czy warto dołożyć pióro

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Lawek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 63
Rejestracja: wt mar 15, 2005 9:27 pm
Lokalizacja: Wa-wa

czy warto dołożyć pióro

Post autor: Lawek » wt kwie 26, 2005 12:38 pm

W czwartek będę klepał resory. Już jestem umówiony.
Czy warto dołożyć dodatkowe pióro. Okszt dodatkowy 200 pln.
Jak to wpłynie na jazdę (twardość, bujanie itp.) Na trawłość - czy będzie dłużej ok?
Dodam że odbojniki mostu są a i nowe sachsy tyż :lol:
XJ 4.0l, '91 - country, lift2" + BFG 31"

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » wt kwie 26, 2005 12:52 pm

Wydaje mi się , że jak resor po klepaniu ma posłużyć dłużej to pióro jest wskazane . Auto pewnie nie będzie aż tak bardzo twarde a moc żelaza będzie z Tobą . :D :D

Tak przynajmniej wskazują doświadczenia kolegów , którzy to już przerabiali .
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
jeep_user
 
 
Posty: 223
Rejestracja: pn paź 18, 2004 11:45 am
Lokalizacja: PACZKOWO

Post autor: jeep_user » wt kwie 26, 2005 1:27 pm

pogadaj z Xjeepem, on ostatnio przerabiał temat, ma dołożoną lagę i jest wniebowzięty!!! Słuchaj, samo klepanie to bzdurna robota i wywalanie kasy, bo i tak ci klapnie, drugi poznaniak-Sparki, też klepał i wzmocnił resory. Specjalnie twwrdszy nie jest, trakcja bardzo OK. Kowal za całą robotę bierze 400-500 w zależności od stopnia upierdliwości. Opłaca się bo dupka już 2 cale wyżej :wink: ...Mnie też to czeka, bo wygląda jakbym cały czas na pace 300 kg woził, passaty wyżej stoją hehe. Tylko żeby dołożone pióro zachodziło za ucho.. to przedłuża żywotność resorków
G-UNIT nowe otwarcie- czas na testy
biggy12@poczta.onet.pl

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » wt kwie 26, 2005 1:37 pm

A ja pojechałem klepać resory i dokładać pióro i jak gość je rozebrał to się okazało , że na osiem piór trzy są złamane . I wcale tego nie było w aucie widac . I skończyło się na tym , że robię całe resory nowe . Mają być pięciopiórowe , walcowane na końcach , no prawie jak paraboliczne .
No i wysokość ma być ściśle zadana . Odboje dłuższe .
Wygląda na to , że facet wie co robi . Dzisiaj odbieram strucla to będę się dzielił wrażeniami . Póki co to z pięciu stówek zrobiło się dwanaście .
:( :cry: :cry: :cry: Fuck !! Ile browaru by za to było .
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
WJ Jeep
Posty: 702
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
Lokalizacja: Grochów

Post autor: WJ Jeep » wt kwie 26, 2005 2:47 pm

Panowie! Dlaczego nie zrobicie tego raz a porządnie? Klepanie resorów jest dobre jak chce się sprzedać syfa, a nie nim jeździć z przyjemnością i w dodatku w terenie. Dokładanie piór też nie jest za dobre - dyskutowaliśmy o tym niedawno. Trzeba kupić porządne resory lub pojedynczy resor eliptyczny (drogi ale za to jak z bajki) i zapomnieć na długie lata o problemie. Inaczej będziecie ładować szelesty w coś co i tak was nie zadowoli.
WJ '00 6.5"

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » wt kwie 26, 2005 5:33 pm

Jak sie nie ma albo nie chce ładować wartosci syfa * 2 w same resory to dobrze jest dołożyć pióro. Też tak mam i jest gut. Klepanie to bzdura. Wyklepałem resory i po jednym wyjezdzie wywaliłem je na złom i załozyłem drugi komplet, nie klepany plus jedna laga. Dzięki boajchowi za pomoc w motaniu. :D
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » wt kwie 26, 2005 7:21 pm

taaaaaa.... :)2


dodatkowa laga to znakomity kompromis pomiedzy kosztem a wynikiem!!

2 x klepalem i zawsze siadal...dodalem lage i jest o nieeeebo lepiej...duzo lepiej niz fabryka ....!! i wcale nie jest twardo...wszystko zalezy kto to robi i czy sie zna na rzeczy...ja mam lage 70/6 mm - dlugosc od srodka do srodka wieszakow !!

tu sa fotki jak to wyglada : http://xjlift_tyl.fajnafotka.pl/

ale zawsze mozna tez....

zanabyc droga kupna kpl mocniejszych resorow np. ironmana...!!

wszystko zalezy od .... hmmmmmm wiadomo.... :lol:
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » wt kwie 26, 2005 7:31 pm

1/Jedziesz na złomowiec
2/Wyciagasz ze stosu dwa,niezmęczone resory typu polones
3/Płacisz góra 100 za obydwa /targuj sie!/
4/Rozbebeszasz i docinasz na długość/jako trzecie pióro od góry/
5/Wkładasz w pakiet,robiąc nowe spinki pakietu /z ceownika gietego i śrubki M8/
6/Odjazd i po temacie!
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » wt kwie 26, 2005 7:32 pm

klepanie a walcowanie na rolkach to dwie inne sprawy

dobre wyklepanie powinno starczyc na dlugo w kazdym razie w dostawczakach sie sprawdza(mocno przeladowywanych :wink: )

patrzycie co ten od resowrow robi? czy go naprawde klepie mlotem?
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » wt kwie 26, 2005 7:38 pm

vandall1 pisze: 5/Wkładasz w pakiet,robiąc nowe spinki pakietu /z ceownika gietego i śrubki M8/
5a/Kasujesz leszcza :)21
6/Odjazd i po temacie!
Robi :)2 :)21
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » wt kwie 26, 2005 8:59 pm

:)2 :)2
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » wt kwie 26, 2005 10:00 pm

jeep_user pisze:. Kowal za całą robotę bierze 400-500 w zależności od stopnia upierdliwości.
Drogo!
Ja zaplacilem 200 za klepanie resorow i sprezyn.
Wyszlo bardzo dobrze, ale zaczekamy pare miesiecy i zobaczymy jakie to bedzie trwale.

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » śr kwie 27, 2005 7:39 am

ja robiłem walcowanie i dołozenie póira i jest super kumpel chciał byc madry i zrobił tylko walcowanie bo z dodatkowym piorem bedzie za sztywny i co robił dwa razy ta sama robote :lol: :lol: :lol:
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » śr kwie 27, 2005 11:37 am

Odebrałem wczoraj śmietnik od kowala . Chociaż nie wiem czy mówienie o nim "kowal" go nie obraża . Resory są jak z fabryki . Auto stoi dokładnie tak wysoko jak stać miało . Pióra zrobione z ósemki , walcowane końcami na cienkie , pięknie poprzekładane . Brakuje im tylko wybicia "Ironman" :D :D
Auto jest twardsze niż było ale bez przesady . Nie wiem jak długo to pojeździ , ale wszyscy , którym ten gość robił resory w ciężarówkach byli dluuugo zadowoleni .
Pożywiom- uwidim .

:D :D
Stiopa
XJ Sport '93

Lawek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 63
Rejestracja: wt mar 15, 2005 9:27 pm
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: Lawek » śr kwie 27, 2005 11:51 am

No i zdecydowałem się. Za namową większości. Dokładam pióro.
Kazałem zliftować tył na 1.5 cala.
Jednocześnie dokładam podkładki pod sprężyny też na 1.5 cala.
Nie chcę żeby wyglądał jak polonez :P
Do jesieni potoczę się na standardowych oponkach 225/75/15.
Co radzicie przy zmianie gumek (tak aby nie obcierały od wewnątrz i nie trzeba było nadcinać plastikowych nadkoli oraz pozostały oryginalne fele)?

Nie muszą być bardzo szerokie, myślę że do około 235 mi wystarczy.

W skocie - JAKI ROZMIAR????
XJ 4.0l, '91 - country, lift2" + BFG 31"

wojtek_pl
Posty: 452
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 12:48 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: wojtek_pl » śr kwie 27, 2005 12:12 pm

Hej,

opony 235/75 R15 powinny być dobre bez podcinania, itp. a będą większe.

Czy sprężyny też rozciągasz ?

PS jaki autobus tam jeździ ?
Pozdrawiam
Wojtek
Są takie dni, kiedy nawet prosta czynność fizjologiczna może być niebezpieczna...

Awatar użytkownika
Greg_pl
 
 
Posty: 225
Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Greg_pl » śr kwie 27, 2005 12:51 pm

Jaka jest waga takiego dokladanego piora (w kg)?
1992 Jeep Cherokee Limited
Obrazek

Lawek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 63
Rejestracja: wt mar 15, 2005 9:27 pm
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: Lawek » śr kwie 27, 2005 12:55 pm

Czy sprężyny też rozciągasz ?

PS jaki autobus tam jeździ

1. nie rozciągam
2. Autobus???? -racałem taksówką
XJ 4.0l, '91 - country, lift2" + BFG 31"

Awatar użytkownika
FilipW1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 78
Rejestracja: pt mar 11, 2005 8:05 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: FilipW1 » śr kwie 27, 2005 1:53 pm

Lawek a gdzie to robiłeś i za ile szelestów ?? :wink:
Only at ...
Jeep.Org.PL

Cherokee '90

Lawek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 63
Rejestracja: wt mar 15, 2005 9:27 pm
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: Lawek » śr kwie 27, 2005 3:31 pm

Lawek a gdzie to robiłeś i za ile szelestów

Tył za 500 a przód za 300.
Drogo wiem, ale nie mam czasu szukać a poza tym gość jest sprawdzony.

Cały plac ma zawalony oleum z naszych cieknących uszczelniaczy.
:P
Znaczy teraz posypał pół placu piachem żeby się nie przetrącać w czasie manewrów.
XJ 4.0l, '91 - country, lift2" + BFG 31"

Awatar użytkownika
FilipW1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 78
Rejestracja: pt mar 11, 2005 8:05 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: FilipW1 » śr kwie 27, 2005 3:57 pm

Podaj namiar na PW na gościa.
A amorki też wymienia ??
Only at ...
Jeep.Org.PL

Cherokee '90

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości