Rozebrać, wyjąć zimmering, wyczyść, odczytać rozmiar, udać się do najbliższej "Agromy" lub tym podobnego punktu. Zakupić zimmering.
Poskładać do kupy....
Czy to takie trudne???
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8
obawiam się że trudne - nie wiem jak w starym typie ale prawdopodobnie tak jak w nowym - trzeba przeciąć pierścień na półosi żeby dojść do uszczelniaczy, a następnie na gorąco założyć nowy. Dla nie mających wprawy jest to sztuka - łatwo pierścień przegrzać, wtedy nie trzyma i można zgubić koło z półosią
Dobra zrobione hiii. Nr. A 52/72/10 Po zdjęciu koła i bębna odkręca się cztery śruby za tarczą, następnie przykręca się bęben ale odwrotnie tak by można było w niego uderzyć od strony mostu. Półoś wylata razem z łożyskiem potem palec do pochwy mostu i już jest wyjęty zimmering. Czas 45 min .