MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Aśka&Kuba

- Posty: 2396
- Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
- Lokalizacja: z komórki
Post
autor: Aśka&Kuba » pt maja 22, 2015 9:33 am
Sygma pisze:eee... kurde
to im nie wypada czym innym jeździć

auto z dieslem albo czymś cherlawym pod maską.... było by policzkiem
Mają też krotką g z dieslem ale nie jest cherlawy normalnie

300KM ale Pan Jacek ma w schowku komputer na 400 jak by brakowało.Chłopaki są perfekcjonistami w krótkiej G nawet experes do kawy jest

NO I JEST RZOPA
-
Sygma
-

- Posty: 18549
- Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm
Post
autor: Sygma » pt maja 22, 2015 9:44 am
wstyd się przyznać...
ale zupełnie nie znam tej firmy
-
Aśka&Kuba

- Posty: 2396
- Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
- Lokalizacja: z komórki
Post
autor: Aśka&Kuba » pt maja 22, 2015 10:16 am
Bo to dopiero nowa firma wczesniej było cersanit rally team potem nb quality potem jeszcze coś innego ci co jeżdżą to znają
NO I JEST RZOPA
-
Blackbear

- Posty: 644
- Rejestracja: czw maja 07, 2015 11:08 am
- Lokalizacja: Głogów/Polkowice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Blackbear » pt maja 22, 2015 11:10 am
Pożyczyć wam grabki i foremki do piaskownicy?

Nie ma sensu się sprzeczać, które lepsze. Przeważnie opinia na temat auta jest pochodną gustu, portfela i serwisowania.
Było Pajero, jest Galant
-
Aśka&Kuba

- Posty: 2396
- Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
- Lokalizacja: z komórki
Post
autor: Aśka&Kuba » pt maja 22, 2015 11:38 am
Aśka&Kuba pisze:.Ale na pewno jakby nie ograniczenia finansowe to bym jeepem nie jeździł ale każdy lubi co innego i nie a co dyskutować co się komu podoba
NO I JEST RZOPA
-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » pt maja 22, 2015 11:54 am
Z tym disco tak nie przesadzajcie, to calkiem fajny dupowoz i wcale sie nie jebie tak jak to opisuja.

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
Sygma
-

- Posty: 18549
- Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm
Post
autor: Sygma » pt maja 22, 2015 12:00 pm
a co się w nich sypie ?
na przykład w D3
-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » pt maja 22, 2015 12:02 pm
Misiek Cypr pisze:
........i jakieś Durango...
To akurat zajebisty wozek. Komfort, miejsce i jest czy pojechac, bo tam w 2gen siedzi 5.7 hemi.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » pt maja 22, 2015 12:06 pm
Sygma pisze:a co się w nich sypie ?
na przykład w D3
W D3 to chyba najbardziej problematyczne jest zawieszenie, gdzies tam cos tam sie wyjebuje czesto. Ale dokladnie nie wiem, bo ja raczej o D1 / D2 pisalem.
A co do tujoty 4.7, tutaj to sie LC Amazon zwie, to mnie niesamowicie kusilo i pewnie po pipie chetnie przygarne.

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
Aśka&Kuba

- Posty: 2396
- Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
- Lokalizacja: z komórki
Post
autor: Aśka&Kuba » pt maja 22, 2015 1:01 pm
Z tego co wiem to D3 jakoś specjalnie sie nie psuje popracowali nad jakością ale jest drogie w serwisowaniu za kilka lat na pewno potanieje wszysko
P.s mało które auto jest w stanie dorównać nawet nowy GC na pneumatyce nie ma takiego komfortu
NO I JEST RZOPA
-
Sygma
-

- Posty: 18549
- Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm
Post
autor: Sygma » pt maja 22, 2015 1:04 pm
komfort komfortem...
ale auto ma dojechać na takim wyjeździe do mety i wrócić
a nie zwiedzać lokalne warsztaty

-
Aśka&Kuba

- Posty: 2396
- Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
- Lokalizacja: z komórki
Post
autor: Aśka&Kuba » pt maja 22, 2015 1:12 pm
Adamek pisze:Sygma pisze:a co się w nich sypie ?
na przykład w D3
A co do tujoty 4.7, tutaj to sie LC Amazon zwie, to mnie niesamowicie kusilo i pewnie po pipie chetnie przygarne.

Adamek po ile tam stoją myślałem żeby kupić bo teraz można ponoć zarejestrować stała by sobie i tylko na wyprawy bym ją brał i w dupie bym miał gdzie kierownica

NO I JEST RZOPA
-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » pt maja 22, 2015 1:50 pm
Srednia cena to 4-6 tysi funtow i w tym przedziale mozna przebierac. Sa i tansze, ale raczej bym na te nie spogladal.
Kiera po prawej w niczym nie przeszkadza. Teraz mniej smigam po za wyspa ale dwa late temu czesto smigalem w ruchu lewostronnym i ogolnie zadnej roznicy. Przy wyprzedzaniu trzeba bardziej uwazac, choc na autostradach to nie ma znaczenia.

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
Aśka&Kuba

- Posty: 2396
- Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
- Lokalizacja: z komórki
Post
autor: Aśka&Kuba » pt maja 22, 2015 2:53 pm
A patrola Y61 4.2t idzie znaleźć
NO I JEST RZOPA
-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » pt maja 22, 2015 4:32 pm
A cos ty, ciezka sprawa. Y60 tak ale Y61 zapomnij.
Tyle, ze.... bez problemu mozna sciagnac od skosnych, ale czy to sie oplaca to nie wiem. Swego czasu badalem sprawe i dalem sobie spokoj, bo z jeda sztuka to za duzo pierdolenia i cenowo sie nie oplaca. Ale jak by tak zassac 4 sztuki, to to juz calkiem fajnie wychodzi.

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
Aśka&Kuba

- Posty: 2396
- Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
- Lokalizacja: z komórki
Post
autor: Aśka&Kuba » pt maja 22, 2015 6:23 pm
Tak sobie wymyśliłem jak to ma być auto na 5 razy do roku moze być z kierą po prawej może być setka może być patrol y60 4.2 byle z Klimą i nie zgnity.Ale to jeszcze czas narazie musi mi sie zrosnąć 16 kosci potem mnie spionizować a potem musi mi sie noga co mi mieli ją odjąć zarosnąć byłem na kontroli i jest w takim stanie że zejdzie to ok roku może szybciej a do tej pory jeszcze pewnie mi się 5 razy zmieni

NO I JEST RZOPA
-
Sygma
-

- Posty: 18549
- Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm
Post
autor: Sygma » pt maja 22, 2015 6:26 pm
a jak potem ze sprzedażą takiego zmotanego angola ?
też czegoś szukam na dalsze wycieczki... i waham się między LC120 i P4
a może i pikap będzie
o ile system podatkowy się zmieni

-
Aśka&Kuba

- Posty: 2396
- Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
- Lokalizacja: z komórki
Post
autor: Aśka&Kuba » pt maja 22, 2015 7:03 pm
Znajomy ma Lc150 syn hiluxa zona jeździ P4 ale i tak kupił teraz Lc100 bo jak powiedział daje największy komfort psychiczny i fizyczny
A co do angola to został by ze mną na dłużej a
potem ktoś by kupił nawet na części
@Sygma poczytaj o samochodach wyprawowych na zagranicznych portalach ludzie toyotę chwalą a P4 nigdzie sie nie przewija za to D3-4 tak
120vsP4 dla mnie wybór prosty 120 mniej upierdliwe zawieszenie fajniejszy silnik i skrzynia minus toja chyba bardziej gnije ale nie znacznie bardziej
NO I JEST RZOPA
-
jradek
-

- Posty: 15385
- Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
- Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE
Post
autor: jradek » pt maja 22, 2015 7:35 pm
Jak zdrowko?
Ja bym wybieral miedzy D3,4 i 120. Lub L200 i Hilem.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
-
Sygma
-

- Posty: 18549
- Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm
Post
autor: Sygma » pt maja 22, 2015 7:45 pm
jak czasem czytam o tym co piszą o XJ... to zastanawiam się czy ja też mam takie auto ?
a co nie tak z P4 ?
-
jradek
-

- Posty: 15385
- Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
- Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE
Post
autor: jradek » pt maja 22, 2015 8:03 pm
Z P4 chyba nic, ale P3 poszarpalo opinie.
Chociaz turbany i kangury lubia to (P4) auto.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
-
Aśka&Kuba

- Posty: 2396
- Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
- Lokalizacja: z komórki
Post
autor: Aśka&Kuba » pt maja 22, 2015 11:31 pm
Silnik wtryski pompy, zawieszenie zapiekają sie tuleje w sworzniach trzeba to wycinać w ciul roboty a często to się wywala jak z asfaltu sie zjeżdża
Zalety większe i bardziej komfortowe od LC 120 ale nie od D3
Jak szukasz większej wyprawówki i koszty serwisowania możesz sobie gdzies tam wrzucić to naprawde przejedz sie D3-4 jest naprawde fajne i mega komfortowe bardzo dzielne w terenie
NO I JEST RZOPA
-
Aśka&Kuba

- Posty: 2396
- Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
- Lokalizacja: z komórki
Post
autor: Aśka&Kuba » sob maja 23, 2015 12:07 am
jradek pisze:Jak zdrowko?
Ja bym wybieral miedzy D3,4 i 120. Lub L200 i Hilem.
Zdróweczko pada mi z dnia na dzień mimo iż trzymam taką dietę jak nie jeden kulturysta przed zawodami organizm tak strasznie potrzebuję materiałów budulcowych że to co było zdrowe jest tak osłabione ze masakra nawet zęby mi zaczynają lecieć bo organizm z nich wapń ciągnie do tego straszne nerwobóle cos jak rwa kulszowa.W środę wracam do szpitala na 6 tyg juz wiem że łopatka sie zle zrosła i do łamania reszta wyjdzie jak zaczną mnie ruszać.Ale co cieszę się że jest tak nie inaczej i walczę ostro mam super wsparcie i hektolitry wódy wypite za moje zdrowie wiec musi w końcu przyjść :)21
A co do aut to z pikapami nie ma problemów jest Hill renger amarok l200 czy dmax wszystkie mają cos dobrego w sobie
NO I JEST RZOPA
-
Sygma
-

- Posty: 18549
- Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm
Post
autor: Sygma » sob maja 23, 2015 7:04 am
No właśnie tak mi się wydawało, że P4 ma bardziej komfortowe zawieszenie niż LC120.
-
jradek
-

- Posty: 15385
- Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
- Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE
Post
autor: jradek » sob maja 23, 2015 7:08 am
Ktos tu ostatnio testowal P4, poszukaj.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość