kolega Janusz zachowuję się jak typowy Polak , wóz na gwarancji , każą jeździć na takim przez 2 tyś km to jeżdżę i nie dramatyzuje

, gorzej by było jak by uciekało to bym leciał do ASO
że przybywa hmmm no cóż może tak ma być
co do nadmiaru oleju w silniku jak już to olej pójdzie do spalania po przez uszczelniacze zaworowe , czyli po prostu pokopci do stanu max, i nic mu nie będzie
a stan oliwy sprawdzasz na zimnym silniku czy ciepłym
my w Qubo nic nie robiliśmy od wymiany do wymiany (ASO) ,żadnego gmyrania na własną rękę , no poza żarówkami które się palą średnio co 3-4 miesiące
@Placek wiedzę że ostro kombinujesz coś z tym fajnym wozem , co do wytrzymałości reduktora samuraja to gdzieś było opisane że kupuję się zestaw z USA i wytrzymuje do 300 koni , jakaś obudowa + jakieś tam części wewnętrzne , dawno temu próbowałem coś takiego przeszczepić do K160 napędzane fordem V6 ale takie wydymki to nie potrzebne koszty