SILNIK V8 DO PATROLA Y60

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
krzychooxxx
Posty: 515
Rejestracja: czw lis 24, 2011 10:34 pm
Lokalizacja: Miastko

Re: SILNIK V8 DO PATROLA Y60

Post autor: krzychooxxx » czw lis 08, 2012 7:22 pm

Miskiller pisze:tu masz schemat =>bmw.pdf

vandall_jr pisze:Jeśli EWS nie zesparowany-pompy nie wysterujesz
chyba odszperowany(odblokowany) ?
dzieki ale nie ten schemat, u mnie komp na 5 wtyczek i pelny schemat juz mam i dzialalem dzisiaj.
a o to skurrrrwiale efekty moich dzisiejszych wypocin:
-sterowanie pompki paliwa znalezione z kompa, przekaznik wyjety z bmw, podany prad zasilania staly, prad po stacyjce oraz sterowanie z kompa. Niestety pompka nie startuje w tej konfiguracji.
Jesli w miejsce sterowania z kompa podam na przekaznik mase to pompka sie zalacza ale nie ma jej co odlaczyc, wiec tu wina po stronie kompa jak widac masy nie podaje na kabel ani nie odlacza kiedy trzeba, - mozliwe ze to wina zle podlaczonego EWS? bo poki co oszukalem go podajac na przekaznik rozruchowy prad z 3 pozycji stacyjki, prad na cewkach jest, na wtryskach rowniez, dzialkowanie, silnik krokowy chodzi.
-Cewki poustawiane na wlasiwe miejsca
-wtryski poustawiane na wlasciwe miejsca
-przy manualnym nabiciu paliwa i probie zakrecenia motor kreci kilka obrotow, po czym staje jak wryty jakby go cos zablokowalo, przy kolejnej probie znow kreci i jebut z rury ze zawalu mozna dostac.
-Gdy krece na sucho to kontrolka cisnienia oleju gasnie, przestaje krecic a ona nie zapala sie jeszcze przez okolo 2-3 minuty, czyli wciaz trzyma cisnienie oleju. Czujnik na zasilaniu filtra,

Ogolnie zalamac sie idzie a jedyny elektryk ktory ogarnie temat bez problemu mieszka 50 km dalej i nie chce mu sie do mnie jechac bo ma za duzo roboty.
CJ7 AMC 304 v8 @37"
ZJ 5,2 v8
ZJ 4,0
XJ 2,5TD :)
Y60 V8 4,4 BMW
Y60 5,7 V8 Corvette
721 735 009

Awatar użytkownika
anatol
Posty: 1608
Rejestracja: wt lip 06, 2004 8:33 pm
Lokalizacja: małapolska

Re: SILNIK V8 DO PATROLA Y60

Post autor: anatol » czw lis 08, 2012 9:01 pm

bo wiesz jak to mówią Ci co sie znają na wszystkim nie znają się na niczym , albo wszystko potrafią spier....ić , bez urazy ale ja zasadę mam taką , robię mechanikę , auto zawożę do elektryka , odbieram i działa , tyle w temacie , policz jak byś miał się tydzień pier....ić z elektryką i nic nie zarobić a i tak nie bedzie działało , elektryk zrobi to za dzień , ty zarobisz , on zarobi i jest GIT :)21

Awatar użytkownika
vandall_jr
 
 
Posty: 3044
Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
Lokalizacja: 3city

Re: SILNIK V8 DO PATROLA Y60

Post autor: vandall_jr » czw lis 08, 2012 9:39 pm

Miskiller pisze:chyba odszperowany(odblokowany) ?
"
Miskiller pisze:vandall_jr napisał(a):
Jeśli EWS nie zesparowany-pompy nie wysterujesz
SPAROWANIE" to łaczenie w parę EWS+sterownik, potoczne określenie tego PROCEDERU :)21
Szpera-nie mylić ze szparą to blokada :) ale też szpara może mic szperę.
BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Re: SILNIK V8 DO PATROLA Y60

Post autor: Miskiller » pt lis 09, 2012 12:24 am

stary patrol pisze:dzieki ale nie ten schemat, u mnie komp na 5 wtyczek...
wydaje mi sie ze to schemat na 5 wtyczek, wtyczki sa oznaczone A B C D E i numery pinów.
vandall_jr pisze:SPAROWANIE" to łaczenie w parę EWS+sterownik, potoczne określenie tego PROCEDERU :)21
czyli myslimy o tym samym efekcie koncowym, sparowanie to sterownik, EWS, kluczyk i mozna uruchomic silnik, a odszperowanie czyli odblokowanie samego sterownika(poprzez wgranie wsadu bez immo) i tez mozna uruchomic silnik. :D
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

Awatar użytkownika
9mm
Posty: 791
Rejestracja: sob maja 21, 2005 12:20 pm
Lokalizacja: Łódź

Re: SILNIK V8 DO PATROLA Y60

Post autor: 9mm » pt lis 09, 2012 9:12 am

anatol pisze:bo wiesz jak to mówią Ci co sie znają na wszystkim nie znają się na niczym , albo wszystko potrafią spier....ić , bez urazy ale ja zasadę mam taką , robię mechanikę , auto zawożę do elektryka , odbieram i działa , tyle w temacie , policz jak byś miał się tydzień pier....ić z elektryką i nic nie zarobić a i tak nie bedzie działało , elektryk zrobi to za dzień , ty zarobisz , on zarobi i jest GIT :)21
:)2 dokładnie , oddaję wiązkę z kompem do misia co się zna , mówię co ma zostać , odbieram za 24h podłączam i odpalam , nigdy nie ma problemów. Do tego nie mam połowy tych dupereli , wszystko jest dużo prościej.

Awatar użytkownika
mik
Posty: 2077
Rejestracja: czw cze 23, 2005 5:23 pm
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Re: SILNIK V8 DO PATROLA Y60

Post autor: mik » pt lis 09, 2012 9:44 am

anatol pisze:bo wiesz jak to mówią Ci co sie znają na wszystkim nie znają się na niczym , albo wszystko potrafią spier....ić , bez urazy ale ja zasadę mam taką , robię mechanikę , auto zawożę do elektryka , odbieram i działa , tyle w temacie , policz jak byś miał się tydzień pier....ić z elektryką i nic nie zarobić a i tak nie bedzie działało , elektryk zrobi to za dzień , ty zarobisz , on zarobi i jest GIT :)21
Ja wiem że Ty wiesz :)21 że tak jest taniej i szybciej, ale niektórzy kutwią i lepią z tego co znajdą pod płotem :-?

A tak baj de łej, to zadzwonić miałeś, kutwisz na telefon ?? :)21 :)21

Awatar użytkownika
anatol
Posty: 1608
Rejestracja: wt lip 06, 2004 8:33 pm
Lokalizacja: małapolska

Re: SILNIK V8 DO PATROLA Y60

Post autor: anatol » pt lis 09, 2012 10:36 am

oszczedzam na półoski dzyndzlu :)21

Awatar użytkownika
9mm
Posty: 791
Rejestracja: sob maja 21, 2005 12:20 pm
Lokalizacja: Łódź

Re: SILNIK V8 DO PATROLA Y60

Post autor: 9mm » pt lis 09, 2012 3:41 pm

takie pierwsze odpalenie , sprytnych informuję , że dymi bo wszystko nowe i się wypala :)21
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... ili8DlcTA0

Awatar użytkownika
krzychooxxx
Posty: 515
Rejestracja: czw lis 24, 2011 10:34 pm
Lokalizacja: Miastko

Re: SILNIK V8 DO PATROLA Y60

Post autor: krzychooxxx » pt lis 09, 2012 8:00 pm

sorry poprawka, sprawdzilem dzis po vin i okazalo sie ze auto bylo z kwietnia 98 wiec w e38 szedl juz EWS III 3.3 ktory stosuje juz slynny rolling table i losuje kody i sle do dme a ten przypasowuje odpowiedni i dopiero puszcza prad na rozrusznik.
modul ews wyglada tak samo tez 13 pinow ale poki co nie moge znalezc schematu podlaczenia. gdy wlaczony jest ews i krece podajac prad na przekaznik rozrusznika i pompki to silnik kreci jakies 2 sekundy po czym staje. jest iskra bo sprawdzilem wyciagajac jedna ze swiec (jakies 2 razy na sekunde), paliwo zapewne tez podaje bo z powietrza nie strzela, dzialkowanie na wtryskach jest bo sprawdzam kontrolka, gdy wyciagne wtyk z ews i robie to samo to kreci ale nic sie nie dzieje tzn nie ma zaplonu, paliwa itp.
pozostaje podlaczyc to w jakis cudowny sposob albo zaplacic 500 zl za montaz emulatora usuwajacego ews z kompa.
CJ7 AMC 304 v8 @37"
ZJ 5,2 v8
ZJ 4,0
XJ 2,5TD :)
Y60 V8 4,4 BMW
Y60 5,7 V8 Corvette
721 735 009

Awatar użytkownika
vandall_jr
 
 
Posty: 3044
Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
Lokalizacja: 3city

Re: SILNIK V8 DO PATROLA Y60

Post autor: vandall_jr » pt lis 09, 2012 9:21 pm

stary patrol pisze:albo zaplacic 500 zl za montaz emulatora usuwajacego ews z kompa.
:roll: no trudno. Ale chyba lepiej i szybciej
BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL

Awatar użytkownika
montero
 
 
Posty: 8968
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
Lokalizacja: Wawa

Re: SILNIK V8 DO PATROLA Y60

Post autor: montero » sob lis 10, 2012 12:16 am

Do którego roku są silniki v , które można ogarnąć elektronicznie ? Tzn rozeznane ? :roll:
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"

Awatar użytkownika
krzychooxxx
Posty: 515
Rejestracja: czw lis 24, 2011 10:34 pm
Lokalizacja: Miastko

Re: SILNIK V8 DO PATROLA Y60

Post autor: krzychooxxx » sob lis 10, 2012 12:19 am

maj 97. ale wole nawet tak nie myslec bo moj tez musimy ogarnac.\
Szarbia a ta Twoja pompka paliwa ma wlasny regulator cisnienia? czy tez steruje nia komp przez przekaznik?
CJ7 AMC 304 v8 @37"
ZJ 5,2 v8
ZJ 4,0
XJ 2,5TD :)
Y60 V8 4,4 BMW
Y60 5,7 V8 Corvette
721 735 009

Awatar użytkownika
vandall_jr
 
 
Posty: 3044
Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
Lokalizacja: 3city

Re: SILNIK V8 DO PATROLA Y60

Post autor: vandall_jr » sob lis 10, 2012 12:32 am

Regulator paliwa masz na listwie steruje nim podciśnienie kolektora lub sprężyna. Szarbia WIE :) o sterowniku bez immo może warto podpytać :)
BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL

Awatar użytkownika
krzychooxxx
Posty: 515
Rejestracja: czw lis 24, 2011 10:34 pm
Lokalizacja: Miastko

Re: SILNIK V8 DO PATROLA Y60

Post autor: krzychooxxx » sob lis 10, 2012 12:46 am

a coz to za dziwactwo przez ktore ma isc paliwo z weza zasilajacego przez jakis grzybek z czujnikiem do listwy zasilajacej na silniku i jak to podlaczyc prawidlowo?
czytalem dzisiaj po angielsku na komorce na szybko w pracy ale teraz nie moge tego odnalezc.
odgazowanie paliwa, ze ma byc w odpowiedniej pozycji bo inaczej nie bedzie dzialac poprawnie i ze gazy maja uchodzic do jakiegos specjalnego zbiorniczka... tyle zapamietalem ale to cale g... jest.
sa tam trzy wezyki. :D jakies sugestie? na e38.org szukam od 2 godzin bo tam to widzialem ale nie moge znalezc :)21
CJ7 AMC 304 v8 @37"
ZJ 5,2 v8
ZJ 4,0
XJ 2,5TD :)
Y60 V8 4,4 BMW
Y60 5,7 V8 Corvette
721 735 009

Awatar użytkownika
Szarbia
 
 
Posty: 3626
Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
Lokalizacja: Powiat Wolomin
Kontaktowanie:

Re: SILNIK V8 DO PATROLA Y60

Post autor: Szarbia » sob lis 10, 2012 9:09 am

stary patrol pisze: Szarbia a ta Twoja pompka paliwa ma wlasny regulator cisnienia? czy tez steruje nia komp przez przekaznik?
Nie ma regulatora, ma (miala) tylko zawor powrotny, ktory na razie wywalilem bo nie mialem zlaczki z odpowiednim gwintem.
Tak, komp steruje pompa przez przekaznik.
(Czasem komp nagle sam wlaczal pompe po kilku nieudanych probach krecenia silnikiem co by nabic cisnienie.)

W M60 bez immo wszystko proste jest.
Pozdr. Michal

www.szarbia.com

Awatar użytkownika
Szarbia
 
 
Posty: 3626
Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
Lokalizacja: Powiat Wolomin
Kontaktowanie:

Re: SILNIK V8 DO PATROLA Y60

Post autor: Szarbia » sob lis 10, 2012 9:28 am

vandall_jr pisze:
stary patrol pisze:albo zaplacic 500 zl za montaz emulatora usuwajacego ews z kompa.
:roll: no trudno. Ale chyba lepiej i szybciej
To nie lepiej juz kupic komp i wiazke od M60 za 300zł?
Pozdr. Michal

www.szarbia.com

Awatar użytkownika
vandall_jr
 
 
Posty: 3044
Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
Lokalizacja: 3city

Re: SILNIK V8 DO PATROLA Y60

Post autor: vandall_jr » sob lis 10, 2012 12:35 pm

Szarbia pisze:
vandall_jr pisze:
stary patrol pisze:albo zaplacic 500 zl za montaz emulatora usuwajacego ews z kompa.
:roll: no trudno. Ale chyba lepiej i szybciej
To nie lepiej juz kupic komp i wiazke od M60 za 300zł?
:)2
BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL

Awatar użytkownika
krzychooxxx
Posty: 515
Rejestracja: czw lis 24, 2011 10:34 pm
Lokalizacja: Miastko

Re: SILNIK V8 DO PATROLA Y60

Post autor: krzychooxxx » sob lis 10, 2012 6:29 pm

nie wiadomo jak to bedzie chodzilo tak naprawde a ja jakos obawiam sie bycia testerem, nie dlatego ze boje sie kosztow tylko dlatego ze nie mam juz czasu na eksperymenty.
czy m60 mial czujnik polozenia walka rozrzadu?
po drugie zastanawia mnie to czy sygnaly dla czujnika polozenia walu korbowego czerpane z zamachu beda odpowiadnie dla kompa m60 ktory wiadomo gdzie ma czujnik.
CJ7 AMC 304 v8 @37"
ZJ 5,2 v8
ZJ 4,0
XJ 2,5TD :)
Y60 V8 4,4 BMW
Y60 5,7 V8 Corvette
721 735 009

AdAm
 
 
Posty: 1104
Rejestracja: śr sty 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Katowice

Re: SILNIK V8 DO PATROLA Y60

Post autor: AdAm » sob lis 10, 2012 8:27 pm

stary patrol pisze: po drugie zastanawia mnie to czy sygnaly dla czujnika polozenia walu korbowego czerpane z zamachu beda odpowiadnie dla kompa m60 ktory wiadomo gdzie ma czujnik.
W drugą stronę o dziwo działa, więc w tą co myślisz też powinno, tylko czujnik musi być odpowiedni bo są 2 typy. Ten który był montowany z tyłu nie może być włożony z przodu i odwrotnie.

Awatar użytkownika
Szarbia
 
 
Posty: 3626
Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
Lokalizacja: Powiat Wolomin
Kontaktowanie:

Re: SILNIK V8 DO PATROLA Y60

Post autor: Szarbia » sob lis 10, 2012 8:30 pm

stary patrol pisze:nie wiadomo jak to bedzie chodzilo tak naprawde a ja jakos obawiam sie bycia testerem, nie dlatego ze boje sie kosztow tylko dlatego ze nie mam juz czasu na eksperymenty.
czy m60 mial czujnik polozenia walka rozrzadu?
po drugie zastanawia mnie to czy sygnaly dla czujnika polozenia walu korbowego czerpane z zamachu beda odpowiadnie dla kompa m60 ktory wiadomo gdzie ma czujnik.
Fakt, trzeba by kupic jeszcze kolo pasowe i dekielek pod mim na czujnik polozenia walu z przodu.
Tak jest byl czujnik polozenia walka rozrzadu.
M60B30 ma ten sam komp a 4.0 blizej do 4.4 jednak myślę.
Pozdr. Michal

www.szarbia.com

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: SILNIK V8 DO PATROLA Y60

Post autor: N2O » sob lis 10, 2012 9:55 pm

Jak widać an załączonym linku moda na V8 mija:
http://www.youtube.com/watch?v=IND3eAI3 ... ure=relmfu

:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
vandall_jr
 
 
Posty: 3044
Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
Lokalizacja: 3city

Re: SILNIK V8 DO PATROLA Y60

Post autor: vandall_jr » sob lis 10, 2012 10:02 pm

Z dup..... się zbiera woda w kiblu ma większą prędkość :)21
BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: SILNIK V8 DO PATROLA Y60

Post autor: N2O » sob lis 10, 2012 10:12 pm

Trochę mały ten silniczek ale prawie 100 pojechał :)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
vandall_jr
 
 
Posty: 3044
Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
Lokalizacja: 3city

Re: SILNIK V8 DO PATROLA Y60

Post autor: vandall_jr » sob lis 10, 2012 10:22 pm

Tu masz takiego co wymiata małe V10 lepszy od karta :)21
http://www.youtube.com/watch?v=l2XsNPHd1AY
BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: SILNIK V8 DO PATROLA Y60

Post autor: N2O » sob lis 10, 2012 10:38 pm

Przy takim to nawet wideorejestrator wymięka.
http://www.youtube.com/watch?v=jdAPo3br ... re=related
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość