dzieki ale nie ten schemat, u mnie komp na 5 wtyczek i pelny schemat juz mam i dzialalem dzisiaj.Miskiller pisze:tu masz schemat =>bmw.pdf
chyba odszperowany(odblokowany) ?vandall_jr pisze:Jeśli EWS nie zesparowany-pompy nie wysterujesz
a o to skurrrrwiale efekty moich dzisiejszych wypocin:
-sterowanie pompki paliwa znalezione z kompa, przekaznik wyjety z bmw, podany prad zasilania staly, prad po stacyjce oraz sterowanie z kompa. Niestety pompka nie startuje w tej konfiguracji.
Jesli w miejsce sterowania z kompa podam na przekaznik mase to pompka sie zalacza ale nie ma jej co odlaczyc, wiec tu wina po stronie kompa jak widac masy nie podaje na kabel ani nie odlacza kiedy trzeba, - mozliwe ze to wina zle podlaczonego EWS? bo poki co oszukalem go podajac na przekaznik rozruchowy prad z 3 pozycji stacyjki, prad na cewkach jest, na wtryskach rowniez, dzialkowanie, silnik krokowy chodzi.
-Cewki poustawiane na wlasiwe miejsca
-wtryski poustawiane na wlasciwe miejsca
-przy manualnym nabiciu paliwa i probie zakrecenia motor kreci kilka obrotow, po czym staje jak wryty jakby go cos zablokowalo, przy kolejnej probie znow kreci i jebut z rury ze zawalu mozna dostac.
-Gdy krece na sucho to kontrolka cisnienia oleju gasnie, przestaje krecic a ona nie zapala sie jeszcze przez okolo 2-3 minuty, czyli wciaz trzyma cisnienie oleju. Czujnik na zasilaniu filtra,
Ogolnie zalamac sie idzie a jedyny elektryk ktory ogarnie temat bez problemu mieszka 50 km dalej i nie chce mu sie do mnie jechac bo ma za duzo roboty.