Kupiłem L200

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

MariuszG
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 96
Rejestracja: czw sty 12, 2006 11:19 am
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: MariuszG » wt lip 31, 2007 1:59 pm

Adas pisze:
MariuszG pisze:To mnie też zdziwiło... Fajny był ten rów. Na szczęście trochę go wcześniej rozjeździli.
Fajne określenie "Fajny był ten rów " musiałeś długo z nim spędzać czas skoro go tak polubiłeś :)23
Ten rów to ja uwielbiam :lol: Jest porośnięty trawą a jednak zawsze gdzieś w nim jest dość wody, żeby wlała mi się do buta :-?
Kiedyś L200, teraz LC150 a za chwilę może GV 3d.

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » wt lip 31, 2007 2:22 pm

dla mnie roweczek wygląda tak i tak sie z nim walczy

Obrazek

lub tak wygląda a wnim tak mi sie w lewa woda do butków

Obrazek


:)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

MariuszG
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 96
Rejestracja: czw sty 12, 2006 11:19 am
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: MariuszG » wt lip 31, 2007 2:37 pm

Ale ja jestem MYśLIWYM! MYśLIWYM! Nie mylić z myślicielem :lol:

Po jednego dzika chciałem podjechać przez las ale kolega leśnik popatrzył na lakier i zabronił! :)16

I tak na razie to lajcik. Zabawa zacznie się w zimie, kiedy tak naprawdę zacznie się sezon polowaczki.
Kiedyś L200, teraz LC150 a za chwilę może GV 3d.

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » czw sie 02, 2007 6:28 am

Eskapada, jak sie ma takie oponki na błotko - afaltowe, to się z takim rowkiem walczy. A propo,s myślałem , że tylko ja mam jamnika w tereni a widze, że kolega ma większy problem, ale to chyba tylko przejażdżka w ramach niedzielnej nudy, czy to był jakiś rajdzik ?

Awatar użytkownika
Paszczak
 
 
Posty: 2821
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 12:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paszczak » sob sie 11, 2007 12:27 pm

to i ja dodam coś od siebie,

pomalutku zapoznaje się z ofertą pick'ów, na początek poszedł hilux (bo najbliżej mam salon), o dziwo udało się autkiem wyrwać w teren i pojeździłem troszkę nad wisłą :) , silnik niestety dość głośny i "ciężarówkowaty", przełożenia - szczególnie 3 naprawdę długie, wnętrze ok, nawet sporo miejsca z tyłu... niestety jak dla mnie to nie z tym silnikiem, poza tym można za 120brutto kupić w niemcowni 3.0 z automatem w cenie naszego krajowego dychawicznego 120km z manualem...

ale miało być o l200,

odwiedziłem także salon mitsu, zaznaczę że przed wizytą l200 miał dla mnie kiepski pr :wink: , już na wstępie rozwiał moje wątpliwości, silnik choć bez chipowania na 160km czyli miał 136km bardzo cichy, żwawy i elastyczny - naprawdę ok, jazda wydawała mi się dużo milsza niż hilem - bardziej cywilizowana :wink: , skrzynia super select ekstra - można jechać 2wd na asfalcie, także 4wd na czarny, w terenie dochodzi 4wd z blokadą centralnego dyfra plus 4wdL z blokadą i na reduktorze.
Widoczność super, w porównaniu do hilla dużo bardziej skrętny, do wspomagania się trzeba przyzwyczaić bo na początku dla mnie było za "miękkie", hamulce to niestety minus tak jak w hillu i nissanie - będny z tyłu.
Zawieszenie wg mnie zdecydowanie bardziej komfortowe od toyoty, mniej rzuca paką i jakieś takie sprawia wrażenie stabilniejszego choć chyba siedzi się wyżej niż w hillu,
Wnętrze, no coż lepiej w rzeczywistości niż na zdjęciach, szału nie ma - bo i po co, jestem tradycjonalistą więc super, że są 2 wajchy do napędów anie pokrętło jak w nissanie, miejsca sporo chyba nawet więcej niż w hillu, choć pozycja za kierownicą lepsza w toyocie.
Fajny gadżet otwieranej tylnej szyby elektycznie, nie wiem po co ale mam nadzieję, że nie będzie to się tak psuć jak w 4runnerze.
Udało mi się także zjechać nim w teren (dokładnie ten sam co podczas programu zakup kontrolowany na TVN Turbo), oczywiście musiałem lekko to wymóc na sprzedawcy ale za przeproszeniem nie stać mnie na to żeby kupować coś za ponad 100tys tylko i wyłącznie na podstawie katalogu i pierdzenia po asfalcie z prędkością 90km/h :wink:
w terenie oczywiście 4x4 z blokadą, bardzo fajnie wybiera nierówności, zbliżyliśmy się do "legendarnych" piasków, gdzie w TVN poległy 2 ssangjongi (czy jak to się tam pisze) i UWAGA sprzedawca powiedział, że NA REDUKTORZE TYLKO NA JEDYNCE I TYLKO NA WPROST :o :o :o tak więc odpuściłem reduktor i l200 przeleciał ok 50m piachu na 2 :)2 bez reduktora, następnie "górka", którą pan sprzedawca odmawiał ze względu na padający deszcz i możliwość spadnięcia :roll: nie odpuściłem i spokojnie już na reduktorze pod górkę i bez gazu na dół, następnie złamałem kanony wpajanie handlowcom mitsu na szkoleniach i pojeździłem na reduktorze na 2 i nie tylko na wprost, było troszkę glinianych kolein i mały trawersik.
Podsumowując bardzo dużo przyjemności z jazdy :)2
Muszę jeszcze sprawdzić navarrę ale szczerze to troszkę drażni mnie jej wyzywający wygląd :roll: kusi jednak 170km i 100%blokada tyłu,
z ciekawostek to l200 ma także esp :o :)

Może ktoś z posiadaczy lub znawców zagłębi się troszkę w sprawy techniczne silników toyk/mitsu/navarry?

hill i l200 mają dokładnie takie same zawieszenia.

Wypytując w salonie nissana dowiedziałem się tylko,że najczęściej padają sprzęgła w navarze,dalej milczeli włącznie z info o pochodzeniu slinika...

P.S
auto będzie użytkowane do miasta, długie trasy w kraju, ma przewozić od 200 - 1tony ale w małych rozmiarach tak więc długość paki się nie liczy,oczywiście duża kabina - 4 dzwi.
spoko luzik
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » sob sie 11, 2007 1:15 pm

Podłączę się pod temacik .......
Długo zastanawiałem się nad pickupem
Potrzebowałem autka idiotoodpornego
Jeździłem od Mitsu , Nissana do Toyoty
Faktycznie handlowcy z w/w firm pierdzielą straszne głupoty na temat autek które sprzedają
Zacznijmy od Navary D40 ......
Odpadła na przedbiegach z powodu awaryjności
W serwisie na Jagielońskiej stało wtedy z 5 szt poważnie uszkodzonych które czekały na części gwarancyjne .
Hilux produkowany jest gdzieś tam na świecie i nie ma nic wspólnego z jakością Toyoty , jestem zrażony po nowej firmowej Avensis , która nie wyjeżdża z serwisu , po prostu gówniane autko .
L 200 jest fajnym sympatycznym autkiem ale .......
... dla mnie do roboty trochę za delikatne , zresztą też produkowane w Malezji czy Chinach :)21
Dla mnie najbardziej optymalnym rozwiązaniem okazał się zakup Nissana D22 , udało mi się jeszcze znaleźć nowego , oryginalny Japończyk :)2
Przejechał już 12 tyś bez zarzutu , może nie wygląda lansersko ale super się sprawdza w moim wypadku :wink:
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
Paszczak
 
 
Posty: 2821
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 12:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paszczak » sob sie 11, 2007 2:59 pm

dzięki za głos rozsądku w sprawie navarry :wink: odnośnie patrola to jest rzeczywiście słuszna koncepcja są nawet auta bez przebiegu z 2005r sprowadzone od dealerów z Czech oraz Słowacji,mi natomiast powiedzieli za patrola z 2007 w full wypasie, że cena z 213 chyba jest teraz ok 170-180, to za dużo poza tym jest już do jazdy LC 120 a trzeba autka z różnych powodów z otwartą paką (ładowanie suwnicą etc. etc.) poza tym widlakiem na pick'up się bardzo dobrze ładuje, tak więc trzeba będzie wybrać coś z paką :wink:

Igor coś więcej o navarze ? :) jakie to były usterki etc.etc
spoko luzik
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » sob sie 11, 2007 3:10 pm

Paszczak pisze: Igor coś więcej o navarze ? :) jakie to były usterki etc.etc
O ile pamiętam to ......
Sprzęgła
elektronika
przednia zawiecha
Kłopoty z klimą
Coś ze skrzyniami biegów
.... i pamiętam że były też jakieś poważne problemy z silnikami
Teraz podobno większość usterek jest wyeliminowana ale ja w to nie wierzę :roll:
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » sob sie 11, 2007 3:16 pm

Zastanawiam się nad jednym ........
Po jakiego grzyba Japończycy przenoszą produkcję do dziwnych krajów jak w ślad za tym idzie gówniana jakość i duża usterkowość :roll:
Gdzie jest ta legendarna jakość Toyoty ??
Umarła w 98 roku :cry:
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » sob sie 11, 2007 3:31 pm

Koszty Igor koszty :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » sob sie 11, 2007 3:32 pm

Tapeworm pisze:Koszty Igor koszty :)21
Może i koszty :roll:
Ale ja już nie nabędę wyrobu Japońsko-podobnego i .......
.... Land Roverów :)21

Liczy się tylko Japoński Nissan :)2
Ta jakość ...... :)22
Ta bezawaryjność ..... :)22
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

powa

Post autor: powa » sob sie 11, 2007 3:42 pm

a czego się spodziewaliście jeśli dział marketingu odpowiada za projektowanie samochodów a księgowość za technologie wykonania??

powa

Post autor: powa » sob sie 11, 2007 3:45 pm

Igor909 pisze: ...
Liczy się tylko Japoński Nissan :)2
Ta jakość ...... :)22
Ta bezawaryjność ..... :)22
tia... od razu da się wyczuć czujne oko i pewną rękę francuskiego właściciela tej zacnej japońskiej marki...


:)21

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » sob sie 11, 2007 4:13 pm

powa pisze: tia... od razu da się wyczuć czujne oko i pewną rękę francuskiego właściciela tej zacnej japońskiej marki...


:)21
Dlatego napisałem Japoński
Patrola mam Japońskiego i D 22 tyż Japanishe :)21
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

powa

Post autor: powa » sob sie 11, 2007 4:22 pm

Igor909 pisze:
powa pisze: tia... od razu da się wyczuć czujne oko i pewną rękę francuskiego właściciela tej zacnej japońskiej marki...


:)21
Dlatego napisałem Japoński
Patrola mam Japońskiego i D 22 tyż Japanishe :)21
o ile mi wiadomo na Nissanie jakiś czas temu położył łapę Renault - nawet prezes Nissana jest francuzem.

Awatar użytkownika
Paszczak
 
 
Posty: 2821
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 12:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paszczak » sob sie 11, 2007 4:33 pm

a jak jest z mitasubushi :wink: bo o toyce i navarze już wiemy, ktoś coś wie więcej na temat jego silnika, skąd co to za wymysł, jak tam z elektroniką etc. etc.
spoko luzik
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » sob sie 11, 2007 5:51 pm

Paszczak nie zapominaj o nowym defie w wersji pickup :)21
silnik z transita, 6 biegów... :)23
Pojedź z Gazfanem na jazdę próbną... masz więcej wdzięku od Igora :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
Paszczak
 
 
Posty: 2821
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 12:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paszczak » sob sie 11, 2007 6:47 pm

tiaa i nie mam żony :wink: może, może , się zobaczy, w sumie nikt by z sąsiadów nie wyczaił czy to zmodernizowany żuk czy insza nyska :)21
spoko luzik
www.wawa4x4.pl

powa

Post autor: powa » sob sie 11, 2007 7:29 pm

Wybaczcie ignorancję mą okrutna, ale wtf is Mazda BT-50? Ktoś im to robi, czy sami lepią pikapa? W folderku jest napisane:
"..Struktura nadwozia oparta o 3 ramy w kształcie litery H. Wykonana w całości ze stali kabina odporna na zginanie i skręcanie zamontowana na przestrzennej ramie..."
i budzi to moje podejrzenia. :)21

dobra już wiem. Robią TO z Fordem w malezji - czyli Ranger/BT-50 to to samo prawie. np tu jest ranger:

http://www.motofakty.pl/artykul/ford_ra ... jazda.html

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » sob sie 11, 2007 10:52 pm

Paszczak pisze:tiaa i nie mam żony :wink: może, może , się zobaczy, w sumie nikt by z sąsiadów nie wyczaił czy to zmodernizowany żuk czy insza nyska :)21
no i popatrz... nie był byś posądzany o tani lans...bo tylko złomiarzom zaimponujesz żukiem 4x4 :)21

Według danych producenta głębokość brodzenia Rangera wynosi 45 cm, prześwit 20,5 cm, kąt natarcia 32 stopnie, kąt zejścia 21 stopni, a kąt przechyłu bocznego 29 stopni.
te parametry budzą respekt :)20 :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

adamg
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: ndz maja 27, 2007 10:38 pm
Lokalizacja: Kraków

usterki nowego L200

Post autor: adamg » wt sie 14, 2007 10:07 am

Witam,

Wlasciwie zdecydowalem sie juz na L200 ale dopytujac - moze wiecie cos najczestszych usterkach nowego L200, na co uwazac i czego mozna uniknac juz na poczatku?

poza tym czy warto brac oslony (orurowanie i dolna oslona silnika) ktore oferuja w salonie, czy moze kupic/dorobic pozniej jakies lepsze?
ktos ma jakies doswiadzenie z tymi rzeczami?

z gory dzieki na odpowiedz
L200 - sprawdźmy co potrafi ...

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » wt sie 14, 2007 10:28 am

Nic w ASO nie kupuj – żadnych osłon orurowania które jest TYLKO I WYŁACZNIE ozdobne a nie chroniące samochód przed uszkodzeniem
Tak wygląda coś co spełnia funkcję ochronne

http://www.tjm.com.au/Portals/0/xmod/pa ... 06%20R.pdf

Lub wersja hardziejsza :)21
http://www.tjm.com.au/Portals/0/xmod/pa ... TONt13.pdf

BTW

Zgadzam się z Tobą Igor909 że made in Japan to to jest to :)2 ale nie do końca jestem przekonany ze Malezyjski L200 czy Południowy afrykański Hilux to hoojnia z grzybnią co sugerujesz...
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

adamg
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: ndz maja 27, 2007 10:38 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: adamg » wt sie 14, 2007 10:43 am

Eskapada pisze:Nic w ASO nie kupuj – żadnych osłon orurowania które jest TYLKO I WYŁACZNIE ozdobne a nie chroniące samochód przed uszkodzeniem
Tak wygląda coś co spełnia funkcję ochronne

http://www.tjm.com.au/Portals/0/xmod/pa ... 06%20R.pdf

Lub wersja hardziejsza :)21
http://www.tjm.com.au/Portals/0/xmod/pa ... TONt13.pdf
no wlasnie, czyli kupic wozek bez dodatkow w stylu progi i rury, a pozniej mozna sie dozbroic :-)
tylko co z gwarancja przy takich przerobkach?

a co z tematem chipowania do wersji 160 KM?
L200 - sprawdźmy co potrafi ...

_Karol_
 
 
Posty: 173
Rejestracja: czw cze 30, 2005 11:03 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: _Karol_ » śr sie 15, 2007 9:11 am

czy ktoś jest zorientowany, dlaczego nie wkładają tej skrzyni "super select" do single cabów i tych z trochę większą kabiną
zrobią takie wersje?
robią, tylko nie przysyłają do Polszy?
wtedy to by była na prawdę fajna bryczka. No i ładniejsza od double cabów (moim zdaniem)
Bo każdy dzień jest 4x4.

MariuszG
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 96
Rejestracja: czw sty 12, 2006 11:19 am
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: MariuszG » pn sie 20, 2007 3:02 pm

No więc...

Mi coś dzwoni z tyłu po lewej. Nie zlokalizowana przyczyna a dźwięk z lekka wkur...... Skrzynia pracuje opornie, choć może nie mam odpowiedniego odniesienia. Klima to dramat! Czujnik temperatury znajduje się chyba w silniku i w efekcie cały czas wieje zimnem jak cholera. Z tym się jednak nic nie zrobi.

Na co warto zwrócić uwagę przy odbiorze auta:
1. zamontować od razu dywaniki gumowe
2. jeśli zabudowa i alarm w zabudowie, to powiedzieć im, że mogą się wypchać z alarmem uruchamianym przez bolec

Jak coś mi przyjdzie do głowy, to dam znać.
Kiedyś L200, teraz LC150 a za chwilę może GV 3d.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości