pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

qmulus
Posty: 623
Rejestracja: śr lut 04, 2009 1:20 pm
Lokalizacja: Miasto Królów Polskich/ Skien Norwegia

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: qmulus » pt kwie 10, 2015 7:03 am

Czy ma ktoś jakiś patent na odkrecenie korka spustowego od reduktora? Korek jest trochę zmasakrowany więc założenie klucza odpada :)16
Pajero 92 2,5 TD :)

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: jradek » pt kwie 10, 2015 7:31 am

Może kup nowy, a stary metodą zniszczeniową?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

qmulus
Posty: 623
Rejestracja: śr lut 04, 2009 1:20 pm
Lokalizacja: Miasto Królów Polskich/ Skien Norwegia

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: qmulus » pt kwie 10, 2015 7:36 am

Do pierwszego sam doszedłem. O drugie mi się rozchodzi. Jakim sposobem żeby sobie więcej roboty nie zrobić. Gwintownik lewy ?W srubie jest magnez?
Pajero 92 2,5 TD :)

Awatar użytkownika
suzi4WD
 
 
Posty: 6773
Rejestracja: pt cze 15, 2012 6:20 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: suzi4WD » pt kwie 10, 2015 8:17 am

Grzałeś korpus?
Często pomaga, do tego klucz hydrauliczny i ...
:wink:
... transporter GV XL7 2.0HDI 6,68l/100km nurza się w zieloność i jak łódka brodzi ...

qmulus
Posty: 623
Rejestracja: śr lut 04, 2009 1:20 pm
Lokalizacja: Miasto Królów Polskich/ Skien Norwegia

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: qmulus » pt kwie 10, 2015 8:41 am

Klucza nie założysz a grzanie korpusu aluminiowego to nie za dobry pomysł. Mogę sobie tym problemów narobić :cry:
Pajero 92 2,5 TD :)

Awatar użytkownika
suzi4WD
 
 
Posty: 6773
Rejestracja: pt cze 15, 2012 6:20 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: suzi4WD » pt kwie 10, 2015 8:43 am

Ja zawsze grzeję elektryczną opalarką, gwint się rozluźnia i jakoś idzie :wink:
... transporter GV XL7 2.0HDI 6,68l/100km nurza się w zieloność i jak łódka brodzi ...

qmulus
Posty: 623
Rejestracja: śr lut 04, 2009 1:20 pm
Lokalizacja: Miasto Królów Polskich/ Skien Norwegia

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: qmulus » pt kwie 10, 2015 8:47 am

Nie pęknie aluminium?
Pajero 92 2,5 TD :)

Awatar użytkownika
suzi4WD
 
 
Posty: 6773
Rejestracja: pt cze 15, 2012 6:20 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: suzi4WD » pt kwie 10, 2015 8:48 am

Grzej równomiernie i powoli, mnie zawsze pomaga.
:wink:
... transporter GV XL7 2.0HDI 6,68l/100km nurza się w zieloność i jak łódka brodzi ...

qmulus
Posty: 623
Rejestracja: śr lut 04, 2009 1:20 pm
Lokalizacja: Miasto Królów Polskich/ Skien Norwegia

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: qmulus » pt kwie 10, 2015 10:12 am

Ok :)2
Pajero 92 2,5 TD :)

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16840
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kabal » pt kwie 10, 2015 10:36 am

Przysmarkaj nakrętkę do nakrętki i już. Stary korek i tak już jest do śmieci... Będzie szybko, sprawnie i bez ryzyka :roll:
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

qmulus
Posty: 623
Rejestracja: śr lut 04, 2009 1:20 pm
Lokalizacja: Miasto Królów Polskich/ Skien Norwegia

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: qmulus » pt kwie 10, 2015 10:57 am

Spawanie emituje ciepło i to dużo a korpus aluminiowy. Jak pęknie to po jablkach bedzie. Zastanawiałem się czy nie nawiercic dziury i torxa nabic
Pajero 92 2,5 TD :)

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: jradek » pt kwie 10, 2015 12:27 pm

qmulus pisze:Do pierwszego sam doszedłem. O drugie mi się rozchodzi. Jakim sposobem żeby sobie więcej roboty nie zrobić. Gwintownik lewy ?W srubie jest magnez?
Są wykrętaki do urwanych śrub. Wiercisz dziurę, wykrętak ma lewe obroty, wkręcasz (w lewo) do momentu aż załapie i kręcisz dalej do pełnego sukcesu. Tak to przynajmniej teoretycznie wygląda. W skuterze miałem ten problem, ale tam mam łeb 6-kątny, spiłowałem pilnikiem i założyłem mniejszy klucz uprzednio zaopatrzyłem się w nowy korek.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Blues_M07
Posty: 579
Rejestracja: pn wrz 27, 2010 7:47 pm
Lokalizacja: Gliwice-Paniówki

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Blues_M07 » pt kwie 10, 2015 8:40 pm

Rób jak chcesz,ale przyspawanie czegoś do korka to najskuteczniejsza metoda.Nic Ci nie powinno pęknąć,przynajmniej mnie nigdy nie pękło.Przy tym zabiegu już sama temperatura zadziała.
Mitasubiszi Pajoro I 3D,2.5TDI, LSD,90r
Junak M07,Husqvarna WR250 YNO JAZDA :)21

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Marcingalloper » pt kwie 10, 2015 11:27 pm

Czy springi od 3d różnią się czymś (wysokość, grubość drutu) od sprężyn z wersji long ?? .

Qsy
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 83
Rejestracja: pn mar 24, 2008 10:01 pm
Lokalizacja: W-wa

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Qsy » ndz kwie 12, 2015 11:28 am

"Wbij" srube mlotkiem. Podkladka miedziana powinna sie nieco przyklepac i potem przecinak.
Życie jest krótkie, a pić sie chce.
Pajero 2.6 87r. Darek

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: jradek » ndz kwie 12, 2015 9:44 pm

Jak powinna być szerokość paska od napędu pompy wspomagania?
Strasznie mi piszczy, pasek wygląda OK, ale jakby wąski.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Wojtek_W » pn kwie 13, 2015 8:11 am

Czy da sie zdiagnozowac ew. uszkodzenie pompy (lub jej stan) z uwagi na opilki z baku w Pajero III ?
Te baki przez caly okres produkcji byly ujowe?

Wpadl mi w oko taki?
http://olx.pl/oferta/mitsubishi-pajero- ... 7PXIZ.html
Ogladalem osobiscie i naprawde ladny sprzet. Tez bak do zmiany ?
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: jradek » pn kwie 13, 2015 9:32 am

Skąd jesteś Wojtek_W? Mam namiary na specjalistę od Pajero, warsztat pod Wawą, mógłbyś zadzwonić i spytać. Jak coś to na PW.
Na pocieszenie dodam, że ów mechanik miał włożyć silnik z II do budy III uzyskując w ten sposób superfajne i bezawaryjne auto dla siebie...
:D
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Wojtek_W » pn kwie 13, 2015 9:55 am

Okolice Wroclawia

Tylko po co motac jak rozwiazanie jest gotowe. Wlasnie polift z silnikiem 2.5. Seryjne. Moze byc slaby troche i automatow (chyba ) nie ma, ale pozatym zajebiste auto to jest. Moj kuzyn mial 3.2 i pieknie to jezdzilo.
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: jradek » pn kwie 13, 2015 9:59 am

Nie wiem po co motać, nie mój cyrk nie moje małpy. To przykład jakie człek od Pajero (naprawdę znawca) ma podejście do awaryjności tego auta.

Jaka jest szerokość tego paska?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Awatar użytkownika
pedroz
 
 
Posty: 152
Rejestracja: pt mar 13, 2009 11:10 pm
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów-Włochy

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: pedroz » pn kwie 13, 2015 6:28 pm

Wojtek,
Może i ładny egzemplarz, ale prawy przedni błotnik i drzwi to miały chyba jakąś przygodę..
2.5 TDI w PIII nie jest podobno tak wrażliwy na te słynne opiłki z baku. A chyba najprościej sprawdzić czy są, wyjmując filtr paliwa i oglądając.
Możesz ew. uderzyć z pytaniem do Zbyszka - goszen-a na forum, może coś podpowie.
jradek pisze:Jaka jest szerokość tego paska?
http://bit.ly/1H0FTaC
ewentualnie


http://e-pajero.pl/paski/580-pasek-alte ... -l200.html
PII V23 6G72

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: jradek » wt kwie 14, 2015 9:19 pm

Dzięki
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Marcingalloper » ndz kwie 19, 2015 11:53 am

Będę potrzebował małego wyjaśnienia bo przeglądam manuale od Pajero i Gallopera i wychodzi mi że ośka wahacza górnego nie jest, nie wiem czy dobrze to nazwę, w osi. Chodzi o to że np. gdy nie można ustawić kąta pochylenia koła i wychodzi nam zbyt dużo podkładek pomiędzy ramę a wahacz to wtedy odwracamy ośkę 180 stopni i wtedy uzyskujemy mniejszy (lub większy) kąt pochylenia koła stosując mniej podkładek ustawiających.
Czy faktycznie z jednej strony ośka ma inną niż z drugiej wysokość/dystans płaszczyzny przylegania do ramy ?? .
Nie wiem jak to dokładniej wytłumaczyć, a potrzebne mi to bo u mnie jest już sporo podkładek a chcę pchnąć samochód jeszcze w górę na drążkach i po podniesieniu będę musiał skorygować kąt pochylenia koła i dobrze by było by zrobić to obracając ośkę i wkładając mniej podkładek.

Wkleję skany z instrukcji może ktoś się doczyta bo u mnie i angielski i rosyjski kiepsko :)21 .

Obrazek

Obrazek

Wygląd ośki:

Obrazek

Ze zdjęcia wychodzi że faktycznie płaszczyzna jest inna na różnych stronach, czy tak jest faktycznie ?? .

qmulus
Posty: 623
Rejestracja: śr lut 04, 2009 1:20 pm
Lokalizacja: Miasto Królów Polskich/ Skien Norwegia

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: qmulus » czw kwie 30, 2015 12:35 pm

Takie pytanko jaką średnicę ma wejście do podstawy filtra paliwa? Pajero 2 2,5 td
Pajero 92 2,5 TD :)

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16840
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kabal » śr maja 06, 2015 2:49 pm

Drogie Bravo,
czy szanowna redakcja posiada wiedzę, czy mosty z przełożeniem 4.9 (te z większym dyfrem) różnią się rozmiarem zewnętrznym od pozostałych, a tym samym wałami? Zanim się urobię i przełożę mosty wolałbym wiedzieć. Bo mi kurna wał nie wchodzi z przodu :)9
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości