
ogólnie sprzęcior mocny ale czy da się spokojnie latać 130? 140?
Moderator: Pasza
nie, reduktorem robura w innym aucie
Nie dawno coś pisałeś o wymaganiach abstrakcyjnych, w pozyskiwaniu pojazdów za minimalną kwotę wyrażoną w PLN.bert pisze: ↑sob gru 30, 2017 8:47 pmpriorytety (minimum trzy) do spełnienia
po pierwsze kabina 4-9 osób
po drugie pojazd specjalny albo z zagranicy do rejestracji bezdyskusyjnej jako specjalny
po trzecie nie bliżniak
po czwarte przelotowa minimum 80
po piąte (chętnie) po straży bo i przebieg mały i stan na ogół niezły
po szóste max 25 lat
po siódme do 20 tysi (przedpakietowo)
co do poruszonej reszty
1 - robur, jakby się w wersji autobus lub towos zdarzył to czemu by nie
2 - wywalanie ostatniej osi z 266 realne, ale co potem pierwsza kontrola lub przegląd i dupa a pchanie oficjalnie... może gdzie indziej ale nie w najjaśniejszej
3 - man kat, owszem ale nie kradnę a zapierniczać (pracować) aż tak mi się nie chce, więc sobie... pooglądam na jutubie
odchylana kabina to dla mnie wada
pierwszy to rocznik 74 i już rozparcelowany znacznie i swoje pod chmurką odstałPająku pisze: ↑sob gru 30, 2017 10:41 pmA te paczałeś?
https://www.otomoto.pl/oferta/iveco-mag ... zn5Ng.html
https://www.otomoto.pl/oferta/iveco-4x4 ... zqbLv.html
nie, nie tylko, kiedyś był taki ładny, że cztery lata temu, po THW ale na balonach i wyciągarą mechaniczną wówczas cena była 20
ale to dotyczyło wozu który jest marzeniem zbyt wielu, zatem popyt ma sakramencki a ja w niszach działamrudypajero.koszalin pisze: ↑sob gru 30, 2017 9:59 pm[...]
Nie dawno coś pisałeś o wymaganiach abstrakcyjnych, w pozyskiwaniu pojazdów za minimalną kwotę wyrażoną w PLN.![]()
[...]
no nie do końca tak, jakiś mądry z którejś ze służb...rudypajero.koszalin pisze: ↑sob gru 30, 2017 11:51 pmBliźniak jako taki , problemem nie jest. Wystarczy jednego koła w tandemie nie montować, a tylko opony zmienić na odpowiednią nośność.
w VIN-ie jestrudypajero.koszalin pisze: ↑ndz gru 31, 2017 12:25 amW kwitach auta nie ma wpisu że jest na bliźniaku. Co najwyzej nacisk dopuszczalny osi.
Ale to faktycznie do prawnego rozpatrzenia.
A IFA tylko z silnikiem na licencji MAN, te miały opinie niezniszczalnego i bezawaryjnego. Występowały chyba tylko w 60 tce.
odwrotność zrobię odmiennaczesław&jarząbek pisze: ↑ndz gru 31, 2017 12:34 amto iveco co wkleiłeś zachęcające. jechał bym oglądać.
najpierw iveco potem stara. decyzja sama się podejmie.
Nie koniecznie. Nie wiem jak w Iveco, Ale wiele marek daje jakieś opcje, różne przełożenia mostu, rozmiary ogumienia, długość ramy, itp.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości