XJ 2.5 Diesel VM - uszczelka pod głowicą
Moderator: Mroczny
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 25
- Rejestracja: pn lis 12, 2012 10:44 pm
- Lokalizacja: Zduńska Wola
XJ 2.5 Diesel VM - uszczelka pod głowicą
Witam. Mam "okazję" kupić XJ z 1999r z przebiegiem 114000 km za 1500euro.
Niestety właściciel mówi, ze jest walnięta uszczelka pod głowicą i traci wodę. Samochód odpala i jezdzi.
Chciałem się dowiedzieć jaki może być koszt naprawy?
Czytam forum od dłuzszego czasu i wiem, ze te silniki są do dupy, ze jest problem z głowicami i przegrzewaniem silnika, ale myślę, że w tym stanie za tą cene można przeboleć pewne sprawy.
Samochód ma mi słuzyc do jazdy po mieście i łikendowych wypadów na działkę, jezioro i w lekki teren.
file://localhost/C:/Users/1234/Desktop/eBayISAPI.dll.htm
Niestety właściciel mówi, ze jest walnięta uszczelka pod głowicą i traci wodę. Samochód odpala i jezdzi.
Chciałem się dowiedzieć jaki może być koszt naprawy?
Czytam forum od dłuzszego czasu i wiem, ze te silniki są do dupy, ze jest problem z głowicami i przegrzewaniem silnika, ale myślę, że w tym stanie za tą cene można przeboleć pewne sprawy.
Samochód ma mi słuzyc do jazdy po mieście i łikendowych wypadów na działkę, jezioro i w lekki teren.
file://localhost/C:/Users/1234/Desktop/eBayISAPI.dll.htm
Re: XJ 2.5 Diesel VM - uszczelka pod głowicą
Ten silnik jest tak z dupy, że auto z nim na pokładzie ma wartość ujemną.
Weź zapomnij, że widziałeś to truchło i chodź po świecie spokojnie.
Nie ma takich pieniędzy które warto dać za ten silnik a już wybuchnięty to na 10000%.
A jak to do Ciebie nie przemawia to poczytaj tu:
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.ph ... d591d867cc
Czekam na kratę browara, za uchronienie Cię przed życiowym błędem.
Weź zapomnij, że widziałeś to truchło i chodź po świecie spokojnie.
Nie ma takich pieniędzy które warto dać za ten silnik a już wybuchnięty to na 10000%.
A jak to do Ciebie nie przemawia to poczytaj tu:
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.ph ... d591d867cc
Czekam na kratę browara, za uchronienie Cię przed życiowym błędem.
grzechu
LR Discovery II TeDePińć
LR Discovery II TeDePińć
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 25
- Rejestracja: pn lis 12, 2012 10:44 pm
- Lokalizacja: Zduńska Wola
Re: XJ 2.5 Diesel VM - uszczelka pod głowicą
Kratę browara z chęcią postawię, gdy już zakupie moje najmojsze 4x4. Ale ten egzemplarz jest naprawdę bardzo zadbany i nie dłubany.
Jest to normalna piękna seria, tylko ten nieszczęsny silnik.
Cena jest myślę, że dobra bo za końcówkę tego modelu i stan pewnie muszę szykować coś koło 20tyś.
Więc nadal mnie interesuje cena owej naprawy.
Jest to normalna piękna seria, tylko ten nieszczęsny silnik.
Cena jest myślę, że dobra bo za końcówkę tego modelu i stan pewnie muszę szykować coś koło 20tyś.
Więc nadal mnie interesuje cena owej naprawy.
Re: XJ 2.5 Diesel VM - uszczelka pod głowicą
No to zorientuj się ile będzie kosztować szlifowanie 4 głowic. Nie zapomnij dodać, że 4 do jednego silnika i że mają być idealnie tej samej wysokości.
Jak już to zrobisz i złożysz do kupy. Zacznij od razu zbierać kasę na kolejną taką akcje.
Potem zaczną się problemy z wypadającymi laskami popychaczy... zwieńczone wyrwaniem mocowania koników zaworów z głowicy.
I tak do usranej śmierci będziesz się mordował z tymi 4 głowicami.
Moim zdaniem silnik może mieć max 2 głowice i to tylko wtedy gdy jest to Vka.
Rób co chcesz przekaz zakończony.
Jak już to zrobisz i złożysz do kupy. Zacznij od razu zbierać kasę na kolejną taką akcje.
Potem zaczną się problemy z wypadającymi laskami popychaczy... zwieńczone wyrwaniem mocowania koników zaworów z głowicy.
I tak do usranej śmierci będziesz się mordował z tymi 4 głowicami.
Moim zdaniem silnik może mieć max 2 głowice i to tylko wtedy gdy jest to Vka.
Rób co chcesz przekaz zakończony.
grzechu
LR Discovery II TeDePińć
LR Discovery II TeDePińć
Re: XJ 2.5 Diesel VM - uszczelka pod głowicą
w zasadzie wyczerpałeś tematRudeBoy pisze:Ten silnik jest tak z dupy, że auto z nim na pokładzie ma wartość ujemną.
kiedyś, dawno dawno temu - w gospodarce jeszcze większych niedoborów - reanimowało się te padła, doktoryzowało z klejenia wypadających koników i synchronizacji poziomów głowic. Dzisiaj to nie ma cienia sensu. Chyba, ze co 100tys kupno wszystkiego nowego - ale to trzeba być wyjątkowym miłośnikiem - jak nieodżałowany marsylczyk co i tak skończył w tujocie
Re: XJ 2.5 Diesel VM - uszczelka pod głowicą
Mnie tylko jedna rzecz zawsze zastanawiała...
Jak to się stało, że te silniki trafiły do tak wielu różnych samochodów?
Niewiarygodne!!
Choć w RR z tym motorem można nieźle zadać szyku
Jak to się stało, że te silniki trafiły do tak wielu różnych samochodów?
Niewiarygodne!!
Choć w RR z tym motorem można nieźle zadać szyku

grzechu
LR Discovery II TeDePińć
LR Discovery II TeDePińć
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 25
- Rejestracja: pn lis 12, 2012 10:44 pm
- Lokalizacja: Zduńska Wola
Re: XJ 2.5 Diesel VM - uszczelka pod głowicą
Wiem już, ze ten silnik pasuje do Jeepa jak kurwie majtki i pewnie go nie kupie.
Ale chciałbym się dowiedzieć jaki jest koszt owej naprawy Panowie... tak z czystej ciekawości.
Ale chciałbym się dowiedzieć jaki jest koszt owej naprawy Panowie... tak z czystej ciekawości.
Re: XJ 2.5 Diesel VM - uszczelka pod głowicą
jak jesteś z południa polski, to jest tam miłośnik VM'ów
ma temat opanowany do perfekcji
jak coś to pisz na PW
ma temat opanowany do perfekcji
jak coś to pisz na PW
- kulkagsx1200
- Posty: 2443
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
- Lokalizacja: ok.strzelina
Re: XJ 2.5 Diesel VM - uszczelka pod głowicą
qwa ale ludzie sa niereformowalni , wszedzie glosno o tym padle a oni dalej ze TO Akurat Co ONI KUPIA BEDZIE INNE 
zal normalnie
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=46
po przeczytaniu tego jakze slynnego tematu -patykiem bym nie dotkal , nie dosc ze [cenzura] wi po co bo przeciez i tak tanszy od 4.0 w eksploatacji nie bedzie to jaki sens mula kupowac


zal normalnie

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=46
po przeczytaniu tego jakze slynnego tematu -patykiem bym nie dotkal , nie dosc ze [cenzura] wi po co bo przeciez i tak tanszy od 4.0 w eksploatacji nie bedzie to jaki sens mula kupowac






jeepniety 
Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

-
- jestem tu nowy...
- Posty: 25
- Rejestracja: pn lis 12, 2012 10:44 pm
- Lokalizacja: Zduńska Wola
Re: XJ 2.5 Diesel VM - uszczelka pod głowicą
Ależ reformowalni. " Ja bardzo dużo czytam. Odświeżam umysł i [cenzura] będę jak brzytwa ostry" jak mawiał Oleksy.
Ja rozumiem, że silnik nadaje się jako pompa jedynie, ale o francuskich autach, silnikach HDI też tak mówili, a jezdzę Peżotem i nie narzekam
Tak jak mówiłem, wątpię żebym kupił to auto z tym silnikiem z racji lektur i opinii które przeczytałem, ale interesuje mnie kosz takiej naprawy z czystej ciekawości.
Z drugiej strony czy cena 1500 euro, za ten zadbany model z takim przebiegiem i chujowym silnikiem to tak dużo i tak bardzo nie warto?
Rozumiem jeśli miałbym do wyboru za tą cenę kupić 4 litrowca i 2,5litrowego ropniaka to wybór jest oczywisty, ale w tym konkretnym przypadku cena robi swoje czy nie?
Ja rozumiem, że silnik nadaje się jako pompa jedynie, ale o francuskich autach, silnikach HDI też tak mówili, a jezdzę Peżotem i nie narzekam

Tak jak mówiłem, wątpię żebym kupił to auto z tym silnikiem z racji lektur i opinii które przeczytałem, ale interesuje mnie kosz takiej naprawy z czystej ciekawości.
Z drugiej strony czy cena 1500 euro, za ten zadbany model z takim przebiegiem i chujowym silnikiem to tak dużo i tak bardzo nie warto?
Rozumiem jeśli miałbym do wyboru za tą cenę kupić 4 litrowca i 2,5litrowego ropniaka to wybór jest oczywisty, ale w tym konkretnym przypadku cena robi swoje czy nie?
- kulkagsx1200
- Posty: 2443
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
- Lokalizacja: ok.strzelina
Re: XJ 2.5 Diesel VM - uszczelka pod głowicą
ja kupilem swojego 1wszegeo xj za 1450 € 

jeepniety 
Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

Re: XJ 2.5 Diesel VM - uszczelka pod głowicą
Przy koszcie pakietu startowego, motania i eksploatacji pełnoletniego auta 4x4, cena zakupu jest ostatnią rzeczą, która powinna determinować zakup. Dajmy na to P38 też można tanio kupićMauricio pisze:Ależ reformowalni. " Ja bardzo dużo czytam. Odświeżam umysł i [cenzura] będę jak brzytwa ostry" jak mawiał Oleksy.
Ja rozumiem, że silnik nadaje się jako pompa jedynie, ale o francuskich autach, silnikach HDI też tak mówili, a jezdzę Peżotem i nie narzekam![]()
Tak jak mówiłem, wątpię żebym kupił to auto z tym silnikiem z racji lektur i opinii które przeczytałem, ale interesuje mnie kosz takiej naprawy z czystej ciekawości.
Z drugiej strony czy cena 1500 euro, za ten zadbany model z takim przebiegiem i chujowym silnikiem to tak dużo i tak bardzo nie warto?
Rozumiem jeśli miałbym do wyboru za tą cenę kupić 4 litrowca i 2,5litrowego ropniaka to wybór jest oczywisty, ale w tym konkretnym przypadku cena robi swoje czy nie?


Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 25
- Rejestracja: pn lis 12, 2012 10:44 pm
- Lokalizacja: Zduńska Wola
Re: XJ 2.5 Diesel VM - uszczelka pod głowicą
Z 1999r i z przebiegiem rzędu 114000 km? Mówiąc gadką handlarza "rodzynek i cukierek, nic nie stuka i nie puka, jezdziła nim do pracy kobieta?"kulkagsx1200 pisze:ja kupilem swojego 1wszegeo xj za 1450 €

Re: XJ 2.5 Diesel VM - uszczelka pod głowicą
a jaka to róznica?
czytałeś link co Kulka wrzucił? masz tam uzasadnienie i rozwinięcie
dołóż tysiąc i kup normalnego dzipa - czyli na pb. Bo to w zasadzie jedyny powód dla którego to auto warto kupować
czytałeś link co Kulka wrzucił? masz tam uzasadnienie i rozwinięcie
dołóż tysiąc i kup normalnego dzipa - czyli na pb. Bo to w zasadzie jedyny powód dla którego to auto warto kupować
Re: XJ 2.5 Diesel VM - uszczelka pod głowicą
Wygląda jakby kolega autor, był kolejnym amigo, który już mentalnie kupił i szuka choć jednego, chętnego utwierdzić go w tym przekonaniu, choćby przeciw 100 mówiącym inaczej. Nie nawrócisz.
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
- Miskiller
-
- Posty: 2586
- Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
- Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?
Re: XJ 2.5 Diesel VM - uszczelka pod głowicą
nie przekonacie go, pewnie kupi da koledze szwagra do naprawy i chwile bedzie szczesliwy... ale nikt mu nie odpowiedzial na proste pytanie, ile bedzie kosztowac naprawa ?
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..
- kulkagsx1200
- Posty: 2443
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
- Lokalizacja: ok.strzelina
Re: XJ 2.5 Diesel VM - uszczelka pod głowicą
to nie vw golf czy inny plaskacz zeby sie kierowac rocznikierm , jeli to jest dla ciebie wazne to chybna jeszcze nie czaisz problemu 
w takich autach raczej rocznik przydaje sie do wyboru modelu , w ktorych rocznikach zmiany jakies istotne zachodzily. jesli o xj chodzi to najlepsze roczniki byly do 90r jesli o blache chodzi , z moparow juz tylko 92-95 byly w miare ,. 96 juz mial problem z blacharka a po liftingu to nawet nie patrze bo w srodku stracil calkowicie ducha cherokee

w takich autach raczej rocznik przydaje sie do wyboru modelu , w ktorych rocznikach zmiany jakies istotne zachodzily. jesli o xj chodzi to najlepsze roczniki byly do 90r jesli o blache chodzi , z moparow juz tylko 92-95 byly w miare ,. 96 juz mial problem z blacharka a po liftingu to nawet nie patrze bo w srodku stracil calkowicie ducha cherokee
jeepniety 
Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

Re: XJ 2.5 Diesel VM - uszczelka pod głowicą
A ja kupiłem własnie taki padnięty silnik i zrobiłem nim po remoncie 75tyś km i sprzedałem ... bez żadnych napraw. Silnik po prostu wymaga większej kultury technicznej, niż nawszystkoodporny piec jeepa. Jak chcesz robić remont to musisz pamiętać o:
- nowe śruby do głowic - chyba 16 sztuk - jakieś 150 zł
- nowe uszczelki pod głowice odpowiedniej grubości ( 4 sztuki!) - 200 - 300 zł
- specyficzny proces dokręcania głowic
Koszt szlifu - zależnie od regionu ale pewnie jakieś 500 zł
Silnik nie lubi starego oleju i temperatury! Przyznam jednak, że nigdy mnie nie zawiódł i ma bardzo fajne parametry! Ale to jest dokładnie tak jak z dachem na Narodowym - trza umieć podjąć ryzyko
- nowe śruby do głowic - chyba 16 sztuk - jakieś 150 zł
- nowe uszczelki pod głowice odpowiedniej grubości ( 4 sztuki!) - 200 - 300 zł
- specyficzny proces dokręcania głowic
Koszt szlifu - zależnie od regionu ale pewnie jakieś 500 zł
Silnik nie lubi starego oleju i temperatury! Przyznam jednak, że nigdy mnie nie zawiódł i ma bardzo fajne parametry! Ale to jest dokładnie tak jak z dachem na Narodowym - trza umieć podjąć ryzyko

Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.

- kulkagsx1200
- Posty: 2443
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
- Lokalizacja: ok.strzelina
Re: XJ 2.5 Diesel VM - uszczelka pod głowicą
jakbym to juz kjiedys czytal
fakt temat sie powtarza co rusz wiec i my swoje tez powtarzamy

fakt temat sie powtarza co rusz wiec i my swoje tez powtarzamy

jeepniety 
Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

-
- jestem tu nowy...
- Posty: 25
- Rejestracja: pn lis 12, 2012 10:44 pm
- Lokalizacja: Zduńska Wola
Re: XJ 2.5 Diesel VM - uszczelka pod głowicą
Kolega Miskiller zmierza ku końcowi. Pytanie jest ile kosztuje naprawa tego silnika gdzie wyjebało uszczelkę z miejsca w którym powinna być? I o to mi tylko chodzi
Nie kieruje się rocznikiem tylko stanem auta, które nie jest upalane, wyeksploatowane jak dziwka na emeryturze i modyfikowane przez Janusza spod trzepaka i naprawdę dobrze wygląda, oprócz tego znienawidzonego silnika.
A więc nie musicie mi odradzać i pouczać, bo wiem, że silnik z dupy wzięty, tylko interesuje mnie jak się ma cena naprawy

Nie kieruje się rocznikiem tylko stanem auta, które nie jest upalane, wyeksploatowane jak dziwka na emeryturze i modyfikowane przez Janusza spod trzepaka i naprawdę dobrze wygląda, oprócz tego znienawidzonego silnika.
A więc nie musicie mi odradzać i pouczać, bo wiem, że silnik z dupy wzięty, tylko interesuje mnie jak się ma cena naprawy

Re: XJ 2.5 Diesel VM - uszczelka pod głowicą
Ja tylko twierdzę na podstawie swoich doświadczeń, a nie tekstu z forum, że są różne sytuacja. Mnie wyśmiewano dwa lata, że mam VM - a silnik jeździł bez zarzutu i trudno mi było uwierzyć w doświadczenia innych 

Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.

Re: XJ 2.5 Diesel VM - uszczelka pod głowicą
Mauricio pisze: A więc nie musicie mi odradzać i pouczać, bo wiem, że silnik z dupy wzięty, tylko interesuje mnie jak się ma cena naprawy
No ale to nas się o to pytasz????
Zadzwoń do 10 warsztatów przedstaw temat...
Może ze 3 w ogóle podejmą negocjacje cenowe tej reanimacji. To też Ci powinno dać do myślenia.
grzechu
LR Discovery II TeDePińć
LR Discovery II TeDePińć
- kulkagsx1200
- Posty: 2443
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
- Lokalizacja: ok.strzelina
Re: XJ 2.5 Diesel VM - uszczelka pod głowicą
mysle ze nawet nie trzy , moze jeden ale cena zabije 

jeepniety 
Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

Re: XJ 2.5 Diesel VM - uszczelka pod głowicą
dokładnieZbowid pisze:Silnik po prostu wymaga większej kultury technicznej, niż nawszystkoodporny piec jeepa.
jak się go zrobi raz a dobrze, potem ma zawsze dobry olej... to służy długo i bezproblemowo
Re: XJ 2.5 Diesel VM - uszczelka pod głowicą
Sygma pisze:dokładnieZbowid pisze:Silnik po prostu wymaga większej kultury technicznej, niż nawszystkoodporny piec jeepa.
jak się go zrobi raz a dobrze, potem ma zawsze dobry olej... to służy długo i bezproblemowo
Znaczy się twierdzisz, że skonstruowany jest całkiem dobrze a to jego użytkownicy i mechanicy są debilami...
No proszę Cie...
grzechu
LR Discovery II TeDePińć
LR Discovery II TeDePińć
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości