Frontera 2.0 sport
Moderator: Student
Frontera 2.0 sport
Hej
Kolega ma opla frontere sport 2.0 na czesci wiec moze byc tani silnik ze skrzynia i reduktorem.
Probowal ktos motac takie cudo do uaziora? Duzo problemow?
Kolega ma opla frontere sport 2.0 na czesci wiec moze byc tani silnik ze skrzynia i reduktorem.
Probowal ktos motac takie cudo do uaziora? Duzo problemow?

- Szarbia
-
- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
- Kontaktowanie:
Re: Frontera 2.0 sport
Frota A Sport 2.0 jest 400kg lżejsza od UAZa i uchodzi za muła.
Myślisz wiec, ze taki swap to dobry pomysł?
Myślisz wiec, ze taki swap to dobry pomysł?
Re: Frontera 2.0 sport
Czyli wd ciebie uaz wazy 2 tony?
:
Poza tym proste porownanie -
opel 115 koni 170 Nm
Uaz-? 80? Koni?
170 Nm?
Predkosc max mojego uaza 60 kmh opla kolegi 140
Przyspieszenie pomijam
Zuzycie oleju mojego 3l/100km glownie w formie wycieku
Cisnienie oleju na zimnym 1.4
Wiec tak twierdze ze to dobry pomysl zwazywszy na to ze ten silnik opla mam praktycznie za darmo a remont uaza wyjdzie ze 2 tysie



Poza tym proste porownanie -
opel 115 koni 170 Nm
Uaz-? 80? Koni?
170 Nm?
Predkosc max mojego uaza 60 kmh opla kolegi 140
Przyspieszenie pomijam
Zuzycie oleju mojego 3l/100km glownie w formie wycieku
Cisnienie oleju na zimnym 1.4
Wiec tak twierdze ze to dobry pomysl zwazywszy na to ze ten silnik opla mam praktycznie za darmo a remont uaza wyjdzie ze 2 tysie

- Szarbia
-
- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
- Kontaktowanie:
Re: Frontera 2.0 sport
Dobry pomysl to jest V6 ze 150km a nie jakies pitu pitu.
Re: Frontera 2.0 sport
Jasne ze tak. Ale taki motor trzeba kupic a ten praktycznie jest, zreszta w terenie nie katuje a jezdze na codzien wiec jakis potwor i tak nie potrzebny

- nie_mientki
- Posty: 1594
- Rejestracja: wt kwie 01, 2003 7:34 pm
- Lokalizacja: Puławy
Re: Frontera 2.0 sport
Jeśli nie masz zamiarów rajdować to czemu nie.
Policz czy tam wszystko się zgra z przełożeniami żeby nie zrobić muła/torpedy autostradowej.
Części do silnika(rozumiem że chodzi o C20NE) tanie jak barszcz, w dodatku motor popularny(Astra, Vectra, Calibra, Frontera A, chyba też Omega) i lubi się z LPG.
Policz czy tam wszystko się zgra z przełożeniami żeby nie zrobić muła/torpedy autostradowej.
Części do silnika(rozumiem że chodzi o C20NE) tanie jak barszcz, w dodatku motor popularny(Astra, Vectra, Calibra, Frontera A, chyba też Omega) i lubi się z LPG.
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Frontera 2.0 sport
Bedzie jezdzilo lepiej jak z Uazem, pod warunkiem wszczepienia calego zespolu: Silnik, skrzynia, reduktor. Ale nie wiem czy wyjscia wallow sa po tej samej stronie I jak z przelozeniami.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Frontera 2.0 sport
Uaz nie wazy dwoch ton, cos kolo 1800.
frotka ma sprawnosc aerodynamiczna wolnostojacego garazu, uaz ma ta sama, z tym ze garaz jest na dwa auta, stad roznica predkosci. Tylko ze uaz orginalny wyciagal 100km/h bez problem, gorzej z utrzymaniem sie na drodze I hamowaniem. Uaz w orginale jezdzi na przelotach max 80km/h I nie zmieni tego inny silnik.
Bez zmiany hamulcow, mostow itp, silnik nic nie da.
frotka ma sprawnosc aerodynamiczna wolnostojacego garazu, uaz ma ta sama, z tym ze garaz jest na dwa auta, stad roznica predkosci. Tylko ze uaz orginalny wyciagal 100km/h bez problem, gorzej z utrzymaniem sie na drodze I hamowaniem. Uaz w orginale jezdzi na przelotach max 80km/h I nie zmieni tego inny silnik.
Bez zmiany hamulcow, mostow itp, silnik nic nie da.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
Re: Frontera 2.0 sport
Ja bym zakładał, skoro już jest do dyspozycji cały zespół napędowy.
Wyjście na przedni wał jest ze strony właściwej, mostami bym się nie przejmował, spokojnie zniosą taki motor, warto by tylko hamulce przerobić na tarcze.
Uaz pod szmatą waży +/- 1,6 t, podejrzewam, że krótka frota bardzo podobnie.
Dynamika może jakoś drastycznie się nie poprawi, za to kultura pracy napędu na pewno, v-max też powinna wzrosnąć, zawsze to parę koni więcej i do tego skrzynia z nadbiegiem.
Wyjście na przedni wał jest ze strony właściwej, mostami bym się nie przejmował, spokojnie zniosą taki motor, warto by tylko hamulce przerobić na tarcze.
Uaz pod szmatą waży +/- 1,6 t, podejrzewam, że krótka frota bardzo podobnie.
Dynamika może jakoś drastycznie się nie poprawi, za to kultura pracy napędu na pewno, v-max też powinna wzrosnąć, zawsze to parę koni więcej i do tego skrzynia z nadbiegiem.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
Re: Frontera 2.0 sport
Mój pod brezentem i bez zbiorników pod progami waży 1400
Niech toś sprawdzi w którą stronę się kręcą wały we Fronterze żeby nie wyszedł zonk na sam koniec
Niech toś sprawdzi w którą stronę się kręcą wały we Fronterze żeby nie wyszedł zonk na sam koniec

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości