
http://www.ebay.com.au/itm/NISSAN-GENUI ... 234c10c39b
Czyli jak słupek się da, to uzbrojony cały gdzieś jakoś też... tylko pytanie czy warto podwajać wartość auta

Moderator: Kosiarz
Napisz do komario - ma rozeznanie w td42/t.Ingrid pisze:Wdzięczny byłbym za rzetelne info, muszę szybko podjąć decyzję czy w to pójść, względem ewentualnych problemów z serwisem takiej pompy, i jej przydatnością do turbo...
Pompa rzędowa od wolnossącego TD42 i SD33T mają takie same sekcje 6,5mm, prawdopodobnie bez większych problemów można założyć nawet i 10mm, ale motor może wybuchnąć - 8 - 8,5mm powinno wystarczyć.vandall_jr pisze:Częsty mod to pompa od SD33T "Diesel kiki" (nie ZEXEL) i taka pompa musi mieć wymienione sekcje, konieczne jest to do pracy przy zwiększonym wydatku. To primo, TD42 miał montowane pompy rotacyjne i dlatego pytam, czy to oryginalna pompa, bo jeśli tak to ciekawostka nigdy takowej nie widziałem, młody jestem mam prawo. Ale mogę się mylić i ktoś zmodował motor
taaaavandall_jr pisze:Rzędowa to już antyk, brak możliwości dostawienia turbo, rotacyjna bardziej dostępna i populara
No widzisz też nie wiedziałemlbl78 pisze:taaaavandall_jr pisze:Rzędowa to już antyk, brak możliwości dostawienia turbo, rotacyjna bardziej dostępna i populara![]()
to ciekawe czemu są w rzędowe pompy w parchach przystosowane do założenia turboz wszystkimi wyjściami jakie trzeba oryginalnie zaślepionymi
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość