Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
Dziadzia
- jestem tu nowy...

- Posty: 38
- Rejestracja: pn maja 21, 2012 4:25 pm
Post
autor: Dziadzia » wt mar 31, 2015 5:01 pm
Cześć,
mam takie dość nietypowe pytanie na które odpowiedzi nigdzie nie znalazłem.
Czemu nie spawa się wszystkich dziur dziurek dziureczek w ramie aby ja totalnie szczelnie zamknąć? Raz a dobrze pomalować od środka a potem wszystko zamknąć? Jakie są ku temu przeciw wskazania?
Pozdrawiam

Y60 +3" 35" Simex silverstone 2.8TD - w trakcie motania
-
Patryk 160
-

- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Post
autor: Patryk 160 » wt mar 31, 2015 5:10 pm
słyszałeś o różnicy temperatur, skraplaniu się i podobnych zagadnieniach ?
zamiast tego już lepiej wypełnić ramę pianką do osadzania okien
skutek ten sam tylko roboty mniej
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
-
ernil
-

- Posty: 13146
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm
Post
autor: ernil » wt mar 31, 2015 5:19 pm
No i jeszcze będzie wtedy izolowana.
A jak wiadome, izolowane są dobre, bo nie marzną w zimie

XTZ 750
Outback EJ25 MT
-
suziXL
-

- Posty: 5219
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 8:16 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Maidstone
Post
autor: suziXL » wt mar 31, 2015 5:30 pm
Eeeee tam, tylko beton daje solidny fundament

Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).
-
ernil
-

- Posty: 13146
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm
Post
autor: ernil » wt mar 31, 2015 5:41 pm
Dziadzia pisze:Czemu nie spawa się wszystkich dziur dziurek dziureczek w ramie aby ja totalnie szczelnie zamknąć? Raz a dobrze pomalować od środka a potem wszystko zamknąć? Jakie są ku temu przeciw wskazania?
A chciałbyś, żeby baba też miała wszystko zaspawane?

XTZ 750
Outback EJ25 MT
-
Dziadzia
- jestem tu nowy...

- Posty: 38
- Rejestracja: pn maja 21, 2012 4:25 pm
Post
autor: Dziadzia » wt mar 31, 2015 5:47 pm
no tak autko jak baba i wszystko jasne

Y60 +3" 35" Simex silverstone 2.8TD - w trakcie motania
-
ssslavo

- Posty: 712
- Rejestracja: wt gru 30, 2008 6:50 pm
- Lokalizacja: małopolska
Post
autor: ssslavo » wt mar 31, 2015 6:01 pm
Tak to czytam.....Patryk a gdyby tak do tej "szczelnie zaspawanej ramy" wlać oleju......ileś tam.....można by go nawet wymieniać co 5-6lat skoro się skrapla..... ?

PATROL
SAMURAI
GEKON
-
Takayuki
-

- Posty: 9208
- Rejestracja: ndz mar 07, 2004 8:13 am
- Lokalizacja: Nowa Sól
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Takayuki » wt mar 31, 2015 6:04 pm
Powrót do przeszłości, za PRLu tak się konserwowało profile zamknięte, olej ze smarem zmieszany

-
Marcingalloper
-

- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Post
autor: Marcingalloper » wt mar 31, 2015 6:12 pm
Ja to w ogóle se myślałem żeby ramę wyczyścić, zaślepić i włączyć ją w obieg smarowania silnika

. Oleju trochę więcej ale za to byłaby prawie wieczna

. Oprócz tego byłaby z tego dobra chłodnica oleju

.
-
Fiba
-

- Posty: 3725
- Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:17 am
- Lokalizacja: Podkarpackie Nowa Dęba
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Fiba » wt mar 31, 2015 6:52 pm
Marcingalloper pisze:Ja to w ogóle se myślałem żeby ramę wyczyścić, zaślepić i włączyć ją w obieg smarowania silnika

. Oleju trochę więcej ale za to byłaby prawie wieczna

. Oprócz tego byłaby z tego dobra chłodnica oleju

.
Nobel w dziedzinie konserwacji ramy .
Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca ,który siedzi w domu.
Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8
-
PiRoman
-

- Posty: 16735
- Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PiRoman » wt mar 31, 2015 6:59 pm
Patryk... Patryk no... Jak Tobie trzeba wszystko tłumaczyć... echh... Wkręcasz wentyle i wpuszczasz jakiegoś szlachetnego gazu... Po problemie...
Nie trzymam Kobiet w domu...
erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra
-
Marcingalloper
-

- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Post
autor: Marcingalloper » wt mar 31, 2015 7:18 pm
Fiba pisze:Marcingalloper pisze:Ja to w ogóle se myślałem żeby ramę wyczyścić, zaślepić i włączyć ją w obieg smarowania silnika

. Oleju trochę więcej ale za to byłaby prawie wieczna

. Oprócz tego byłaby z tego dobra chłodnica oleju

.
Nobel w dziedzinie konserwacji ramy .
Dziękuję.
Więc jak widzisz z forum można się też i czegoś mądrego i zarazem ciekawego dowiedzieć a nie tylko ciągle same kasztany.
Polecam się na przyszłość

.

-
Mroczny
-

- Posty: 40591
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » wt mar 31, 2015 8:39 pm
lepiej w obieg paliwa w dieslach - będzie dodatkowy zbiornik, smarowanie..

-
jarekstryszawa
-

- Posty: 4409
- Rejestracja: sob sie 12, 2006 10:28 pm
- Lokalizacja: Stryszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jarekstryszawa » wt mar 31, 2015 8:42 pm
A i zimą nie parafina się tak łatwo nie wytrąci, przekroje duże.
-
Takayuki
-

- Posty: 9208
- Rejestracja: ndz mar 07, 2004 8:13 am
- Lokalizacja: Nowa Sól
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Takayuki » wt mar 31, 2015 9:06 pm
-
MirekY60
-

- Posty: 129
- Rejestracja: pn wrz 30, 2013 10:52 pm
- Lokalizacja: Ciechanów/Koszalin
Post
autor: MirekY60 » wt mar 31, 2015 9:53 pm
PiRoman pisze:Patryk... Patryk no... Jak Tobie trzeba wszystko tłumaczyć... echh... Wkręcasz wentyle i wpuszczasz jakiegoś szlachetnego gazu... Po problemie...
Albo wręcz przeciwnie, odsysasz wszystkie gazy i powstaje próżnia
Był: Krótki Y60 +4 MT35 RD28T Intercooler
Jest: Long Y60 MT32 RD28T Safari Sunroof
-
redzik
-

- Posty: 8257
- Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm
Post
autor: redzik » wt mar 31, 2015 10:02 pm
Albo czemu nie robia ram z profilu C jak w unimogu ?
Bo by bylo zbyt wieczne.

-
Patryk 160
-

- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Post
autor: Patryk 160 » wt mar 31, 2015 11:05 pm
Mroczny pisze:lepiej w obieg paliwa w dieslach - będzie dodatkowy zbiornik, smarowanie..

w ten ponury dzień jednak się zaśmiałem
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » wt mar 31, 2015 11:16 pm
Godocie...w przeciętnym Patrolu wystarczy odme wpuscić do ramy.I co jakiś czas przekładać w inny otwór

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
sbst
-

- Posty: 1489
- Rejestracja: sob lip 31, 2010 6:55 pm
- Lokalizacja: Centrala ;)
Post
autor: sbst » wt mar 31, 2015 11:18 pm
A przypadkiem Gela nie ma ramy zamknietej? Czy mi sie cos wydaje?
PATROLnięty
~----oo----/ LAWETA (przyczepa) - 2x4,5m, 1800/2500kg -moge sie podzielic
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » wt mar 31, 2015 11:44 pm
Tego nie wiem,ale ma w uj wosku w środku i chyba coś ala kratownica.
Ciekawe czy ktoś taką otwierał

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
Cajman
-

- Posty: 801
- Rejestracja: wt lis 21, 2006 6:24 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Cajman » śr kwie 01, 2015 12:10 am
redzik pisze:Albo czemu nie robia ram z profilu C jak w unimogu ?
Bo by bylo zbyt wieczne.

No własnie - czemu nie robić tzw ramy otwartej
Pewnie ma mniejszą wytrzymałość i wymagała by większej (cięższej, o większym profilu) ramy
-
suziXL
-

- Posty: 5219
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 8:16 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Maidstone
Post
autor: suziXL » śr kwie 01, 2015 12:21 am
Explorer miał taką, całkiem niegłupia była. Wahacze przednie jeszcze ciekawsze były. Z perspektywy czasu stwierdzam,że to zajebisty wynalazek był.
Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » śr kwie 08, 2015 8:33 pm
Profil otwarty jest bardziej podatny na skręcanie,temu m in stosuje sie go w duzych pojazdach,gdzie nie walczy sie tak ze spreżystymi deformacjami zwłaszcza w układzie:skrzynia ładunkowa-kabina.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
Wojtek

- Posty: 2115
- Rejestracja: wt cze 04, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: kiedyś UĆ, teraz Końskie, 51_12,932'N 20_30,277'E
Post
autor: Wojtek » czw kwie 09, 2015 10:36 am
PiRoman pisze:Patryk... Patryk no... Jak Tobie trzeba wszystko tłumaczyć... echh... Wkręcasz wentyle i wpuszczasz jakiegoś szlachetnego gazu... Po problemie...
No co Ty !
Patryk i bez nierdzewki ?

Generalnie: NISSAN
..jeszcze tylko parę wiosen, jeszcze parę przygód z losem..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości