Podcinanie 452
Moderator: Student
Podcinanie 452
Czy ktoś ma doświadczenia z podcinaniem 452 z blachy?
Ma on kupę zbędnej wiszącej blachy--a jak się go popodcina wyglada całkiem zgrabnie.
Ma on kupę zbędnej wiszącej blachy--a jak się go popodcina wyglada całkiem zgrabnie.
Re: Podcinanie 452
Jak obrany ogórek??:)sator6 pisze:Czy ktoś ma doświadczenia z podcinaniem 452 z blachy?
Ma on kupę zbędnej wiszącej blachy--a jak się go popodcina wyglada całkiem zgrabnie.
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
- gÓral świętokrzyski
- Posty: 1565
- Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
- Lokalizacja: Kielce/Łódź
- Kontaktowanie:
Wojtek B. ma takiego obranego ogóra wygląda i spisuje się rewelacyjnie
http://www.offroad.swietokrzyski.pl/off ... CT0115.JPG
Na forum nie bywa ale kontaktuj się z nim przez stronke
http://www.offroad.swietokrzyski.pl/offroad/
http://www.offroad.swietokrzyski.pl/off ... CT0115.JPG
Na forum nie bywa ale kontaktuj się z nim przez stronke
http://www.offroad.swietokrzyski.pl/offroad/
- Telesfor11
-
- Posty: 103
- Rejestracja: pn wrz 12, 2005 6:08 am
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Podcinanie 452
......powiedz mi jakie "doświadczenie " trza mieć????,chodzi o liczbę przeciętych uazów czy może o ogólną sumę cięcia (w lini prostej oczywiście?)sator6 pisze:Czy ktoś ma doświadczenia z podcinaniem 452 z blachy?
Ma on kupę zbędnej wiszącej blachy--a jak się go popodcina wyglada całkiem zgrabnie.

@faziuaz
"......powiedz mi jakie "doświadczenie " trza mieć,chodzi o liczbę przeciętych uazów czy może o ogólną sumę cięcia (w lini prostej oczywiście?) :
fazi - doświadczenie ogólnie.
Cenne są zwłaszcza porady użytkowników UAZ-ów 452 (z późn zm.
). Czasami pozwala to uniknąć wielu błędów. Poza tym chyba po to jest to forum --prawda?Aby się dopytać.
"......powiedz mi jakie "doświadczenie " trza mieć,chodzi o liczbę przeciętych uazów czy może o ogólną sumę cięcia (w lini prostej oczywiście?) :
fazi - doświadczenie ogólnie.
Cenne są zwłaszcza porady użytkowników UAZ-ów 452 (z późn zm.

- Telesfor11
-
- Posty: 103
- Rejestracja: pn wrz 12, 2005 6:08 am
- Lokalizacja: Wrocław
Posiadałem wanienkę kilkanaście lat temu. Fajne auto jeśli, kogoś interesują podróże na wschód.
Co zrobić ? To proste jak buda Wanny ? Odciąć co się da ! Motorek np.Merc 2.9D plus dobry snorkel. Felgi mocno odsadzone na zewnątrz. Koniecznie ! Może wspomaganko układu kierowniczego plus tarczowy hamulec. Środek widzę tylko w wersji campingowej. Nie zaszkodzi wizyta u tapicera. Ciepła wykładzina w kabinie bardzo zmniejsza hałas. Jak urządzić środek ? To zależy od Ciebie ile masz inwencji twórczej lub kasy.
Ile będzie kosztowało autko ? Nie mało, ale dobre rzeczy muszą kosztować.
Co zrobić ? To proste jak buda Wanny ? Odciąć co się da ! Motorek np.Merc 2.9D plus dobry snorkel. Felgi mocno odsadzone na zewnątrz. Koniecznie ! Może wspomaganko układu kierowniczego plus tarczowy hamulec. Środek widzę tylko w wersji campingowej. Nie zaszkodzi wizyta u tapicera. Ciepła wykładzina w kabinie bardzo zmniejsza hałas. Jak urządzić środek ? To zależy od Ciebie ile masz inwencji twórczej lub kasy.
Ile będzie kosztowało autko ? Nie mało, ale dobre rzeczy muszą kosztować.
Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !
Jeśli przekładnia nie pasuje z 469 to nic nie wiem. Wszystkie mi znane wspomagane wanny korzystały z Mercedesa.
No, właśnie ? Przekładnia może być inna ? Inna jest rama, resory, wały, system zmiany biegów ( z deklem skrzyni włącznie ). Może przekładnie są te same, a wąsy inne ? Ktoś coś wie ?
No, właśnie ? Przekładnia może być inna ? Inna jest rama, resory, wały, system zmiany biegów ( z deklem skrzyni włącznie ). Może przekładnie są te same, a wąsy inne ? Ktoś coś wie ?

Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !
......"doświadczenie ogólne" mówi nam że,po pierwsze trzeba określić teoretycznie mniej więcej ile chcemy przyciąć ........wzrokowo, a póżniej porównać to wszystko z rzeczywiskością.....(czy nie tniemy przy okazji innych potrzebnych rzeczy)ja przy cięciu korzystam z bardzo przydatnej rzeczy jaką jest "przymiar zwijany",czasami wyklejam linię cięcia(taśmą klejącą),a czasami zaznaczam rysikiem rysując cięką linie.Do cięcia blachy, używam wyłącznie ciękich tarcz,1mm..........sator6 pisze:@faziuaz
"......powiedz mi jakie "doświadczenie " trza mieć,chodzi o liczbę przeciętych uazów czy może o ogólną sumę cięcia (w lini prostej oczywiście?) :
fazi - doświadczenie ogólnie.
Cenne są zwłaszcza porady użytkowników UAZ-ów 452 (z późn zm.). Czasami pozwala to uniknąć wielu błędów. Poza tym chyba po to jest to forum --prawda?Aby się dopytać.


dokladnie bo was chodzi w 452 przod - tyl a nie lewo prawo stad prosty wniosek ze ze zwyklej osobowki lub oryginalne sewro nie podejdzie. Sa jednak takie przekladnie w ktorych was chodzi przod - tyl ...chyba wlasnie tak mial VW transporter ale nie jestem pewienhomikk pisze:niestety, przekładnia jest zupełnie inna niż w szmaciaku

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 61
- Rejestracja: wt kwie 08, 2003 10:12 pm
- Lokalizacja: Goleniów
podcinanie uaza
swojego podciąłem tylko z tyłu do podłogi, wyszło to po rajdzie jak d..pą walnąłem o brzeg urwiska i zamiast prostować obciąłem. Teraz bez problemu. Przód zostawiłem w spokoju bo jest okrągły i dobrze się ślizga po błotku. Z boku osłania 60 litrową butlę z lpg.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość