problem z kardanem
Moderator: Student
Otóz:
1/Zostaw patrole
2/Nie wstawiaj homokinetyka od półosi w wał napędowy.Przy tych predkościach obrotowych nie zdzierży/zgrzeje się na pewno/
3/Widełki można spoko podszlifować-robiłem to wielokrotnie.Naturlich bez przesady.
4/Rozważ:przesunięcie siln do przodu,schowanie chłodnicy w atrapę itepe duperele
5/Rozważ:lekkie skoszenie całego zespołu
6/Jeśli masz postojowy w mostach-to bęben z reduktora wywal,jako zbedne obciążenie.Długosci Ci to nie da,bo na flanszy bebna masz odwrotny zamek i trza dać specjal pierścień.
7/Podwójne krzyzaki przy wejściu do tylnego mostu to olej,bo chyba grozi to przeciążeniem ataku i wymiałem.
Będę miał podobny problem w nowej zmocie,ale juz wydłużyłem ramę-u Ciebie to chyba juz nie racjonalne.
1/Zostaw patrole
2/Nie wstawiaj homokinetyka od półosi w wał napędowy.Przy tych predkościach obrotowych nie zdzierży/zgrzeje się na pewno/
3/Widełki można spoko podszlifować-robiłem to wielokrotnie.Naturlich bez przesady.
4/Rozważ:przesunięcie siln do przodu,schowanie chłodnicy w atrapę itepe duperele
5/Rozważ:lekkie skoszenie całego zespołu
6/Jeśli masz postojowy w mostach-to bęben z reduktora wywal,jako zbedne obciążenie.Długosci Ci to nie da,bo na flanszy bebna masz odwrotny zamek i trza dać specjal pierścień.
7/Podwójne krzyzaki przy wejściu do tylnego mostu to olej,bo chyba grozi to przeciążeniem ataku i wymiałem.
Będę miał podobny problem w nowej zmocie,ale juz wydłużyłem ramę-u Ciebie to chyba juz nie racjonalne.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
ja mialem ten sam problem
podszlifowac lekko widelki
obrocic lekko most coby patrzyl w strone redaktora (tylko bez przesady)
zastosowac dluzszy wieloklin walu (oryginalny uazowski nie wyrabia)
ustawic caly zestaw lekko pod katem (tzn silnik wyzej - reduktor nizej)
podszlifowac lekko widelki
obrocic lekko most coby patrzyl w strone redaktora (tylko bez przesady)
zastosowac dluzszy wieloklin walu (oryginalny uazowski nie wyrabia)
ustawic caly zestaw lekko pod katem (tzn silnik wyzej - reduktor nizej)
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
wiem cos o tym
a tak przy okazji west- dales d.. z ta skrzynia uaza - bedziesz klnal cale zycie ze zostawiles uazowska skrzynie - wierz mi ja to juz przerabialem w jednym z wczesniejszych wynalazkow i powiedzialem sobie - nigdy wiecej. Nalatasz sie ta galka a nic nie powalczysz - bo zbyt krotkie i do tego tylko 3,4 synchronizowane.
Ale jak to mowia : "uczymy sie na bledach"

a tak przy okazji west- dales d.. z ta skrzynia uaza - bedziesz klnal cale zycie ze zostawiles uazowska skrzynie - wierz mi ja to juz przerabialem w jednym z wczesniejszych wynalazkow i powiedzialem sobie - nigdy wiecej. Nalatasz sie ta galka a nic nie powalczysz - bo zbyt krotkie i do tego tylko 3,4 synchronizowane.
Ale jak to mowia : "uczymy sie na bledach"

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
Dzisiaj podszlifuje widełki i myślę że to wyda i będzie git
Jeśli chodzi o zkantowanie silnika już to zrobiłem oczywiście na ile łapa pozwoliły
Problem się pojawił dlatego że silniki był ustawiany pod mosty uazowe a w nissanie oprócz tygo że grucha na boku to w dodatku dłuższa w kier skrzyni i jest d..ka


Problem się pojawił dlatego że silniki był ustawiany pod mosty uazowe a w nissanie oprócz tygo że grucha na boku to w dodatku dłuższa w kier skrzyni i jest d..ka

ja nie sadze - ja to wiem 
paru moich znajomych ma wlasnie takie rozwiazanie i startuja w RMPST i jeszcze zaden nie mial defektu skrzyni
znajomy natomiast kiedys zapodal 2,8 Z BMW i do tego skrzynie i reduktor uaza i ze skrzynia byly same problemy a do tego te zestopniowanie biegow uaza jest koszmarne

paru moich znajomych ma wlasnie takie rozwiazanie i startuja w RMPST i jeszcze zaden nie mial defektu skrzyni

znajomy natomiast kiedys zapodal 2,8 Z BMW i do tego skrzynie i reduktor uaza i ze skrzynia byly same problemy a do tego te zestopniowanie biegow uaza jest koszmarne

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
Preferuję skrzynie mb,uaz do ścigania to porazka.
Jak jednak wrzucisz oryginał /od bumy np/-będziesz musiał krótki wałek zapodać-no i wtedy dopiero bedziesz miał problem
Jak jednak wrzucisz oryginał /od bumy np/-będziesz musiał krótki wałek zapodać-no i wtedy dopiero bedziesz miał problem

Ostatnio zmieniony sob paź 22, 2005 11:04 pm przez vandall1, łącznie zmieniany 1 raz.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Nie mówię tu o całym samochodzie akurat,ale mniejsza z tym.
Rama uazowska-
Wszystko z nią zrobisz.
Tak jak wróciłem do pierwszego Twojego postu,to wydaje mi się,że z układem rzedowej szóstki,oryg sb,krótkim wałkiem i red od uaziora to sie nie wyrobisz....
1/Albo wydłuzyć ramę i zacząć wszystko od nowa,
2/Zapodać rzedową czwórkę z j.ebnieciem /nie turbo tylko/
Rama uazowska-

Tak jak wróciłem do pierwszego Twojego postu,to wydaje mi się,że z układem rzedowej szóstki,oryg sb,krótkim wałkiem i red od uaziora to sie nie wyrobisz....
1/Albo wydłuzyć ramę i zacząć wszystko od nowa,
2/Zapodać rzedową czwórkę z j.ebnieciem /nie turbo tylko/
Ostatnio zmieniony sob paź 22, 2005 11:12 pm przez vandall1, łącznie zmieniany 1 raz.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Silnik mieści się ładnie włazi do kabiny ale to było zamierzone (wyważenie) auta.vandall1 pisze:Nie mówię tu o całym samochodzie akurat,ale mniejsza z tym.
Rama uazowska-Wszystko z nią zrobisz.
Tak jak wróciłem do pierwszego Twojego postu,to wydaje mi się,że z układem rzedowej szóstki,oryg sb,krótkim wałkiem i red od uaziora to sie nie wyrobisz....
1/Albo wydłuzyć ramę i zacząć wszystko od nowa,
2/Zapodać rzedową czwórkę z j.ebnieciem /nie turbo tylko/
Mogł bym go dać 15-20 cm do przodu ale za dużo było zabawy z dorabianiem łap i zrobiłem jak podpowiedziałeś podszlifowałem widełki i jest git

Generalnie nie widzę potrzeby przedłużania ramy miejsca jest wystarczająco
Jak dam rade to podeśle fotki
teraz jak juz silnik wsadziles to skrzyni zabardzo dluzszej nie zapodasz bo uazowa jest skrecana z reduktorem i jest krotka. Jak bedziesz chceal albo z MB albo z innego auta to jak pisal vandall nie wyrabisz sie za cholere z tylnym walem
west trzeba bylo wczesniej siasc przy piwku przed kompem i z nami pogadac to bys mial pelny obraz jak to zrobic a teraz to juz po herbacie
pospawales i dupa blada
west trzeba bylo wczesniej siasc przy piwku przed kompem i z nami pogadac to bys mial pelny obraz jak to zrobic a teraz to juz po herbacie
pospawales i dupa blada
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
Siema.
U mnie jest silnik Bmw 3,5 + skrzynia manual od bmw połączona z przerobionym reduktorem uazowym za pomoca sprzegł agumowego bmw.
Całośc ustawiona lekko pod kątem w dół. potem jest wał starowski z krzyzakami uazowymi i dyfer wycelowany w reduktor. do mostów nie zaglądałem od wiosny, kiedy to na rykach zmieliło blokadę i poskręcało delikatnie półośki. Od tamtej poty zrobiłem prawie 10 tys km i nic nie zaglądałem ( wstawiłem dwa miesiace temu nową blokadę przerobioną ).
Teraz przed wczorajszym wertepem dolałem płynu hamulcowego i jazda
.
Cały rajd bezproblemowo, silnik lux, mosty lux ( 8/37), rozszczelnione koło i troche wilgoci w kopułce ( 8 minut roboty).
2 miejsce
Ps. tylko jedną półośkę tylną ukręciłem w życiu , kilka lat temu na orginalnym silniku. Przednią też raz, na hopie- z mojej winy bo nie odpuściłem gazu.
pozdrawiam
U mnie jest silnik Bmw 3,5 + skrzynia manual od bmw połączona z przerobionym reduktorem uazowym za pomoca sprzegł agumowego bmw.
Całośc ustawiona lekko pod kątem w dół. potem jest wał starowski z krzyzakami uazowymi i dyfer wycelowany w reduktor. do mostów nie zaglądałem od wiosny, kiedy to na rykach zmieliło blokadę i poskręcało delikatnie półośki. Od tamtej poty zrobiłem prawie 10 tys km i nic nie zaglądałem ( wstawiłem dwa miesiace temu nową blokadę przerobioną ).
Teraz przed wczorajszym wertepem dolałem płynu hamulcowego i jazda

Cały rajd bezproblemowo, silnik lux, mosty lux ( 8/37), rozszczelnione koło i troche wilgoci w kopułce ( 8 minut roboty).
2 miejsce

Ps. tylko jedną półośkę tylną ukręciłem w życiu , kilka lat temu na orginalnym silniku. Przednią też raz, na hopie- z mojej winy bo nie odpuściłem gazu.
pozdrawiam
UAZ M30 3,5l
WJ 2,7 CRD
WJ 2,7 CRD
Generalnie to miejsce z przodu jeszcze jestBart03 pisze:teraz jak juz silnik wsadziles to skrzyni zabardzo dluzszej nie zapodasz bo uazowa jest skrecana z reduktorem i jest krotka. Jak bedziesz chceal albo z MB albo z innego auta to jak pisal vandall nie wyrabisz sie za cholere z tylnym walem
west trzeba bylo wczesniej siasc przy piwku przed kompem i z nami pogadac to bys mial pelny obraz jak to zrobic a teraz to juz po herbacie
pospawales i dupa blada


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość