
- Rejestracja: pt gru 04, 2009 9:59 pm
- Lokalizacja: MIROSŁAWIEC zach-pom
Re: Wszystko o BRDM-2
Czy próbował ktoś wrzucać silnik diesela do brdm-a np. ze stara 200 lub sw 400 leylanda/andrychów
Bóg stworzył czołgi by siały zamęt i zniszczenie
Re: Wszystko o BRDM-2
W ramach "oficjalnej" modernizacji w WZMot. w Siemianowicach Śl. wstawiali Iveco, zob:
http://www.wzms.pl/pl/oferta/opancerzon ... dm__2.html
http://www.vm.aganet.pl/grh/articles.ph ... c_start=80
Generalnie tam jest nie za wiele miejsca, może Igorowy V8 diesel by styknął ? (zob. wątek w dziale Nissana)
pzdr.
http://www.wzms.pl/pl/oferta/opancerzon ... dm__2.html
http://www.vm.aganet.pl/grh/articles.ph ... c_start=80
Generalnie tam jest nie za wiele miejsca, może Igorowy V8 diesel by styknął ? (zob. wątek w dziale Nissana)
pzdr.
Marek (Argus)
W-160 3,3TD + Czapajew
W-160 3,3TD + Czapajew
- Duży kloss

- Posty: 501
- Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:45 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Wszystko o BRDM-2
I właśnie po tej modernizacji bardzo poszukiwane w naszym WP są wały napędowe (między skrzynią a reduktorem
) ale koncepcja z V8 6.2l z cheviego będzie następnym planem ale z automatem zamiast bardzo manualnej skrzyni BRDMa 
Volvo TGB11,GAZ67b, T24 weasel, GM-578m1(KUB-M) a to już inna bajka...osobówka JEEP WJ
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


