
off-road pl 2012
Moderator: Student
Re: off-road pl 2012
Ciekawe jak to się ma do podanego czasu trwania rundy czyli 11-12 maja
tym bardziej że 

czyli nagrody i wyniki będą ustalone jaszcze przed końcem 3 etapu2.3 Czas trwania rundy
Ustala się, że runda PP trwa począwszy od dnia, w którym odbywa się odbiór administracyjny, do dnia wręczenia nagród.

Re: off-road pl 2012
Trzeba tak pycić, żeby wyjeździć czas na serwispanxyz pisze: .....
a gdzie czas na naprawy aut??? jak ktos da ciała na 1 etapie to może jechac do domu.
chyba wolał bym zacząć w piątek od nocki a nastepnie w sobote etap dzienny i jeszcze jeden nocny. może z 6 godzin przerwy
miedzy etapami bo teraz mi to wyglada na 1 etap podzielony na rozdziały.

No chyba że odcinki będą na godzinkę

Szalony Iwan EVO (kto by zliczył!)


-
- jestem tu nowy...
- Posty: 11
- Rejestracja: wt sty 12, 2010 7:17 pm
Re: off-road pl 2012
witka
a wiadomo kto będzie robił trasy?
rok temu w nowej dębie ekipa nieźle się sprawdziła..
to Ci sami będą dziobać trasy na ten rok?
a wiadomo kto będzie robił trasy?
rok temu w nowej dębie ekipa nieźle się sprawdziła..
to Ci sami będą dziobać trasy na ten rok?
Re: off-road pl 2012
Skoro w końcu
pojawił się Regulamin uzupełniający , to mimo szczerych chęci już wiemy , że w tak skonstruowanym rajdzie nie będziemy startować
dzięki temu mamy teraz czas aby pogrzebać przy aucie 



- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
Re: off-road pl 2012
o kurde, ciekawie to wygląda
tylko jak tu jechać Kibicować

tylko jak tu jechać Kibicować

Re: off-road pl 2012
No nic się nie dzieje
przepisali te wyniki czy co? 


Re: off-road pl 2012
Dlaczego? Patrzę na 3 pierwsze miejsca i nuda wieje, od słodkich MMsów mdli trochę 

L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
Technika idzie do przodu...
Re: off-road pl 2012
Ciekawe czy ktoś obiektywnie napisze co sie działo że tyle załóg wypadło
Czy hasło "przyśpieszamy " polega na szybkim wyeliminowaniu większości załóg




- motylusowaty
-
- Posty: 250
- Rejestracja: śr sty 30, 2008 1:43 pm
- Lokalizacja: gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: off-road pl 2012
3.2.1 Klasa Sport Adventure.
Samochody klasy Adventure muszą spełniać następujące wymagania: DMC do 3500 kg, niemodyfikowane nadwozie od pasa przedniego do słupka „B” (w szczególności fabryczne: nadkola przednie, pas przedni, szyba czołowa, drzwi przednie, dach do słupków „B”), koła o rzeczywistej średnicy do 35″ z homologacją samochodową „E”;
Powala mnie nie egzekwowanie własnych regulaminów przez organizatora. Widzę że w klasie adventure jedzie dawny samochód załogi Łukaszewski/Duchanik. Nie ma mechanika tylko elektryki , natomiast nadwozie nie spełnia kryteriów regulaminu w żaden sposób. Szanuję załogę za jej dokonania . Natomiast w tym wypadku takie jaskrawe łamanie regulaminu uważam za niesportowe .
Samochody klasy Adventure muszą spełniać następujące wymagania: DMC do 3500 kg, niemodyfikowane nadwozie od pasa przedniego do słupka „B” (w szczególności fabryczne: nadkola przednie, pas przedni, szyba czołowa, drzwi przednie, dach do słupków „B”), koła o rzeczywistej średnicy do 35″ z homologacją samochodową „E”;
Powala mnie nie egzekwowanie własnych regulaminów przez organizatora. Widzę że w klasie adventure jedzie dawny samochód załogi Łukaszewski/Duchanik. Nie ma mechanika tylko elektryki , natomiast nadwozie nie spełnia kryteriów regulaminu w żaden sposób. Szanuję załogę za jej dokonania . Natomiast w tym wypadku takie jaskrawe łamanie regulaminu uważam za niesportowe .
poruszam się też BRONKIEM (śmiechowóz)
http://www.remX.pl 605 200 981
http://www.remX.pl 605 200 981
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
Re: off-road pl 2012
Ale to nie jest odosobniony przypadek.
Napisze inaczej, było tam zaledwie kilka samochodów które ten przepis spełniały
Też mnie ten fakt mocno zniechęca i wręcz odpycha, bo zeby sie teraz poscigać w jakimś rajdzie, to trzeba kupić zmote i wtedy sie zastanowić tylko, czy chce się ciągac mechanikiem czy elektrykiem
Kilka filmików:
https://picasaweb.google.com/superXJsup ... L7R6cOq9QE
Napisze inaczej, było tam zaledwie kilka samochodów które ten przepis spełniały


Też mnie ten fakt mocno zniechęca i wręcz odpycha, bo zeby sie teraz poscigać w jakimś rajdzie, to trzeba kupić zmote i wtedy sie zastanowić tylko, czy chce się ciągac mechanikiem czy elektrykiem


Kilka filmików:
https://picasaweb.google.com/superXJsup ... L7R6cOq9QE
- Iceman
-
- Posty: 141
- Rejestracja: ndz paź 14, 2007 1:32 pm
- Lokalizacja: serwis 4x4 koszalin
- Kontaktowanie:
Re: off-road pl 2012
Dopuszcza się stosowanie: niefabrycznych zderzaków, dodatkowych progów oraz innych osłon nadwozia i podwozia, modyfikacji nadkoli kół przednich oraz elementu pasa przedniego za wyjątkiem oświetlenia fabrycznego przedniego, jednak z zastrzeżeniem, że nie mogą one naruszać konstrukcji nośnej pojazdu oraz nadwozia
dalsza część regulaminu dopuszcza praktycznie wszystko (sami lataliśmy zmotanym patrolem ,jedyne co mieliśmy nie zmotane to szybę i dekę patrola ) i nikt nigy nic nie powiedział
pozdrawiam
www.ice4x4.pl
dalsza część regulaminu dopuszcza praktycznie wszystko (sami lataliśmy zmotanym patrolem ,jedyne co mieliśmy nie zmotane to szybę i dekę patrola ) i nikt nigy nic nie powiedział
pozdrawiam
www.ice4x4.pl
Re: off-road pl 2012
Wg. Blipa 4xdrive generalka: 1 Łukaszewski , 2 Kufel, 3 Grela, 4 Owczarek
Re: off-road pl 2012
do nocy w ADV podobno wystartowała 1 załoga
sporo ekip zawinęło sie po dniu 


Re: off-road pl 2012
Fakt w żaden sposób, dotyczy to połowy aut. Jestem ciekaw, co na to PZMot jego logo widnieje na stronie rajdu oraz jest chyba jego organizatorem. Dalsza czesc regulaminu dopuszcza jedynie pewne modyfikacje elementów oryginalnych. Przed jedna z rund zapytalem sie o podcięcie nadkoli, zanim pociełem swojego jimnika na amen. I dostalem taka odpowiedz:motylusowaty pisze:3.2.1 Klasa Sport Adventure.
Samochody klasy Adventure muszą spełniać następujące wymagania: DMC do 3500 kg, niemodyfikowane nadwozie od pasa przedniego do słupka „B” (w szczególności fabryczne: nadkola przednie, pas przedni, szyba czołowa, drzwi przednie, dach do słupków „B”), koła o rzeczywistej średnicy do 35″ z homologacją samochodową „E”;
Powala mnie nie egzekwowanie własnych regulaminów przez organizatora. Widzę że w klasie adventure jedzie dawny samochód załogi Łukaszewski/Duchanik. Nie ma mechanika tylko elektryki , natomiast nadwozie nie spełnia kryteriów regulaminu w żaden sposób. Szanuję załogę za jej dokonania . Natomiast w tym wypadku takie jaskrawe łamanie regulaminu uważam za niesportowe .
Tak, można dokonywać drobnych modyfikacji nadkoli oraz pasa przedniego w zakresie niezbędnym do funkcjonowania pojazdu (np. większe koła, zabudowa wyciągarki). Modyfikacje nie mogą naruszać integralności konstrukcji pojazdu.
W zeszłym roku juz sobie odpusciłem pytania chociaz wszystko co obciełem było za słupkiem B

Ostatnio zmieniony ndz maja 13, 2012 1:26 pm przez Prox, łącznie zmieniany 1 raz.
jimny 1.3 turbo simex 30'' 2x8274
jimny 1.6 turbo booger 33'' 2x8274
GR Y60 simex 35''
jimny 1.6 turbo booger 33'' 2x8274
GR Y60 simex 35''
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
Re: off-road pl 2012
Z tego co widziałem to chyba startowała jedna załoga od Was (scarab team).Flor pisze:do nocy w ADV podobno wystartowała 1 załogasporo ekip zawinęło sie po dniu
Pewnie też nie byli za bardzo zadowoleni widząc brak konsekwencji orga


Re: off-road pl 2012
brak konsekwencji widzimy od latPrzemekslaw pisze: Z tego co widziałem to chyba startowała jedna załoga od Was (scarab team).
Pewnie też nie byli za bardzo zadowoleni widząc brak konsekwencji orga![]()





- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
Re: off-road pl 2012
Co za czarny pijar
, luz chłopaki ....
Florek , nie pojechałeś , a widzę ,że lubisz oceniać , wyluzuj trochę
Fakt - zupełnie inaczej było , niż w poprzednich latach - na taki układ jazdy trzeba mieć naprawdę dobrze przygotowane auto ( czasu na serwis malutko) , żelazne nerwy i żelazną dyscyplinę ( jak się za mocno adrenalinka wydzieli to na następny etap można już nie dojechać ) . Kazdy etap miał 21 prób , krótkie , ale było ich dużo i dlatego się wiele wydarzyło - nawet czołówce sie dostało .
Tu fotki z prologu :
http://www.fotosik.pl/u/m-wilk/album/1187184
My niestety uszkodziliśmy chłodnicę na I etapie tak poważnie , że się potem przesiedliśmy do auta serwisowego i naprawdę się wybawiliśmy na trasie jak nigdy ( z tej perspektywy rajd wyglada zupełnie inaczej
)

Florek , nie pojechałeś , a widzę ,że lubisz oceniać , wyluzuj trochę
Fakt - zupełnie inaczej było , niż w poprzednich latach - na taki układ jazdy trzeba mieć naprawdę dobrze przygotowane auto ( czasu na serwis malutko) , żelazne nerwy i żelazną dyscyplinę ( jak się za mocno adrenalinka wydzieli to na następny etap można już nie dojechać ) . Kazdy etap miał 21 prób , krótkie , ale było ich dużo i dlatego się wiele wydarzyło - nawet czołówce sie dostało .
Tu fotki z prologu :
http://www.fotosik.pl/u/m-wilk/album/1187184
My niestety uszkodziliśmy chłodnicę na I etapie tak poważnie , że się potem przesiedliśmy do auta serwisowego i naprawdę się wybawiliśmy na trasie jak nigdy ( z tej perspektywy rajd wyglada zupełnie inaczej

Xtreme Off Road Team
692 490 694
692 490 694
Re: off-road pl 2012
Ciekawie się dzieje, Graty, MMsy popychają polski off-road do przodu, co dalej?
L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
Technika idzie do przodu...
Re: off-road pl 2012
to nie żaden czarny PRm.wilk pisze:Co za czarny pijar, luz chłopaki ....
Florek , nie pojechałeś , a widzę ,że lubisz oceniać , wyluzuj trochę
Fakt - zupełnie inaczej było , niż w poprzednich latach - na taki układ jazdy trzeba mieć naprawdę dobrze przygotowane auto ( czasu na serwis malutko) , żelazne nerwy i żelazną dyscyplinę ( jak się za mocno adrenalinka wydzieli to na następny etap można już nie dojechać ) . Kazdy etap miał 21 prób , krótkie , ale było ich dużo i dlatego się wiele wydarzyło - nawet czołówce sie dostało .
Tu fotki z prologu :
http://www.fotosik.pl/u/m-wilk/album/1187184
My niestety uszkodziliśmy chłodnicę na I etapie tak poważnie , że się potem przesiedliśmy do auta serwisowego i naprawdę się wybawiliśmy na trasie jak nigdy ( z tej perspektywy rajd wyglada zupełnie inaczej)







Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość