pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Moderator: Kosiarz
- PAJERO Driver
- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Góra taka sama jaką szukasz 49.06zł J40532H / MB-584146 - ten chyba tył według katalogu IC... Tylko nie wiem jaki czas oczekiwania....miki_mi2 pisze:Są tylko dolne w intercarsie.
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
GG: 4883455
-
-
- Posty: 221
- Rejestracja: ndz lip 12, 2009 3:55 pm
- Lokalizacja: miedzyrzecz lubuski/ wawa słoik
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Dzięki, wygląda na to, że obecnie dostępne tylko w e-pajero.
k260
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
to przynajmniej oryginał a nie chiński szajs jak to blepajero
http://www.sklepy24.pl/sklep/fox_rzeszo ... per/250777
http://www.sklepy24.pl/sklep/fox_rzeszo ... per/250777
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie
-
-
- Posty: 221
- Rejestracja: ndz lip 12, 2009 3:55 pm
- Lokalizacja: miedzyrzecz lubuski/ wawa słoik
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
No jest ale na obrazku:)lukas 78 pisze:to przynajmniej oryginał a nie chiński szajs jak to blepajero
http://www.sklepy24.pl/sklep/fox_rzeszo ... per/250777
trzeba do kitajców dzwonić czy przyślą
k260
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
jeśli Ci się spieszy to kupuj chińczyka i płać jak za złoto
ps.żeby Ci naświetlić sprawę... tyle ta sama tuleja co w ble pajero kosztuje detalicznie
Cena: 8,54 zł (6,94 zł bez VAT)
Symbol: ADG08019
Producent: Blue Print
Zapytaj w IC na zamówienie powinni ściągnąć oryginał
ps. tutaj kupisz pytałem mają jakiś "zamiennik wysokiej klasy"
za 20 pare zł i oryginał mitsu za niecałe 60zł
mają też całe kompletne wałki z tymi tulejkami z 555
http://www.belniakoffroad.pl/
ps.żeby Ci naświetlić sprawę... tyle ta sama tuleja co w ble pajero kosztuje detalicznie

Cena: 8,54 zł (6,94 zł bez VAT)
Symbol: ADG08019
Producent: Blue Print
Zapytaj w IC na zamówienie powinni ściągnąć oryginał
ps. tutaj kupisz pytałem mają jakiś "zamiennik wysokiej klasy"

mają też całe kompletne wałki z tymi tulejkami z 555
http://www.belniakoffroad.pl/
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie
- alibia1112
- Posty: 1855
- Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
- Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Mam pytanko, co się stanie jakbym wymontował drążek stabilizatora tyl ?
Coś się poprawi w wykrzyżu?
Da się bez tego jeździć bezpiecznie po asfalcie?
Coś się poprawi w wykrzyżu?
Da się bez tego jeździć bezpiecznie po asfalcie?
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
- PAJERO Driver
- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Kiedyś już o tym było na forum... Ze ponoć da się jeździć ale szału niema,,,Więc chyba jest nie na marne tam na tyle... Pewnie wykrzyż i tak da się tyle co amorki i sprężyna pozwolą.... Chyba jak się nie mylę to Eska pisał o tym kiedyś jakie + i - takiego zabiegu...
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
GG: 4883455
- alibia1112
- Posty: 1855
- Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
- Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Jak Eska pisał to musiało być dawnooooo
Nie pamiętasz, czy więcej + czy -

Nie pamiętasz, czy więcej + czy -

CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
- PAJERO Driver
- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Jak pamiętam to chyba więcej było na " - " bo coś było z szybkim wchodzeniem w zakręty itp bo ktoś też w tym wątku pisał ze skasował oba stabi przód i tył ze to dla tych co lubią walczyć z autem na drodze czy coś tego typu...
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
GG: 4883455
- alibia1112
- Posty: 1855
- Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
- Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
OKI, dzięki
Zastanawiam się nad takim zabiegiem.
Zastanawiam się nad takim zabiegiem.
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
- PAJERO Driver
- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Poczekaj na rozwój wypowiedzi tych co to zrobili..
. Aż sam jestem ciekaw..
Może Eska coś napisze...


Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
GG: 4883455
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
U siebie wywaliłem obydwa, przód i tył... Efekt taki że na zakrętach trzeba uważać bo można popuścić ( słoneczko polsatu ) jak się za szybko w zakręt wjedzie. Na tyle wykrzyż jest spory ale porównania do oryginału nie mam
Mam lift 7cm + springi patrola + amory LC więc do oryginału mu daleko. Przekonałem się w prosty sposób
Przy wymianie springów czepiam auto za dupkę i jadę na wielokrążku do góry. Springi można wymienić bez ściągaczy, z drążkiem niestety nie. W takim wypadku potrzeba zrobić bądź złapać sprężynę tak aby nie wyskakiwała przy max wykrzyżu. Co do biegunki na zakrętach bądź zjazdach z autostrady... Polepszyło się po założeniu 38mm dystansów kół. Przód większej roboty nie zrobi bo mu wahacze nie pozwolą.
Jeśli autkiem chcesz latać codziennie i wyskoczyć na jedno popołudnie w miesiącu, ba nawet na 2a w plener, to nie polecam. Auto naprawdę jest o wiele bardziej nerwowe i mniej przewidywalne. W terenie robi lepiej co nie jest żadną tajemnicą, ale czasami przez brak drążków żyletki się w "dupkę" nie wciśnie
Przy szerokich kołach 12.5" można sobie nawet 120 jechać, ale konsekwencje można poznać na większości zakrętów.
Zrobisz oczywiście jak będziesz uważał ( ja nadal nie polecam ) A skończy się tak że i tak na próbę wyjmiesz i sprawdzisz. Sam często nie słucham co mądrzejsi mawiają i muszę sprawdzić sam czego później żałuję


Jeśli autkiem chcesz latać codziennie i wyskoczyć na jedno popołudnie w miesiącu, ba nawet na 2a w plener, to nie polecam. Auto naprawdę jest o wiele bardziej nerwowe i mniej przewidywalne. W terenie robi lepiej co nie jest żadną tajemnicą, ale czasami przez brak drążków żyletki się w "dupkę" nie wciśnie

Przy szerokich kołach 12.5" można sobie nawet 120 jechać, ale konsekwencje można poznać na większości zakrętów.
Zrobisz oczywiście jak będziesz uważał ( ja nadal nie polecam ) A skończy się tak że i tak na próbę wyjmiesz i sprawdzisz. Sam często nie słucham co mądrzejsi mawiają i muszę sprawdzić sam czego później żałuję

PII 2.5D 91 SS lift 7cm 33x12.5x15 + 35x11.5x15
Trzeba być naprawdę dobrym, żeby móc być złym...
Trzeba być naprawdę dobrym, żeby móc być złym...
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Coś mi się jeszcze kołacze, że seryjny amor może nie uciągnąć max wykrzyżu po demontażu stabilizatora.
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Bo nie uciągnie
Będzie ogranicznikiem dopóki nie wyskoczy... Ewentualnym rozwiązaniem jest założenie pasa z jednej i z drugiej strony, ale w/g mnie mija się to z celem.

PII 2.5D 91 SS lift 7cm 33x12.5x15 + 35x11.5x15
Trzeba być naprawdę dobrym, żeby móc być złym...
Trzeba być naprawdę dobrym, żeby móc być złym...
- alibia1112
- Posty: 1855
- Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
- Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Mam założone nowe zawieszenie +2 Lovelssa.
Mój dłubacz ma już 5 pajero i w każdym zdemontował stabilizator, dlatego proponuje mi to rozwiązanie.
Mój dłubacz ma już 5 pajero i w każdym zdemontował stabilizator, dlatego proponuje mi to rozwiązanie.
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
- PAJERO Driver
- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Z tego co jednak inni piszą jest nieco stresówy ze żyletka nie mieści się w pewne miejsca..ze amorek za krótki ze go może rozerwać itp.. Więc może on ma jakiś rabat na pieluchy dla dorosłych.."żarcik sytuacyjny"..
Ale zdemontuj i sprawdź jak jest i podziel się z nami sam z chęcią posłucham jak było... Lub nagraj filmik z działu "Be a Hero GoPro" z widokiem na mimikę twarzy po pierwszym szybkim zakręcie...




Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
GG: 4883455
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
a później będzie temat "szukam budy w dobrym stanie"
dla przykładu powiem tak miałem urwany jeden łącznik stabilizatora z przodu i samochód kładł się w zakrętach jak motocykl
jeśli tłuczesz go w błocie tylko to se wywal go jak Ci przeszkadza ale jak to ma jeździć po asfalcie to jak się zapomnisz pójdziesz przez łeb szczególnie ,że masz auto zliftowane

dla przykładu powiem tak miałem urwany jeden łącznik stabilizatora z przodu i samochód kładł się w zakrętach jak motocykl

jeśli tłuczesz go w błocie tylko to se wywal go jak Ci przeszkadza ale jak to ma jeździć po asfalcie to jak się zapomnisz pójdziesz przez łeb szczególnie ,że masz auto zliftowane

2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie
- PAJERO Driver
- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
lukas 78 pisze:a później będzie temat "szukam budy w dobrym stanie"![]()
dla przykładu powiem tak miałem urwany jeden łącznik stabilizatora z przodu i samochód kładł się w zakrętach jak motocykl![]()
jeśli tłuczesz go w błocie tylko to se wywal go jak Ci przeszkadza ale jak to ma jeździć po asfalcie to jak się zapomnisz pójdziesz przez łeb szczególnie ,że masz auto zliftowane
Hahahahahah dobre z tym tematem "szukam budy....."




Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
GG: 4883455
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
witam koledzy pytanie czy ktoś wie jakie przełożenie ma most w pajero II 2,5 td
pozdrowienia łukasz Pomorskie Skarszewy
pozdrowienia łukasz Pomorskie Skarszewy
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Gdzieś pod maską jest tabliczka i tam jest napisane o ile pamiętam
LJ 70
- PAJERO Driver
- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Zobacz czy masz naklejki na mostach a jak nie to może po VIN... Lub jakiś magiczny patent... 

Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
GG: 4883455
- alibia1112
- Posty: 1855
- Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
- Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
lukas 78 pisze:a później będzie temat "szukam budy w dobrym stanie"![]()
dla przykładu powiem tak miałem urwany jeden łącznik stabilizatora z przodu i samochód kładł się w zakrętach jak motocykl![]()
jeśli tłuczesz go w błocie tylko to se wywal go jak Ci przeszkadza ale jak to ma jeździć po asfalcie to jak się zapomnisz pójdziesz przez łeb szczególnie ,że masz auto zliftowane
Chyba zdemontuje i zobaczę jak wrażenia

Lubię bujanie w aucie to może mi się spodoba

Test na asfalcie już niedługo, a w terenie 26.04 na Rajdzie w mojej wiosce.
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Pierwsze zakrety beda Cie przerażać przez kilka dni zanim sie przyzwyczaisz. Ja wywalilem stabi i jezdze juz bez 2 albo 3 lata. Jak wywalilem, to faktycznie calkiem inny samochod i zakrety byly na poczatku wyzwaniem przy szybkosciach z jakimi mozna bylo wjechac ze stabilizatorem. Ale po wymianie amorkow na dobre, problem zniknal, ja przywyklem i nie wsadzil bym spowrotem juz tego zelaztwa
. A w pajeraku mam lift 2" na zawieszeniu i przod na maxa na drazkach. Przy ostrym hamowaniu z piskiem buda sie kiwa jak kolyska i jak ktores kolo slabiej lapie to latwiej go stawia w poprzek. Poza tymi rzeczami spowodowanymi usterkami, nie widze problemow w "niemaniu" drazka stabilizatora. Duzy plus na dziurach ma jego brak. Zobacz co Ci podpasuje po prostu. Zdejmij na 2 tygodnie i jezdzij ostroznie. Nie podpasuje, to sobie zalozysz spowrotem. Wiekszych kalamacji ze zdjeciem tam nie ma.

Mitsu Pajero dwałosiem tedeji. Było.Vitara była. Sportage 8V był. V70 2.5tdi jest. XC90 2.4 D5 jest.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Nie wiedziałem że masz 2" liftu. Przyzwyczaić się faktycznie idzie, Ba nawet zapomnieć po pewnym czasie
Taka pamięć mięśniowa. Jeśli masz zrobiony lift 2" To tył masz napięty już sam w sobie. Jeśli nie spodobają Ci się wrażenia, możesz zawsze zrobić małą korektę drążka i nie będzie on pracował tak napięty. Wystarczy zrobić dłuższe łączniki. Praca lekka łatwa i przyjemna. Koszt naprawdę niewielki. Wystarczy zanabyć drogą kupna dłuższe śruby oraz odpowiedniej średnicy rurki, dociąć do wymaganego wymiaru ( oryginalna długość + realny lift, nie taki który był zakładany czyli 2" bo takowy rzadko wychodzi pełny ) Montaż szybki łatwy i przyjemny. wtedy masz stabilkę która pracuje w fabrycznym zakresie, auto zachowuję się jak najbardziej poprawnie a zamierzony efekt wykrzyżu i tak ulegnie poprawie
Ale skoro jesteś na etapie jazdy na imprezki to zdejmiesz i już nie założysz
Minie pewnie jakiś czas zanim się przyzwyczaisz ale będziesz zadowolony 
Żeby nie uwalić amora... zapewne wiesz jaki jest jego wymiar w całkowitym rozciągnięciu. Sprawdź przed wyjazdem czy nie chce go wyrwać.
No i jeszcze jedno ważne. Wywinduj auto do góry za dupkę ( oczywiście zabezpieczone przed spierdoleniem się). I zobacz czy springi nie chcą same wyskoczyć. Ryzyko spore a może narobić niepotrzebnego syfu
Jak już będzie dupa w górze to zmierz od razu amora.


Ale skoro jesteś na etapie jazdy na imprezki to zdejmiesz i już nie założysz


Żeby nie uwalić amora... zapewne wiesz jaki jest jego wymiar w całkowitym rozciągnięciu. Sprawdź przed wyjazdem czy nie chce go wyrwać.
No i jeszcze jedno ważne. Wywinduj auto do góry za dupkę ( oczywiście zabezpieczone przed spierdoleniem się). I zobacz czy springi nie chcą same wyskoczyć. Ryzyko spore a może narobić niepotrzebnego syfu

PII 2.5D 91 SS lift 7cm 33x12.5x15 + 35x11.5x15
Trzeba być naprawdę dobrym, żeby móc być złym...
Trzeba być naprawdę dobrym, żeby móc być złym...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości