MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Lawek
- jestem tu nowy...

- Posty: 63
- Rejestracja: wt mar 15, 2005 9:27 pm
- Lokalizacja: Wa-wa
Post
autor: Lawek » wt kwie 26, 2005 12:38 pm
W czwartek będę klepał resory. Już jestem umówiony.
Czy warto dołożyć dodatkowe pióro. Okszt dodatkowy 200 pln.
Jak to wpłynie na jazdę (twardość, bujanie itp.) Na trawłość - czy będzie dłużej ok?
Dodam że odbojniki mostu są a i nowe sachsy tyż

XJ 4.0l, '91 - country, lift2" + BFG 31"
-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » wt kwie 26, 2005 12:52 pm
Wydaje mi się , że jak resor po klepaniu ma posłużyć dłużej to pióro jest wskazane . Auto pewnie nie będzie aż tak bardzo twarde a moc żelaza będzie z Tobą .
Tak przynajmniej wskazują doświadczenia kolegów , którzy to już przerabiali .
Stiopa
XJ Sport '93
-
jeep_user
-

- Posty: 223
- Rejestracja: pn paź 18, 2004 11:45 am
- Lokalizacja: PACZKOWO
Post
autor: jeep_user » wt kwie 26, 2005 1:27 pm
pogadaj z Xjeepem, on ostatnio przerabiał temat, ma dołożoną lagę i jest wniebowzięty!!! Słuchaj, samo klepanie to bzdurna robota i wywalanie kasy, bo i tak ci klapnie, drugi poznaniak-Sparki, też klepał i wzmocnił resory. Specjalnie twwrdszy nie jest, trakcja bardzo OK. Kowal za całą robotę bierze 400-500 w zależności od stopnia upierdliwości. Opłaca się bo dupka już 2 cale wyżej

...Mnie też to czeka, bo wygląda jakbym cały czas na pace 300 kg woził, passaty wyżej stoją hehe. Tylko żeby dołożone pióro zachodziło za ucho.. to przedłuża żywotność resorków
-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » wt kwie 26, 2005 1:37 pm
A ja pojechałem klepać resory i dokładać pióro i jak gość je rozebrał to się okazało , że na osiem piór trzy są złamane . I wcale tego nie było w aucie widac . I skończyło się na tym , że robię całe resory nowe . Mają być pięciopiórowe , walcowane na końcach , no prawie jak paraboliczne .
No i wysokość ma być ściśle zadana . Odboje dłuższe .
Wygląda na to , że facet wie co robi . Dzisiaj odbieram strucla to będę się dzielił wrażeniami . Póki co to z pięciu stówek zrobiło się dwanaście .

Fuck

Ile browaru by za to było .
Stiopa
XJ Sport '93
-
WJ Jeep

- Posty: 702
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
- Lokalizacja: Grochów
Post
autor: WJ Jeep » wt kwie 26, 2005 2:47 pm
Panowie! Dlaczego nie zrobicie tego raz a porządnie? Klepanie resorów jest dobre jak chce się sprzedać syfa, a nie nim jeździć z przyjemnością i w dodatku w terenie. Dokładanie piór też nie jest za dobre - dyskutowaliśmy o tym niedawno. Trzeba kupić porządne resory lub pojedynczy resor eliptyczny (drogi ale za to jak z bajki) i zapomnieć na długie lata o problemie. Inaczej będziecie ładować szelesty w coś co i tak was nie zadowoli.
WJ '00 6.5"
-
PKi
-

- Posty: 1015
- Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PKi » wt kwie 26, 2005 5:33 pm
Jak sie nie ma albo nie chce ładować wartosci syfa * 2 w same resory to dobrze jest dołożyć pióro. Też tak mam i jest gut. Klepanie to bzdura. Wyklepałem resory i po jednym wyjezdzie wywaliłem je na złom i załozyłem drugi komplet, nie klepany plus jedna laga. Dzięki boajchowi za pomoc w motaniu.

-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » wt kwie 26, 2005 7:21 pm
taaaaaa....
dodatkowa laga to znakomity kompromis pomiedzy kosztem a wynikiem!!
2 x klepalem i zawsze siadal...dodalem lage i jest o nieeeebo lepiej...duzo lepiej niz fabryka ....

i wcale nie jest twardo...wszystko zalezy kto to robi i czy sie zna na rzeczy...ja mam lage 70/6 mm - dlugosc od srodka do srodka wieszakow
tu sa fotki jak to wyglada : http://xjlift_tyl.fajnafotka.pl/
ale zawsze mozna tez....
zanabyc droga kupna kpl mocniejszych resorow np. ironmana...
wszystko zalezy od .... hmmmmmm wiadomo....

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » wt kwie 26, 2005 7:31 pm
1/Jedziesz na złomowiec
2/Wyciagasz ze stosu dwa,niezmęczone resory typu polones
3/Płacisz góra 100 za obydwa /targuj sie!/
4/Rozbebeszasz i docinasz na długość/jako trzecie pióro od góry/
5/Wkładasz w pakiet,robiąc nowe spinki pakietu /z ceownika gietego i śrubki M8/
6/Odjazd i po temacie!
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » wt kwie 26, 2005 7:32 pm
klepanie a walcowanie na rolkach to dwie inne sprawy
dobre wyklepanie powinno starczyc na dlugo w kazdym razie w dostawczakach sie sprawdza(mocno przeladowywanych

)
patrzycie co ten od resowrow robi? czy go naprawde klepie mlotem?
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
misman
-

- Posty: 6072
- Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: zawodzi...
Post
autor: misman » wt kwie 26, 2005 7:38 pm
vandall1 pisze:
5/Wkładasz w pakiet,robiąc nowe spinki pakietu /z ceownika gietego i śrubki M8/
5a/Kasujesz leszcza 
6/Odjazd i po temacie!
Robi

"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-
PKi
-

- Posty: 1015
- Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PKi » wt kwie 26, 2005 8:59 pm
-
pezet
-

- Posty: 12853
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pezet » wt kwie 26, 2005 10:00 pm
jeep_user pisze:. Kowal za całą robotę bierze 400-500 w zależności od stopnia upierdliwości.
Drogo!
Ja zaplacilem 200 za klepanie resorow i sprezyn.
Wyszlo bardzo dobrze, ale zaczekamy pare miesiecy i zobaczymy jakie to bedzie trwale.
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » śr kwie 27, 2005 7:39 am
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » śr kwie 27, 2005 11:37 am
Odebrałem wczoraj śmietnik od kowala . Chociaż nie wiem czy mówienie o nim "kowal" go nie obraża . Resory są jak z fabryki . Auto stoi dokładnie tak wysoko jak stać miało . Pióra zrobione z ósemki , walcowane końcami na cienkie , pięknie poprzekładane . Brakuje im tylko wybicia "Ironman"
Auto jest twardsze niż było ale bez przesady . Nie wiem jak długo to pojeździ , ale wszyscy , którym ten gość robił resory w ciężarówkach byli dluuugo zadowoleni .
Pożywiom- uwidim .

Stiopa
XJ Sport '93
-
Lawek
- jestem tu nowy...

- Posty: 63
- Rejestracja: wt mar 15, 2005 9:27 pm
- Lokalizacja: Wa-wa
Post
autor: Lawek » śr kwie 27, 2005 11:51 am
No i zdecydowałem się. Za namową większości. Dokładam pióro.
Kazałem zliftować tył na 1.5 cala.
Jednocześnie dokładam podkładki pod sprężyny też na 1.5 cala.
Nie chcę żeby wyglądał jak polonez
Do jesieni potoczę się na standardowych oponkach 225/75/15.
Co radzicie przy zmianie gumek (tak aby nie obcierały od wewnątrz i nie trzeba było nadcinać plastikowych nadkoli oraz pozostały oryginalne fele)?
Nie muszą być bardzo szerokie, myślę że do około 235 mi wystarczy.
W skocie - JAKI ROZMIAR????
XJ 4.0l, '91 - country, lift2" + BFG 31"
-
wojtek_pl

- Posty: 452
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 12:48 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wojtek_pl » śr kwie 27, 2005 12:12 pm
Hej,
opony 235/75 R15 powinny być dobre bez podcinania, itp. a będą większe.
Czy sprężyny też rozciągasz ?
PS jaki autobus tam jeździ ?
Pozdrawiam
Wojtek
Są takie dni, kiedy nawet prosta czynność fizjologiczna może być niebezpieczna...
-
Greg_pl
-

- Posty: 225
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Greg_pl » śr kwie 27, 2005 12:51 pm
Jaka jest waga takiego dokladanego piora (w kg)?
1992 Jeep Cherokee Limited

-
Lawek
- jestem tu nowy...

- Posty: 63
- Rejestracja: wt mar 15, 2005 9:27 pm
- Lokalizacja: Wa-wa
Post
autor: Lawek » śr kwie 27, 2005 12:55 pm
Czy sprężyny też rozciągasz ?
PS jaki autobus tam jeździ
1. nie rozciągam
2. Autobus???? -racałem taksówką
XJ 4.0l, '91 - country, lift2" + BFG 31"
-
FilipW1
- jestem tu nowy...

- Posty: 78
- Rejestracja: pt mar 11, 2005 8:05 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: FilipW1 » śr kwie 27, 2005 1:53 pm
Lawek a gdzie to robiłeś i za ile szelestów

-
Lawek
- jestem tu nowy...

- Posty: 63
- Rejestracja: wt mar 15, 2005 9:27 pm
- Lokalizacja: Wa-wa
Post
autor: Lawek » śr kwie 27, 2005 3:31 pm
Lawek a gdzie to robiłeś i za ile szelestów
Tył za 500 a przód za 300.
Drogo wiem, ale nie mam czasu szukać a poza tym gość jest sprawdzony.
Cały plac ma zawalony oleum z naszych cieknących uszczelniaczy.
Znaczy teraz posypał pół placu piachem żeby się nie przetrącać w czasie manewrów.
XJ 4.0l, '91 - country, lift2" + BFG 31"
-
FilipW1
- jestem tu nowy...

- Posty: 78
- Rejestracja: pt mar 11, 2005 8:05 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: FilipW1 » śr kwie 27, 2005 3:57 pm
Podaj namiar na PW na gościa.
A amorki też wymienia

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości