Frontera, Monterey
Moderator: Mroczny
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » wt maja 27, 2014 9:21 pm
czesław&jarząbek pisze:to jest jeden samochód
mam wkładki. musiałbym tylko wyjąć i odszczurzyć wstępnie.
to nie od cieńkiego tylko 125 lub poldek wlew paliwa

zamknięcia boksów , o ile pamięć nie zawodzi to mam gdzieś pięć nówek na jeden klucz ale to wymaga pracy u podstaw żeby to znaleźć

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » wt maja 27, 2014 9:43 pm
dobrze kminisz.
trzy drzwi, dwa wlewy, cztery dekle.
wszystko jest na długie klucze z cienkiego łącznie ze stacyjką.
ale trzy różne.
a chciałbym kulturę na jeden.
no.
aczkolwiek wyglądają tak jak mówisz. drzwi kaszel, reszta wlew 125/poldek.
#noichuj
-
Jessie
- jestem tu nowy...

- Posty: 26
- Rejestracja: pt mar 29, 2013 4:31 pm
Post
autor: Jessie » wt maja 27, 2014 9:51 pm
Vitara lub frontera to będzie moja czwarta terenówka, wprawdzie nie do katowania ale do spokojnej lajtowej jazdy w terenie

. Wiem czego chcę ale widzę, ze dylemat zamiast zmniejszyć się to chyba się powiększy

Niemniej jednak frotka A 2.0 ma podobno opinię auta w miarę niezawodnego z niezajebliwym i bardzo trwałym motorem

-
RudeBoy
-

- Posty: 3656
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
- Lokalizacja: Kraków / Balice
Post
autor: RudeBoy » wt maja 27, 2014 10:03 pm
Jessie pisze:Vitara lub frontera to będzie moja czwarta terenówka, wprawdzie nie do katowania ale do spokojnej lajtowej jazdy w terenie

. Wiem czego chcę ale widzę, ze dylemat zamiast zmniejszyć się to chyba się powiększy

Niemniej jednak frotka A 2.0 ma podobno opinię auta w miarę niezawodnego z niezajebliwym i bardzo trwałym motorem

Owszem silnik jest tak prosty i tani w naprawie że śmiech... ale tez jest zajebiście słaby i akurat to auto ma słaby most przedni. Jak chcesz frotę A to może z silnikiem 2.8TDI...
grzechu
LR Discovery II TeDePińć
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » wt maja 27, 2014 10:05 pm
czesław&jarząbek pisze:dobrze kminisz.
trzy drzwi, dwa wlewy, cztery dekle.
wszystko jest na długie klucze z cienkiego łącznie ze stacyjką.
ale trzy różne.
a chciałbym kulturę na jeden.
no.
aczkolwiek wyglądają tak jak mówisz. drzwi kaszel, reszta wlew 125/poldek.
uza miało to dostać , 2x drzwi , paka , dwa wlewy ,stacja inny
wyjmij całe klamki i zamki kompletne no i przyślij to coś ogarnę

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
Jessie
- jestem tu nowy...

- Posty: 26
- Rejestracja: pt mar 29, 2013 4:31 pm
Post
autor: Jessie » wt maja 27, 2014 10:19 pm
RudeBoy pisze:Jessie pisze:Vitara lub frontera to będzie moja czwarta terenówka, wprawdzie nie do katowania ale do spokojnej lajtowej jazdy w terenie

. Wiem czego chcę ale widzę, ze dylemat zamiast zmniejszyć się to chyba się powiększy

Niemniej jednak frotka A 2.0 ma podobno opinię auta w miarę niezawodnego z niezajebliwym i bardzo trwałym motorem

Owszem silnik jest tak prosty i tani w naprawie że śmiech... ale tez jest zajebiście słaby i akurat to auto ma słaby most przedni. Jak chcesz frotę A to może z silnikiem 2.8TDI...
O nie po disco II TD5 nie chcę żadnych turbodiesli

Dwólitrówka jest może i słaba ale za to elastyczna, ma mocny dół. Zaś skrzynia jest dosyć "krótka"

Tym autem w porównaniu do benzynowych suzuki, jedzie się trochę jak dieslem
-
Kabal
-

- Posty: 16840
- Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Kabal » wt maja 27, 2014 10:32 pm
4 terenówka i dalej nie potrafisz samodzielnie wybrać

zmień hobby.
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
-
Jessie
- jestem tu nowy...

- Posty: 26
- Rejestracja: pt mar 29, 2013 4:31 pm
Post
autor: Jessie » wt maja 27, 2014 11:13 pm
Kabal pisze:4 terenówka i dalej nie potrafisz samodzielnie wybrać

zmień hobby.
Aleś zagadał chłopie

Nie prosiłem o porady życiowe tylko dotyczące samochodu

Zupełnie bez sensu walnąłeś.
-
tomek 79
-

- Posty: 5764
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: tomek 79 » śr maja 28, 2014 5:42 am
bez sensu to jest ten dupowaty temat
babe tez ci forum ma wybrac
jaja masz
to decyduj za siebie
bez obrazy rzecz jasna

-
Kabal
-

- Posty: 16840
- Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Kabal » śr maja 28, 2014 5:48 am
Jessie pisze:Kabal pisze:4 terenówka i dalej nie potrafisz samodzielnie wybrać

zmień hobby.
Aleś zagadał chłopie

Nie prosiłem o porady życiowe tylko dotyczące samochodu

Zupełnie bez sensu walnąłeś.
Skoro tak banalnej rzeczy nie ogarniasz. To zostań lepiej w terenie... Zabudowanym
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » śr maja 28, 2014 7:03 am
klucz13 pisze:czesław&jarząbek pisze:dobrze kminisz.
trzy drzwi, dwa wlewy, cztery dekle.
wszystko jest na długie klucze z cienkiego łącznie ze stacyjką.
ale trzy różne.
a chciałbym kulturę na jeden.
no.
aczkolwiek wyglądają tak jak mówisz. drzwi kaszel, reszta wlew 125/poldek.
uza miało to dostać , 2x drzwi , paka , dwa wlewy ,stacja inny
wyjmij całe klamki i zamki kompletne no i przyślij to coś ogarnę

tak też się stanie.
czysta sowiecka czy co inne?
żeby wiesz...dwa razy nie słać...

#noichuj
-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » śr maja 28, 2014 8:33 am
Kabal pisze:4 terenówka i dalej nie potrafisz samodzielnie wybrać

zmień hobby.
Trzy razy wybrał i były wtopy
Teraz ma lęki i woli żeby wybrał ktoś inny

-
Kabal
-

- Posty: 16840
- Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Kabal » śr maja 28, 2014 8:40 am
Adamo pisze:Kabal pisze:4 terenówka i dalej nie potrafisz samodzielnie wybrać

zmień hobby.
Trzy razy wybrał i były wtopy
Teraz ma lęki i woli żeby wybrał ktoś inny

Wiesz, ja z kobitą nawet nie próbowałem wybrać już za pierwszym razem tej jedynej

ale o pomoc w wyborze nigdy kolegów nie prosiłem

Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » śr maja 28, 2014 9:10 am
Kabal pisze:Adamo pisze:Kabal pisze:4 terenówka i dalej nie potrafisz samodzielnie wybrać

zmień hobby.
Trzy razy wybrał i były wtopy
Teraz ma lęki i woli żeby wybrał ktoś inny

Wiesz, ja z kobitą nawet nie próbowałem wybrać już za pierwszym razem tej jedynej

ale o pomoc w wyborze nigdy kolegów nie prosiłem

Może On woli żeby koledzy przetestowali najpierw

-
RudeBoy
-

- Posty: 3656
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
- Lokalizacja: Kraków / Balice
Post
autor: RudeBoy » śr maja 28, 2014 9:38 am
Jessie pisze:
Dwólitrówka jest może i słaba ale za to elastyczna, ma mocny dół. Zaś skrzynia jest dosyć "krótka"

Tym autem w porównaniu do benzynowych suzuki, jedzie się trochę jak dieslem
Cooo?? Jeździłeś tym kiedyś? Nie ma ani mocnego dołu ani środka ani góry. Moment obrotowy niewiele lepszy jak w komarku. Owszem w porównaniu do 1.3, 1.6 wiadomo, że jeździ żwawiej ale weź pod uwagę, że frota waży prawie pół tony więcej niż mała suzuka.
Silnik 2.0 jest strasznie, strasznie słaby.
grzechu
LR Discovery II TeDePińć
-
blublu1

- Posty: 632
- Rejestracja: pt lip 11, 2008 8:43 am
- Lokalizacja: Kraków , Jerzmanowice
Post
autor: blublu1 » śr maja 28, 2014 11:31 am
Jessie pisze:RudeBoy pisze:Jessie pisze:Vitara lub frontera to będzie moja czwarta terenówka, wprawdzie nie do katowania ale do spokojnej lajtowej jazdy w terenie

. Wiem czego chcę ale widzę, ze dylemat zamiast zmniejszyć się to chyba się powiększy

Niemniej jednak frotka A 2.0 ma podobno opinię auta w miarę niezawodnego z niezajebliwym i bardzo trwałym motorem

Owszem silnik jest tak prosty i tani w naprawie że śmiech... ale tez jest zajebiście słaby i akurat to auto ma słaby most przedni. Jak chcesz frotę A to może z silnikiem 2.8TDI...
O nie po disco II TD5 nie chcę żadnych turbodiesli

Dwólitrówka jest może i słaba ale za to elastyczna,
ma mocny dół. Zaś skrzynia jest dosyć "krótka"

Tym autem w porównaniu do benzynowych suzuki, jedzie się trochę jak dieslem
koledze chodzi chyba o to ,że miske olejową ma mocną ........

Co nie zmienia faktu, że silnik prosty jak cep i części nawet w kiosku można dostać
Ostatnio zmieniony śr maja 28, 2014 11:38 am przez
blublu1, łącznie zmieniany 1 raz.
Monty 3.1 td - historia....
Plecak wyprawowy
coś na dwóch kólkach też ....
-
blublu1

- Posty: 632
- Rejestracja: pt lip 11, 2008 8:43 am
- Lokalizacja: Kraków , Jerzmanowice
Post
autor: blublu1 » śr maja 28, 2014 11:33 am
Jessie pisze:Kabal pisze:4 terenówka i dalej nie potrafisz samodzielnie wybrać

zmień hobby.
Aleś zagadał chłopie

Nie prosiłem o porady życiowe tylko dotyczące samochodu

Zupełnie bez sensu walnąłeś.
Niebezpiecznie kręcimy się wokół focha..

Monty 3.1 td - historia....
Plecak wyprawowy
coś na dwóch kólkach też ....
-
Kabal
-

- Posty: 16840
- Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Kabal » śr maja 28, 2014 2:00 pm
blublu1 pisze:Jessie pisze:Kabal pisze:4 terenówka i dalej nie potrafisz samodzielnie wybrać

zmień hobby.
Aleś zagadał chłopie

Nie prosiłem o porady życiowe tylko dotyczące samochodu

Zupełnie bez sensu walnąłeś.
Niebezpiecznie kręcimy się wokół focha..


Daj chłopaka podgrzać, a nie tak od razu z butami

Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
-
wojtekkk

- Posty: 1775
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 2:10 pm
- Lokalizacja: podlaskie-N53*11' E23*11'
Post
autor: wojtekkk » śr maja 28, 2014 7:18 pm
RudeBoy pisze:Jessie pisze:
Dwólitrówka jest może i słaba ale za to elastyczna, ma mocny dół. Zaś skrzynia jest dosyć "krótka"

Tym autem w porównaniu do benzynowych suzuki, jedzie się trochę jak dieslem
Cooo?? Jeździłeś tym kiedyś? Nie ma ani mocnego dołu ani środka ani góry. Moment obrotowy niewiele lepszy jak w komarku. Owszem w porównaniu do 1.3, 1.6 wiadomo, że jeździ żwawiej ale weź pod uwagę, że frota waży prawie pół tony więcej niż mała suzuka.
Silnik 2.0 jest strasznie, strasznie słaby.
dupa tam - 31 ogarnia bez problemu a na trasie przeładowana z wielkim klocem na dachu na wypizdowiu kieleckim dało się jechać na piątce pod wiatr - da się jeżdzić. Silnik trwały, niskoobrotowy (max parametry przy 2400 obrotów) - fakt troche jak przy gnojówce ale to dobrze.
a wiertarke trzeba kręcić
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » śr maja 28, 2014 7:24 pm
czesław&jarząbek pisze:klucz13 pisze:czesław&jarząbek pisze:dobrze kminisz.
trzy drzwi, dwa wlewy, cztery dekle.
wszystko jest na długie klucze z cienkiego łącznie ze stacyjką.
ale trzy różne.
a chciałbym kulturę na jeden.
no.
aczkolwiek wyglądają tak jak mówisz. drzwi kaszel, reszta wlew 125/poldek.
uza miało to dostać , 2x drzwi , paka , dwa wlewy ,stacja inny
wyjmij całe klamki i zamki kompletne no i przyślij to coś ogarnę

tak też się stanie.
czysta sowiecka czy co inne?
żeby wiesz...dwa razy nie słać...

i piwo też

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
Markon
- jestem tu nowy...

- Posty: 98
- Rejestracja: wt lis 16, 2010 1:10 pm
- Lokalizacja: Pajęczno woj ŁÓDZKIE
Post
autor: Markon » śr maja 28, 2014 7:45 pm
ja szukałem bardzo długo vitary wiadomo z jakiego powodu zauroczenia imprezami w pajęcznie, obejrzałem kilkanaście szt nie ukrywając Panowie prawie wszystkie były to zardzewiołki, buda to nie wiadomo na czym się trzymała, trafiła się frota w tej kasie ze zdrową ramą i karoserią i jest, ogólnie mówią vitara czy frontera to tylko terenówka, wszystko można zmotać zmienić kapcie i zrobić cacuś maszynę kwestia kasy, co nie zmienia faktu ze sobie kupie zardzewiołka i będę go robił od 0 ale nie do jazdy do sklepu,
moim zdaniem znajdziesz w dobrym stanie vitare kupuj, trafi się frontera to ją kupuj, jeśli auto będzie do lekkiej jazdy
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » śr maja 28, 2014 8:13 pm
klucz13 pisze:
i piwo też

a skąd ja ci [cenzura] ruskie piwo wezme?
miałem jedno zajebiste com se jesienią przywiózł ale wypiłem. białoruskie z zeszłego tygodnia też.
mogą być dwie flaszki.
no.
#noichuj
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » śr maja 28, 2014 8:26 pm
czesław&jarząbek pisze:klucz13 pisze:
i piwo też

a skąd ja ci [cenzura] ruskie piwo wezme?
miałem jedno zajebiste com se jesienią przywiózł ale wypiłem. białoruskie z zeszłego tygodnia też.
mogą być dwie flaszki.
no.
jak stryjenka uważa

wiesz jak wyjąć wkład ze stacji

i ile kluczy masz i do czego, ile pasuje do więcej jak dwóch zamków aaaaa i wszystkie muszą wchodzić wzajemnie ale nie otwierać
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » śr maja 28, 2014 8:30 pm
wkładu ze stacji ci nie dam. pod ten właśnie klucz chcę resztę. klucz dostaniesz, i resztę wkładek z ich kluczami. przeciętnie jeden klucz otwiera dwie-trzy wkładki.
wszystkie wchodzą we wszystko ale nie otwierają.
albo inaczej...
do stacji jest jeden klucz-tylko i wyłącznie do niej.
do pozostałego ścierwa dwa inne.
#noichuj
-
RudeBoy
-

- Posty: 3656
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
- Lokalizacja: Kraków / Balice
Post
autor: RudeBoy » śr maja 28, 2014 10:55 pm
wojtekkk pisze:
dupa tam - 31 ogarnia bez problemu a na trasie przeładowana z wielkim klocem na dachu na wypizdowiu kieleckim dało się jechać na piątce pod wiatr - da się jeżdzić. Silnik trwały, niskoobrotowy (max parametry przy 2400 obrotów) - fakt troche jak przy gnojówce ale to dobrze.
a wiertarke trzeba kręcić
hmm... no moc nie ziemska...
Niskoobrotowy.. no nie wiem... jak patrzę na te sporty A 2.0 to to zaczyna jechać w ciężkim terenie dopiero pod czerwonym polem...
Ciekawe czemu moi koledzy (2 sporty A 2.0) kiedy jechaliśmy wysafaltowaną transalpiną w Rumunii musieli jechać na reduktorach żeby mieć jakąkolwiek dynamikę...
Jednyą zaletą tego silnika jest taniość części i prostota budowy. Reszta to już tylko wady.
grzechu
LR Discovery II TeDePińć
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości