
...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
Moderator: Kosiarz
czemu niby nie możnaMarcinuS pisze:redin pisze:takie pytanie
czy jadąc po czarnym moge miec zapięty przód ? 4H w parchu ?
Masz kolego lekturke. http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=12439 (Nie mozna) pzdr !.

oczywiście, że można - pod warunkiem, ze nie będzie skręcał

robok rzępoli w harapuciu
czyli zapnę przód, jadę jadę jadę, zbliżam się do zakrętu, zwalniam, odpinam przód i po pokonaniu zakrętu znowu załączamseburaj pisze:czemu niby nie możnaMarcinuS pisze:redin pisze:takie pytanie
czy jadąc po czarnym moge miec zapięty przód ? 4H w parchu ?
Masz kolego lekturke. http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=12439 (Nie mozna) pzdr !.
oczywiście, że można - pod warunkiem, ze nie będzie skręcał



Suzuki Samurai lift +3" koła 31" na sprzedaż
Jeep WG - wycieczkowóz
Jeep WG - wycieczkowóz
mówiłem że lubie ten temat
Panowie a powiecie mi co lepiej do opon 33 boggery
lift +2"
http://www.allegro.pl/item478650263_wzm ... 0_y61.html
czy lift +4"
http://www.allegro.pl/item499586171_wzm ... r_y60.html
i wogóle cena dobra za te sprezyny ?
i jakbym kupil którąs z tych opcji to musze amorki +2 lub +4
nie moze byc+6 do +4 np ?

Panowie a powiecie mi co lepiej do opon 33 boggery
lift +2"
http://www.allegro.pl/item478650263_wzm ... 0_y61.html
czy lift +4"
http://www.allegro.pl/item499586171_wzm ... r_y60.html
i wogóle cena dobra za te sprezyny ?
i jakbym kupil którąs z tych opcji to musze amorki +2 lub +4
nie moze byc+6 do +4 np ?
Suzuki Samurai lift +3" koła 31" na sprzedaż
Jeep WG - wycieczkowóz
Jeep WG - wycieczkowóz
proponuje użyć opcji szukaj było o tym duuużo naprawdę dużo
ogólnie do 33 +2 wystarczy czy cena oki to nie wiem poszukaj alternatywy jest dużo producentów i amory dobiera się do liftu nie za długo bo spręzyny wypadną nie za krótkie bo je rozwalisz
leniuch jestes


ogólnie do 33 +2 wystarczy czy cena oki to nie wiem poszukaj alternatywy jest dużo producentów i amory dobiera się do liftu nie za długo bo spręzyny wypadną nie za krótkie bo je rozwalisz

leniuch jestes


Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Wspomaganie podczas postoju przestaje robić, jak się kreci kierownicą to idzie ciężko i drga cała kierownica. W skrajnych położeniach popiskuje. podczas jazdy zero problemów można kręcić jednym palcem.Czasem jest normalnie i wszystko działa OK. Pacjent to nissan Patrol Y60 z 33\" MT. Pompa mówi dowidzenia? Czy może coś innego?
prowokacja?kargullo2 pisze:Jeszcze nie mam nissana patrola,ale bardzo bym chciał.Moje pytanie:Co oznacza GR,jakie różnice są jeśli nie ma tego oznaczenia.Wiem tyle ze w starszych modelach różnica jest w karoserii.W czym jeszcze?Zapatruje sie na patrola po 95'
Patrol GR Y60 
OME 2'', Tabor 9K by Warn, BFG A/T

OME 2'', Tabor 9K by Warn, BFG A/T
O ile pamietam, wg manuala 650 - 700 rpm - zatem rzeczywiście trochę niskie. Poza tym sprawdź, czy Ci się pasek napędzający pompę lekko nie ślizga (wbrew pozorom nie zawsze wtedy piszczy). No i oczywiście sprawdź poziom płynu hydraulicznego.Rusek pisze:Na luzie jakieś 600 obr/min może nawet ciut mniej. Jutro sprawdzę co będzie jak podniosę trochę obroty.
Silnik 2.8 TD
pzdr.

Marek (Argus)
W-160 3,3TD + Czapajew
W-160 3,3TD + Czapajew
Wczoraj się już wszystko naprawiło, widocznie zły dzień miałMarek pisze:O ile pamietam, wg manuala 650 - 700 rpm - zatem rzeczywiście trochę niskie. Poza tym sprawdź, czy Ci się pasek napędzający pompę lekko nie ślizga (wbrew pozorom nie zawsze wtedy piszczy). No i oczywiście sprawdź poziom płynu hydraulicznego.Rusek pisze:Na luzie jakieś 600 obr/min może nawet ciut mniej. Jutro sprawdzę co będzie jak podniosę trochę obroty.
Silnik 2.8 TD
pzdr.

Przyczyna tkwiła w ślizgajacym się pasku. Po sobotnim chasaniu po błotach i niedzielnym myciu troche wody wodiocznie sie tam dostało i taki był efekt.
Co do obortów to niestety coś chyba nie tak
jest z pompą, bo zaraz po odpaleniu ( na zimno) jest około 400 obr/min i się telepie strzaliwie. potem rośnie do jakiś 600 obr/min, ale np wczoraj cały dzień chodził jak igła na obortach 650 obr/min. Widocznie wizyta na hamowni mu siespodoła

jeszcze jedno pytanko
mój patrol jest strasznie miękki i dodatkowo nie mam "bałwanków" i przy podjazdach lub nawet byle jakich dziurach most dobija do ramy bodajże
czy jeżeli kupie
http://www.allegro.pl/item505474658_pol ... 60_61.html
to parch pójdzie troche w góre ? i czy będę musiał jeszcze sie zaopatrywac w te odboje ?
ma sie rozumieć ze po jednym polibuszu na spręzyne i zakłada sie je pod tak jak pisze w aukcji ?
mój patrol jest strasznie miękki i dodatkowo nie mam "bałwanków" i przy podjazdach lub nawet byle jakich dziurach most dobija do ramy bodajże
czy jeżeli kupie
http://www.allegro.pl/item505474658_pol ... 60_61.html
to parch pójdzie troche w góre ? i czy będę musiał jeszcze sie zaopatrywac w te odboje ?
ma sie rozumieć ze po jednym polibuszu na spręzyne i zakłada sie je pod tak jak pisze w aukcji ?
Suzuki Samurai lift +3" koła 31" na sprzedaż
Jeep WG - wycieczkowóz
Jeep WG - wycieczkowóz
A zmieniles juz ten zawias na +2 czy tam +4 cale? Bo moze masz juz tak wykutane stare zawieszenie, ze dobija na byle czym. Zaloz nowe sprezyny i amortyzatory. Odboje mozesz kupic w sklepie dla ciezarowek, wybierz takie lekko jajowate o szerokosci paru cm (mieszcza sie w dloni i pasuja do łoża). Zakonczone sa nagwintowanym pretem. Rozwiercasz łoże sprezyny na wylot odpowiednim wiertlem i od spodu zapodajesz nakretke. Trzeba sie troche nagimnastykowac palcami, ale idzie tam wsadzic lapy. Najlepiej przykleic do palca nakretke z podkladka tasma klejaca - wtedy idzie bez problemu. Pozniej lapiesz kluczem plaskim "na sztorc" i dokrecasz odboj. Masz gotowe. Z przodu da sie tak zrobic na 100%, z tylu dopiero bede dzialal, wiec dam znac. A jak Ci sie nie chce bawic to po prostu wloz tam cos gumowego luzem i niech sobie lata wewnatrz sprezyny 

XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
witam
... na początek pragnę pozdrowić 'seburaj', który tam mocno szczyci się swoja "wiedza" na tym forum i drze łacha ze wszystkich, a mnie nazywa wręcz swoim ulubieńcem, w negatywnym tego słowa znaczeniu, miałem nie odpowiadać na twe durne zaczepki ale stwierdziłem , ze jak się świni popuści, to z chlewu wejdzie Ci do domu, wiec "seburaj" po pierwsze pomimo twych sarkastycznych i wręcz drwiących wypowiedzi w Słupsku nie mieszkają ludzie o których wypowiadasz się w sposób mało kulturalny i drwiący , i znają się na off roadzie,/ wystarczy wspomnieć o rajdzie organizowanym w Miastku / a po drugie Terrano które jest moją własnością i które przeszło te modyfikacje o których pisałem wcześniej do dnia dzisiejszego jeździ bez usterek i nawet mam w nim pewne sukcesy, wiec wsać sobie w tyłek te twoje dewagacje na temat twej mądrości i nieomylności... mam nadzieje że choć to przeczytasz zanim moderator to usunie, i wiem że moge mnie za to "wyciąć" z forum , ale ktoś musi ci utrzec nosa , bo w tym hobby ma byc samo hobby a nie cwaniactwo na poziomie "dresów"... pozdrowienia dla wszystkich oprócz jednego
PER ASPERA AD ASTRA
- janusz k160
-
- Posty: 5567
- Rejestracja: wt mar 29, 2005 10:04 pm
- Lokalizacja: rzeszów
- janusz k160
-
- Posty: 5567
- Rejestracja: wt mar 29, 2005 10:04 pm
- Lokalizacja: rzeszów
redin pisze:mam wszystko STD
tylko wydaje mi sie ze spręzyny są bardzo wyklepane, nisko siedzi parch i jest strasznie miękki
i czy przy std amorkach moge dac te podkładki ? 30mm załóżmy
nikt mi nie odp

parch nie równo chodzi jak jest zimny, aczkolwiek świece wszystkie dzisiaj sprawdzalismy i są dobre, kumpel wkrecil parcha na troche wyzsze obroty po czym puścił gaz i parch momentalnie zgasł po czym nie mógł odpalić przez chwile, po którejś próbie dopiero odpalił, myslimy że to filtr paliwa gdyz auto dopiero co kupione i jest w fazie wymiany wszystkiego ( filtr oleju, olej wymienione, mosty posprawdzane ) a Wy co myślicie ? co to moze byc ?
Suzuki Samurai lift +3" koła 31" na sprzedaż
Jeep WG - wycieczkowóz
Jeep WG - wycieczkowóz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość