


Moderator: Kosiarz
POdobnie u mnie po zmianie,jakos słabiej hamują lub mam takie odczuciezagaj1 pisze:A fotkę wrzucałem na 32 stronię wątku - Nie wiesz gdzie pytać ... to luknij może coś ci pomoże
U mnie naprawa skończyła sie na dwóch wymianach korektora - jeden nie dzaiłał za długo leżał i był dość mocno zużyty a drugi po wymianie chodzi jaktrzeba.Oba kupione na AlleD..i trzeba dobrze trafić bo to używka i możesz mieć jak u mnie od początku problem... . Teraz jest dobrzelukaszglow pisze:Mam obecnie taki sam problem.
Jeśli możesz napisz jak rozwiązałeś problem.
Gdzie można kupić ten korektor poza serwisem.
taki właśnie do mnie przyszedłFiba pisze:Tu masz jakiś zardzewiały ale ponoć sprawny.![]()
http://moto.allegro.pl/nissan-patrol-99 ... 33163.html
Fiba pisze:(...) Być może na specjalistycznych urządzeniach da się to poprawnie wyregulować .
pavvel pisze:
Jesli sprawny to opcja bez, nie jest lepsza. Bo jak jest sprawny to nie jest na sztuke, tylko do tego by odpowiednio regulowac cisnienie na sekcjach przod/tylFiba pisze:i ma być tylko na sztukę mimo że sprawny to opcja bez korektora jest lepszym rozwiązaniem . Oczywiście kierownik musi mieć tego świadomości.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości