POMOCY! Wyrobione kule?Santana.

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

pawel71081
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: pn wrz 08, 2008 9:40 pm
Lokalizacja: Brodnica

POMOCY! Wyrobione kule?Santana.

Post autor: pawel71081 » ndz wrz 21, 2008 8:51 pm

Mam świeżo kupionego Samuraja Santanę,wyglądało na to,że są do wymiany łożyska w przednich kołach,a konkretniej uszczelniacze.Po wymianie łożysk luz jest nadal duży,a z kul tych przychodzących do piasty cieknie olej,uszczelniacze" wypluło",wygląda ,że te kule mają za duży luz,są wyrobione,czy to możliwe ,czy to może być coś innego?Może łożyska zwrotnic???Można to jakoś naprawić,bo dyfer jest ok????Może ktoś to regeneruje,uszczelnia?Czy muszę wymieniać cały most????????????
:o

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » ndz wrz 21, 2008 9:03 pm

łożyska na trzpieniach mogą mieć luz. Może wystarczy je tylko przeregulować podkładkami...
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » ndz wrz 21, 2008 9:05 pm

Sadzę, że ten temt juz był sporo razy :)

Masz zapewne luz na sworzniach.. zacznij od wyjecia blaszek regulacyjnych. Wyciek to pewnie simmering a do teg guma i filc na kuli do wymiany... sa całe zestawy regeneracyjne do tego.
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

pawel71081
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: pn wrz 08, 2008 9:40 pm
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: pawel71081 » ndz wrz 21, 2008 9:39 pm

Ja wymieniłem uszczelniacze,czy mimo wszystko przez te sworznie bądź trzpienie jest możliwy taki wyciek,że olej leci ciurkiem po podniesieniu i przechyleniu koła?Czyli mogę nie bać się ,że most jest do wymiany?Gdzie można kupić taki zestaw naprawczy???Filc i guma dodatkowo jak rozumiem?Dziękuje za pomoc i przepraszam jeśli powtarzam wątek.Widzę ,że na forum można liczyć.

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » ndz wrz 21, 2008 9:51 pm

http://www.allegro.pl/item418336449_suz ... u_org.html

Przez sworznie masz luz na zwrotnicy. Raczej nie ma to wiele wspólnego z wyciekiem oleju.
Suzę mam dość krótko..może ktoś bardziej doświadczony potrafi to rozkminić "klinicznie".
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

pawel71081
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: pn wrz 08, 2008 9:40 pm
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: pawel71081 » ndz wrz 21, 2008 10:20 pm

BARTMANN -czy sucha czy mokra ma być to już doczytałem,teraz kwestia co tam oryginalnie ma przychodzić ,simmering łożyska,uszczelniacz półosi,guma i filc tak?Odnoszę wrażenie,że mechanik który mi to robi o tym nie wie :o ,ja tymbardziej,bo 4x4 mam tydzień z hakiem.Łożyska trzpieni,jak i sworznie podejrzewam nie problem dostać,ale ten zestaw regeneracyjny????W każdym sklepie,w którym pytałem jak to uszczelnić sprzedawca robił tylko tak: :o ?!Mógłbym prosić o namiary gdzie można to zamówić?Z góry dzięki!Pozdrawiam.

pawel71081
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: pn wrz 08, 2008 9:40 pm
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: pawel71081 » ndz wrz 21, 2008 10:23 pm

wysłałem za późno ,dzięki,za poświęcony mi czas :) Dobrej nocy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość