Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
Kwadrat
-

- Posty: 851
- Rejestracja: śr gru 01, 2004 6:02 am
- Lokalizacja: Warka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kwadrat » ndz lut 19, 2012 1:44 pm
adam992 pisze:chyba o to chodzilo
pojawiły się nowe koła na aluminiowych felgach z beadlockami typu Staun.
Oooo to to własnie

-
hadek

- Posty: 1582
- Rejestracja: sob gru 10, 2005 3:53 pm
- Lokalizacja: Oława/dolnoslaskie
Post
autor: hadek » ndz lut 19, 2012 7:36 pm
Lepiej pózno niz wcale
-
qwai

- Posty: 645
- Rejestracja: pn lip 13, 2009 7:41 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: qwai » pn lut 20, 2012 8:36 am
Miało mnie natchnąć ale krytyka rozwiązania jest powszechna więc chyba dam spokój.
Wsadzę dętki do trójkątów i zobaczymy.
Czy nacisk na alusy jest tylko ze względu na wagę czy jeszcze mają jakieś inne plusy

Fascynaci 4x4
-
Kwadrat
-

- Posty: 851
- Rejestracja: śr gru 01, 2004 6:02 am
- Lokalizacja: Warka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kwadrat » pn lut 20, 2012 9:57 am
Są też dość wytrzymałe

Ale generalnie waga to główny atut . Przy masie 1100 kg każdy kilogram masy nieresorowanej pogarsza własciwości jezdne .
-
Kwadrat
-

- Posty: 851
- Rejestracja: śr gru 01, 2004 6:02 am
- Lokalizacja: Warka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kwadrat » pn lut 20, 2012 10:01 am
-
qwai

- Posty: 645
- Rejestracja: pn lip 13, 2009 7:41 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: qwai » pn lut 20, 2012 10:38 am
Czy na felgę nakładacie taki gumowy ochraniacz dętki??

Fascynaci 4x4
-
Kostuch
-

- Posty: 7393
- Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Kostuch » pn lut 20, 2012 11:14 am
qwai pisze:Czy na felgę nakładacie taki gumowy ochraniacz dętki??
Nie
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
-
łełe
-

- Posty: 106
- Rejestracja: czw kwie 15, 2010 8:13 pm
- Lokalizacja: Jawor
Post
autor: łełe » pn lut 20, 2012 12:33 pm
Nie
-
hadek

- Posty: 1582
- Rejestracja: sob gru 10, 2005 3:53 pm
- Lokalizacja: Oława/dolnoslaskie
Post
autor: hadek » pn lut 20, 2012 10:17 pm
Te akurat do mojego buggy, ale co za problem zrobic wieksze

Lepiej pózno niz wcale
-
Tabson
-

- Posty: 139
- Rejestracja: pt lut 12, 2010 12:29 pm
Post
autor: Tabson » wt lut 21, 2012 12:25 pm
hadek pisze:
Te akurat do mojego buggy, ale co za problem zrobic wieksze

Hadek to chyba będzie,, Monster Bugy"

szacun za kreatywność i inwencję. Niezły również koncept na przyczepko -lawetkę

.
-
qwai

- Posty: 645
- Rejestracja: pn lip 13, 2009 7:41 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: qwai » czw mar 28, 2013 12:57 pm
Odgrzeję trochę temat ponieważ ostatnio obróciło mi oponę na feldze i zerwało wentyl
Beadlocki typu staun wyglądają najsensowniej poza ceną ok 500zł sztuka
Czy ktoś z Was używa beadlocka wewnętrznego zrobionego ze starej małej opony

Pomysł zaczerpnięty z:
http://www.jeep.org.pl/forum/viewtopic. ... c&start=75
Idea wydaje się słuszna ale waga plus straszne druciarstwo
Jest jeszcze kolejny sposób również ze forum Jeepa
http://www.jeep.org.pl/forum/viewtopic. ... c&start=30
Co myślicie

Fascynaci 4x4
-
Aśka&Kuba

- Posty: 2396
- Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
- Lokalizacja: z komórki
Post
autor: Aśka&Kuba » ndz mar 31, 2013 2:22 am
NO I JEST RZOPA
-
qwai

- Posty: 645
- Rejestracja: pn lip 13, 2009 7:41 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: qwai » pn kwie 01, 2013 6:04 pm
Chyba ma najmniej minusów

Fascynaci 4x4
-
Salata123
-

- Posty: 4423
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Salata123 » pn kwie 01, 2013 8:16 pm
i zasadniczy minus.
Nie łączy opony z felgą
więc opona tak czy inaczej będzie się obracać na feldze.
a... i mega trudny demontaż o montaż
ps. jest taka włoska firma co to robi takie felgi już fabrycznie, do sportów motorowych, aluminiowe takie.
-
Aśka&Kuba

- Posty: 2396
- Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
- Lokalizacja: z komórki
Post
autor: Aśka&Kuba » wt kwie 02, 2013 6:45 am
Salata123 pisze:i zasadniczy minus.
Nie łączy opony z felgą
tak czy inaczej będzie się obracać na feldze.
dlatego nie zrobię sobie czegoś takiego

mechaniczny beadlock tylko

NO I JEST RZOPA
-
qwai

- Posty: 645
- Rejestracja: pn lip 13, 2009 7:41 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: qwai » wt kwie 02, 2013 9:04 am
Fascynaci 4x4
-
Salata123
-

- Posty: 4423
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Salata123 » wt kwie 02, 2013 10:33 am
Aśka&Kuba pisze:Salata123 pisze:i zasadniczy minus.
Nie łączy opony z felgą
tak czy inaczej będzie się obracać na feldze.
dlatego nie zrobię sobie czegoś takiego

mechaniczny beadlock tylko

mechaniczny albo "staun"

-
Aśka&Kuba

- Posty: 2396
- Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
- Lokalizacja: z komórki
Post
autor: Aśka&Kuba » wt kwie 02, 2013 4:22 pm
ale jak opona sie nie kręci to autko nie jedzie

NO I JEST RZOPA
-
qwai

- Posty: 645
- Rejestracja: pn lip 13, 2009 7:41 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: qwai » śr kwie 03, 2013 8:56 am
To chyba nie możliwe żeby tarcie pomiędzy felgą a prawidłowo założoną opona nawet przy bardzo małym ciśnieniu było na tyle małe żeby opona się luźno kręciła na feldze
Myślałem że może się przekręcić kilka centymetrów i zerwać wentyl z dętki.
Fascynaci 4x4
-
Salata123
-

- Posty: 4423
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Salata123 » śr kwie 03, 2013 6:34 pm
w praktyce jest inaczej niż w myślach
całkiem luźno kręcić się nie będzie, to jasne
ale właśnie po to przykręca się oponę do felgi albo stosuje stauny czy inne wynalazki, żeby tego efektu nie było...
bo jak by tak było jak piszesz, to wystarczyła by dętka

-
qwai

- Posty: 645
- Rejestracja: pn lip 13, 2009 7:41 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: qwai » śr kwie 03, 2013 6:44 pm
Mi dętka by wystarczyła gdyby nie ścięło mi wentyla
Temat chyba zakończony bo nowych pomysłów brak.
Fascynaci 4x4
-
Salata123
-

- Posty: 4423
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Salata123 » śr kwie 03, 2013 6:55 pm
a przy jakim ciśnieniu ścięło?
-
qwai

- Posty: 645
- Rejestracja: pn lip 13, 2009 7:41 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: qwai » śr kwie 03, 2013 7:10 pm
ok 1.1 atm i chciałbym temu zaradzić. Może znaczenie ma fakt że było ok -10 i akcja miała miejsce w wodzie.
Fascynaci 4x4
-
Salata123
-

- Posty: 4423
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Salata123 » śr kwie 03, 2013 7:17 pm
1.1 to nie jest niskie ciśnienie
jeśli masz masz simexy (podpis) spuść powietrze do 0.4 zobaczysz kolosalną różnicę w trakcji

te opony robią dopiero przy takich ciśnieniach

-
qwai

- Posty: 645
- Rejestracja: pn lip 13, 2009 7:41 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: qwai » śr kwie 03, 2013 7:40 pm
Wiem ale się boję
Na nalewkach jeździłem na 0,8 i nigdy nie było problemów, nawet bez dętek. Ta tych pierwszy wyjazd i konieczne spotkanie z wulkanizatorem dlatego szukam rozwiązania ale staun za 2kPLN jakoś mnie nie pociąga :-/
Cały czas myślę o wspawaniu tych prętów i jeżdżeniu bez dętek ale chciałbym poznać opinię kogoś kto tego używa.
Fascynaci 4x4
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości