pewnie o to..Misiek Cypr pisze:Moze chcial powiedziec, ze bedziesz mial wszystkie blokady w QD, a to juz fajny temat.
ale chciałem by sam do tego doszedł

w zasadzie najlepszy napęd 4x4 ma WJ ze skrzynią rozdzielczą 242 HD
Moderator: Mroczny
pewnie o to..Misiek Cypr pisze:Moze chcial powiedziec, ze bedziesz mial wszystkie blokady w QD, a to juz fajny temat.
A jak będzie chciał po śniegu jeździć na zimówkach, a w pozostałych sezonach na MT-kach? Jak np. ja? To lift 2" musi być, bo będą opony przy skręcie tarły o nadkola.WJ przy 2 calach liftu, przyjmuje okolo 32 cali opony. Tylko jesli chcesz jezdzic na ATekach, to po uj lift I 32""? Moze wystarczy 31"?
czyli 32 to juz sie robi kicha na ulicy w czym to sie objawia ?Misiek Cypr pisze:Moze chcial powiedziec, ze bedziesz mial wszystkie blokady w QD, a to juz fajny temat.
Ale chyba nie wszystkie 4.7 mialy QD. Do jego zastosowan, nie upieralbym sie nad QD, tylko nad ladnym egzemplarzem.
WJ przy 2 calach liftu, przyjmuje okolo 32 cali opony. Tylko jesli chcesz jezdzic na ATekach, to po uj lift I 32""? Moze wystarczy 31"?
Na 32" auto przestaje byc autostradowym pozeraczem plaskaczy, no znaczy nie jest juz suvem, tylko zaczyna byc terenowka.Ze wszystkimi zaletami I wadami.
jak europejska to WGGalik pisze:4.7 na oznaczeniach się nie znam, ale jak 99 rok to chyba wj, wersja eu.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości