male? problemy...
Moderator: Kosiarz
- Hagis
- jestem tu nowy...
- Posty: 63
- Rejestracja: ndz sty 08, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Lubaczów - Podkarpacie
male? problemy...
Witam wszytkich
Mam dwa pytania:
Co moze by przyczyna aktywnosci kontrolki uslizgu kol - tej pomaranczowej (normalnie bywalo ze zapalala mi sie w zimie ale na czarnym w lecie nigdy)?
Co moze byc przyczyna przerywanej pracy obrotomierza?. dziala za chwile nie dziala przez 2 km potem znowu dziala caly czas...
Dodam tylko ze w niewyjasnionych blizej okolicznosciach ostatnio zniknelo mi pol plynu z wychylomierza... moze jakas elektronike zlalalo?
pozdrawiam
Hagis
Mam dwa pytania:
Co moze by przyczyna aktywnosci kontrolki uslizgu kol - tej pomaranczowej (normalnie bywalo ze zapalala mi sie w zimie ale na czarnym w lecie nigdy)?
Co moze byc przyczyna przerywanej pracy obrotomierza?. dziala za chwile nie dziala przez 2 km potem znowu dziala caly czas...
Dodam tylko ze w niewyjasnionych blizej okolicznosciach ostatnio zniknelo mi pol plynu z wychylomierza... moze jakas elektronike zlalalo?
pozdrawiam
Hagis
PAJERO GLS '95 2800 Turbo Intercooler
...bo moj podpis byl za dlugi...
...bo moj podpis byl za dlugi...
Re: male? problemy...
Hmmm, chodzi ci o kontrolke od centalego mechanizmu roznicowego?? Pomaranczowy kwadracik miedzy kontrolkami od napedu?? Pajero mialo TCS/ASR??Hagis pisze:Co moze by przyczyna aktywnosci kontrolki uslizgu kol - tej pomaranczowej (normalnie bywalo ze zapalala mi sie w zimie ale na czarnym w lecie nigdy)
Jesli mowisz o tej kontrolce co ja mysle to zimą mogla sie zapalac ze wzgledu na zawilgocenie czujnika, czasem bywa, ze kontrolki swoją drogą a napedy/blokady swoją...
zmienna masaHagis pisze:Co moze byc przyczyna przerywanej pracy obrotomierza?. dziala za chwile nie dziala przez 2 km potem znowu dziala caly czas...

polecam tą lekture http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... brotomierz
uzupelnic stan i dalej w drogeHagis pisze:Dodam tylko ze w niewyjasnionych blizej okolicznosciach ostatnio zniknelo mi pol plynu z wychylomierza...


PIV 3,2DiD
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
- Hagis
- jestem tu nowy...
- Posty: 63
- Rejestracja: ndz sty 08, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Lubaczów - Podkarpacie
Chodzi o kontrolke ktora pokazuje samochod w poslizgu - taka pomaranczowa nad kontrolka hamulca recznego takich samych wymiarow - wlacza sie sie przy przekreceniu kluczyka i gasnie - i tak bylo do niedawna teraz po ruszeniu do przodu - zapala sie . W czasie jazdy na wstecznym nie zapala sie. Nie zebym sioe przejmowal specjalnie ale mnie drazni( a moze to oznaka jakowejs powaznej awarii.)
co mza za zadanie w ogole ten wskaznik? - o czym informuje? - faktycznie o braku stalego kontaktu z podlozem czy tez cos innego?
Co do obrotomierza to dziekuje serdecznie za linka - dosc pomocny - teraz czas na badanie
czy to pompa, alternator czy sciezka.
co mza za zadanie w ogole ten wskaznik? - o czym informuje? - faktycznie o braku stalego kontaktu z podlozem czy tez cos innego?
Co do obrotomierza to dziekuje serdecznie za linka - dosc pomocny - teraz czas na badanie

PAJERO GLS '95 2800 Turbo Intercooler
...bo moj podpis byl za dlugi...
...bo moj podpis byl za dlugi...
- Hagis
- jestem tu nowy...
- Posty: 63
- Rejestracja: ndz sty 08, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Lubaczów - Podkarpacie
hehe - wiem - czytalem - plakalem ze smiechuVidelec pisze:No ostatnio inne kontrolki byly na topie i juz chyba jestem przewrazliwiony![]()
![]()

Wracajac do kontrolki to myslalem ze wszystkie misie tak maja... ale jak widac nie ma 2 takich samych chyba na swiecie... ma blokade to nie ma tempomatu albo szyberdachu albo innej pierdoly...
byle jezdzil...
PAJERO GLS '95 2800 Turbo Intercooler
...bo moj podpis byl za dlugi...
...bo moj podpis byl za dlugi...
Re: male? problemy...
Nie ma to związku z wylaniem się cieczy.Hagis pisze:
Co moze byc przyczyna przerywanej pracy obrotomierza?. dziala za chwile nie dziala przez 2 km potem znowu dziala caly czas..
Hagis
Sprawdź kostkę, czujnik zamontowany jest na pompie wtryskowej, od strony silnika. sprawdź tą kostkę, ale najczęściej przyczyną jest uszkodzenie ścierzki drukowej w obrotomierzu.
GG 3597101 tel. 602-673-905
Parę dni temu wracając z Mazur nie zwalniając przejechałem przez właśnie remontowany odconek drogi i trafiłem tam na metrowy wycinek w asfalcie
Misiek przeskoczył bez problemu ale od tego momentu
świeci mi stale właśnie ta pomarańczowa kontrolka z "samochodzikiem w poślizgu' i miga kontrolka centralnego mechanizmu różnicowego.
Czy rozpięła się jakaś kostka
Od której zacząc sprawdzanie


Czy rozpięła się jakaś kostka

Od której zacząc sprawdzanie

Może i trochę wolniej ale zawsze do celu.
SUPER Y61 3.0 DIT SUPER
SUPER Y61 3.0 DIT SUPER
Re: male? problemy...
Videlec pisze:uzupelnic stan i dalej w drogeHagis pisze:Dodam tylko ze w niewyjasnionych blizej okolicznosciach ostatnio zniknelo mi pol plynu z wychylomierza...![]()
Terrano 2,7TDI 98'
było Pajero 2,3TD 87'
było Pajero 2,3TD 87'
Re: male? problemy...
A tak mimochodem wiesz może jakim płynem to uzupełnić ?Videlec pisze:uzupelnic stan i dalej w drogeHagis pisze:Dodam tylko ze w niewyjasnionych blizej okolicznosciach ostatnio zniknelo mi pol plynu z wychylomierza...![]()
Bo u mnie po wycieku też tylko pół... działa ale drażni

Terrano 2,7TDI 98'
było Pajero 2,3TD 87'
było Pajero 2,3TD 87'
ap4x4 pisze:Parę dni temu wracając z Mazur nie zwalniając przejechałem przez właśnie remontowany odconek drogi i trafiłem tam na metrowy wycinek w asfalcieMisiek przeskoczył bez problemu ale od tego momentu
świeci mi stale właśnie ta pomarańczowa kontrolka z "samochodzikiem w poślizgu' i miga kontrolka centralnego mechanizmu różnicowego.
Czy rozpięła się jakaś kostka![]()
Od której zacząc sprawdzanie



Którą wtyczkę sprawdzic

Może i trochę wolniej ale zawsze do celu.
SUPER Y61 3.0 DIT SUPER
SUPER Y61 3.0 DIT SUPER
Kiedys pisalem jak naprawic przechylomierz i czym go napelnic. U mnie poskutkowala ta naprawa na jakies pol roku. Pozniej znowu zaczelo wyciekac i wylalo sie calkiem. Wyciek spowodowal uszkodzenie termometru. Czy trwale, to nie wiem - musicie zapytac Powy.
Uzupelnianie woda destylowana to taki sobie pomysl. Polecam jednak glikol. Nie zamarznie i nie zgestnieje. A przy tym nie jest tak rzadki jak woda, wiec lepiej tlumi drgania przechylki na nierownosciach... Niemniej jak to ktos kiedys napisal - robota dla modelarza. Upierdliwe, dlugotrwale i srednio skuteczne.
Migajaca kontrolka od centralnego dyfra to raczej kwestia czujnika w reduktorze. Temat walkowany kilka razy doglebnie.
Jesli chodzi o kontrolke auta w poslizgu to mi sie kojarzy tylko ABS. Takie autko a pod nim smigielko
Uzupelnianie woda destylowana to taki sobie pomysl. Polecam jednak glikol. Nie zamarznie i nie zgestnieje. A przy tym nie jest tak rzadki jak woda, wiec lepiej tlumi drgania przechylki na nierownosciach... Niemniej jak to ktos kiedys napisal - robota dla modelarza. Upierdliwe, dlugotrwale i srednio skuteczne.
Migajaca kontrolka od centralnego dyfra to raczej kwestia czujnika w reduktorze. Temat walkowany kilka razy doglebnie.
Jesli chodzi o kontrolke auta w poslizgu to mi sie kojarzy tylko ABS. Takie autko a pod nim smigielko

XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
tak mnie też się wydaje - płyn jest po to, aby pozbyć się drgań które mogą spowodować oczopląs u operatora+ AND + pisze:niby fakt ale ten plyn pelni funkcje stabilizatora tej kulki -boo boo nie lata ci ta kulka jak szalona

Manometry które narażone są na drgania powodujące utrudniony odczyt z racji dragania wskazówki zalewane są gliceryną - podejrzewam że w tym wypadku jest podobnie.
A co było orginalnie wlane? Gliceryna jest słodkawa.... i nie to, żebym coś sugerował...


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości