terrano 2,7td niedozajechania- zajechany

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
muhha
 
 
Posty: 884
Rejestracja: pt paź 08, 2004 12:03 pm

Post autor: muhha » sob lip 21, 2007 11:50 am

rabarbar_pn pisze:Trochę ci się dziwie stary( a właściwie młody bo zachowanie tylko na to może wskazywac) kupujesz auto przeznaczone do jazdy w terenie( przynajmniej tak zakłada producent) i jak wiesz nie może byc to demon szybkości a ty mu odkręcasz na autostradzie 140km/h - przyznaj się ze pedał w podłodze był z 10 minut - moja rada napraw sprzęta albo najlepiej sprzedaj go w takim stanie jakim jest, ktoś kto wie do czego takie autko służy zrobi go pod siebie i kup sobie np... starą honde crx i jedź na autostradę ją katować, i nie kupuj więcej terenówek bo nie dorosłes do nich
zgodzilbym sie z toba jezeli terrano faktycznie bylo autem do terenu :)21

@Heng, dales ciala przede wszystkim z tym ze kupiles diesela :)21 , ja mialem 3.0 V6, zamykal licznik niejednokrotnie i nic sie nie dzialo 8)

ps. daj znac co sie stalo z tym silniczkiem :wink:

Heng
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: czw lip 19, 2007 11:59 am

Post autor: Heng » ndz lip 22, 2007 4:08 pm

niemoglem sie doczekac wiec wstepnie sciaglem glowice
Nie do konca bo wtryski trzymia ale..
2 srodkowe cylindry sa przerysowane (chyba sie pierscinie rozmazaly) uszczelka przy pompie wody jest wydmuchana
i tyle wstepnie w poniedzialek bede miec klucz do wtryskow to zobacze dokldnie straty
"@Heng, dales ciala przede wszystkim z tym ze kupiles diesela , ja mialem 3.0 V6, zamykal licznik niejednokrotnie i nic sie nie dzialo "
ps. wlasnie nie .. chcialem akurat diesel to nie mialo byc auto na szosy tylko zebym niemial problemu z wjechaniem gdze kolwiek i nie mialem, co zas do predkosci to jak juz pisalem wiele razy inni twierdzili ze kreca nim 160km/h wiec dlaczego ja tez nie miall bym sprobowac. Nie wieze ze nikt nie probowal ile jego wozek wyciska . Znam tez koelsia co mial 3.0 v6 i faktycznie pruje nim jak porshe ;) i praktycznie uzywa go tylko na autostradach

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Post autor: seburaj » pn lip 23, 2007 9:07 am

Heng pisze:niemoglem sie doczekac wiec wstepnie sciaglem glowice
Nie do konca bo wtryski trzymia ale..
:o
co to znaczy ze wtryski trzymaja ??
przeciez odkrecenie przewodow z wtryskiwaczy to chyba nie jest problem
robok rzępoli w harapuciu

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » pn lip 23, 2007 9:25 am

sebastian dziurdzik pisze:
rabarbar_pn pisze:Trochę ci się dziwie stary( a właściwie młody bo zachowanie tylko na to może wskazywac) kupujesz auto przeznaczone do jazdy w terenie( przynajmniej tak zakłada producent) i jak wiesz nie może byc to demon szybkości a ty mu odkręcasz na autostradzie 140km/h - przyznaj się ze pedał w podłodze był z 10 minut - moja rada napraw sprzęta albo najlepiej sprzedaj go w takim stanie jakim jest, ktoś kto wie do czego takie autko służy zrobi go pod siebie i kup sobie np... starą honde crx i jedź na autostradę ją katować, i nie kupuj więcej terenówek bo nie dorosłes do nich
przyburaczyłeś przyjacielu
Seba, juz przestań sie popisywac dogłębną wiedzą nt wytrysków i daj no pse na pw jakieś wieści/opo wakacyjne czy co ?
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » pn lip 23, 2007 9:28 am

Heng pisze:.... co zas do predkosci to jak juz pisalem wiele razy inni twierdzili ze kreca nim 160km/h wiec dlaczego ja tez nie miall bym sprobowac. Nie wieze ze nikt nie probowal ile jego wozek wyciska ...
Ja zawsze próbuję :lol:

i myślę, że w Twoim przypadku przyczyną nie była prędkość , tylko awaria układu chłodzenia

a Ty dałeś ciała nie obserwując temperatury, mogło się skończyć tylko wymiana uszczelki pompy wodnej


:)21
LJ 70

Adamo
 
 
Posty: 8254
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » pn lip 23, 2007 9:43 am

Mag69 pisze:
Heng pisze:.... co zas do predkosci to jak juz pisalem wiele razy inni twierdzili ze kreca nim 160km/h wiec dlaczego ja tez nie miall bym sprobowac. Nie wieze ze nikt nie probowal ile jego wozek wyciska ...
Ja zawsze próbuję :lol:
W jeepie nie dałem rady sprawdzić :)21
Rozpedził się do 190km/h i dalej chciał przyspieszać....ale opony są do 160km/h :)21

Heng
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: czw lip 19, 2007 11:59 am

Post autor: Heng » wt lip 24, 2007 10:28 am

no wiec...
nie 2 a 3 cylindry przerysowane. 2 tak konkretnie ze nawet szlif niechwyci
o prucz tego glowia spekana przy wtryskach (dla tych dociekliwych to spekana od WEWnetrznej strony;)
wiec.. chyba nie bede sie z tym bawil i wymienie caly silnik , nie znam kosztow remontu takiego silniczka a nikt za darmo tez sie z tym bawic nie bedze a gdy slysze 1200pln za robote doliczajac do tego czesci na oko 1000
2200pln niebardzo mi sie usmiecha gdy nowy mam za 2500pln
wiec am pytanie czy silniczek z terrano 2 bedze pasowal bez problemu do terrano 1 z 90roku wyglada tak samo ale potrzebuje miec pewnosc ze niewyskoczy jakis error przy polaczeniu z skrzynia

Awatar użytkownika
Fazi
Posty: 1578
Rejestracja: czw lut 14, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Rzeszów czyli N 50°05' E 21°55'

Post autor: Fazi » wt lip 24, 2007 10:46 am

bedzie pasowal - skrzynia jest ta sama w 1 i 2-ce
Patrol G-60 3,5D '75 => prawdopodobnie jedyny w PL ;-)

naki
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 2
Rejestracja: pt sty 28, 2005 12:55 am
Lokalizacja: krk

Post autor: naki » wt lip 24, 2007 1:49 pm

te silniki od dwójek chyba dużo wiecej palą .. ale moge sie mylic

wracajac do tematu to moja 1 27td nie chula 160.. max to 13kilka ogólnie chyban ie powinno się tych silników kręcić ponad 3-3.5k to w koncu diesle
zrobiłem nim 2 alta temu z 5 tysiecy kilomteró i na autostradach dawałem 130 nonstop przez kilka godizn i było ok, wskazówka na 2/3 temperatury i żadnych problemów

ale sie nie wymądrzam bo własnie za chwile jade do Mechanika sprawdzic dlaczego jak mi sie wydaje wtryski sie wieszaja.. sie okaze
cielaki poprostu należy szanowac a one sie odwdzięczą, dawno mojego nie myle i pewnie o to sie obrazil sie okaże
pozdrawiam

Awatar użytkownika
janusz k160
 
 
Posty: 5567
Rejestracja: wt mar 29, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: janusz k160 » wt lip 24, 2007 9:36 pm

Wtryski się wieszają bo paliwo jest suche-mixol 200ml na 75 l ON w baku i po krzyku. A demoni prędkości to plaskacze na slikach zakupcie i po sprawie :)2

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Post autor: seburaj » śr lip 25, 2007 11:12 am

mixol ?? do paliwa, tzn ON ??
ciekawe teorie :o
robok rzępoli w harapuciu

Awatar użytkownika
grzes
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: pt lip 16, 2004 8:36 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: grzes » śr lip 25, 2007 12:01 pm

Jak chcial jechac 140 niech jedzie. Auto jak jest sparwne to wytrzyma spokojna glowa.
Ja swoim po autostradzie jade wlasnie 130-140kmh, i to przez 2kkm :)
i nic sie mu nie dzieje. Jak mawia moj tesc (mechanik) jak auto dostaje to co mu sie nalezy to ma jezdzic :)

Kiedys w Musso wywalilo mi korek od chlodnicy i plyn byl wszedzie ale zorientowalem sie na parkingu z ktorego wyjezdzalem po wlaczeniu silnika temp leciala do gory wiec wylaczylem silnik, i ogladelm co tam pod maska :)

redzik
 
 
Posty: 8257
Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm

Post autor: redzik » śr lip 25, 2007 12:08 pm

sebastian dziurdzik pisze:mixol ?? do paliwa, tzn ON ??
ciekawe teorie :o
kierowcy TIR-ow tez tak robia.

Wicherek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: pt paź 14, 2005 6:59 am
Lokalizacja: Bolków

Post autor: Wicherek » śr lip 25, 2007 1:11 pm

redzik pisze:
sebastian dziurdzik pisze:mixol ?? do paliwa, tzn ON ??
ciekawe teorie :o
kierowcy TIR-ow tez tak robia.
jak jeżdżą na czerwonym
Na pohybel skur.....om

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Post autor: seburaj » śr lip 25, 2007 1:44 pm

redzik pisze:
sebastian dziurdzik pisze:mixol ?? do paliwa, tzn ON ??
ciekawe teorie :o
kierowcy TIR-ow tez tak robia.
kierowcy tir-ow robia wiele róznych rzeczy
ten argument nie jest żadną odpowiedzią
robok rzępoli w harapuciu

Adamo
 
 
Posty: 8254
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » śr lip 25, 2007 2:26 pm

sebastian dziurdzik pisze:
redzik pisze:
sebastian dziurdzik pisze:mixol ?? do paliwa, tzn ON ??
ciekawe teorie :o
kierowcy TIR-ow tez tak robia.
kierowcy tir-ow robia wiele róznych rzeczy
ten argument nie jest żadną odpowiedzią
Np. posuwają Tirówki :)9
Mimo to nikt normalny się nie skusi :)21

Piotr L
 
 
Posty: 124
Rejestracja: pn gru 05, 2005 9:04 am
Lokalizacja: Konstancin Jeziorna - Warszawa

Post autor: Piotr L » śr lip 25, 2007 2:57 pm

witam

Wiele razy spotkałem się z tą teorią (mixol )
Podobno polepsza pracę wtrysków (smarowanie).

Kto smaruje ten jedzie :lol:
Y60 + 2" na 34" AT , D22 + 2" na 31' AT

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » śr lip 25, 2007 3:26 pm

Heng pisze:1200pln za robote doliczajac do tego czesci na oko 1000
2200pln niebardzo mi sie usmiecha gdy nowy mam za 2500pln
Na prawdziwy remont, to te kwoty przemnóż przez dwa. :)21
Za 2500 to masz silnik używany, nie nowy. Np. ktoś go sprowadzał z Anglii "na kołach" i wiedząc, że auto jedzie w ostatnią trasę dawał mu ostro w palnik. :)23
naki pisze: te silniki od dwójek chyba dużo wiecej palą .. ale moge sie mylic
jak najbardziej się mylisz

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Post autor: seburaj » śr lip 25, 2007 4:46 pm

zdania uczonych sa podzielone - niektorzy twierdzą, że warto zrobic kapitalkę tego co sie ma, przynajmniej wiadomo co bylo i co zostalo zrobione (i jak porzadnie)

inni (zwolennicy totolotka) doradzaja, aby kupic uzywkę :)

pierwsza droga jest sluszna, a druga mosze czasami tez sie udac :wink:
robok rzępoli w harapuciu

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Post autor: seburaj » śr lip 25, 2007 4:48 pm

Piotr L pisze:witam

Wiele razy spotkałem się z tą teorią (mixol )
Podobno polepsza pracę wtrysków (smarowanie).

Kto smaruje ten jedzie :lol:
wszystko sie zgadza z jednym zastrzezeniem: w miejsce "(smarowanie)" wstawiłbym "p.ierdolenie" :)21
robok rzępoli w harapuciu

Awatar użytkownika
+ AND +
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 3:28 pm
Lokalizacja: Garwolin\Józefów Mazowieckie

Post autor: + AND + » śr lip 25, 2007 8:42 pm

sebastian dziurdzik pisze:
Piotr L pisze:witam

Wiele razy spotkałem się z tą teorią (mixol )
Podobno polepsza pracę wtrysków (smarowanie).

Kto smaruje ten jedzie :lol:
wszystko sie zgadza z jednym zastrzezeniem: w miejsce "(smarowanie)" wstawiłbym "p.ierdolenie" :)21
wiec nie lej - ja wlewalem ,wlewam ,i bede wlewac dokad sie da mixol kupowac 8)
Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...

AdAm
 
 
Posty: 1104
Rejestracja: śr sty 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Katowice

Post autor: AdAm » czw lip 26, 2007 8:12 am

sebastian dziurdzik pisze:
redzik pisze:
sebastian dziurdzik pisze:mixol ?? do paliwa, tzn ON ??
ciekawe teorie :o
kierowcy TIR-ow tez tak robia.
kierowcy tir-ow robia wiele róznych rzeczy
ten argument nie jest żadną odpowiedzią
Święte słowa ;-)
W czasie jednego popołudnia, kiedy miałem okazję spotkać kierowcę tira:
- nie zatankował paliwa, chociaż jechał już dłuższy czas na rezerwie i myślał że przejedzie jeszcze 150 km do bazy (oczywiście paliwa brakło na trasie)
- po dowiezieniu paliwa okazuje się, że nie posiada klucza do podniesienia kabiny (celem odpowietrzenia układu paliwowego)
- po załatwieniu klucza podnosi kabinę z 5 kilogramową niezabezpieczoną butlą na tylnej kanapie (efekt - zbita przednia szyba)
- po zakończonej robocie odjeżdża pozostawiając na drodze trójkąt ostrzegawczy ;-)

Więc argument że "kierowcy tirów tak robią" jest bardzo dyskusyjny. :D :D :D

Awatar użytkownika
Bartas
Posty: 2215
Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Bartas » czw lip 26, 2007 8:15 am

mixol poniekąd się zmienił i jest ok. Ale dla mnie kiedyś, to był najgorszy olej do silników 2T :)3 odkąd używałem innych markowych olejów, skończyły sie kłopoty z 2T wszelkiego rodzaju :)2 od nagarów do śladów zatarć, wykorbień, częstych remontó itp. itd.
A też dolewam ciutkę na jakiś czas oleju do 2T na te suche paliwa bez siarkowe itp.
VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Post autor: seburaj » czw lip 26, 2007 9:00 am

AdAm pisze:
Święte słowa ;-)
W czasie jednego popołudnia, kiedy miałem okazję spotkać kierowcę tira:
miejmy nadziej, ze ten wlasnie egzemplarz kierowcy tira wyjechal za chlebem po brytanii powozić... :)21
ciekawe co tam zrobi, jak mu paliwa na trasie braknie :wink:
robok rzępoli w harapuciu

AdAm
 
 
Posty: 1104
Rejestracja: śr sty 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Katowice

Post autor: AdAm » czw lip 26, 2007 9:15 am

sebastian dziurdzik pisze:
AdAm pisze:
Święte słowa ;-)
W czasie jednego popołudnia, kiedy miałem okazję spotkać kierowcę tira:
miejmy nadziej, ze ten wlasnie egzemplarz kierowcy tira wyjechal za chlebem po brytanii powozić... :)21
ciekawe co tam zrobi, jak mu paliwa na trasie braknie :wink:
Się dzisiaj z ciekawości dowiem czy wyjechał, ale chyba nie ;-)
Teraz o kierowców ciężko więc coraz więcej takich "mistrzów" jeździ.
Mają więcej szczęści niż rozumu (niestety czasem szczęście jest za małe w porównaniu z ogromem ludzkiej głupoty).

ps.
Twoja pompa nadal na półce leży. Chyba prędzej cały silnik wymienię niż coś z tą pompą zrobię :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość