Mroczny pisze: ↑wt kwie 03, 2018 7:05 am
w PL? na pewno trudniej niż gdziekolwiek indziej
prosto jest gdy nie zmieniasz (fabrycznych) gabarytów pojazdu, ew dokładasz mu otwierany dach czy cały czy w formie box'a.
trudniej gdy zmieniasz konstrukcje body.
Kiedyś się robiło tak, do zwykłego montowałeś wyro, szafki, kuchenkę i jechałeś na przegląd. Robili z tego spec kemping. Wracałeś do domu i przystępowałeś do właściwej budowy. Teraz przy przeglądzie muszą zrobić pełna dokumentację foto i zwymiarować z stanu faktycznego.
zatem jest tak: przebudowa, kwity od firmy która robiła a ma stosowne PKD. Tu jest tak, że jeden WK chcą oświadczenie o wykonaniu przebudowy z opisem wykonanych prac ( wypunktowane bez szczegółów) inne do tego żądają jeszcze faktury (raczej bezpodstawnie). Musi też być przegląd dopuszczający z OSKP i tu mogą się pojawić kłopoty. Póki wszystko w starym gabarycie i fabrycznie montowane stołki diagności nie maja jakiś szczególnych problemów. Gorzej jak jest zmiana konstrukcyjna bryły czy "płyty" pojazdu.
Ale jak się trafi na właściwego diagnostę który podpisze się pod dopuszczeniem to w samym WK reszta to tylko formalnością.
ludzie brną w wojny prowadzeni metodami wypróbowanymi przy sprzedaży podpasek i proszku do prania