Przełożenia w mostach w uazie

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

piterek1403
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: pt maja 11, 2007 10:55 pm

Przełożenia w mostach w uazie

Post autor: piterek1403 » pt maja 11, 2007 11:09 pm

Witam
Mam Uaz-a 469b po wymianie silnika na Andoria 2.4 Diesel'a na oryginalnych mostach. Słyszałem że są jakieś przełożenia do mostów żeby przyśpieszyć prędkość.
Jakie to są przełożenia i o ile % one zwiększą prędkość i jakie mniej więcej są koszta takich przełożeń???????

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » pt maja 11, 2007 11:13 pm

Błeeeeeee było zylion razy :)3 użyj opocji "szukaj"
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » pt maja 11, 2007 11:16 pm

I nie sil się bo temat wywalą :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

piterek1403
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: pt maja 11, 2007 10:55 pm

Post autor: piterek1403 » sob maja 12, 2007 12:00 pm

Naprawdę szukałem doczytałem się przełożeń 8x41 -wolne - 5.125
oraz 8x37 -szybkie - 4,625 ale to tylko 10% różnicy w prędkości. Chciałbym żeby to było około 30% jakie i skąd przełożenia zastosować żeby osiągnąć wynik 30 % przynajmniej??? Proszę o pomoc!!! Niech fachowcy sie wypowiedzą bo jestem w tym zielony z góry dziękuje i Pozdrawiam

Awatar użytkownika
kedek
Posty: 2182
Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kedek » sob maja 12, 2007 12:31 pm

ale Ty chcesz żeby jeździł szybciej czy wolniej ??
np mosty od patrola mają 1:4,375. Bo do uaza chyba nie ma innych niż te wymienione przez Ciebie.
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania

piterek1403
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: pt maja 11, 2007 10:55 pm

Post autor: piterek1403 » sob maja 12, 2007 1:00 pm

chce żeby jeździł szybciej Słyszałem o przełożeniach od tarpana 10/41 na których by był zdecydowanie szybszy ???

piterek1403
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: pt maja 11, 2007 10:55 pm

Post autor: piterek1403 » sob maja 12, 2007 1:03 pm

Chodzi mi na których przełożeniach Uaz bedzie szybszy od oryginału ???
i żeby pasował do tego mostu bez większych przeróbek

Awatar użytkownika
X90
Posty: 620
Rejestracja: sob maja 27, 2006 11:23 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: X90 » sob maja 12, 2007 1:05 pm

piterek1403 - masz sytuację, o której marzy większość z tego forum :wink:
Może wyższe opony załatwią sprawę, chociaż niebezpieczeństwo urwania czegoś wzrośnie :roll:
"Pisarz miłości mówią mi..."

piterek1403
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: pt maja 11, 2007 10:55 pm

Post autor: piterek1403 » ndz maja 13, 2007 12:01 pm

Jesli ktoś ma przekładnie 10/41 wałek atakujący i talerz od tarpana na zbyciu(chce wymienić w Uazie na 10/41 ) to prosiłbym o kontakt piterek1403@wp.pl lub gg 8958358 Pozdrawiam

Awatar użytkownika
BROWAR_PL
Posty: 390
Rejestracja: czw mar 09, 2006 9:41 am
Lokalizacja: Spytkowice

Post autor: BROWAR_PL » ndz maja 13, 2007 2:00 pm

A co ty wyścigi na 1/4 mili organizujesz?? Jak kolega wcześniej powiedział załóż szybsze orginale przełożenia od uaza do tego opony większe niż 31" i będze :)2 chyba że coś się posypie a prawdopodobieństwo tego jest wprost proporcjonalne do wielkości opon :)

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Post autor: pilmar » ndz maja 13, 2007 3:18 pm

piterek1403 pisze:Jesli ktoś ma przekładnie 10/41 wałek atakujący i talerz od tarpana na zbyciu(chce wymienić w Uazie na 10/41 ) to prosiłbym o kontakt piterek1403@wp.pl lub gg 8958358 Pozdrawiam
nie będzie to jeździć szybciej, a wydaje mi się że wolniej.
Ogromna różnica jest po zmianie z 8/41 na 8/37 - na minus.
Ja zmieniłem na 8/37 ale TYLKO ze względu na większą ich wytrzymałość w stosunku do oryginału. Przy 33/12,5/15 czwórka tylko utrzymywała prędkość, a na trójka ciągła do 120km/h.Dodam że miałem ciut mocnieszy silnik niż w oryginale, bo 2,3 z G o mocy 105 KM.

Awatar użytkownika
toldi
 
 
Posty: 192
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 3:30 pm
Lokalizacja: nowy dwor gd,koscierzyna

Post autor: toldi » ndz maja 13, 2007 3:25 pm

juz lepiej poszukać przekładni od Warszawy- 9/41, szybkość na kołach 32 cale wzrasta o około 10km/h... przy tak słabym silniku to najlepsze razwiązanie, problemem może tylko być znalezienie takich dyfrów..
Daj mi siłę do walki z czym walczyć mogę i rozum, żebym nie walczył z czym walczyć nie powinienem...

piterek1403
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: pt maja 11, 2007 10:55 pm

Post autor: piterek1403 » śr maja 16, 2007 2:19 pm

Z tego co sie doczytałem to różnica między 8/41 a 8/37 jest 10% zwiększenia prędkości. Koła mam oryginalne (felgi i opony). Dobrze by było żeby zwiększyć prędkość o 20 km/h to juz by było super. Ciekawe jak sie by to miało na zmianę przekładni na 10/41 o tarpana?. Proszę o podpowiedz i jakies inne rozwiązania są mile widziane. Pozdrawiam !!!

Awatar użytkownika
gaaz99
Posty: 543
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 7:52 pm
Lokalizacja: kaszuby

Post autor: gaaz99 » śr maja 16, 2007 2:25 pm

8x37 i bedzie git :)2 ferrari to z uaza niezrobisz :wink:
uaz 2,4td uaz2.8i gaz66

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » śr maja 16, 2007 3:31 pm

gaaz99 pisze:8x37 i bedzie git :)2 ferrari to z uaza niezrobisz :wink:
:)2
i przestań rzeźbić w gów..................... :wink:
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości