PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

czyli wyjazdy te bliskie i te bardzo dalekie

Moderator: Misiek Bielsko

Awatar użytkownika
mephi
Posty: 1663
Rejestracja: czw mar 09, 2006 2:45 pm
Lokalizacja: Mazowieckie, czasami Śląsk

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: mephi » czw wrz 08, 2011 10:07 pm

LANDEK pisze:A ja dam znać kiedy będę podążał w kierunku stolycy :wink:
Spoko :)2
Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5

grujer
 
 
Posty: 225
Rejestracja: pt maja 21, 2010 9:41 pm

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: grujer » czw wrz 08, 2011 10:15 pm

mephi pisze:
Damian pisze:
lesio jeep pisze:co do predkosci to przeciez nie ma byc scigacz 4.2 bez turbo wydaje sie byc idealem
dupa nie ideałem
może na płaską afrykę tak, ale nie w góry

robiłem pireneje hj60 z wolnossącym 4.0 i zdecydowanie wolę w tych warunkach małego, czterocylindrowego diesla, ale z turbo
swoją drogą 4.0 lekko zapakowane paliło mi 10 na trasie, w górach 11-12
Wiecie co, własnie, góry.. na trasie to każde auto ładnie spala i się porusza, ale jak się zalicza górskie odcinki wtedy wychodzi ta sprawnośc V8.
Kiedyś przy 2.8 nie mogłem zrobić 'agrafki', była redukcja do 2ki, a i czasami do 1ki... teraz... heheh 3ka, 4ka zupełny spokój
A ruszanie pod górkę ... zdejmując tylko nogę ze sprzęgła :)21 - nareszcie ten samochód jeździ, a nie z ledwością toczy się :)2
Zgadza się :)2 miałem okazję przejechać się krótkim z 6.2 - ten moment obrotowy od samego dołu to jest to :wink: a pod górkę nie trzeba prosić :)21

Awatar użytkownika
Cajman
 
 
Posty: 801
Rejestracja: wt lis 21, 2006 6:24 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: Cajman » czw wrz 08, 2011 10:26 pm

mephi pisze:Bywam... ale częściej na ślasku... puszcze Ci 'pinga' następnym razem :roll:
.. jak się kierownica sprawuje ? :)21

wspaniale -dzieki za nią

Obrazek

ale w październiku - w sobotę wyjeżdżam
GR Y 60 2,8 IC - Long, TJM + 2" (75, 200 kg)
http://www.kajmanoverland.pl

Awatar użytkownika
mephi
Posty: 1663
Rejestracja: czw mar 09, 2006 2:45 pm
Lokalizacja: Mazowieckie, czasami Śląsk

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: mephi » czw wrz 08, 2011 10:31 pm

Cajman pisze:wspaniale -dzieki za nią
U Ciebie zdecydowanie lepiej się prezentuje :)2 ... niż u mnie w garażu :)21
Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5

Awatar użytkownika
lesio jeep
 
 
Posty: 5525
Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
Lokalizacja: marsylija

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: lesio jeep » sob wrz 10, 2011 7:35 pm

a dostepnosc tych v8 i powtazalnosc swapa jak sie ma do
pierwszego przykazania samochodow wyprawowych zadnych wynalazkow
i jeszcze sprawa homologacji ubezpieczenia i innych chrzań administracyjnych rowniesz tych zagranicznych 10 czy 12 zmotanych samochodow to jeszcze zbyt malo zeby wyrobic
sobie obiektywna opinie jak narazie na wyprawy pozostaje tylko seryjna toya
mimo isz jest to przerost tresci nad forma
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych

Awatar użytkownika
mephi
Posty: 1663
Rejestracja: czw mar 09, 2006 2:45 pm
Lokalizacja: Mazowieckie, czasami Śląsk

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: mephi » sob wrz 10, 2011 9:06 pm

lesio jeep pisze:a dostepnosc tych v8 i powtazalnosc swapa jak sie ma do
pierwszego przykazania samochodow wyprawowych zadnych wynalazkow
Skoro inni mogą pod prąd(tutaj ukłon w Twoją stronę 'lesiu'), to i ja też sobie pozwoliłem złamać jakąś zasadę... :)21
I po kilkunastu tysiącach km nie żałuję, wręcz idę dalej i sobie chwalę :)2
A co do dostępności części, to mało jest w baz Nato? Tam zawsze znajdę H1 8)
Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: Igor V8 » sob wrz 10, 2011 9:11 pm

lesio jeep pisze: i jeszcze sprawa homologacji ubezpieczenia
Z warsztatów wyjeżdżają z silnikami wbitymi w dowodach rejestracyjnych
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
Zibi
 
 
Posty: 17616
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:05 pm
Lokalizacja: Wadowice
Kontaktowanie:

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: Zibi » sob wrz 10, 2011 9:14 pm

Hmm, polska to jednak dziwny kraj. Skoro na 1000 samochodów w azji i afryce 980 to toyota, to polak zawsze bedzie twierdził, ze znajdzie tam części do samochodu, którego tam nie ma.

Awatar użytkownika
mephi
Posty: 1663
Rejestracja: czw mar 09, 2006 2:45 pm
Lokalizacja: Mazowieckie, czasami Śląsk

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: mephi » sob wrz 10, 2011 9:51 pm

Zibi pisze:Hmm, polska to jednak dziwny kraj. Skoro na 1000 samochodów w azji i afryce 980 to toyota, to polak zawsze bedzie twierdził, ze znajdzie tam części do samochodu, którego tam nie ma.
A na ch... mi części, jak jadę, to przygotowanym samochodem, a nie szrotem, co ledwo dycha i ma przejechane zylion km.
Zanim wyjadę to musze mieć wszystko ogarnięte i nie kutwie na częściach, ani naprawach...
A jeśli już, to dwie części, pompę wody i pompę wstępnego tłoczenia, choć i to nie koniecznie, bo zasadnicza przy niedomaganiu wstęnej i tak daje radę... do 90km/h :)21
Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: Igor V8 » sob wrz 10, 2011 9:59 pm

Zibi pisze:Hmm, polska to jednak dziwny kraj. Skoro na 1000 samochodów w azji i afryce 980 to toyota, to polak zawsze bedzie twierdził, ze znajdzie tam części do samochodu, którego tam nie ma.
karwa :roll:
W kosmosie też masz serwisy i magazyny części zamiennych do statków kosmicznych ?

Pierd..olenie o Szopenie ... całe forum nic w życiu nie robi tylko karwa w Afryce siedzi :)21
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
mephi
Posty: 1663
Rejestracja: czw mar 09, 2006 2:45 pm
Lokalizacja: Mazowieckie, czasami Śląsk

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: mephi » sob wrz 10, 2011 10:02 pm

Igor V8 pisze:
Zibi pisze:Hmm, polska to jednak dziwny kraj. Skoro na 1000 samochodów w azji i afryce 980 to toyota, to polak zawsze bedzie twierdził, ze znajdzie tam części do samochodu, którego tam nie ma.
karwa :roll:
W kosmosie też masz serwisy i magazyny części zamiennych do statków kosmicznych ?

Pierd..olenie o Szopenie ... całe forum nic w życiu nie robi tylko karwa w Afryce siedzi :)21
W kosmosie, w Afryce przecież każdy tubylec naprawia statki kosmiczne, na swoim kowadełku ...

Aha, planuje wycieczkę do Omanu i wiecie co wypożyczę... Patrola :)21
Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40599
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: Mroczny » sob wrz 10, 2011 10:06 pm

samoloty też latają bez pitstopów po drodze.. a i tak zesra się to czego nie masz. Ja już od dawna wożę tylko trytki i taśmę szarą.

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: Igor V8 » sob wrz 10, 2011 10:11 pm

Mroczny pisze:samoloty też latają bez pitstopów po drodze.. a i tak zesra się to czego nie masz.
Oj tak ... szczególnie jak Ci sztuczny horyzont padnie na autopilocie ... zanim się kapniesz już na plecach lecisz :)21
Glassy są zdublowane ... bo lubią się wyłączyć od tak sobie

Zawsze mam na podorędziu zestaw Garminów 1000 , wymieniam w locie jak padnie :)21

Z wymianą pompy paliwowej mam problem , chodź i tak są zdublowane ... ciężko mi na skrzydle się utrzymać z klucze w ręku :)21 :)21 :)21 :)21 :)21
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

grujer
 
 
Posty: 225
Rejestracja: pt maja 21, 2010 9:41 pm

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: grujer » sob wrz 10, 2011 10:14 pm

mephi pisze:
Zibi pisze:Hmm, polska to jednak dziwny kraj. Skoro na 1000 samochodów w azji i afryce 980 to toyota, to polak zawsze bedzie twierdził, ze znajdzie tam części do samochodu, którego tam nie ma.
A na ch... mi części, jak jadę, to przygotowanym samochodem, a nie szrotem, co ledwo dycha i ma przejechane zylion km.
Zanim wyjadę to musze mieć wszystko ogarnięte i nie kutwie na częściach, ani naprawach...
A jeśli już, to dwie części, pompę wody i pompę wstępnego tłoczenia, choć i to nie koniecznie, bo zasadnicza przy niedomaganiu wstęnej i tak daje radę... do 90km/h :)21
:)2

Proponuję nie ruszać się dalej niż 30 km od domu. :o

Awatar użytkownika
mephi
Posty: 1663
Rejestracja: czw mar 09, 2006 2:45 pm
Lokalizacja: Mazowieckie, czasami Śląsk

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: mephi » sob wrz 10, 2011 10:15 pm

Igor V8 pisze:
Mroczny pisze:samoloty też latają bez pitstopów po drodze.. a i tak zesra się to czego nie masz.
Oj tak ... szczególnie jak Ci sztuczny horyzont padnie na autopilocie ... zanim się kapniesz już na plecach lecisz :)21
Glassy są zdublowane ... bo lubią się wyłączyć od tak sobie

Zawsze mam na podorędziu zestaw Garminów 1000 , wymieniam w locie jak padnie :)21

Z wymianą pompy paliwowej mam problem , chodź i tak są zdublowane ... ciężko mi na skrzydle się utrzymać z klucze w ręku :)21 :)21 :)21 :)21 :)21
Eee, gdybyś latał Toyotą, to każdy tubylec by Ci to w locie, w Afryce wymienił, albo przy szopie...
Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5

Awatar użytkownika
mephi
Posty: 1663
Rejestracja: czw mar 09, 2006 2:45 pm
Lokalizacja: Mazowieckie, czasami Śląsk

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: mephi » sob wrz 10, 2011 10:16 pm

grujer pisze:Proponuję nie ruszać się dalej niż 30 km od domu. :o
Jest problem... mam więcej do pracy, w jedną stronę :)21
Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5

grujer
 
 
Posty: 225
Rejestracja: pt maja 21, 2010 9:41 pm

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: grujer » sob wrz 10, 2011 10:19 pm

mephi pisze:
grujer pisze:Proponuję nie ruszać się dalej niż 30 km od domu. :o
Jest problem... mam więcej do pracy, w jedną stronę :)21
Ło matko!!! A jak Ci się coś zesra w tym niespotykanym egzotycznym silniku którego jeździ 22 mln egzemplarzy na całym świecie? :)16

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: Igor V8 » sob wrz 10, 2011 10:22 pm

grujer pisze: Ło matko!!! A jak Ci się coś zesra w tym niespotykanym egzotycznym silniku którego jeździ 22 mln egzemplarzy na całym świecie? :)16
No co Ty ... ja wiem tylko o 60-ciu :)21
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
mephi
Posty: 1663
Rejestracja: czw mar 09, 2006 2:45 pm
Lokalizacja: Mazowieckie, czasami Śląsk

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: mephi » sob wrz 10, 2011 10:23 pm

grujer pisze:
mephi pisze:
grujer pisze:Proponuję nie ruszać się dalej niż 30 km od domu. :o
Jest problem... mam więcej do pracy, w jedną stronę :)21
Ło matko!!! A jak Ci się coś zesra w tym niespotykanym egzotycznym silniku którego jeździ 22 mln egzemplarzy na całym świecie? :)16
No to kupa, utknę na lata pomiędzy Moszną, a Ożarowem :roll:
Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: Igor V8 » sob wrz 10, 2011 10:28 pm

Kandydaci na spadochroniarzy zadają często dużo pytań ....

co zrobić jak się nie otworzy spadochron główny ?
- otworzyć zapasowy
co zrobić jak nie otworzy się spadochron zapasowy ?

Instruktor Zwierzyński odpowiada ...

Na uj się z takim szczęściem urodziłeś :)21

Piloci ...

co zrobić jak odetnie mi silnik na wznoszeniu do 400 m ...

Instruktor Kowalski odpowiada ...

O Jezu ... :)21
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

grujer
 
 
Posty: 225
Rejestracja: pt maja 21, 2010 9:41 pm

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: grujer » sob wrz 10, 2011 10:30 pm

Igor V8 pisze:
grujer pisze: Ło matko!!! A jak Ci się coś zesra w tym niespotykanym egzotycznym silniku którego jeździ 22 mln egzemplarzy na całym świecie? :)16
No co Ty ... ja wiem tylko o 60-ciu :)21
Może nie wszystkie jeżdżą ale wyprodukowano tyle do tej pory :wink:

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: Igor V8 » sob wrz 10, 2011 10:34 pm

Pozyskałem natomiast informację że Jarek @9mm odebrał już z Fabryki 4x4 swojego GU4 z 6.5 Turbo i skrzynią automat GM 4l80E z możliwością ustawień na wyświetlaczu trybu pracy

Jestem ciekaw jego opinii ... bo zestaw ma pancerny i innowacyjny :)2

Obrazek
Ostatnio zmieniony sob wrz 10, 2011 10:51 pm przez Igor V8, łącznie zmieniany 1 raz.
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
adas bombowiec
Posty: 1676
Rejestracja: sob paź 24, 2009 8:01 pm

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: adas bombowiec » sob wrz 10, 2011 10:47 pm

Zibi pisze:Hmm, polska to jednak dziwny kraj. Skoro na 1000 samochodów w azji i afryce 980 to toyota, to polak zawsze bedzie twierdził, ze znajdzie tam części do samochodu, którego tam nie ma.
To jakis nowy trend? Do Afryki na remonty? :)21

Awatar użytkownika
lesio jeep
 
 
Posty: 5525
Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
Lokalizacja: marsylija

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: lesio jeep » ndz wrz 11, 2011 7:40 am

adas bombowiec pisze:
Zibi pisze:Hmm, polska to jednak dziwny kraj. Skoro na 1000 samochodów w azji i afryce 980 to toyota, to polak zawsze bedzie twierdził, ze znajdzie tam części do samochodu, którego tam nie ma.
To jakis nowy trend? Do Afryki na remonty? :)21
nowy ? to raczej standart od wielu lat dla Hiszpanow i Francuzow sa nawet specialne
fora o tym ktory zaklad jest w czym wyspecializowany
Jednak jesli ktos kupil jusz Nissana i moze tylko pozazdroscic posiadaczom VM motori
trwalosci ,niezawodnosci i spalania to ten swap na V8 moze byc jakas alternatywa
bo wszystko bedzie lepsze od partolowej jednostki montowanej seryjnie
jednak na wyprawe bral bym auto z normalnym spalaniem takim 8-10 l
czyli np piec 2.8 crd ze stajni VM gdyby tylko montowali je w Toytoyach :)21
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych

Awatar użytkownika
mephi
Posty: 1663
Rejestracja: czw mar 09, 2006 2:45 pm
Lokalizacja: Mazowieckie, czasami Śląsk

Re: PATROL GR Y61 6.2 czy LAND CRUISER 100

Post autor: mephi » ndz wrz 11, 2011 8:52 am

lesio jeep pisze:
adas bombowiec pisze:
Zibi pisze:Hmm, polska to jednak dziwny kraj. Skoro na 1000 samochodów w azji i afryce 980 to toyota, to polak zawsze bedzie twierdził, ze znajdzie tam części do samochodu, którego tam nie ma.
To jakis nowy trend? Do Afryki na remonty? :)21
jednak na wyprawe bral bym auto z normalnym spalaniem takim 8-10 l
Są tacy co twierdzą, że Patrole na 33"/35" im tyle palą... :)21
A mnie puste, zadbane Disco2 na seryjnych kołach, na trasie pali 9-10L, więc takie bajki to wiesz...
Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podróże i Wyprawy niekomercyjne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości