Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
wąski
- jestem tu nowy...

- Posty: 7
- Rejestracja: pn mar 14, 2005 10:28 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: wąski » pt gru 01, 2006 4:31 pm
Witam szanownych kolegów. Czy moge prosić o podanie wymiarów tylnego mostu Samuraj/SJ. Interesuje mnie całkowita długość mostu wraz z bębnami ham. Jakie polecacie szpery? Czy Waszym zdaniem most wytrzyma obciążenie 700kg pojazdu w połączeniu z 250KM silnikiem (żadnej jazdy po terenie, tylko szosa). Pozdrawiam
-
Marcin

- Posty: 2398
- Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Sud
Post
autor: Marcin » pt gru 01, 2006 4:34 pm
Monterey RS 3,5
Monterey RS 3,0
Monterey LTD 3,1
Trooper 3,0 TOD
Grand Cherokee 6.2V8 Supercharged
-
protetyk
-

- Posty: 3646
- Rejestracja: wt lis 02, 2004 1:25 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: protetyk » pt gru 01, 2006 4:39 pm
A Ty coś ta gały wybałuszył,
kolega chce F1 z tego zrobić

-
bartol
- jestem tu nowy...

- Posty: 42
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 7:01 pm
- Lokalizacja: Żory
Post
autor: bartol » pt gru 01, 2006 4:39 pm
masę auta wytrzyma ,ale ukręcisz go przy drifcie z taką mocą

-
skorek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: sob sie 26, 2006 11:47 pm
- Lokalizacja: polska
Post
autor: skorek » pt gru 01, 2006 4:42 pm
ile???????? 250 km do samuraja?
nawet na czarnym to nie wytrzyma ci takiej mocy.
niewiem czemu chcesz budowac cos takiego na tak waskich mostach.
ten silnik bedziesz musial jakos umocowac, napewno troche wazy. środek ciezkosci bedzie wysoko i auto bedzie niestabilne. ale powodzenia, chetnie zobaczyl bym ten twoj wechikuł.
Powodzonka.

-
wąski
- jestem tu nowy...

- Posty: 7
- Rejestracja: pn mar 14, 2005 10:28 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: wąski » pt gru 01, 2006 4:48 pm
Nie zamierzam robić tego z samuraja, mam bardziej pokręcony projekt: Austin Mini V8. Dlatego szukam krótkiego mostu żeby go za bardzo nie poszerzać. Mam jeszcze opcję - włożyć most od Multicara, ale jego masa krzyżuje mi plany i nie mozna włożyc szpery.
-
Michał_1989

- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Post
autor: Michał_1989 » pt gru 01, 2006 5:26 pm
nie przeniesie ci takiej mocy ten most szczególnie ze szperą

najwięcej ile widziałem to 170 KM w samurai-u ale bez szpery.....
Ale 250KM

Suzuki Samurai 2.0i

/ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8

-
wąski
- jestem tu nowy...

- Posty: 7
- Rejestracja: pn mar 14, 2005 10:28 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: wąski » pt gru 01, 2006 5:37 pm
A co jest najsłabszym ogniwem, satelity czy półosie? Jak wziąć poprawkę na rozmiar ogumienia 195/50/13, to też uważasz że nie będzie robić?
-
Marcin

- Posty: 2398
- Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Sud
Post
autor: Marcin » pt gru 01, 2006 7:18 pm
moment obrotowy zmieli Ci ten dyfer, ciezko powiedziec co jest najslabszym elementem. Ja mysle ze poczawszy od lozysk, po material(tez moze i dobry, ale jest go malo jak na taka moc)
odpusc te mosty... na prawde..jak chcesz gdziesz zajechac to odpusc.
No Piotrek, on jest wizjonerem, tak jak TY-jeszcze momencik i wyjazd

Monterey RS 3,5
Monterey RS 3,0
Monterey LTD 3,1
Trooper 3,0 TOD
Grand Cherokee 6.2V8 Supercharged
-
Michał_1989

- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Post
autor: Michał_1989 » pt gru 01, 2006 7:19 pm
myślę że nie będzie robić

zarówno półosie jak i satelity.... zauważ że w standardzie to jest 69KM

wiec .... jakbyś włożył D35 z jeepa to by wytrzymało ale z koleji jest szeroka....
Suzuki Samurai 2.0i

/ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8

-
wąski
- jestem tu nowy...

- Posty: 7
- Rejestracja: pn mar 14, 2005 10:28 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: wąski » sob gru 02, 2006 7:32 pm
dobra, podajcie proszę ten wymiar, może nie ma o co bić piany i poproszę też o rozstaw śrub i przełożenie główne.
-
wąski
- jestem tu nowy...

- Posty: 7
- Rejestracja: pn mar 14, 2005 10:28 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: wąski » pn gru 04, 2006 1:10 pm
Chłopaki, co jest z wami, czy proszę o zbyt wiele? Naprawdę potrzebuję tych wymiarów!
-
Salata123
-

- Posty: 4423
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Salata123 » pn gru 04, 2006 2:21 pm
tak na oko w sj będzie z 110~120cm
-
purti
-

- Posty: 4878
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:19 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: purti » pn gru 04, 2006 2:29 pm
w starych SJ413 bofajże do 87 roku przełożenie 3.909,ale u mnie było dziwne 3.41...idąc dalej samurai 3.73, sj410 4.11
Bubaru outback na A/T
DR 750s
-
leszek
-

- Posty: 3337
- Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
- Lokalizacja: Żywiec
-
Kontaktowanie:
Post
autor: leszek » pn gru 04, 2006 5:14 pm
przy małych kołach może taką moc wytrzymać skoro mi wytrzymuje duże koła szpere i jebniętego kierowce to wytrzyma też te 250 kucy.
najsłabszy okazał się kosz dyferencjału półosie wytrzymują przekładnia główna też.
-
romaniec tomasz

- Posty: 497
- Rejestracja: czw kwie 14, 2005 9:57 pm
- Lokalizacja: koszalin
Post
autor: romaniec tomasz » pn gru 04, 2006 10:24 pm
leszek pisze:skoro mi wytrzymuje duże koła szpere i jebniętego kierowce to wytrzyma też te 250 kucy.
cóż za samokrytycyzm leszku, albo się popisujesz
a tak 250km to chyba ten dyfer zmieli, blokada rozwala 68km przy załączonej na czarnym i lekkim skręcie( nie pisze ze od razu ale coś siądzie) u mnie w moście okazało się ze pękła część blokady przykręcona do dyfra i posypała się reszta dyfra od odłamków, tak więc jak chcesz zabazować na org szperze to przy tej mocy nie polecam,
ale są inni ktorzy w temacie wiedzą znacznie więcej i ich słuchaj
pozdrawiam wszystkich off road-owiczów (509564911)
-
wąski
- jestem tu nowy...

- Posty: 7
- Rejestracja: pn mar 14, 2005 10:28 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: wąski » wt gru 05, 2006 8:47 am
thx za info
-
leszek
-

- Posty: 3337
- Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
- Lokalizacja: Żywiec
-
Kontaktowanie:
Post
autor: leszek » wt gru 05, 2006 11:46 am
tomek nikt nie mówił że blokada ma być fabryczna ta nie wytrzymuje standardowych opon i nie całych 70KM.
ogólnie pomysł też wydaje mi się z pogranicza fantastyki ale cena dyfra nie jest taka kosmiczna żeby nie spróbować.
-
romaniec tomasz

- Posty: 497
- Rejestracja: czw kwie 14, 2005 9:57 pm
- Lokalizacja: koszalin
Post
autor: romaniec tomasz » wt gru 05, 2006 5:37 pm
leszku ty jesteś tu bardziej odpowiednią osobą od doradzania, jak tak pisze to tak jest

pozdrawiam wszystkich off road-owiczów (509564911)
-
leszek
-

- Posty: 3337
- Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
- Lokalizacja: Żywiec
-
Kontaktowanie:
Post
autor: leszek » wt gru 05, 2006 7:03 pm
romaniec tomasz pisze:leszku ty jesteś tu bardziej odpowiednią osobą od doradzania, jak tak pisze to tak jest

nie podlizuj się i tak do łóżka z tobą nie pójde
skoro mosty z plaskaczy dają rady to i suzuki może wytrzmać taki strzał a że kasa za te mosty jest do przeżycia można spróbować.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości