
Nie będę się rozpisywał co zdjąć i odkręcić żeby się dostać do śruby łożyska bo to prościzna. Zdjąć kapsel ,idealny do tego śrubokręt z oryginalnego zestawu mitsu odkręcić kilka śrubek na klucz 14 zdjąć pierścień zabezpieczający z półosi , obluzować i zdjąć pokrywę piasty czy jak ktoś woli sprzęg stały


Do tej pory bawiłem się z łożyskiem na oko. Jest stożkowe i wiadomo ,że za mocno dociągnąć nie można. Za duży luz zniszczy łożysko. Dzisiaj próbowałem nowy nabytek oryginalny klucz mitsu MB990954 i mogę się podzielić wrażeniami


Klucz jest pod napęd 1/2, żeby się dopasować pod repair manual potrzebujemy dwóch dynamometryków. Jeden co nam da 162 NM i drugi na 25 NM (w moim przypadku potrzebowałem do drugiego klucza przejściówki 3/8-1/2).


Same wrażenia z dokręcania to dopieprzyć dość mocno poluzować na zero dokręcić aż poczuje się lekki opór cofnąć śrubę aż do momentu gdy da się ze sporym oporem przesunąć śrubokrętem ot i tyle. Mam klucz ale szczerze powiedziawszy mniej więcej na oko dokręcało się podobnie. Luz koła góra na boki , góra dół lekko wyczuwalny i słyszalny przy mocniejszym szarpaniu

Pokrywę piasty złożyć na silikon kapsel ja zakładam na smar.
Przyda się czy nie może dla młodzików
