Przełożenia w mostach w uazie
Moderator: Student
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 8
- Rejestracja: pt maja 11, 2007 10:55 pm
Przełożenia w mostach w uazie
Witam
Mam Uaz-a 469b po wymianie silnika na Andoria 2.4 Diesel'a na oryginalnych mostach. Słyszałem że są jakieś przełożenia do mostów żeby przyśpieszyć prędkość.
Jakie to są przełożenia i o ile % one zwiększą prędkość i jakie mniej więcej są koszta takich przełożeń???????
Mam Uaz-a 469b po wymianie silnika na Andoria 2.4 Diesel'a na oryginalnych mostach. Słyszałem że są jakieś przełożenia do mostów żeby przyśpieszyć prędkość.
Jakie to są przełożenia i o ile % one zwiększą prędkość i jakie mniej więcej są koszta takich przełożeń???????
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 8
- Rejestracja: pt maja 11, 2007 10:55 pm
Naprawdę szukałem doczytałem się przełożeń 8x41 -wolne - 5.125
oraz 8x37 -szybkie - 4,625 ale to tylko 10% różnicy w prędkości. Chciałbym żeby to było około 30% jakie i skąd przełożenia zastosować żeby osiągnąć wynik 30 % przynajmniej??? Proszę o pomoc!!! Niech fachowcy sie wypowiedzą bo jestem w tym zielony z góry dziękuje i Pozdrawiam
oraz 8x37 -szybkie - 4,625 ale to tylko 10% różnicy w prędkości. Chciałbym żeby to było około 30% jakie i skąd przełożenia zastosować żeby osiągnąć wynik 30 % przynajmniej??? Proszę o pomoc!!! Niech fachowcy sie wypowiedzą bo jestem w tym zielony z góry dziękuje i Pozdrawiam
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 8
- Rejestracja: pt maja 11, 2007 10:55 pm
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 8
- Rejestracja: pt maja 11, 2007 10:55 pm
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 8
- Rejestracja: pt maja 11, 2007 10:55 pm
Jesli ktoś ma przekładnie 10/41 wałek atakujący i talerz od tarpana na zbyciu(chce wymienić w Uazie na 10/41 ) to prosiłbym o kontakt piterek1403@wp.pl lub gg 8958358 Pozdrawiam
nie będzie to jeździć szybciej, a wydaje mi się że wolniej.piterek1403 pisze:Jesli ktoś ma przekładnie 10/41 wałek atakujący i talerz od tarpana na zbyciu(chce wymienić w Uazie na 10/41 ) to prosiłbym o kontakt piterek1403@wp.pl lub gg 8958358 Pozdrawiam
Ogromna różnica jest po zmianie z 8/41 na 8/37 - na minus.
Ja zmieniłem na 8/37 ale TYLKO ze względu na większą ich wytrzymałość w stosunku do oryginału. Przy 33/12,5/15 czwórka tylko utrzymywała prędkość, a na trójka ciągła do 120km/h.Dodam że miałem ciut mocnieszy silnik niż w oryginale, bo 2,3 z G o mocy 105 KM.
juz lepiej poszukać przekładni od Warszawy- 9/41, szybkość na kołach 32 cale wzrasta o około 10km/h... przy tak słabym silniku to najlepsze razwiązanie, problemem może tylko być znalezienie takich dyfrów..
Daj mi siłę do walki z czym walczyć mogę i rozum, żebym nie walczył z czym walczyć nie powinienem...
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 8
- Rejestracja: pt maja 11, 2007 10:55 pm
Z tego co sie doczytałem to różnica między 8/41 a 8/37 jest 10% zwiększenia prędkości. Koła mam oryginalne (felgi i opony). Dobrze by było żeby zwiększyć prędkość o 20 km/h to juz by było super. Ciekawe jak sie by to miało na zmianę przekładni na 10/41 o tarpana?. Proszę o podpowiedz i jakies inne rozwiązania są mile widziane. Pozdrawiam
!

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości