jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
faziuaz
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
- Lokalizacja: przemysl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: faziuaz » pt gru 02, 2005 8:02 pm
to cus zwiazane z koleja i konduktorem

-
gaaz99

- Posty: 543
- Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
- Lokalizacja: kaszuby
Post
autor: gaaz99 » pt gru 02, 2005 8:05 pm
no fakt teraz wszystkiego można się spodziewać

uaz 2,4td uaz2.8i gaz66
-
Przemekslaw
-

- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Przemekslaw » pt gru 02, 2005 10:18 pm
A no to był rodzynek... ale czasami sie uśmiałem na całego

-
kacper44

- Posty: 1530
- Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: kacper44 » pt gru 02, 2005 10:54 pm
Faziuaz ja ci mówie na wypadek klapy(a wg. mnie duże prawdobodobieństwo) weś już sobie naszykuj z 0,5L vodki dla siebie i 30L ropy na ten wynalazek, wcześniej odczep opony bo bedzie szkoda by się spaliły

Nie jestem mechanikiem nie mam wykształcenia w tej dziedzinie ale to jest moje zdanie. Rób co chcesz jeśli złapałeś klienta co ma niezła kasę by na tylko opony tylko wydać tyle to masz niezłą okazje troche się pobawić konstruktorsko...
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''
-
Przemekslaw
-

- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Przemekslaw » sob gru 03, 2005 9:16 am
-
Bartmann

- Posty: 1833
- Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
- Lokalizacja: Wawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Bartmann » sob gru 03, 2005 10:42 am
Coś czuję, że kolega Fazi sprzedaje wkręta z tą oponą:) Co Fazi??;)
-
ub40

- Posty: 580
- Rejestracja: ndz lip 18, 2004 11:51 pm
- Lokalizacja: Krakow
Post
autor: ub40 » sob gru 03, 2005 11:50 am
ciekawe jak wygladalby moj ogorek na takich butach, mysle ze niezle

UniformBravo40
Volvo 855 tdi
-
kacper44

- Posty: 1530
- Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: kacper44 » sob gru 03, 2005 12:03 pm
Ludzie dajcie spokój...
Ł-200 ma duże kółka i ma swoje gabaryty silnik sw-400. A cała ł-34 jest wielka

nie wiem co ją napędza sw-680??
Ta opona jest większa jak balonowa w KrAZie

Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''
-
Mroczny
-

- Posty: 40599
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » sob gru 03, 2005 12:11 pm
chciałbym zobaczyc co się dzieje z oryginalnymi hamulcami w uazie na tych kołach

-
kacper44

- Posty: 1530
- Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: kacper44 » sob gru 03, 2005 12:13 pm
Nie no w planach mają być mosty z pragi... ale i tak jakie przełożenie ma most z pragi?? Mniejszy jak w ł-34, gdzie w ł-34 jest ponad 200KM mocy i most o przełożeniu nie wiem jakim ale wielkim

i jeszcze zmiennik momentu obrotowego.
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''
-
paranoic_killer

- Posty: 570
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 8:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: paranoic_killer » sob gru 03, 2005 1:26 pm
Jak na mój gust jest to albo wałek kolegi Faziego, albo pomysł z księżyca bez głębszego uzasadniena...

Żółw się rusza...
był XJ 2.5 + LPG + 30" MT + 2"
jest JK 3.8 + 33" + snorkel...
-
cichy

- Posty: 425
- Rejestracja: śr lip 09, 2003 4:29 pm
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: cichy » sob gru 03, 2005 1:35 pm
paranoic_killer pisze:Jak na mój gust jest to albo wałek kolegi Faziego, albo pomysł z księżyca bez głębszego uzasadniena...

dokladnie
nie podniecajcie sie

-
kacper44

- Posty: 1530
- Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: kacper44 » sob gru 03, 2005 1:45 pm
No cichy dobrze mówisz

Poczekać trzeba na efekty

Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''
-
faziuaz
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
- Lokalizacja: przemysl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: faziuaz » sob gru 03, 2005 2:24 pm
pudzianowski zaklada takie opony sam ja potrzebuje wozka widlowego(ponad200kg sama guma,z fela ok 300)
-
faziuaz
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
- Lokalizacja: przemysl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: faziuaz » sob gru 03, 2005 2:28 pm
<Kacper> pisze:Ludzie dajcie spokój...
Ł-200 ma duże kółka i ma swoje gabaryty silnik sw-400. A cała ł-34 jest wielka

nie wiem co ją napędza sw-680??
Ta opona jest większa jak balonowa w KrAZie

SW-680turbo slaby motor, tylko 240km-ow z 11-stu litrow pojemnosci
-
faziuaz
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
- Lokalizacja: przemysl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: faziuaz » sob gru 03, 2005 2:31 pm
<Kacper> pisze:Nie no w planach mają być mosty z pragi... ale i tak jakie przełożenie ma most z pragi?? Mniejszy jak w ł-34, gdzie w ł-34 jest ponad 200KM mocy i most o przełożeniu nie wiem jakim ale wielkim

i jeszcze zmiennik momentu obrotowego.
mosty pragowskie sa na zwolnicach i w polaczeniu z orginalnym reduktorem potrafia sie wdrapac na everesta

-
gaaz99

- Posty: 543
- Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
- Lokalizacja: kaszuby
Post
autor: gaaz99 » sob gru 03, 2005 2:32 pm
fazi talent do blach to ma

ale zobaczymy jak do konstrowania podwozi

uaz 2,4td uaz2.8i gaz66
-
gaaz99

- Posty: 543
- Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
- Lokalizacja: kaszuby
Post
autor: gaaz99 » sob gru 03, 2005 2:33 pm
faziuaz pisze:<Kacper> pisze:Nie no w planach mają być mosty z pragi... ale i tak jakie przełożenie ma most z pragi?? Mniejszy jak w ł-34, gdzie w ł-34 jest ponad 200KM mocy i most o przełożeniu nie wiem jakim ale wielkim

i jeszcze zmiennik momentu obrotowego.
mosty pragowskie sa na zwolnicach i w polaczeniu z orginalnym reduktorem potrafia sie wdrapac na everesta

i to wszystko w ramie i budzie uaza? a jaki silnik?
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66
-
faziuaz
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
- Lokalizacja: przemysl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: faziuaz » sob gru 03, 2005 2:34 pm
Mroczny pisze:chciałbym zobaczyc co się dzieje z oryginalnymi hamulcami w uazie na tych kołach

chyba zartujesz

orginalne hamulce

,sa dobre do hamowania sanek na gorce dla dzieci,tutaj potrzeba technologi żywcem z F-1

-
kacper44

- Posty: 1530
- Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: kacper44 » sob gru 03, 2005 2:36 pm
faziuaz pisze:<Kacper> pisze:Ludzie dajcie spokój...
Ł-200 ma duże kółka i ma swoje gabaryty silnik sw-400. A cała ł-34 jest wielka

nie wiem co ją napędza sw-680??
Ta opona jest większa jak balonowa w KrAZie

SW-680turbo slaby motor, tylko 240km-ow z 11-stu litrow pojemnosci
A ile oczekujesz od takiego motoru?? Wcześniej zadowalało cie 200KM Ważna charakterystyka.
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''
-
gaaz99

- Posty: 543
- Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
- Lokalizacja: kaszuby
Post
autor: gaaz99 » sob gru 03, 2005 2:37 pm
sw-680 toć to krowa od jelcza!!!!
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66
-
gaaz99

- Posty: 543
- Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
- Lokalizacja: kaszuby
Post
autor: gaaz99 » sob gru 03, 2005 2:38 pm
z tyłu na przyczepce bedzie??

uaz 2,4td uaz2.8i gaz66
-
kacper44

- Posty: 1530
- Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: kacper44 » sob gru 03, 2005 2:38 pm
W ł34 jest 6cylindrów rzedowo. Fazi do takich gum to silnik z czołgu jedynie

Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''
-
faziuaz
-

- Posty: 1185
- Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
- Lokalizacja: przemysl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: faziuaz » sob gru 03, 2005 2:40 pm
gaaz99 pisze:fazi talent do blach to ma

ale zobaczymy jak do konstrowania podwozi

blacha to bardzo" wdzieczny "material tylko trzeba sie naje...... jak poje......... az masz wszystkiego dosc i nie mozesz juz na to patrzec ,natomiast co do podwozia .....hymm,wystko to sa przymiarki,ale.....czy jest sens.........no powiedz sam

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości