
Przełączać napędy pomiędzy 2H, 4H, N a 4L można w trakcie jazdy czy tylko na postoju?
Moderator: Kosiarz
A szukajka to po co ?KrzysiekP pisze:Czyli pytanie jak totalnego świeżaka, ale wolę dla świętego spokoju zadać...
Przełączać napędy pomiędzy 2H, 4H, N a 4L można w trakcie jazdy czy tylko na postoju?
reallypiotr e38 pisze:.......jak manualne możesz zawsze....
Przecież wiadomo, że jak manualne to zawsze zapięte, bo po co rozpinaćN2O pisze:Tylko trochę chrupie w reduktorze jak sprzęgiełka niezapięte.
![]()
N2O pisze:Tylko trochę chrupie w reduktorze jak sprzęgiełka niezapięte.
![]()
W Patrolach 4x2 nie ma tego problemN2O pisze:Nie wiem.
Nie trzeba pod warunkiem, że masz zapięte automaty, tzn żeby zapiąć pierwszy raz musisz się zatrzymać i ruszyć najlepiej niezbyt ostro jak napisał SAWA GR i potem możesz już wajchować 2H-4H podczas jazdy pod warunkiem, że w międzyczasie będąc w pozycji 2H, nie wykonałeś manewru cofania i nie rozpiąłeś sprzęgów.N2O pisze:Nie jest bezpieczne, przy automatach trzeba się zatrzymać.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości