Oznaczenie reduktora nie jest tożsame z tym, że będzie kompatybilny z daną skrzynią. Może tak być, acz nie musi - bo w ramach tego samego oznaczenia mogą się różnić wałki wejściowe (typ reduktora oznacza z grubsza jego korpus). VF4B był montowany bowiem z kilkoma skrzyniami - manualną R151F, automatyczną A343F (i w tym przypadku wielowypusty sa takie same (23z), acz tuleje łączące mają inne średnice - skrzynia automatyczna ma bazowanie na dodatkowe łożysko na tej tulei łączącej), ale też z manualną RA61 i automatem A750F - a te mogą mieć inne wielowypusty (nigdy nie miałem okazji organoleptycznie sprawdzić tych skrzyń - więc nie wiem na pewno).
Inaczej - jeżeli masz skrzynkę A750F i reduktor part time - to faktycznie dasz rady zapodac tam reduktor full time z J12 - ale właśnie z modelu z taką samą skrzynią 9wtedy nie ma znaczenia silnik). I - moja rada - szukaj takiego bez trc. Acz ciężko będzie.
trc oznacza że centralny dyfer jest kontrolowany elektronicznie przez serwosilnik. Da się wysterować to "ręcznie", bez elektroniki, ale zdecydowanie lepiej namierzyć reduktor w klasycznym układzie, z manualnie zapinaną centralką. Acz trza trochę szczęścia - mi się udało do jednej adaptacji, ale po temu nie widziałem żadnego - a było te ze dwa miechy temu ...
