Pajero, Montero, Shogun, L200
Moderator: Kosiarz
-
Rekwizytornia
-

- Posty: 258
- Rejestracja: wt kwie 19, 2005 8:11 pm
- Lokalizacja: Beskid Niski
Post
autor: Rekwizytornia » ndz lut 12, 2006 8:37 pm
U mnie jest bardzo niepłasko i 200m od drogi. Wiem co to za ból.
Kupiłem przed tą zimą odsnieżarkę, żeby dało się do mnie dojechać.
Bardzo polecam
Ten tekst nie jest reklamą, nie sprzedaję odśnieżarek

-
1darek1
-

- Posty: 216
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 1:40 pm
- Lokalizacja: Sucha Beskidzka
Post
autor: 1darek1 » ndz lut 12, 2006 8:42 pm
farfurnia pisze:U mnie jest bardzo niepłasko i 200m od drogi. Wiem co to za ból.
Kupiłem przed tą zimą odsnieżarkę, żeby dało się do mnie dojechać.
Bardzo polecam
Ten tekst nie jest reklamą, nie sprzedaję odśnieżarek

a ja t tym roku jeszcze ani raz nie odsiezalem

a dzisiaj dojebalo jeszcze 20 cm "bailego puchu"

ale ten tydzien mam wolny takze beze forsowa gorke, byle co by wyrobic koleiny

-
Jomy
- jestem tu nowy...

- Posty: 93
- Rejestracja: wt kwie 19, 2005 2:10 pm
- Lokalizacja: Wałbrzych\obecnie Francja
Post
autor: Jomy » pn lut 13, 2006 9:06 am
Zbowid napisał
Słuchajcie mam pytanie - po założeniu 31" swojego miśka nagle tak spowolniał, że zaczołem martwić się o stan silnika. CZy to tylko objaw u mnie czy standardowo po założeniu takich kółek tracą na mocy i prędkościach
Zbowid miałem to samo, wyjechałem z wulkanizacji i mówie co jest?????

macha do góry szukanie,,,, nie nie nic się nie spier....liło to tak ma BYĆ musisz sie tylko przyzwyczaić. Silniczek jaki mamy czyli 2,6 to z tego co wyczytałem nie wysilony,słaby ale za to żywotny, a 3.0 to faktycznie rakieta bo miałem okazje pojezdzić ale podobno nie pasuje na naszą skrzynie do 2,6 L
Ekipa 4x4 Karkonosze
Misiu 2.6 L na simexas
-
Zbowid
-

- Posty: 11903
- Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
- Lokalizacja: Bystrzejowice
Post
autor: Zbowid » pn lut 13, 2006 11:41 am
Próbowałem trochę podkręcić lpg i chyba jakieś minimalne efekty są... zobaczymy w spalaniu.
Jeżeli chodzi o silnik 3,0 to wiem jak to jeździ bo miałem okazję trochę posiedzieć za fajerką. Żdziwiony jestem taką różnicą mocy pomiędzy 2,6 a 3,0.
A może ktoś próbował motać zmianę silnika na 3,0 i jak z sukcesami?
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. 
-
Jomy
- jestem tu nowy...

- Posty: 93
- Rejestracja: wt kwie 19, 2005 2:10 pm
- Lokalizacja: Wałbrzych\obecnie Francja
Post
autor: Jomy » wt lut 14, 2006 8:56 am
Zbowid napisał:
Żdziwiony jestem taką różnicą mocy pomiędzy 2,6 a 3,0.
Widzisz w/g np danych w ostatnim off rołdzie silnik 2,6 ma chyba 192 n/m a 3.0 240 chyba czyli nie duża różnica faktycznie ALE 3.0 to jednak 6 garów V i to ma praktyczne znaczenie. Uważem jednak że silnik 2.6 łatwo by było trochę zmidyfikować np. splanować głowice 1-2 mm, elegancko wyszlifować kanały dolotowe, założyć nówki pierścionki, panewki, żeby szybko nie siadły, może dać pożądny gaznik bo oryginalny podciśnieniowy jest super ale jak jest nowy a jak ma naście lat to chodzi jak chce, tylko jak ktoś ostatnio mądrze napisał taka operacja może być krótko trwała i " uczmy sie kochać silniki tak szybko odchodzą"

Krótko: Zbowid zaakceptuj że masz słaby 2,6 L albo sprzedaj puki czas i kup 3 L bo przekładek to nie polecam, więcej sie naszarpiesz niż to warte.
Ekipa 4x4 Karkonosze
Misiu 2.6 L na simexas
-
Zbowid
-

- Posty: 11903
- Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
- Lokalizacja: Bystrzejowice
Post
autor: Zbowid » wt lut 14, 2006 9:07 am
Wiem cos na temat szarpania się - miałem już w swojej historii kilka ciekawych sprzętów - zaczynałem w 86 od Junaka a skonczyłem na VN 1500, później od Uazów ( przewineło się pięć przez moje rączki ), Muscel, trzy Bronco itd... Chyba czas to wysprzedawać i zacząć jeździć zamiast płacić za robotę albo samemu dowartościowywać się w garażu
Dzięki za rady - widzę że jeszcze zachowałem trochę zdrowego rozsądku bo myślę podobnie - no i zawsze pamiętam o Czesiowej spirali.
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. 
-
goszen
-

- Posty: 1165
- Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
- Lokalizacja: Bytów
Post
autor: goszen » śr lut 15, 2006 9:37 am
Zbowid, może sprubój wymienić filtry, powietrza i paliwa, ja wymieniełem w prawdzie w TD bo mi zaczął mulic i dużo palić,, no i rewelka, spala teraz 8,5l na 100, km oczywiście, żeby była jasność

. a jakiego kopa dostał, a w listopadzie wymieniałem. tak szybko się zaprudziły. Sprubój
GG 3597101 tel. 602-673-905
-
Zbowid
-

- Posty: 11903
- Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
- Lokalizacja: Bystrzejowice
Post
autor: Zbowid » śr lut 15, 2006 12:33 pm
Ok dobry pomysł powiem jak zadziałało...
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. 
-
Rekwizytornia
-

- Posty: 258
- Rejestracja: wt kwie 19, 2005 8:11 pm
- Lokalizacja: Beskid Niski
Post
autor: Rekwizytornia » śr lut 15, 2006 9:15 pm
U mnie też filtry kiedyś pomogły
-
Zbowid
-

- Posty: 11903
- Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
- Lokalizacja: Bystrzejowice
Post
autor: Zbowid » czw lut 16, 2006 9:41 am
Znaczy się dupa

Filtr powietrza wymieniony - chodzi na lpg więc pozostałe bez sensu...
MOcy dostał może tyle co najedzony koń

ale to według mnie cały czas nie to - toz mój Uaz ma lepszy wypierd...
Chyba jednak muszę wsadzić łapska do środka...

Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. 
-
kpeugeot
-

- Posty: 5558
- Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kpeugeot » czw lut 16, 2006 10:31 am
weź wyreguluj ten gaz - bo tam jest cała wina a jak chcesz to spróbuj na benzynie - będzie dużżżżżżżżżżoooooooo lepiej
masz poprostu speirniczoną instalację LPG

TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
-
waldii
- jestem tu nowy...

- Posty: 52
- Rejestracja: pn lis 14, 2005 11:40 pm
- Lokalizacja: kraków
Post
autor: waldii » sob lut 18, 2006 1:59 am
na lpg ..zawsze bedzie gorzej chodził{wcześniej ford lpg}..ja w teren załaczam bendzyne i jest ok..oczywiscie przy gażniku..co innego 6.punktowy wtrysk..

.....najwazniejsze w życiu to błękit i złoto.......błękitna poswiata monitora na suficie...i złoty kolor piwa w kuflu.....
-
Zbowid
-

- Posty: 11903
- Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
- Lokalizacja: Bystrzejowice
Post
autor: Zbowid » sob lut 25, 2006 6:06 pm
No i problem rozwiązany z moim silnkiem... i prawie wszyscy mieli rację, a usterka wyszła jak zwykle przy okazji. Otóż postanowiłem zbadać na wszelki wypadek stopień sprężania - i ździwko mnie hapneło już przy zdejmowaniu przewodów ze świec - na jednej została metalowa końcówka z PWN
No to ładnie myślę i sprawdzam resztę - w jednym przerwany wewnątrz przewód i urwana i zaśniedziała końcówka przewodu do cewki oto i przyczyny "kiepskiego stanu silnika"

O ja gupia ci.pa
Mój misiek odzyskał dobry humor i animusz - trochę gaz "odkręciłem" i już nawet 120 km/h nie było mu straszne.
Zobaczymy jak to odczuję na kieszeni

Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. 
-
Vers
- jestem tu nowy...

- Posty: 1
- Rejestracja: ndz lut 26, 2006 11:38 am
Post
autor: Vers » ndz lut 26, 2006 11:42 am
Mam Pajero Long wersion na kołach 310x10,5x15 niepokoi mnie duże zuzycie paliwa powyzej 20l / 100km.W mieście.Silnik i nnstalacja gazowa jest w porządku.Czy można prosic o rady.Moje wątpliwosci budzi jeszcze sprawa mixera na gaźniku(moze byc zbyt mała średnica przelotu).Czy ktoś miał taki problem,jeżeli tak proszę o radę. 8).Silnik 2,6.
Ostatnio zmieniony ndz lut 26, 2006 7:47 pm przez
Vers, łącznie zmieniany 2 razy.
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » ndz lut 26, 2006 12:32 pm
Vers pisze:a jezeli juz jestesmy na tmacie kółek 31" jakie są ilosci spalanej bezzyny i lpg interesuje mnie to bo chcę kupic takie fele do mojego misia:)
vers no ja Cie prosze pojawiło sie na nasyzm kanale tyle nowych użytkowników misków i kazdy cos napisał hello mam to i owamto lub chce zanbyć ....wrrr poprawić sie prosze NO

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
Zbowid
-

- Posty: 11903
- Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
- Lokalizacja: Bystrzejowice
Post
autor: Zbowid » pn lut 27, 2006 9:28 am
Vers pisze:Mam Pajero Long wersion na kołach 310x10,5x15 niepokoi mnie duże zuzycie paliwa powyzej 20l / 100km....Czy ktoś miał taki problem,jeżeli tak proszę o radę.

.Silnik 2,6.
Stary ja w życiu nie widziałem takich wysokich kapci

Musi nieźle wyglądać
Żartowałem....

Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości