
plus do tego gorsza jakość i.. zakusy lobby motoryzacyjnego by co 3 lata kupować nowe auto coraz bliżej spełnienia.

Moderator: Jerry
Skutecznie, to do tematu podchodzi ARB np..GAZFAN pisze: Jest skuteczne. Nie jest tania.
lepiej włożyć cały dyfer niż bawić się w regulacje, rozbiórki itd...
Ok, ale w zamyśle szybkiej i taniej naprawy wybranego elementu, a nie wymianie czegoś, co a`priori jest do bani i nie budzi (w przypadku rzeczonego "dyfra") raczej wątpliwości, nawet w ustach Gazfana.Karson pisze:nie chcę się mieszać między wódkę, a zakąskę ale modułowość czy nam się podoba czy nie.. jest i istnieć będzie. i to w coraz szerszym wymiarze, nie tylko samochodowym. plus dla LR za wyprzedzenie epoki![]()
plus do tego gorsza jakość i.. zakusy lobby motoryzacyjnego by co 3 lata kupować nowe auto coraz bliżej spełnienia.
błąd. to ma służyć uwiązaniu klienta i ułatwieniu montażu poszczególnych modułów już na etapie fabryki. patrz komputery i ich zintegrowane elementy.Blues4x4 pisze: Ok, ale w zamyśle szybkiej i taniej naprawy wybranego elementu, a nie wymianie czegoś, co a`priori jest do bani.
Marek D. pisze:Czesiu - cel się wystawia jak barania torba a Ci na rycerskość się zebrałoGAZFAN pisze:To niestety fakt że obciążą.czesław&jarząbek pisze: niewiedza aso nie jest winą produktu ale ten produkt obciąża wizerunkowo a i eksploatacyjnie też poniekąd.![]()
![]()
nie poznaję kolegi
Nie jest do bani a'priori..Blues4x4 pisze:
Skutecznie, to do tematu podchodzi ARB np..
Remontujesz dyfer solidnego 4x4 w cenie nie przekraczajacej 5000zł ze wsiem, zyskując dodatkowo blokadę.
To jest skuteczne rozwiązanie.
Twoje, to zwykły drenaż portfela, w oparciu o ideę szybkich i tanich napraw. Ta idea w tym przypadku nie robi.
Ok, ale w zamyśle szybkiej i taniej naprawy wybranego elementu, a nie wymianie czegoś, co a`priori jest do bani i nie budzi (w przypadku rzeczonego "dyfra") raczej wątpliwości, nawet w ustach Gazfana.
A wiesz Pan co...? a nie....czesław&jarząbek pisze:z punktu widzenia warsztatu fajniej jest wymieniac moduły niż pierdolić się z naprawą np przekładni.
z punktu widzenia fabryki i fabrycznego serwisu też.
ale dla klienta jest drogo.
istnieje granica nieprzekraczalna za którą klient się kończy i auto idzie na złom. i nie zmienią tego jednostkowe przypadki ludzi którzy we freelandera z początku produkcji pakują w aso rok w rok jego równowartość rynkową.
bo to jest margines statystyczny.
ale nie o filozofii budowy samochodu dyskusja być miała.
Ok.GAZFAN pisze: A jak się zepsuje to się wymienia na kolejny a nie naprawia.
To sprawniej i szybciej. I tyle.
SiBlues4x4 pisze:Ok.GAZFAN pisze: A jak się zepsuje to się wymienia na kolejny a nie naprawia.
To sprawniej i szybciej. I tyle.
Zostawiam Was. Podsumuje się na koniec.
GAZFAN pisze: chińska kopio kylona.....
Gazfan...masz nas tu obserwujących za ćwierćinteligentów?GAZFAN pisze:
A jak się zepsuje to się wymienia na kolejny a nie naprawia.
To sprawniej i szybciej. I tyle.
aj tam stary...aj tam nieaktualny...aj tam naszprycowanyDamian pisze:stary dowcip i nieaktualny
jesteśmy podobni wizualnie, ale tylko w oczach Gazfana naszprycowanego kulkami
Damian pisze:
jesteśmy podobni wizualnie,
czesław&jarząbek pisze:te...nie zamulaj tu bo opublikujemy twoje foty w futerku a'la doktor żiwago
LR_Olek pisze:czesław&jarząbek pisze:te...nie zamulaj tu bo opublikujemy twoje foty w futerku a'la doktor żiwago
jakbys mial twarzksiazke,to bys zobaczyl co wsadzilem gazowemufanowi na jego tablice
jpi pisze: o - to samo z p38, cena mini, ale nie do ogarnięcia mechaniczie i elektronicznie
przed chwilą twierdziłeś, że jest.GAZFAN pisze: modułowość nie jest tania... choć jest skuteczna...
tak to mniej więcej wygląda.Maq pisze:Natomiast zgadzam się z Gazfanem, że to auto ma nie tylko wady, ale i kilka zalet i spełniło swoją rolę. A najwięcej bredni o modelu opowiadają ignoranci, którzy go nawet w folderze nie widzieli.
auto nadal było freelanderem?czesław&jarząbek pisze: jedną miało przewlekle ignorowaną usterkę...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości