V6 4,3 luz na zaworach

Blazer

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
pori
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 32
Rejestracja: czw sty 27, 2005 10:19 pm
Lokalizacja: Elbląg

V6 4,3 luz na zaworach

Post autor: pori » śr kwie 13, 2005 7:27 pm

mam pyt jakie są wartości luzow na zworach ??

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » śr kwie 13, 2005 7:46 pm

O ile sie nie mylę tam powinna być hydraulika ale jutro sprawdzę bo mam serwisówkę na warsztacie.

Awatar użytkownika
lamina
 
 
Posty: 271
Rejestracja: wt paź 22, 2002 7:54 am
Lokalizacja: Pruszków
Kontaktowanie:

Post autor: lamina » pn kwie 18, 2005 2:53 pm

tam jest hydraulika... tego sie nie reguluje... jesli ci zawory klekocza to masz zasyfiale kanaly regulacyjne...
Lamina pozdrawia http://www.3dstudio.com.pl
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Post autor: leszek » pn kwie 18, 2005 3:01 pm

w rodeo mam silnik z chevroleta 3.1 i też jest na hydraulice

Awatar użytkownika
cfc
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: wt mar 15, 2005 1:36 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cfc » wt cze 07, 2005 11:49 pm

No właśnie, u mnie trochę klekocą (jak zimny to nawet bardzo). Czy naprawdę naprawa to takie wielkie halo? Moje mechaniory straszą mnie jakimiś 2kpln.

Pozdrawiam
Mariusz
Isuzu Rodeo 3,2 1994

Awatar użytkownika
lamina
 
 
Posty: 271
Rejestracja: wt paź 22, 2002 7:54 am
Lokalizacja: Pruszków
Kontaktowanie:

Post autor: lamina » czw cze 09, 2005 7:11 pm

w dzisiejszych czasach za 2kzl kupisz silnik i jeszcze bedziesz mial sporo do przebierania. np ostatnio byl sprzedania za 2500zl 4,3 ale Vortec z pelnym osprzetem.
jaki masz ten silnik 2,8 czy 4,3?
i kiedy zmieniales rozrzad? jak rozrzad jest naciagniety to tez bedzie klekotalo.
Lamina pozdrawia http://www.3dstudio.com.pl
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » czw cze 09, 2005 10:43 pm

Klekocą bo jak się nie wymienia w porę oleju i jeździ przy stanie minimum to wywalaja sie hydraulika. Amerykanie zalecają (nakazują) wymianiać olej co 3000 mil. (* 1,56km). Tak więc mozesz zmienić olej na bardziej gesty.

Awatar użytkownika
cfc
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: wt mar 15, 2005 1:36 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cfc » pn cze 13, 2005 10:04 pm

Silnik 3,2. Z tymi zmianami oleju to rzeczywiście coś jest na rzeczy, bo poprzedniemu właścicielowi wyciekł przez walnięty wiatrak - nie wie czy szybko się zorientował (jak go znam to chyba dopiero jak zaczęło mocno śmierdzieć), za to potem wlał o wiele za dużo. Jak przejąłem samochód i sprawdziłem stan oleju (nie chcecie wiedzieć ile było ponad stanem max na bagnecie) od razu odstawiłem do spuszczenia i zalania świeżego ale teraz mam wrażenie, że właśnie zalany jest zbyt rzadki. Pojeżdżę z 1kkm i zmienię na gęstszy, zobaczymy co będzie.

Pozdrawiam
Mariusz
Isuzu Rodeo 3,2 1994

Awatar użytkownika
cfc
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: wt mar 15, 2005 1:36 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cfc » pn cze 13, 2005 10:07 pm

Zapomniałem dopisać, że rozrząd to chyba od nowości :-( (105k mil), ale moje fachury straszą, że wymienia się nie tylko pasek ale jeszcze kupę osprzętu. Narazie zbieram na amorki, rozrząd musi poczekać.

Pozdrawiam
Mariusz
Isuzu Rodeo 3,2 1994

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » czw lip 14, 2005 10:54 pm

jaki rozrzad?4.3 v6 ?przeciez tam jest rozrzad na lancuchu?zaglada sie tam nie wczesniej niz 500tys km...:)

Awatar użytkownika
lamina
 
 
Posty: 271
Rejestracja: wt paź 22, 2002 7:54 am
Lokalizacja: Pruszków
Kontaktowanie:

Post autor: lamina » śr wrz 28, 2005 4:49 pm

cfc pisze:Zapomniałem dopisać, że rozrząd to chyba od nowości :-( (105k mil), ale moje fachury straszą, że wymienia się nie tylko pasek ale jeszcze kupę osprzętu. Narazie zbieram na amorki, rozrząd musi poczekać.

Pozdrawiam
3.2 to klon silnika 2,8 wiec 60 stopni a nie jak 4,3 90.... w 2,8 jest pasek rozrzadu a nie lancuch.... robota prosta... (nie trzeba demontowac rozrzadu)... przecietnie mechanik bierze max 350zl za zmiane a z czesci potrzebyjesz pasek, napinacz i rolke (mozliwe ze napinecze 2 i rolki 2 - zalezy od modelu silnika) z calym rozrzadem i robota zamkniesz sie w 600-800zl.
Lamina pozdrawia http://www.3dstudio.com.pl
SsangYong KYRON 2.0XDi + lift 3-4" +32" MT KM2

Awatar użytkownika
cfc
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: wt mar 15, 2005 1:36 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cfc » śr wrz 28, 2005 9:51 pm

No, w zasadzie facet mówił podobnie ;), ale podkreślił że rozgrzebując to, warto byłoby przy okazji wymienić inne elementy (jakąś pompę?).

Pozdrawiam
Mariusz
Isuzu Rodeo 3,2 1994

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » czw wrz 29, 2005 6:16 am

@Lamina - a gdzie ty w 2.8 i 4.3 pasek przy rozrządzie widziałeś ? Bo ja dotychczas tylko transmisyjny - wielorowkowy. Jak przyjedziesz to ci zresztą taki sam jak 2.8 (V60) tylko 3.1 mogę na żywca rozkręcić...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chevrolet”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość