
może on był przekładany z LHD na RHD w UK, a potem znowu na LHD?

Moderator: Mroczny
tak, ale może świadczyć o całościand_y pisze:uj tam, licznik w tym wozie pewnie najmniejszy problem
I tak jest dobrze zrobione bo wycieraczki sa w lewo, ciekawe jak panhard, uklad paliwowy, hamulce i mase innych rzeczy - faktycznie jak jest zrobione ok to cena jest mega atrakcyjna - koszty rejestracji nie wynisa wiecej niz 2kzeta a autka z 2.4EFI za manualem bedzie smigalo az milo !Damian pisze:Nie. 2LT-II z EFI
Przekładka jest prosta. W grodzi trzeba wyciąć otwory (są przetłoczenia), z drugiej strony zaślepić.
Diabeł tkwi w szczegółach, które można zdupić niedbalstwem i pójściem na skróty - od przewodów hamulcowych, przez mocowanie panharda po detale wnętrza.
W tym przypadku po wnętrzu można wnioskować własnie niedbałość:
- brak plastikowej konsoli środkowej (z RHD nie pasuje do LHD)
- gdzie jest klima? (na 95% była fabrycznie)
- prędkościomierz w milach (liczniki LHD w używce to 100zł)
- sterowanie szybami jakby nie chciało pasować?
Koszty rejestracji to pikuś, bo kupując takie auto nie masz gwarancji, że zostanie zarejestrowane. Sprzedający nie wspomina, że zrobił u nas przegląd.MaxLux pisze:I tak jest dobrze zrobione bo wycieraczki sa w lewo, ciekawe jak panhard, uklad paliwowy, hamulce i mase innych rzeczy - faktycznie jak jest zrobione ok to cena jest mega atrakcyjna - koszty rejestracji nie wynisa wiecej niz 2kzeta a autka z 2.4EFI za manualem bedzie smigalo az milo !Damian pisze:Nie. 2LT-II z EFI
Przekładka jest prosta. W grodzi trzeba wyciąć otwory (są przetłoczenia), z drugiej strony zaślepić.
Diabeł tkwi w szczegółach, które można zdupić niedbalstwem i pójściem na skróty - od przewodów hamulcowych, przez mocowanie panharda po detale wnętrza.
W tym przypadku po wnętrzu można wnioskować własnie niedbałość:
- brak plastikowej konsoli środkowej (z RHD nie pasuje do LHD)
- gdzie jest klima? (na 95% była fabrycznie)
- prędkościomierz w milach (liczniki LHD w używce to 100zł)
- sterowanie szybami jakby nie chciało pasować?
j9 nie jest autem duzym - to auto wielkosci osobowego kompakta, tylko wyzsze... malo miejsca w drugim rzedzie, stosunkowo niewielki bagażnikblur1 pisze: Ma być coś solidnego i dużego.
Tak zdaje sobie sobie sprawę ... czy Kolega uważa, że to coś złego ?Wojtek_W pisze:
EDIT: No i zdajesz sobie sprawe,ze ma niezalezne zawieszenie, nie?
No i kiedy już człowiek uważa, ze coś wymyślił ...to zaraz zostaje sprowadzony do parteruWojtek_W pisze:No i slusznie kombinujesz.
Nie mowie, ze zawias niezalezy dyskwalifikuje auto terenowe, ale...
.. O ile przy rajdzie wyciagarek i blocie po klamki tak szybko sie yebac nie bedzie to na urkainskich drogach czy marokanskiej tarce szybko osiagnie swoj kres......
cholera, terraz to sam sie boje terranem jezdzic... bylem zdecydowany na patrola, jednak zaczal mi LC switac ale po tym filmiku to juz nie wiem... Pewnie znowu z pol roku bede rozmyslal co bracWojtek_W pisze: Tu taki maly przykladzik, odrobine prerysowany pewnie, bo auto pewnie zmeczone, opony duze, ale tu akurat to zaden teren.
http://www.youtube.com/watch?v=B3GUb1r1O_8
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości