Komfort jazdy i niezawodność przemawia za sprężynami .

Moderator: Albert_N
Kwadrat pisze:Panhardy wykonane poprawnie nie gną się . To jest domena źle wykonanych zawieszeń.
Komfort jazdy i niezawodność przemawia za sprężynami .
Salata123 pisze:Kwadrat pisze:Panhardy wykonane poprawnie nie gną się . To jest domena źle wykonanych zawieszeń.
Komfort jazdy i niezawodność przemawia za sprężynami .
Resor to tez sprezyna
Kostuch pisze:Eeee...pakus pisze:no, musisz zabrać dwa panhardy, bo przecież przedni i tylny się różnią
Ale ja mam sprężyny a nie mam panharda![]()
To co mam zabrać?
Po co mi panhard? Jeszcze się pognie i nie będę mógł jechaćKwadrat pisze:Kostuch pisze:Eeee...pakus pisze:no, musisz zabrać dwa panhardy, bo przecież przedni i tylny się różnią
Ale ja mam sprężyny a nie mam panharda![]()
To co mam zabrać?
nie masz panharda ? toż to jakaś herezja![]()
![]()
Niestety w Turce jest tylko "Aso" ŁadyKwadrat pisze:No właśnie . Dlatego suzuki trzeba robic na podzespołach suzuki. Bo w ostateczności zawsze znajdzie się jakieś Aso
4 link tył albo opcja z sierżantem... a przód to 3link z panhardemmilas pisze:to jakie inne rozwiazanie jest na topie?
ty lepiej nic nie projektujKSikorski pisze:Zgłębiam ostatnio temat zawieszeń, w planach mam zaprojektowanie sprężynowego zawiasu do swojego pojazdu. Jak na razie dorwałem taką książkę: http://www.ksiazki.motonews.pl/ksiazka- ... ukcji.html .
Już ta lektura otworzyła mi oczy na wiele spraw, może ktoś polecić inne, wartościowe pozycje?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości