Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
Wowos
-

- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wowos » śr sty 07, 2015 5:26 pm
Warto spytać sprzedającego czy za dodatkowe $ wyśle do nas.
btw - nie ma ktoś jakiejś familii w nowej zelandii ? Mają tam parchy safari i można wyrwać fajne części

, ale żeby się zarejestrować trzeba mieć jakiś ichniejszy adres zamieszkania....
y60 autobus, czerwony.
-
Wowos
-

- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wowos » śr sty 07, 2015 6:23 pm
Oglądałem to pto, ale do 2.8 to sobie go nie podepnę... z kolei lustra wychodzą cenowo całkiem znośnie, choć nie mam pojęcia ile by kosztował transport, ani jak się za to zabrać.

a tak jak przeglądam te aukcje, to oni już strzelają fochy jak przychodzi im wysłać coś do Australii.
y60 autobus, czerwony.
-
Takayuki
-

- Posty: 9208
- Rejestracja: ndz mar 07, 2004 8:13 am
- Lokalizacja: Nowa Sól
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Takayuki » śr sty 07, 2015 6:31 pm
To w ramach ciekawostki przyrodniczej bardziej. Albo faktycznie, kogoś na miejscu mieć i skrzynkę czegoś dobrego postawić za fatygę.
W USA korzystałem kiedyś z usługi wylicytuj-przepakuj-wyślij do PL, ale NZ zbyt egzotyczny kraj.
Znowu na wakacje się wybrać samolotem, to z paletą mechaników nie ma jak wrócić
http://www.trademe.co.nz/motors/car-par ... 510018.htm
-
miastek
-

- Posty: 1309
- Rejestracja: czw gru 18, 2003 11:37 am
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: miastek » śr sty 07, 2015 10:24 pm
Karwa mój kuzyn od pół roku siedzi w nowej zelandii
I mam z nim kontakt przez wchatsupa
Zaraz mu skrobnę co i jak

-
LSD
-

- Posty: 3109
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
- Lokalizacja: Szczecin / Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LSD » śr sty 07, 2015 10:35 pm
miastek pisze:Karwa mój kuzyn od pół roku siedzi w nowej zelandii
I mam z nim kontakt przez wchatsupa
Zaraz mu skrobnę co i jak

Ja jednego mechanika też z NZ sprowadziłem, ale przez forum Patrol4x4.
Na Trademe nie zarejestrujesz się bez prawdziwego adresu w NZ. Aktywacja konta wymaga wysłania listu na adres - przynajmniej było tak 3-4 lata temu.
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
-
mopar
-

- Posty: 1282
- Rejestracja: sob lut 08, 2003 11:39 am
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: mopar » śr sty 07, 2015 10:36 pm
Sub tank 4000 leży w garażu ze wskażnikiem i wszystkim co potrzebne...lustra też leżą ale nie sprzedam

wiem wiem to nie giełda

Lubię zapierdalać.
Ropa do traktorów.
-
MirekY60
-

- Posty: 129
- Rejestracja: pn wrz 30, 2013 10:52 pm
- Lokalizacja: Ciechanów/Koszalin
Post
autor: MirekY60 » śr sty 07, 2015 10:37 pm
Takayuki pisze:To w ramach ciekawostki przyrodniczej bardziej. Albo faktycznie, kogoś na miejscu mieć i skrzynkę czegoś dobrego postawić za fatygę.
W USA korzystałem kiedyś z usługi wylicytuj-przepakuj-wyślij do PL, ale NZ zbyt egzotyczny kraj.
Znowu na wakacje się wybrać samolotem, to z paletą mechaników nie ma jak wrócić
http://www.trademe.co.nz/motors/car-par ... 510018.htm

Był: Krótki Y60 +4 MT35 RD28T Intercooler
Jest: Long Y60 MT32 RD28T Safari Sunroof
-
Wowos
-

- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wowos » śr sty 07, 2015 10:48 pm
mopar pisze:Sub tank 4000 leży w garażu ze wskażnikiem i wszystkim co potrzebne...lustra też leżą ale nie sprzedam

wiem wiem to nie giełda

U mnie by jeździły, a nie kurzyły się

y60 autobus, czerwony.
-
mopar
-

- Posty: 1282
- Rejestracja: sob lut 08, 2003 11:39 am
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: mopar » czw sty 08, 2015 12:00 am
Za jakiś dobry miesiąc je odkurzę...muszę je dobrze skręcić bo powyżej 170 się składają same

Lubię zapierdalać.
Ropa do traktorów.
-
Wowos
-

- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wowos » czw sty 08, 2015 12:05 am
2.8 ciężko dobić w te okolice...

y60 autobus, czerwony.
-
LSD
-

- Posty: 3109
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
- Lokalizacja: Szczecin / Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LSD » czw sty 08, 2015 1:22 am
Wowos pisze:mopar pisze:Sub tank 4000 leży w garażu ze wskażnikiem i wszystkim co potrzebne...lustra też leżą ale nie sprzedam

wiem wiem to nie giełda

U mnie by jeździły, a nie kurzyły się

Też mam takie leżące, tylko wkłady pobite

Orientuje się ktoś gdzie można dorobić wkłady do lusterek z gietym szkłem?
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
-
Takayuki
-

- Posty: 9208
- Rejestracja: ndz mar 07, 2004 8:13 am
- Lokalizacja: Nowa Sól
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Takayuki » czw sty 08, 2015 7:09 am
@LSD, jak masz zbite i widać co tam jest, mógłbyś mi zobaczyć/powiedzieć co zrobić żeby wyjąć same lustra z obudowy? Chciałbym sobie je podgrzewane zrobić i muszę zobaczyć, czy się da...
Po odchyleniu lustra w bok widać jakieś śrubki pod spodem, ale tylko 2 i z jednej strony

-
LSD
-

- Posty: 3109
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
- Lokalizacja: Szczecin / Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LSD » czw sty 08, 2015 8:13 am
Takayuki pisze:@LSD, jak masz zbite i widać co tam jest, mógłbyś mi zobaczyć/powiedzieć co zrobić żeby wyjąć same lustra z obudowy? Chciałbym sobie je podgrzewane zrobić i muszę zobaczyć, czy się da...
Po odchyleniu lustra w bok widać jakieś śrubki pod spodem, ale tylko 2 i z jednej strony

Z tego co pamiętam to właśnie się nie da tego rozebrać bez uszkodzenia szkła, bo śruba trzymająca wkład jest właśnie pod szkłem, które jest naklejone.
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
-
Grunthor

- Posty: 314
- Rejestracja: ndz sie 12, 2007 9:01 pm
- Lokalizacja: Lubelskie
Post
autor: Grunthor » czw sty 08, 2015 9:52 am
Przerabiałem trochę ten temat i niestety raczej nie masz racji. Ponieważ nie problemem jest/są dodatkowe zbiorniki na paliwo, ale paliwo w nim zawarte. Chodzi o to że w kodeksach cel UE i innych wielu krajów jest napisane "Zwolnieniu z należności celnych przywozowych podlegają paliwa przewożone w standardowych zbiornikach" natomiast "standardowe zbiorniki to takie, które są na stałe zamontowane przez producenta we wszystkich pojazdach danego rodzaju". Wynika z tego że ten zbiornik dodatkowy z linku może być standardowym na rynku australijskim, ale na naszym już nie.
Dlatego nie ma znaczenia czy będziesz wiózł paliwo (wyłączając w podstawowym) w fabrycznym (z linku), czy też rzemieślniczym- takie paliwo nie podlega zwolnieniu.
Grunthor
-
Takayuki
-

- Posty: 9208
- Rejestracja: ndz mar 07, 2004 8:13 am
- Lokalizacja: Nowa Sól
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Takayuki » pt sty 09, 2015 5:46 am
OK, ale takie np. ciągniki siodłowe są fabrycznie ze zbiornikami od 250 do ponad 1000 w tym samym modelu, i nikt za zatankowany 1000 się nie czepia.
Zawsze celnik może kogoś usadzić jak chce, ale jest to lepszy punkt zaczepienia niż jego brak [panieee moja wersja to import z Japonii/Emiratów tam wszystkie tak mają...]
-
Grunthor

- Posty: 314
- Rejestracja: ndz sie 12, 2007 9:01 pm
- Lokalizacja: Lubelskie
Post
autor: Grunthor » pt sty 09, 2015 11:16 am
Zapewniam Cię że się czepiają na pewno nie wszyscy, nie wszędzie i nie zawsze. W ciężarówkach można przywieźć maks 600 l i jeżeli celnik odkryje że jest więcej to naliczane są opłaty, a w czym te 600 l wiezie nie ma znaczenia. Ale jeżeli już o tym mówimy: w transporcie prywatnym (taka ładna nazwa) można przywieźć nie więcej niż 200 L (wynika to z ustawy o podatku VAT) warunkiem jest przywóz w standardowym zbiorniku. Wynika z tego że jeżeli pojazd (prywatny) ma standardowy zbiornik 250 L, to i tak może przywieść bez opłat tylko 200 L.
Grunthor
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości