Napęd tył - dziwny przypadek.

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
kriston
 
 
Posty: 130
Rejestracja: pn lis 19, 2012 8:42 pm
Lokalizacja: Lubelskie,Roztocze

Re: Napęd tył - dziwny przypadek.

Post autor: kriston » sob mar 30, 2013 8:21 pm

Nie te KoYo będą w zapasie jak coś będzie nie tak z moim ekozestawem,wziąłem je razem ze szczękami(jedna przesyłka) :D
Czerwona gitara 1,6 8v1999 LPG,lift 4' BFG MT KM2 hi-lift blokada LSD
Suzuki DR-Z 400
Honda CR-V III

pakus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: pn kwie 26, 2010 4:10 pm
Lokalizacja: Odolanów

Re: Napęd tył - dziwny przypadek.

Post autor: pakus » sob mar 30, 2013 8:47 pm

a te pierścionki to oryginały z aso ?, czy home made? :wink:

Awatar użytkownika
kriston
 
 
Posty: 130
Rejestracja: pn lis 19, 2012 8:42 pm
Lokalizacja: Lubelskie,Roztocze

Re: Napęd tył - dziwny przypadek.

Post autor: kriston » sob mar 30, 2013 8:57 pm

Tak jak pisałem, kupiłem komplet-łożysko koYo pierścień i dwa uszczelniacze. http://suzuki-czesci.pl/pl/p/Lozysko-ty ... a-KOYO/203
Czerwona gitara 1,6 8v1999 LPG,lift 4' BFG MT KM2 hi-lift blokada LSD
Suzuki DR-Z 400
Honda CR-V III

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Re: Napęd tył - dziwny przypadek.

Post autor: Kostuch » sob mar 30, 2013 11:11 pm

pakus pisze: Z tego, co pamiętam to
łożysko Koyo, dedykowane do samuraja ma pierścień wewnętrzny wydłużony o jakieś ~3mm w stronę koła, który służy za bieżnię zimmeringu, który osadzony jest w łożysku.
Widać to na zdjęciu w tej przypadkowej aukcji http://allegro.pl/lozysko-polosi-tyl-or ... 10608.html

Więc nie jest to zwykłe łożysko kryte :wink:
W zestawie, który zakładałem było zwykłe łożysko kryte i do tego dołączony był mały pierścień dystansowy, zastępujący wydłużoną, trzy milimetrową część pierścienia Koyo.
Jeśli masz wąski most, nie stosujesz tego pierścionka :wink:
Pierścionek ma za zadanie dopasować zwykłe łożysko do łagodnego promienia przejścia półosi w część gdzie się przykręca tarczę (i nic poza tym).
Można kupić albo dedykowane łożysko albo zwykłe z pierścionkiem. Wyjdzie dokładnie to samo. A szerokość mostu nijak się ma do obecności rzeczonego pierścionka :)21

Wracając do rowka na seger.
Półoś jest hartowana powierzchniowo. Wycięcie rowka w zahartowanej powierzchni spowoduje spektakularny zgon takiej półosi.
A ponieważ półoś jest nieodciążona... :)3
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

Awatar użytkownika
szerokimost
Posty: 493
Rejestracja: pn paź 13, 2008 12:52 pm
Lokalizacja: Wawa/Łomianki

Re: Napęd tył - dziwny przypadek.

Post autor: szerokimost » ndz mar 31, 2013 9:23 pm

Kostuch pisze:
pakus pisze: Z tego, co pamiętam to
łożysko Koyo, dedykowane do samuraja ma pierścień wewnętrzny wydłużony o jakieś ~3mm w stronę koła, który służy za bieżnię zimmeringu, który osadzony jest w łożysku.
Widać to na zdjęciu w tej przypadkowej aukcji http://allegro.pl/lozysko-polosi-tyl-or ... 10608.html

Więc nie jest to zwykłe łożysko kryte :wink:
W zestawie, który zakładałem było zwykłe łożysko kryte i do tego dołączony był mały pierścień dystansowy, zastępujący wydłużoną, trzy milimetrową część pierścienia Koyo.
Jeśli masz wąski most, nie stosujesz tego pierścionka :wink:
Pierścionek ma za zadanie dopasować zwykłe łożysko do łagodnego promienia przejścia półosi w część gdzie się przykręca tarczę (i nic poza tym).
Można kupić albo dedykowane łożysko albo zwykłe z pierścionkiem. Wyjdzie dokładnie to samo. A szerokość mostu nijak się ma do obecności rzeczonego pierścionka :)21

Wracając do rowka na seger.
Półoś jest hartowana powierzchniowo. Wycięcie rowka w zahartowanej powierzchni spowoduje spektakularny zgon takiej półosi.
A ponieważ półoś jest nieodciążona... :)3

... to koło wylata :)21
Samiec

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości